Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie

@Elske77 shit, heb vandaag nog staan twijfelen of ik hem zou passen. Maarja had al een andere dure bh gekocht (nadeel van grote borsten).. Wil eigenlijk weer gaan hardlopen en daar leek deze bh mij heel geschikt voor. Door jouw enthousiaste ga ik dat de volgende keer toch even doen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei B00bies:

@Elske77 shit, heb vandaag nog staan twijfelen of ik hem zou passen. Maarja had al een andere dure bh gekocht (nadeel van grote borsten).. Wil eigenlijk weer gaan hardlopen en daar leek deze bh mij heel geschikt voor. Door jouw enthousiaste ga ik dat de volgende keer toch even doen! xx

Ja zeker proberen of doe een wehkampje!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elske77:

Ja zeker proberen of doe een wehkampje!?

 

Dankje voor de tip, maar ik pas het liever in de winkel (ik houd niet zo van verzendkosten en retourneren) en ze hebben ze bij de Bijenkorf. Dus als ik weer in de stad ben, dan loop ik daar zeker even binnen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Elske77:

Ik heb vandaag de shockabsorber sportBH binnen gekregen in de juiste maat en IK BEN EINDELIJK WEER MENS! Eindelijke een beetje mobiel zonder pijn! Wat een aanrader (als je mijn model hebt in ieder geval wel)! The ultimate run bh heb ik genomen, heb eerst allerlei maten besteld bij wehkamp en nu ik de juiste heb heb ik er nog twee bijbesteld bij Wiggle! 

 

En gelijk mee gaan lopen met de honden en even het dorp in geweest zonder pijn! Joehoe!!!!

Wat fijn Elske!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elske ik ga je even volgen, vanwege je liefde voor paarden ben ik even benieuwd hoe het paardrijden gaat als je dat over een paar weken weer mag doen. Ik heb zelf 2 paarden, eentje van 3 net beleerd dus het maakt niet uit als die een paar weken stil moet staan. Maar met de ander mag ik bijna ZZ-licht dus ik train flink. Nou ben ik dus ook benieuwd hoe het voelt als je grotere borsten hebt als je paard rijdt. Daarnaast maak ik me ook druk dat ik er 6 weken uit lig, ik heb mijn paarden aan huis en moet elke dag 4 stallen mesten en paarden binnen en buiten zetten.

 

Ben je in het OLVG geopereerd? Mocht je dezelfde dag nog naar huis?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Talulah:

Elske ik ga je even volgen, vanwege je liefde voor paarden ben ik even benieuwd hoe het paardrijden gaat als je dat over een paar weken weer mag doen. Ik heb zelf 2 paarden, eentje van 3 net beleerd dus het maakt niet uit als die een paar weken stil moet staan. Maar met de ander mag ik bijna ZZ-licht dus ik train flink. Nou ben ik dus ook benieuwd hoe het voelt als je grotere borsten hebt als je paard rijdt. Daarnaast maak ik me ook druk dat ik er 6 weken uit lig, ik heb mijn paarden aan huis en moet elke dag 4 stallen mesten en paarden binnen en buiten zetten.

 

Ben je in het OLVG geopereerd? Mocht je dezelfde dag nog naar huis?

 

 

 

 

Ha Talulah,

dat was en is hetgeen waar ik me ook het meest druk over maak(te). Ik weet nog niks, want heb mijn jonge paardje (net 4) kunnen uitbesteden. Ik rijd hem laat in, pas als hij 5 wordt, heb er al wel paar x op gezeten maar dus nog niet met mijn nieuwe borsten. Gelukkig heb ik een lieve stalgenoot en staat hij lekker in de kudde, maar ik snap jouw zorgen heel goed. Ik zou komende week graag wat doen, gewoon lekker wandelen ana de hand, maar durf het toch nog niet ivm onverwachtse bewegingen. 

 

Ik ben geopereeerd in de Park kliniek en zelfde dag naar huis gegaan. Was van plan na een week met een vriendin samen naar stal te gaan maar ik kon helemaal niks na een week. Dat heeft niet iedreeen hoor, ik lees mensen die er beter aan toe zijn na een week.

 

weet je al zeker of je geopereerd wordt en zo ja door wie en wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 15 jaar geleden al protheses laten zetten en ik denk dat ik nu toe ben aan nieuwe en zal dan meteen voor grotere gaan.  Ik ben toendertijd in Medisch Centrum Alkmaar geopereerd en ben daar ook een nachtje gebleven. Ik heb van de week weer contact gehad met het MCA en ik kon misschien pas in oktober november terecht voor een consult en een half jaar na het consult is de operatie. Dat vind ik allemaal te lang duren dus ben me nu aan het inlezen over andere ziekenhuizen/klinieken. Ik ga van de week het OVLG even bellen. 

 

Ja die onverwachtse bewegingen kan ik me goed voorstellen. Ik zal mijn paarden buiten moeten zetten dan en op zich heb ik hele brave paarden maar ja. Het zijn paarden en er kan er altijd eentje dwars zijn. Ik moet maar eens kijken of ik touwtjes kan spannen ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Talulah:

Ik heb 15 jaar geleden al protheses laten zetten en ik denk dat ik nu toe ben aan nieuwe en zal dan meteen voor grotere gaan.  Ik ben toendertijd in Medisch Centrum Alkmaar geopereerd en ben daar ook een nachtje gebleven. Ik heb van de week weer contact gehad met het MCA en ik kon misschien pas in oktober november terecht voor een consult en een half jaar na het consult is de operatie. Dat vind ik allemaal te lang duren dus ben me nu aan het inlezen over andere ziekenhuizen/klinieken. Ik ga van de week het OVLG even bellen. 

 

Ja die onverwachtse bewegingen kan ik me goed voorstellen. Ik zal mijn paarden buiten moeten zetten dan en op zich heb ik hele brave paarden maar ja. Het zijn paarden en er kan er altijd eentje dwars zijn. Ik moet maar eens kijken of ik touwtjes kan spannen ofzo. 

Ja... of iemand in huis nemen die je helpt ermee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Talulah:

Daar zit ik ook niet op te wachten:o Hopelijk kunnen mijn verzorgmeiden het gewoon doen tegen die tijd.  

Oh als je die al hebt.... dat scheelt! Mijn vriend heeft me zo geholpen de eerste anderhalve week, kon mezelf niet eens aankleden. Beter te goed voorbereid dan niet zou ik zeggen. Goede verzorgsters en Goede instructies helpt al heel wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Talulah:

Ik heb 15 jaar geleden al protheses laten zetten en ik denk dat ik nu toe ben aan nieuwe en zal dan meteen voor grotere gaan.  Ik ben toendertijd in Medisch Centrum Alkmaar geopereerd en ben daar ook een nachtje gebleven. Ik heb van de week weer contact gehad met het MCA en ik kon misschien pas in oktober november terecht voor een consult en een half jaar na het consult is de operatie. Dat vind ik allemaal te lang duren dus ben me nu aan het inlezen over andere ziekenhuizen/klinieken. Ik ga van de week het OVLG even bellen. 

 

Ja die onverwachtse bewegingen kan ik me goed voorstellen. Ik zal mijn paarden buiten moeten zetten dan en op zich heb ik hele brave paarden maar ja. Het zijn paarden en er kan er altijd eentje dwars zijn. Ik moet maar eens kijken of ik touwtjes kan spannen ofzo. 

Hey

sorry dat ik me ermee bemoei :-)

maar bij olvg hebben ze een personeelstekort. Dus daar ben je dan voorlopig niet aan de beurt. Daarom ben ik ook naar Rotterdam gegaan. Is wel heel veel duurder.... maar ik heb de knoop door gehakt en wilde echt niet meer langer wachten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He. Sorry dat ik mee erin meng. 

Ik kon eigenlijk heel snel terecht in het olvg voor consult. Daar is ook natuurlijk niet zoveel personeel voor nodig want dr nio doet zelf het consult. Operatie was wel in Rotterdam. Dat was uiteindelijk ook geen straf. erg fijne kliniek. 

Dus ik zou gewoon even met olvg bellen.

Succes in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2017 om 10:19 zei B00bies:

@Elske77 ik vind het niet te groot hoor. Het staat je goed! Maarja het gaat er vooral om wat jij mooi vindt bij jezelf he!

 

Zonde als je zo'n hele operatie ondergaat en je het daarna alsnog te klein vindt. Ik waardeer de mening van mijn vriend ook wel maarja als ik naar hem had geluisterd liep ik nu nog steeds ongelukkig rond in dik opgevulde push up bh's...

 

Dus kies vooral wat jij  mooi vindt :)

Weet je, mijn vriend zei gisteren voor het eerst dat hij begreep dat ik het nu mooier vind dan hoe het was...! Zo fijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

Weet je, mijn vriend zei gisteren voor het eerst dat hij begreep dat ik het nu mooier vind dan hoe het was...! Zo fijn 

Wat fijn! Hihi ja, bij mannen duurt dat soms even wat langer voordat ze dat gaan zien.

Je weet hoe negatief mijn vriend was.. en nu constant complimentjes en ik geniet gewoon van de manier waarop hij er naar kijkt hihi.  

 

Goed dat we ons er door onze partners niet van hebben laten weerhouden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Sann78:

Wauw Elske wat zien ze er super uit zeg! Magic Nio.

ik zie helemaal geen double bubble.... hoop dat dat bij mij ook zo mooi gaat lukken zeg!

Nee ik heb er geen :-) zei hij al tijdens mijn extra controle. En Thanks! Vanmorgen was ik trots op de foto. Nio = magic!

Hoop alleen dat links snel zakt. Vandaag eerste werkdag gehad en overal pijn. Plus linkerborst onder mijn kin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeioeioei.... terug aan het werk.

 

Ik heb maandag gewerkt en zo trots als ik op mijn borsten was die ochtend (voor het eerst zacht en soepel), zo hard en gezwollen waren ze daarna.

Gisteren moest ik ook werken en heb toen besloten dan maar 95% van mijn cliënten af te zeggen (weg inkomen) omdat het absoluut niet ging. Ik moet veel met mijn armen doen en zijdelings bukken en mijn borstspieren verkrampten ontzettend.

Nio zei dat als mijn borsten zo zwellen, de huid zou rekken en ze weer slap zouden worden (logica). Dat was de druppel. Ik werk nu dus mondjes maat, erg weinig, maar maandag moet ik weer aan de bak. Daarom houd ik me zo rustig mogelijk maar ik baal wel. Wilde zo graag beetje mobiel zijn, zit normaal nooit thuis, ben altijd actief en lekker bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-14 om 16:46 zei Elske77:

Oeioeioei.... terug aan het werk.

 

Ik heb maandag gewerkt en zo trots als ik op mijn borsten was die ochtend (voor het eerst zacht en soepel), zo hard en gezwollen waren ze daarna.

Gisteren moest ik ook werken en heb toen besloten dan maar 95% van mijn cliënten af te zeggen (weg inkomen) omdat het absoluut niet ging. Ik moet veel met mijn armen doen en zijdelings bukken en mijn borstspieren verkrampten ontzettend.

Nio zei dat als mijn borsten zo zwellen, de huid zou rekken en ze weer slap zouden worden (logica). Dat was de druppel. Ik werk nu dus mondjes maat, erg weinig, maar maandag moet ik weer aan de bak. Daarom houd ik me zo rustig mogelijk maar ik baal wel. Wilde zo graag beetje mobiel zijn, zit normaal nooit thuis, ben altijd actief en lekker bezig.

Hoe is't nu met je @Elske77? Vervelend dat het werken meteen zo''n negatief effect heeft. Ik merk het ook wel als ik veel doe hoor. Vooral rechts wordt snel hard en pijnlijk, is ook mijn voorkeurskant.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Leche:

Hoe is't nu met je @Elske77? Vervelend dat het werken meteen zo''n negatief effect heeft. Ik merk het ook wel als ik veel doe hoor. Vooral rechts wordt snel hard en pijnlijk, is ook mijn voorkeurskant.

 

Langzaam beter gelukkig. Ik rijd nog geen auto, probeer rustig aan te doen. En jij, wanneer ben jij weer gaan werken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Elske77:

Langzaam beter gelukkig. Ik rijd nog geen auto, probeer rustig aan te doen. En jij, wanneer ben jij weer gaan werken? 

Fijn! Ik werk momenteel een tijdje niet (bewust), daarom juist ook in deze periode de ingreep laten doen. Ik was na anderhalve week wel weer een paar dagen alleen met mijn twee kinderen, maar dat is goed gegaan gelukkig. Ze weten dat ik niet kan tillen en dat ze voorzichtig met me moeten doen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Leche:

Fijn! Ik werk momenteel een tijdje niet (bewust), daarom juist ook in deze periode de ingreep laten doen. Ik was na anderhalve week wel weer een paar dagen alleen met mijn twee kinderen, maar dat is goed gegaan gelukkig. Ze weten dat ik niet kan tillen en dat ze voorzichtig met me moeten doen. :-)

Oh dat is wel heerlijk, even niet werken, tenminste... als het een keuze is. Lukt huishoudelijk werk een beetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/20/2017 om 15:51 zei Elske77:

Oh dat is wel heerlijk, even niet werken, tenminste... als het een keuze is. Lukt huishoudelijk werk een beetje? 

Ja dat lukt wel, ik doe gewoon niet teveel en zeker geen zware dingen. Heb de laatste dagen wel wat last van mijn rechterborst, die blijft maar harder dan links en zeurt een klein beetje.

Ongelooflijk dat het morgen alweer 4 weken PO is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.