Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,  hoe gaat het met jullie herstel?  Ik wil ergens in oktober hydrogels laten plaatsen,  maar ben ook wel heel onzeker om de beslissing te maken. 

Zijn jullie inmiddels blij met het besluit?  Hoe voelen ze nou aan?  Beetje stevig of echt wel waterig?  En is jullie tepelgevoel een beetje gelijk gebleven?  

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 8/15/2017 om 18:47 zei ellen001:

Hoi dames,  hoe gaat het met jullie herstel?  Ik wil ergens in oktober hydrogels laten plaatsen,  maar ben ook wel heel onzeker om de beslissing te maken. 

Zijn jullie inmiddels blij met het besluit?  Hoe voelen ze nou aan?  Beetje stevig of echt wel waterig?  En is jullie tepelgevoel een beetje gelijk gebleven?  

Groetjes Ellen

Hi @ellen001, mijn herstel gaat erg goed. Ze voelen wat mij betreft juist best wel stevig aan, zeker niet waterig. Ik voel de implantaten wel zitten aan de onderkant, met name tijdens het douchen. Ik denk dat mijn huid dan nog iets warmer wordt door de warmte en ik het daardoor nog beter voel. Maar verder zijn ze stevig, zeker aan de bovenkant (onder de spier geplaatst). Ik ben erg blij dat ik het heb gedaan, ik voel me er gewoon vrouwelijker door. En ik ben ook blij met de hydrogels, de onzekerheid over waar de siliconen wel of niet naartoe kunnen in je lichaam wilde ik mezelf niet aandoen.

Het gevoel in mijn tepels is zo goed als terug, mijn rechter tepel is nog wel wat gevoelig, bijvoorbeeld tijdens het douchen voel ik dat ook. Maar volgens mij komt dat ook wel goed. Ik ben nu 2,5 maand PO. Hoop dat je er iets aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2017 om 18:47 zei ellen001:

Hoi dames,  hoe gaat het met jullie herstel?  Ik wil ergens in oktober hydrogels laten plaatsen,  maar ben ook wel heel onzeker om de beslissing te maken. 

Zijn jullie inmiddels blij met het besluit?  Hoe voelen ze nou aan?  Beetje stevig of echt wel waterig?  En is jullie tepelgevoel een beetje gelijk gebleven?  

Groetjes Ellen

 

Hoihoi, 

 

Ik ben heel erg blij met mijn resultaat met de monobloc hydrogels en ze voelen helemaal niet waterig aan. Gewoon stevige volle borsten. Zijn ook heel zacht en voelen eigenlijk hetzelfde als echte borsten. Alleen rechts aan de onderkant voel ik een rimpel als ik daar met twee vingers op die plek druk, maar zie hem gelukkig niet. Mijn tepels waren na de operatie heel gevoelig en heel vaak stijf. Nu zijn ze weer als van ouds. 

 

Ik kan het je alleen maar aanraden :) Ik ben zelf zo blij dat ik de stap heb durven zetten! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here, heel erg blij met het resultaat al duurde herstel bij mij lang. Mn borsten zijn mooi, ik voel de prothesen aan de onderkant zitten, boven niet. En voor mij geldt ook dat ik het fijn vind om niet alle siliconen onzekerheid te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen!  Ik lees steeds alle negatieve dingen waar je mee te maken kunt hebben,  waardoor ik dan niet meer durf. Maar ik wil het heel graag!  Ook geen last van rare borstvervormingen door dual plane plaatsing?  

Weten jullie of je bij dr nio ook 10 jaar garantie krijgt op lekkage?  Zodat een evt nieuwe operatie gratis is?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ellen001:

Wat goed om te horen!  Ik lees steeds alle negatieve dingen waar je mee te maken kunt hebben,  waardoor ik dan niet meer durf. Maar ik wil het heel graag!  Ook geen last van rare borstvervormingen door dual plane plaatsing?  

Weten jullie of je bij dr nio ook 10 jaar garantie krijgt op lekkage?  Zodat een evt nieuwe operatie gratis is?  

 

Dat twijfelen is heel herkenbaar.. Die tien jaar garantie op het lekken van de protheses, dat is niet de garantie vanuit het OLVG West/Parkkliniek. Na de operatie kan je je registreren bij Contourion  (distributeur van monobloc hydrogel) en dan krijg je een garantiecertificaat toe gemaild.

Via die garantie krijg je dan dus een nieuwe prothese vergoed, wanneer de prothese lek is. Dus alleen de lekke prothese wordt vergoed. Maar de plaatsing daarvan komt wel voor eigen rekening. Je moet dus altijd wel iets van een 'spaarpotje' hebben voor het geval dat. 

 

Mocht je dan je protheses bijv al 8 a 9 jaar hebben, dan zou ik er zelf voor kiezen om ook de andere protheses gelijk preventief te laten vervangen. 

 

Ik heb ze voor de spier, maar daar kunnen de andere dames vast wel antwoord op geven. :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here, heel erg blij met het resultaat al duurde herstel bij mij lang. Mn borsten zijn mooi, ik voel de prothesen aan de onderkant zitten, boven niet. En voor mij geldt ook dat ik het fijn vind om niet alle siliconen onzekerheid te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ellen001:

Wat goed om te horen!  Ik lees steeds alle negatieve dingen waar je mee te maken kunt hebben,  waardoor ik dan niet meer durf. Maar ik wil het heel graag!  Ook geen last van rare borstvervormingen door dual plane plaatsing?  

Weten jullie of je bij dr nio ook 10 jaar garantie krijgt op lekkage?  Zodat een evt nieuwe operatie gratis is?  

Ik heb niet gevraagd naar garantie, weet alleen dat je je kunt registreren via Monobloc website voor garantie op de prothesen van 10 jaar. Da heb ik wel gedaan. Maar als je prothese lekt lijkt me niet dat Nio je gratis gaat opereren want dat is niet zijn fout.

 

Ik heb absoluut geen rare vorm bij aanspannen, bij mij hangt het en blijft het ook hangen, alles is mooi gezakt uiteindelijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2017 om 18:47 zei ellen001:

Hoi dames,  hoe gaat het met jullie herstel?  Ik wil ergens in oktober hydrogels laten plaatsen,  maar ben ook wel heel onzeker om de beslissing te maken. 

Zijn jullie inmiddels blij met het besluit?  Hoe voelen ze nou aan?  Beetje stevig of echt wel waterig?  En is jullie tepelgevoel een beetje gelijk gebleven?  

Groetjes Ellen

I

Hallo Ellen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ze zo blijven zoals ze nu zijn ben ik de gelukkigste vrouw op aarde. Ik ben 25 jaar onzeker geweest over mijn borsten. En 20 jaar nagedacht of ik een vergroting zou doen. Afgelopen mei de stap genomen en ik vind ze nu prachtig. Ze voelen zacht aan , maar toch ook stevig. Eigenlijk had ik niet verwacht dat ze zo natuurlijk aan zouden voelen. Tot op heden voel ik de protheses niet zitten. Ik kan zonder bh lopen en ze bewegen natuurlijk. Ik ben geopereerd door dokter Visser van Arenborghoeve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook met de dag blijer

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 april 2017 om 06:11 zei Denisedenise:

Ohhh ja gevonden! Paar euro heb je al een bh verlenger :)

Mss ook maar alvast kopen. 

Heb graag alles in huis...

 

Ik heb een zoontje van 3 en een dochtertje van 9 maanden!

Heb wel getwijfeld om het uit te stellen totdat ze groter zijn, maar ik wil het zooo graag en dan maar liever nu toch :)

Het is toch altijd "lastig"

 

Heb jij kinderen?

 

Ik denk dat ik die zakjes maar niet ga doen haha, anders ga ik mss weer twijfelen en het is nog maar anderhalve week hier :o  

 

 

 

 

Ik zit exact in deze situatie begin januari ( mijn plan om dan de operatie uit te laten voeren ). 

 

Hoe is het jou bevallen en hoe deed je het op dagen zonder hulp? Ik kan 2 weken volop hulp regelen maar de derde week moet ik het zelf weer doen overdag. 

 

Ben heeeel erg benieuwd, hopelijk lees je hier nog ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze  iriseer Panache bh nog te koop f75 ivm overcompleet :-)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi @Elske77 je topic gelezen. Hoe gaat nu met je. Ik wordt volgende week geholpen door dr Nio 400cc monobloc en twijfel of dit niet te groot wordt. In bh met rijst zakjes vind ik het echt te huge. 

 

Aan elske alle andere dames @x-roxiie-x

wiens partner er ook niet blij mee was. Hoe vinden ze het nu? Mijn partner is er falikant op tegen een zei eerst steeds hoe mooi ik ben en dit niet nodig heb een nu af en toe zoiets van ik hoop dat ik er niet door van afknap want ik houdt gewoon niet van nep.  Ik heb alle research en consulten alleen gedaan vanwege zijn instelling en nu verwijt hij me zelfs dat ik hem er niet bij betrokken heb. Ben zo bang dat hij het met als ik nu even denk echt te groot gaat vinden maar wil niet het risico van double bubble door te kleine prothesen.  Wil ook liever geen lift. 

 

Verder voor de dames met kleine kids @Denisedenise @Mamavan2kids @ellen001 @Leche.Hoe ging dit? Heb 3 kleintjes onder de 4 jaar en 2 weken hulp of opvang voor de kids erna moet ik het zelf doen. Heb al maniertjes bedacht hie ik ze ga verschonen  (op de grond) en na bed brengen  ( dreumes in campingbed laten kruipen dmv openritsen, peuter in ledikant klimmen mbh opstapje) en mijn uk heeft geen hulp meer nodig gelukkig . Maar desondanks moet je toch het nodige doen. 

 

Ik ben bijna geneigd om af te zeggen maar ja daar is het ook beetje te laat voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend heeft heel lang weerstand gehad, omdat tot een half jaar na de operatie ze nog pijnlijk en niet supermooi waren, maar inmiddels snapt hij waarom ik het wilde en vindt hij ze mooier dan ze voorheen waren. En in mijn geval heeft het ook erg lang geduurd voor ze mooi werden, echt mooi, dus natuurlijk. Nu eigenlijk pas sinds een maand. Maar ik ben heel blij met ze!!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus nog hoop dat die van mij ook gaat bijdraaien dus. Hij is gewoon het jaloerse type en probeert al vanaf day 1 te bepalen wat ik wel en niet mag doen en vooral aantrekken. Hij vind dat als ik het niet voor hem doe ik het voor andere doe. En dat maakt hem boos. Enerzijds omdat ik van hem hou en we 3 kids hebben denk ik laat het ook. Enige lelijke eraan is als ik naakt ben en hij is de enige die het ziet. En ik kan ne ogen nog dichtdoen.  Anderszijds ben ik met veel dingen nu pas na 8 jaar tegengas aan het geven en wil ik dit voor mezelf en niet om er mee te koop te lopen. En dus vind ik gewoon dat ik moet doen.  En dan maar hopen dat hij ze later alsnog kan waarderen.

 

Heb jij ze btw voor de spier of dual plane. Ben nu ineens aan het twijfelen hierover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe het voor jezelf, ik heb er echt geen spijt van en heb veel commentaar gehad van vriend. Heb ze duel plane. Hij is er nu wel blij mee en dat hadden we alletwee niet verwacht. Ga jij voor duel plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Krissieke:

Hi @Elske77 je topic gelezen. Hoe gaat nu met je. Ik wordt volgende week geholpen door dr Nio 400cc monobloc en twijfel of dit niet te groot wordt. In bh met rijst zakjes vind ik het echt te huge. 

 

Aan elske alle andere dames @x-roxiie-x

wiens partner er ook niet blij mee was. Hoe vinden ze het nu? Mijn partner is er falikant op tegen een zei eerst steeds hoe mooi ik ben en dit niet nodig heb een nu af en toe zoiets van ik hoop dat ik er niet door van afknap want ik houdt gewoon niet van nep.  Ik heb alle research en consulten alleen gedaan vanwege zijn instelling en nu verwijt hij me zelfs dat ik hem er niet bij betrokken heb. Ben zo bang dat hij het met als ik nu even denk echt te groot gaat vinden maar wil niet het risico van double bubble door te kleine prothesen.  Wil ook liever geen lift. 

 

Verder voor de dames met kleine kids @Denisedenise @Mamavan2kids @ellen001 @Leche.Hoe ging dit? Heb 3 kleintjes onder de 4 jaar en 2 weken hulp of opvang voor de kids erna moet ik het zelf doen. Heb al maniertjes bedacht hie ik ze ga verschonen  (op de grond) en na bed brengen  ( dreumes in campingbed laten kruipen dmv openritsen, peuter in ledikant klimmen mbh opstapje) en mijn uk heeft geen hulp meer nodig gelukkig . Maar desondanks moet je toch het nodige doen. 

 

Ik ben bijna geneigd om af te zeggen maar ja daar is het ook beetje te laat voor

Mijn partner vond het absoluut niet nodig! Hij heeft er ook niet moeilijk over gedaan hoor, maar vond het een hoop geld voor een paar nieuwe borsten. Maar nu.... hij is helemaal om! Kan er niet van af blijven zeg maar.

Mijn kinderen zijn al iets ouders. Dus hoef niet per se te tillen. Lastig inderdaad. Maar genoeg vrouwen die het ook hebben gedaan met kleine kinderen. Vooral de eerste twee weken moet je even hulp in schakelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.