Ga naar inhoud

Elboobies : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Bieketje32@Ellen125

 

Ik vind mijn rechter borst niet zo mooi. Is niet mooi rond, ziet er aan de onderkant zo recht uit. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Links vind ik het perfect.

Ik heb wel nog last als ik mijn armen omhoog moet doen. Ik probeer dat te vermijden, maar op werk kan ik niet soms anders. Dan is rechterkant pijnlijk.

Mijn littekens zijn oké. Ik smeer ze iedere dag in met de blauwe pot nivea. ik heb altijd gehoord  op het werk dat dit de beste keuze is voor littekens. Dus gebruik ik enkel maar dit.

 

Ik weet zelfs niet of ik ga durven slapen zonder sport bh na 8 weken. Maar verlang wel om eens zonder te zijn. Ik heb namelijk veel jeuk van die bh en borstband door de warmte.

Ik had vroeger niet veel en liep soms thuis zonder bh onder mijn T-shirt thuis. En nu moet dat constant aan, dus is wel eventjes wennen.

 

Heb jij nog last van iets of kan jij terug alles ?

Poetsen mag nog nie en doe ik ook niett, maar ik wil soms wel eens het huis vegen en dat voel ik ook. Dat lukt niet goed.

Srtijken kan ik. Dat voel ik niet.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

@Natje3

 

De prothesen moeten nog zakken en de spier moet ze nog los laten. Dat heeft tijd nodig.

 

Armen omhoog probeer ik zoveel mogelijk te vermijden omdat hier op het forum toch wordt afgeraden ondanks dat het mag van Verdonck.

 

littkens smeer ik nog niet in. Durf ik nog niet :P dit weekend maar mee starten. Ik heb littekencreme van biodermal, dat ga ik gebruiken. 

 

Sport bh na 8 weken lijkt mij ook nog wel fijn. Eerst had ik alleen een hemdje aan van de Hema. 'S avonds trok ik ook vaak mijn bh uit als er toch niemand langs kwam of ik niet weg hoefde. Heerlijk :) Bij mij jeukt die bh en band niet echt. Heb die band wel onder mijn bh achter zodat ik geen last in oksels heb. 

Met een washandje doe ik iedere ochtend even mijn borsten wassen bovenin en ertussen. Woensdag na het douchen heb ik mijn borsten goed ingesmeerd met voedende crème en aan de lucht laten drogen voor half uurtje en daarna alleen sport bh aan. Zat op de bank en deed toch niks en dan mag dat af en toe van Verdonck.

 

Ik kan nog niet alles. In het huishouden wat opruimen, koken, vaatwasser, wassen en rest moet mijn vriend doen  t/m 6-8 weken :P 

Al de hele week de auto van schoonvader mee (automaat) en gisteren in eigen auto proberen te rijden. Maar schakelen is niet fijn en in achteruit zetten (vw polo) al helemaal niet want dan moet je duwen :( Sommige bewegingen zijn ook niet fijn als ik te enthousiast ben :P Maar over het algemene gaan de dagelijkse dingen wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Is niet alleen die bh en band die jeukt. Zijn eindelijk mijn borsten zelf en tepels

Ik zou soms kunnen blijven krabben.

 

Ik weet dat dit zich nog wat moet zetten, maar ik vind die onderkant toch wel raar.

Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik kan moeilijk geloven dat het nog gaat veranderen.

Heeft ook geen zin om te bellen naar V., hij zal ook zeggen dat ik geduld moet hebben.

 

Welke maat heb je nu in je bikini ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Is niet alleen die bh en band die jeukt. Zijn eindelijk mijn borsten zelf en tepels

Ik zou soms kunnen blijven krabben.

 

Ik weet dat dit zich nog wat moet zetten, maar ik vind die onderkant toch wel raar.

Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ik kan moeilijk geloven dat het nog gaat veranderen.

Heeft ook geen zin om te bellen naar V., hij zal ook zeggen dat ik geduld moet hebben.

 

Welke maat heb je nu in je bikini ?

 

Oh dat zal dan wel een teken van genezing zijn? Littekens en tepels jeuken bij mij ook af en toe maar niet continue.

Haha ja iedereen zegt dat je geduld moet hebben, maar dat heb ik ook niet hoor. Bij mij is mijn linkerborst al wat meer gezakt en wordt al ronder en rechts niet :( Ja waarschijnlijk zal Verdonck dat ook zeggen inderdaad.

 

Bandeau bikini in mijn status is cup C/D. En badpak van de H&M is maat 38 omdat die anders bij mijn kont te groot is :P Maar bij een losse bikini zal dat eerder maat 40/42 zijn schat ik?

Ik heb de maat opgemeten en zou op een 70C/D moeten zitten, maar bij borsten met prothesen werkt dat blijkbaar zo niet meer omdat dan vaak die beugel er toch niet omheen past en je een maatje groter moet nemen, dus ik verwacht nu een 70D. Wellicht dat het bij enkele merken/modellen een 70E zou worden zei Best_boobie afhankelijk van hoe vol mijn 70A was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Dat is toch al een mooie cup. Nog altijd een beetje spijt dat je de grotere niet genomen hebt ?

Ik ga ook dringend moeten gaan kijken voor bikini's

 

Ik moet niet op mijn man rekenen om iets te doen, hij is de Stelvio (Italie)  gaan op fietsen tot zondag.:(

En mijn 2 oudste zijn het einde van hun examens aan het vieren. Wat een leventje hebben die toch:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Dat is toch al een mooie cup. Nog altijd een beetje spijt dat je de grotere niet genomen hebt ?

Ik ga ook dringend moeten gaan kijken voor bikini's

 

Ik moet niet op mijn man rekenen om iets te doen, hij is de Stelvio (Italie)  gaan op fietsen tot zondag.:(

En mijn 2 oudste zijn het einde van hun examens aan het vieren. Wat een leventje hebben die toch:D

 

Ja een beetje wel :blush: erg he?

 

Ooh dat is wel vervelend dan. Haha op school was het goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Wacht maar tot je terug begint te sporten, dan zul je misschien toch bij zijn met het resultaat.;)

Ik was een nieuwe sportbh aan het passen en stond in het pashokjes wat ter plaatse te lopen en dacht al van amai dat voelt zwaar aan. Ja, ik ben ook niet gewoon om daar gewicht te hebben.:75::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Wacht maar tot je terug begint te sporten, dan zul je misschien toch bij zijn met het resultaat.;)

Ik was een nieuwe sportbh aan het passen en stond in het pashokjes wat ter plaatse te lopen en dacht al van amai dat voelt zwaar aan. Ja, ik ben ook niet gewoon om daar gewicht te hebben.:75::D

 

Haha ja wellicht als de spier ze ook wat los laat en ze onderin wat voller worden. 275 en 295 scheelt niks. 0,25 in de breedte en 0,1 projectie. Maarja als ik dat zie bij Cicike en popie en dan naar mezelf kijken blijf ik wel denken wat als. Terwijl dit nu al zoveel mooier is dan wat ik had. 

 

Maar ik heb nog een kinderwens voor over een jaar of 5. Dus wellicht moet ik daarna toch een wissel en ga ik dan ietsje groter ;) 

 

Haha dat valt bij mij nog wel mee. Heb jij soms niet als je met je armen langs de zijkanten van de borsten gaat of je armen voor je wilt kruisen? Ben ik niet gewend dat er dan iets zit, eerst was dat een dik kussen door die maximiser. Nu voel ik opeens ook alles als iets tegen mijn borsten komt :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Haja ik heb dat ook hoor. Ik heb zelfs als ik mijn kledij aanheb en ik spiegel passeer van, dat is eens een mooiere vulling dan wat je vroeger gebruikte. Alhoewel het niet zo opvalt hoor. Maar voor mij wel.

ik verschiet iedere keer als ik mijn shirt naar boven trek dat mijn bh gevuld is.:D

 

Moet jij dan een wissel hebben als je kinderen hebt ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Haja ik heb dat ook hoor. Ik heb zelfs als ik mijn kledij aanheb en ik spiegel passeer van, dat is eens een mooiere vulling dan wat je vroeger gebruikte. Alhoewel het niet zo opvalt hoor. Maar voor mij wel.

ik verschiet iedere keer als ik mijn shirt naar boven trek dat mijn bh gevuld is.:D

 

Moet jij dan een wissel hebben als je kinderen hebt ?

 

 

Haha ik verschiet niet meer maar kijk er wel graag naar.

 

Geen idee maar ben nu 24jr en ze zullen niet tot ik bejaard ben kunnen blijven zitten. Na een jaar of 15 + (hopelijk) 2 kinderen zal een wissel wel nodig zijn denk ik. Maar dat geeft niet want daar had ik al rekening mee gehouden. Borsten worden door zwangerschap toch voller en slinken dan weer dus je weet niet wat dat met je borsten doet. Sommige hebben geen verschil, bij sommige wordt het natuurlijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

 

Maar dan ben je bij een andere arts geweest of niet? Verdonck geeft eigenlijk bij alle dames aan 8 weken sport bh + borstband en 8 weken niet sporten/badderen/zonnen/etc.

 

Ik vind de borstband wel veilig tijdens werken. Alleen lastig met kleding soms. Thuis op de bank doe ik hem weleens af als ik mijn borsten net ingesmeerd heb. Ziet er verder rustig uit mijn littekens vind ik. Maar ik kijk er nog niet teveel naar. Dit weekend beginnen met smeren met littekencreme denk ik. Linkerborst zakt al een beetje rechts nog niet maar daar doe je als rechtshandige natuurlijker ook meer met die spier. 

 

Nee het is een beetje rustig nu. @Elboobies is terug naar Bonaire. En @Sara236 en @bettynoboop zijn nog voor iets anders geopereerd. Dus logisch dat ze eventjes afstand nemen vind ik.

 

Herstel gaat bij iedereen wel goed volgens mij. Vervelend dat jij last kreeg van die band. Hij hoeft niet heel strak en moet boven je borsten zitten. Niet om ze te laten dalen maar om ze niet omhoog te laten kruipen.

@Natje3

 

Ik ga bij dr Stillaert in Gent. andere dokter is andere regels :-) nuja, ik zie hem maandag en heb al een lijst aan vragen klaar. Daarnet was ik in de H&M, opzoek naar een leuke BH. amai ik heb dat ding snel terug uitgetrokken. hoe pijnlijk was dat!! ik denk dat het nog een paar maanden een sport BH zal worden. weten jullie waar je mooie kan kopen die lekker zitten?

Wat een goed idee om nivea te gebruiken, ik begin vanaf nu ook met smeren. De borstband zal ik voorlopig enkel snacht dragen.

 

Ik heb onderaan mijn borsten ook geen mooie ronding, maar dit is nog maar sinds een paar dagen. ik denk dat dit idd komt doordat ze aan het zaken zijn. ik maak me nog niet teveel zorgen, verder zien ze er prima uit.

Ik merk wel dat ze nog super gevoelig zijn, aanraken is nog niet aangenaam. Hoe is dit bij jullie?

 

ik merk dat ik me fysiek goed voel en daardoor al veel wil doen. ik draag mijn dochter vaak (10kg) zonder last. mijn armen omhoog strekken is moeilijk, dus mijn oksels zijn niet glad :-) ik kan ook geen druk zetten, bv tafel afvegen is moeilijk omdat ik niet kan schrobben/duwen.

auto rijden vlot wel, ik heb ook een VW polo! heel herkenbaar, ik moet hem in achteruit steken met twee handen (tot vervelens toe voor de andere automobilisten) en ik draai aan mijn stuur zoals een oud vrouwtje.

strijken zou wel lukken, maar dat zeg ik lekker niet, ik haat strijken :-p

hoe "slap" zijn jullie borsten al? hebben jullie foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bieketje32

 

Bh's zonder beugel schijnen in het begin wel fijn te zijn. Hunkemoller heeft wel een prima had ik al gezien en sommige gaan daarvoor naar de primark.

 

Mijn linkerborst is prima maar rechts wat minder. Tepel en tepelhof heel erg gevoelig. Komt door wondvocht en het volume wat er opeens onder zit. Zenuwen moeten nog herstellen. Kan tot 1,5jr duren voordat het weer normaal is :( 

 

helemaal omhoog durf ik niet. Heb wel oksels van de week kunnen scheren :) maar heb laser behandelingen gehad dus is nu lichte dons dat terug groeit en geen dikke donkere haren meer :D 

 

Ja ik moest dat ook met 2 handen dus heb mijn vriend maar weer laten rijden. Toch iets te vlug. Veel doe ik vanuit mijn arm maar hierbij ging niet. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Links zakt al een beetje rechts nog niet echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, 

 

Even een bericht van mij. woensdag avond laat aangekomen en gister mijn 1ste dag werken gehad. 

 

Ging op zich wel. Geprobeerd me borsten zoveel mogelijk te ontzien. Soms wel lastig, blijft toch horeca;) 

 

Ik las even zo wat berichtjes. Mijn linkerborst  is ook al gezakt en rond. Rechts zit nog hoger en aan de onderkant wat vierkanter. Dat komt wel goed. 

Maandag ben ik vrij dan lees ik alles bij en geef ik een verslag met hoe het hier gaat. 

 

Succes meiden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bieketje32

Auto rijden lukt me. Aan het stuur draaien is geen probleem wel soms met 2 handen veranderen van versnelling.

Ik heb de sportbh van de Hema. Maar is zodanig licht van stof dat je mijn tepel door mijn T-shirt ziet. En  dat vind Ik niet tof.

Ik heb nu één gaan halen in decathlon.

Ik heb me kunnen ontharen met was. Was wel lastig maar is gelukt. Mijn kinderen zijn gelukkig groot zodat ik ze niet meer moet dragen, want het zou me nog niet lukken.

Poetsen zou ik nog niet kunnen. Die bewegingen doen pijn.

Ik heb geen foto's. Ik eens één getrokken en in mijn topic geplaatst. Anders heb ik geen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3

@Ellen125

 

Sorry dat ik hier zo kom tussenvallen, maar ik heb een vraagje:

ik wordt op 12 juli geopereerd (ook bij Verdonck) en op 7 augustus zou ik normaal starten met vakantiewerk in een fabriek. Ik dacht eerst dat dit 3,5 week na de operatie wel zou lukken, maar nu ik jullie verhalen lees begin ik hier over te twijfelen. Ik moet daar namelijk best wel zwaar werk doen (poetsen, schilderen, bukken, ...), denken jullie dat dit zal lukken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elise__:

@Natje3

@Ellen125

 

Sorry dat ik hier zo kom tussenvallen, maar ik heb een vraagje:

ik wordt op 12 juli geopereerd (ook bij Verdonck) en op 7 augustus zou ik normaal starten met vakantiewerk in een fabriek. Ik dacht eerst dat dit 3,5 week na de operatie wel zou lukken, maar nu ik jullie verhalen lees begin ik hier over te twijfelen. Ik moet daar namelijk best wel zwaar werk doen (poetsen, schilderen, bukken, ...), denken jullie dat dit zal lukken? 

Hey Elise, dat geeft niet.

Hmm na 3,5week dat betwijfel ik eigenlijk. Nu 3 weken doe ik nog niet poetsen, stofzuigen etc. Werken gaat prima maar ik heb wel een kantoorbaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

Hey Elise, dat geeft niet.

Hmm na 3,5week dat betwijfel ik eigenlijk. Nu 3 weken doe ik nog niet poetsen, stofzuigen etc. Werken gaat prima maar ik heb wel een kantoorbaan. 

 

Ja daar vreesde ik al voor! Zou 4,5 week lukken denk je? (Het probleem is dus dat ik al een beetje gerekend had op het geld om mijn bv te betalen :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elise__

Ik ben ook 3 weken po. Ik kan ook nog niet poetsen. Die bewegingen zoals tafel met vaatdoek afdoen, vegen, dweilen is echt nog te pijnlijk. 

Ik heb hier iemand op het forum tegen gekomen die na.3 weken terug werkt als poetsvrouw en zij heeft.geen problemen. Maar eindelijk mogen we niet poetsen tot 6-8 weken en schilderen zal ook wel een beweging zijn die niet goed is voor de boobies.

Zouden ze je niets anders kunnen geven binnen de fabriek ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Elise__:

 

Ja daar vreesde ik al voor! Zou 4,5 week lukken denk je? (Het probleem is dus dat ik al een beetje gerekend had op het geld om mijn bv te betalen :P )

 

Ik denk dat je eerder richting 6 weken moet denken en dan zal het misschien nog niet fijn zijn. Sorry ik kan er niks beters van maken. Wat zegt Verdonck? Of heb je hem daarover niet gesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

Leuk om jullie ervaringen zo mee te volgen :)

Ik ben me nu vooral aan het oriënteren, lees veel goede verhalen over Verdonck en Straten. 

Zal bij mij pas over een jaar zijn denk ik maar bereid me liever alvast goed voor! Ben zo benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3, ja heel fijn! 

Ben nl echt een halve autist, wil echt alles tot in de puntjes weten haha. 

Vriendin van me is bij Gabriels geweest, en is super verlopen maar lees hier juist dat ze niet zulke goede recensies heeft! Dus dat was voor mij in ieder geval verassing nr 1. 

Ik denk zelf persoonlijk of Straten of Verdonck, vind bij Heyendael wel een fijn idee dat je voor 3 jaar nazorg kunt kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.