Ga naar inhoud

Elboobies : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen dames,

 

Ik zie dat sommige problemen hebben met schoonmaken en hun nieuwe boobs.......misschien kan ik jullie tips geven hoe je het ergonomisch beter kunt doen. Ik leer onze schoonmaak medewerkers elke dag hoe hun het beste kunnen dweilen en stofzuigen en hierbij bewust bezig zijn met hun lichaam. 

 

Wil je nog niet poetsen in huis dan zou ik niks zeggen :P, maar mocht je wel moeten privé of voor werk dan kan je het aan mij vragen en kan ik hopelijk tips geven voor verlichting. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shorty27

Is een aangenaam man. Heeft veel uitleg. Bij het passen vond Ik alles een beetje snel gaan

 Maar je kan altijd nog eens terug gaan om te passen . Dus dat is dangeen probleem. Nazorg kan ik nog niet over mee spreken. Ik ben nog niet terug geweest. Over  3 maanden moeten we terug op controle. Er zijn er die de draadjes door hem laten verwijderen, maar dat kon ook door de huisdokter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@bettynoboop

 

Hoe gaat het allemaal met jullie?  Hier gaat het goed. Gisteren en ga vandaag weer lekker even zwemmen. Met het werk ook geen last van me boobies. Let wel op met bepaalde dingen maar kan gewoon alles doen eigenljjk. 

 

Het is alweer bijna 8 weken  geleden. Tijd gaat echt zo snel... Weten jullie nog allemaal die eerste paar dagen :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Elboobies:

@bettynoboop

 

Hoe gaat het allemaal met jullie?  Hier gaat het goed. Gisteren en ga vandaag weer lekker even zwemmen. Met het werk ook geen last van me boobies. Let wel op met bepaalde dingen maar kan gewoon alles doen eigenljjk. 

 

Het is alweer bijna 8 weken  geleden. Tijd gaat echt zo snel... Weten jullie nog allemaal die eerste paar dagen :P 

 

 

 

Hey, 

hier gaat het goed :) wel moet ik eigenlijk nog 4 weken extra wachten met zonnen en zwemmen zei Stephanie. Maar ik denk dat ik eigenwijs ben... kan anders maar net tot vakantie en alles is nu mooi dicht. 

 

Heerlijk dat je al aan het zwemmen bent. Wil ik ooook..

 

Haha ja die eerste paar dagen weet ik nog wel maar als ik kijk naar nu. Zou het zo weer doen! Geen spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125  ooh wat fijn dat  het goed gaat! Haha eigenwijs.. denk dat we dat allemaal wel een beetje zijn. Wanneer ga je op vakantie? Heerlijk even genieten en nu nog meer in je bikini! 

 

Spijt zeker niet... ze horen er echt bij. Zal het net als wat jij zeg, zo nog een keer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125  ooh wat fijn dat  het goed gaat! Haha eigenwijs.. denk dat we dat allemaal wel een beetje zijn. Wanneer ga je op vakantie? Heerlijk even genieten en nu nog meer in je bikini! 

 

Spijt zeker niet... ze horen er echt bij. Zal het net als wat jij zeg, zo nog een keer doen!

 

21 aug heb ik vakantie. Ja ik vind dat Verdonck wel heel voorzichtig is met zijn 8 weken. Litteken is nu 3 weken dicht. Nog 3 weken wachten vind ik niet erg maar 5 :o 

Smeer wel goed in met factor 50 en dan plak ik het ook nog wel af en dan ga ik gewoon onder de zonnebank :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies

@Ellen125

Moeten wij nog voor iets oppassen. Ik dacht dat vanaf nu alles mocht:(

Ik doe al terug alles en nergens last van. Ik heb gisteren eens gaan lopen. 20 min. Mijn borsten heb ik niet gevoeld enkel mijn voet. Mijn pees is ontstoken:77:

Ik kan wel huilen. Ikwas bang voor mijn aan mijn borsten, maar die waren heel braaf:Dmaar die lees. Grrr

Kan dus nu nog niet sporten. Snif. Is om depressief te worden.

Is wel lang dat jij moet wachten om te zonnen en zwemmen. 

Ik ga volgende week zaterdag op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies

@Ellen125

Moeten wij nog voor iets oppassen. Ik dacht dat vanaf nu alles mocht:(

Ik doe al terug alles en nergens last van. Ik heb gisteren eens gaan lopen. 20 min. Mijn borsten heb ik niet gevoeld enkel mijn voet. Mijn pees is ontstoken:77:

Ik kan wel huilen. Ikwas bang voor mijn aan mijn borsten, maar die waren heel braaf:Dmaar die lees. Grrr

Kan dus nu nog niet sporten. Snif. Is om depressief te worden.

Is wel lang dat jij moet wachten om te zonnen en zwemmen. 

Ik ga volgende week zaterdag op controle.

Heel strikt gezien zou alles pas mogen vanaf vrijdag en mits je rustig gaat opbouwen. Nu denk ik dat die paar dagen niet zoveel uitmaakt. 

 

Ja lang he? :( Baal daar echt van maar ga volgende week gewoon onder de zonnebank. Alles is dicht en als ik goed smeer kan dat heus wel. Ben nu eindelijk van die nare bijwerkingen van die antibiotica af, dus zal wel goed geholpen hebben mag ik hopen. Badderen en zwemmen zal ik maar mee wachten omdat je litteken dan weekt maar ga zaterdag ook gewoon weer sporten. Snap dat het open is geweest maar hik had niks gezegd. Het is dat ik zelf dacht van Hmm zou zwemmen alweer kunnen aangezien het litteken nu weer redelijk vers is.. anders had ik vanaf komend weekend weet alles gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

 @Ellen125

Ik was blij dat ik mijn borsten niet voelde bij het sporten.

Ik.ga morgen eens gaan fitnessen. Enkel nog naar buik- en been oefeningen. Armen ga ik nog wachten. Durf nog niet.

Ja dat begrijp ik. Soms als ik ren omdat ik iets vergeet dan weet ik weer dat er nu wel iets zit :P 

 

ik ga zaterdag weer fitnessen. Ook alleen benen. Eerst machines en als dat goed gaat misschien kabels en Smith machine erbij en dan pas losse gewichten. Vanaf september weer rustig armen proberen. Dan zou het ook geen kwaad meer kunnen dacht ik.

 

Ik wil ook weer fietsen maar het weer voorspelt nog maar weinig goeds :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125      @Natje3  Idd nu mag alles weer maar wel rustig aan. Met het kickboksen wacht ik ook nog maar even.  Natje jij ben al een keer wezen sporten? Wat rot dat nu je pees is ontstoken. 

 

Hebben jullie trouwens al een gewone bh aan of nog sport bh? 

Ik heb vanmiddag eens gewone bh aangedaan. Amai. Dat voelt raar. Ik zit de hele tijd te voel of alles nog goed zit.:DDat zit zo ietsjes losser dan die sport bh.

Ellen in  gewone bh tonen ze wel groter. Voor mij is dat minder. Ze waren goed in die sport bh.

Ik had dus enkel 20 min. gelopen, anders niets.

Ik ga nu eens gaan fitnessen.

Want mijn spieren in mijn benen en buik zijn weg:o

Heb jij al gewone bh aan ? En al gesport ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh het lijk me wel mooier met een bh aan dan de sport bh. al zit de sport bh wel lekker. 

 

Als ik vrij ben ga ik even kijken voor een gewone bh. Heb alleen 1 probleem.. wij hebben op t eiland geen goeie lingerie winkel. Dus dat word wel een ding:wacko:

 

Nee nog niet gesport.. wil wel eerst net als jij de buik billen en benen weer gaan doen. 

 

Komt wel goed met je.Even wennen met de bh aan maar straks sta je in de spiegel en denk je" whoooo dat ben ik gewoon!":01: Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 en @Elboobies ik heb vandaag alleen een sport bh aangehad en geen band. Gaat goed maar voelt wel raar. Vannacht de band weer om en dan morgen een normale bh aan maar dan zonder beugels. Lijkt mij nu nog wel eventjes fijn en dan volgende week met beugel proberen. 

 

Zaterdag weer voor de eerste keer naar de fitness. Vind dat zo spannend! Heel benieuwd wat ik nog kan en hoe mijn conditie nu echt is. Waarschijnlijk heel belabberd :( 

 

Hoop dat het er met bh groter uit ziet dan nu, morgen gaan we het zien :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen125:

@Natje3 en @Elboobies ik heb vandaag alleen een sport bh aangehad en geen band. Gaat goed maar voelt wel raar. Vannacht de band weer om en dan morgen een normale bh aan maar dan zonder beugels. Lijkt mij nu nog wel eventjes fijn en dan volgende week met beugel proberen. 

 

Zaterdag weer voor de eerste keer naar de fitness. Vind dat zo spannend! Heel benieuwd wat ik nog kan en hoe mijn conditie nu echt is. Waarschijnlijk heel belabberd :( 

 

Hoop dat het er met bh groter uit ziet dan nu, morgen gaan we het zien :D 

 

De band af is wel lekker he... heb die een week geleden al in de kast gegooid. Was er echt klaar mee:D 

 

Conditie gaat snel weg maar je bouwt het ook weer zo op. Wel fijn dat je nu weer je " normale" leven kan opbouwen he.  Ben benieuwd hoe de beugel bh zit meis.

 

 

Fijne avond nog allemaal! ik ga werken... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Elboobies:

 

De band af is wel lekker he... heb die een week geleden al in de kast gegooid. Was er echt klaar mee:D 

 

Conditie gaat snel weg maar je bouwt het ook weer zo op. Wel fijn dat je nu weer je " normale" leven kan opbouwen he.  Ben benieuwd hoe de beugel bh zit meis.

 

 

Fijne avond nog allemaal! ik ga werken... 

 

 

 

Mja heerlijk! Toch vond ik het wel veilig en heb ik het nooit echt vervelend gevonden. Behalve met kledingkeuze. 

 

Werkze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

@Natje3 en @Elboobies ik heb vandaag alleen een sport bh aangehad en geen band. Gaat goed maar voelt wel raar. Vannacht de band weer om en dan morgen een normale bh aan maar dan zonder beugels. Lijkt mij nu nog wel eventjes fijn en dan volgende week met beugel proberen. 

 

Zaterdag weer voor de eerste keer naar de fitness. Vind dat zo spannend! Heel benieuwd wat ik nog kan en hoe mijn conditie nu echt is. Waarschijnlijk heel belabberd :( 

 

Hoop dat het er met bh groter uit ziet dan nu, morgen gaan we het zien :D 

Is toch uitkijken wat je doet in de sportschool zoals jullie dat noemen.:P

Heb toch veel oefeningen niet kunnen doen die ik normaal doe. Als ik iets voelde aan mijn borst heb ik onmiddellijk gestopt en een andere oefening gedaan.

Ik heb een bh gesteld zonder beugel. Je vind dat bijna niet.

Zal nu toch mijn sportbh terug aandoen en band.

Ik had die dus ook aan om te fitnessen. Voelde beter met.

Ben nog wat bang vrees ik.

Succes zaterdag met het sporten Ellen.

Elboobies, veel werk genot.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natje3:

Is toch uitkijken wat je doet in de sportschool zoals jullie dat noemen.:P

Heb toch veel oefeningen niet kunnen doen die ik normaal doe. Als ik iets voelde aan mijn borst heb ik onmiddellijk gestopt en een andere oefening gedaan.

Ik heb een bh gesteld zonder beugel. Je vind dat bijna niet.

Zal nu toch mijn sportbh terug aandoen en band.

Ik had die dus ook aan om te fitnessen. Voelde beter met.

Ben nog wat bang vrees ik.

Succes zaterdag met het sporten Ellen.

Elboobies, veel werk genot.

 

 

Had je de borstband aan met fitness? Cardio zoals loopband houd ik niet van. Begin met wat machines zoals leg press/curl/extension en squat/lunges met lichaamsgewicht. Als dat goed gaat Smith machine en dan langzaam naar losse gewichten. Armen blijf ik nog even vanaf. Dat komt wel bij 3 maanden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ja ik had hem om. Voelde goed. Durfde niet zonder.

Armen heb ik ook niet gedaan. Maar is daar een machine waar je met je armen dat ding naar beneden moet doen voor buikspieren. Maar dat deed pijn. Heb dat dan maar gestopt.

 

Oh ik denk niet dat ik hem om doe. Ik heb alleen maar hemdjes dus lijkt me niet zo handig:P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Hemdjes?? Is dat dan zo'n sport topje ?

 

Ja gewoon een sport topje. Dus dan ga je die band zien. 

 

Heb jij al een sport bh voor op de race fiets? Ik heb niet echt een idee wat ik daarvoor moet halen, met fitness draag ik gewoon een seamless sport bh low/medium support omdat ik toch geen cardio doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.