Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Elske77 ja ik zou ze voor krijgen maar nu ineens vraagt hij of ik ze liever dual plane heb omdat ik me zorgen maakte of ze niet sneller gingen hangen. Ik heb nu theezakjes zeg maar en probeer mensen te vinden die soortgelijk hebben om hun ervaring te lezen. Had jij dit ook of geen boobs. Heb gelezen maar haal alles door elkaar. 

 

@ellen001 thx voor je berichtje.  Ga het na 2 weken we redden denk ik. Had jij ook dual plane

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie

@Krissieke. Erg vervelend om te horen dat jij je niet gesteund voelt. Lijkt me geen fijne situatie. Juist omdat je zijn steun goed kan gebruiken. Ook ik heb een kleintje. Tillen gaat gewoon niet. De eerste tijd had ik ook weinig kracht in mijn armen. Dit geeft enkele weken geduurd voordat ik weer meer kracht had. Ik heb goed kunnen herstellen omdat mijn man veel voor me deed en met alles hielp. Dus ook met de verzorging van ons kind. 

 

Mocht jouw vriend niet die steun bieden zou ik kijken of iemand anders jou die steun wel kan bieden. Afzeggen zou echt zonde zijn.

 

Ps mijn man vond de operatie ook niet nodig. En in het begin moest hij even wennen aan de maat. Nu vindt hij ze echt mooi en merkt dat ik er gelukkiger van ben geworden. En dat is toch ook wel wat waard.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison ja me moeder komt nu toch nog een weekje af. Partner gaf uiteindelijk wel aan dat oke was. Maar goed. Hij checkt me telefoon weleens en ik denk als hij sites of berichtjes ziet zoals borstenforum dan is ie ineens weer helemaal van slag. Alsof hij jiet kan hevven dat ik daar nog steeds mijn vrije tijd aan besteed. Maar goed hij is al iets bijgedraaid dus hopenlijk ooit zelfs blij ermee.  Jij had ook dual plane toch

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2018 om 18:31 zei Krissieke:

@Maison ja me moeder komt nu toch nog een weekje af. Partner gaf uiteindelijk wel aan dat oke was. Maar goed. Hij checkt me telefoon weleens en ik denk als hij sites of berichtjes ziet zoals borstenforum dan is ie ineens weer helemaal van slag. Alsof hij jiet kan hevven dat ik daar nog steeds mijn vrije tijd aan besteed. Maar goed hij is al iets bijgedraaid dus hopenlijk ooit zelfs blij ermee.  Jij had ook dual plane toch

 

 

Ja ik heb dual plane. Voor de spier was geen optie voor mij. Jij gaat vandaag onder het mes toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2018 om 14:02 zei Elske77:

Ja mijn vriend was enorm tegen. Hij vond alle nepborsten vreselijk. Mijne zijn heel mooi en natuurlijk, omdat ik al huid over had, haha :-)

Word je vandaag geholpen?

Hallo Elske. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je borsten. Alles goed gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Maison:

Hallo Elske. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je borsten. Alles goed gekomen gelukkig!

Ja, he, het heeft erg lang geduurd, maar nu is het fijn! Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei nien1192:

Hi iedereen, ik heb eergisteren een borstvergroting gehad, 340 cc in links en 320 cc in rechts. Nu is mijn linkerborst veel groter, is dit puur zwelling en is dit normaal? 

 

Bij mij was links ook groter. Ik heb in beide borsten 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Ik had bij mijn linker borst meer vocht/zwelling en de prothese zakte daar ook minder snel. Na 5 weken was het verschil bijna niet meer te zien en na 7 weken was het verschil en de zwelling/vocht helemaal weg.

 

Dus het kan door het vocht/zwelling komen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei B00bies:

 

Bij mij was links ook groter. Ik heb in beide borsten 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Ik had bij mijn linker borst meer vocht/zwelling en de prothese zakte daar ook minder snel. Na 5 weken was het verschil bijna niet meer te zien en na 7 weken was het verschil en de zwelling/vocht helemaal weg.

 

Dus het kan door het vocht/zwelling komen. 

 

xx

Ah okee, vond t best wel veel schelen namelijk. Baal nu eigenlijk juist van de kleinere, had liever de maat van links gehad misschien. Maar maandag op controle dus dat even afwachten. Scheelt echt wel veel namelijk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei nien1192:

Ah okee, vond t best wel veel schelen namelijk. Baal nu eigenlijk juist van de kleinere, had liever de maat van links gehad misschien. Maar maandag op controle dus dat even afwachten. Scheelt echt wel veel namelijk :(

 

Als je ze voor de spier hebt gaan ze waarschijnlijk alleen maar slinken vanwege het vocht en de zwelling. Als je ze dual plane/achter de spier hebt, dan kunnen ze nog in volume toenemen als de spier is ontspannen. 

 

Dus ik weet niet hoe ze bij jou zijn geplaatst? 

 

Maar kijk nog niet al te kritisch naar je borsten. Bij drie maanden po kun je wel oordelen of het ongeveer is geworden zoals je had gedacht. Maar ook na die tijd kunnen ze nog wat veranderen tot ongeveer 1 jaar po. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Krissieke:

@nien1192 ik heb dus ook eergisteren de vergroting gedaan en een is ook veel groter en hangt ook iets meer. Denk dat in begin gewoon nog normaal is ivm de zwelling. Dus zou me nog niet te druk maken 

Okee ja jullie hebben me al iets gerustgesteld, maandag controle maar afwachten! Hoe gaat het bij jou met de pijn? Pijn bij mij nu wel al wat minder alleen door t rugliggen en weinig kunnen rekken heb ik nu meer last van mn rug :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

 

Als je ze voor de spier hebt gaan ze waarschijnlijk alleen maar slinken vanwege het vocht en de zwelling. Als je ze dual plane/achter de spier hebt, dan kunnen ze nog in volume toenemen als de spier is ontspannen. 

 

Dus ik weet niet hoe ze bij jou zijn geplaatst? 

 

Maar kijk nog niet al te kritisch naar je borsten. Bij drie maanden po kun je wel oordelen of het ongeveer is geworden zoals je had gedacht. Maar ook na die tijd kunnen ze nog wat veranderen tot ongeveer 1 jaar po. 

 

xx

Ja ik heb ze achter de spier, links net wat meer cc, die is nu ook direct veel groter.. maar we wachten af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Krissieke:

@Elske77 @Maison ja gisteren geholpen. 370 voor de spier is het geworden. Ik had ook genoeg borstweefsel vandaar voor de spier geplaatst.  Dit in combinatie met de hydrogel implantaten moet heel natuurlijk worden. Ik heb in mijn topic een operatieverslagje getypt.

 

 

Ok ga ik lezen als dat kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Krissieke:

@nien1192 ik heb ook maandag controle.  Met de pijn was goed te doen. Ik had wel sinds de operatie mega rugpijn (zwakke plek) en heb daarom vanmiddag 1ste tablet oxycodon genomen.en nu voel ik geen rugpijn meer.

Ja ik probeer de zwaardere medicatie te vermijden maar misschien slaap ik er wel beter op.. rug doet wel echt pijn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nien1192:

Ja ik heb ze achter de spier, links net wat meer cc, die is nu ook direct veel groter.. maar we wachten af! 

 

Zo kort po hoedje je daar echt geen zorgen over te maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nien1192 ja dat had ik dus ook een principe kwestie. Mijn rug was constante pijnfactor een 7 of zo en omdat ik dat vind meevallen en wel te doen is en ik het gewend ben dacht ik van ik ga die zwaardere niet nemen. Maar ja mijn moeder zei ook van als je daardoor niet goed slaapt dan rust je dus ook niet goed. Dus waarom zou je jezelf martelen haha. En eerlijk nu ik ze neem ben ik wel blij dat ik even van mijn rugpijn ontlast ben. Gisteren 6 uurtjes doorgeslapen en dat was anders niet gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Krissieke:

@nien1192 ja dat had ik dus ook een principe kwestie. Mijn rug was constante pijnfactor een 7 of zo en omdat ik dat vind meevallen en wel te doen is en ik het gewend ben dacht ik van ik ga die zwaardere niet nemen. Maar ja mijn moeder zei ook van als je daardoor niet goed slaapt dan rust je dus ook niet goed. Dus waarom zou je jezelf martelen haha. En eerlijk nu ik ze neem ben ik wel blij dat ik even van mijn rugpijn ontlast ben. Gisteren 6 uurtjes doorgeslapen en dat was anders niet gelukt

Ik heb er gisteravond ook maar 1 genomen, vandaag maar nieuwe halen bij de apotheek. Heb er toch 5 uur lang lekker op geslapen, daarna begon de pijn wel weer een beetje terug te komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.