Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Leche:

Ja dat lukt wel, ik doe gewoon niet teveel en zeker geen zware dingen. Heb de laatste dagen wel wat last van mijn rechterborst, die blijft maar harder dan links en zeurt een klein beetje.

Ongelooflijk dat het morgen alweer 4 weken PO is!

Ja eindelijk 4 weken. Ik vond het vele malen erger en naarder dan ik had verwacht. En nu, eindelijk, word ik iets mobieler. Maar ben wel nog steeds bang iets verkeerd te doen waardoor ik het resultaat negatief beïnvloed. Donderdag naar Nio!

Hoe gaat koken bij jou, afgieten van pannen enzo?

En heb jij je bh bandjes nog lang?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 2017-6-25 om 09:01 zei Elske77:

Ja eindelijk 4 weken. Ik vond het vele malen erger en naarder dan ik had verwacht. En nu, eindelijk, word ik iets mobieler. Maar ben wel nog steeds bang iets verkeerd te doen waardoor ik het resultaat negatief beïnvloed. Donderdag naar Nio!

Hoe gaat koken bij jou, afgieten van pannen enzo?

En heb jij je bh bandjes nog lang?

 

Hi @Elske77, bizar hè dat het bij iedereen zo anders is. Fijn dat je weer wat mobieler wordt! Koken gaat goed, had in de tweede week een stamppot gemaakt, het stampen heb ik toen wel even uitbesteed, haha. Maar nu gaat dat prima, ook afgieten. 

Ik draag nog steeds de sportbh en zorg in elk geval dat er aan de onderkant genoeg ruimte is, bandjes draag ik redelijk gewoon volgens mij, niet extreem los. Volgende week mag eindelijk het vestje snachts uit!! Ben benieuwd hoe dat gaat voelen, ik vind die ondersteuning toch wel prettig merk ik. 

Succes vandaag met je controle, hoop dat alles goed is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Leche:

Hi @Elske77, bizar hè dat het bij iedereen zo anders is. Fijn dat je weer wat mobieler wordt! Koken gaat goed, had in de tweede week een stamppot gemaakt, het stampen heb ik toen wel even uitbesteed, haha. Maar nu gaat dat prima, ook afgieten. 

Ik draag nog steeds de sportbh en zorg in elk geval dat er aan de onderkant genoeg ruimte is, bandjes draag ik redelijk gewoon volgens mij, niet extreem los. Volgende week mag eindelijk het vestje snachts uit!! Ben benieuwd hoe dat gaat voelen, ik vind die ondersteuning toch wel prettig merk ik. 

Succes vandaag met je controle, hoop dat alles goed is!

Dank je, het vestje draag ik al tijden niet meer, dat deed zoveel pijn. Ik slaap met een shockabsorber en draad deze overdag ook. Geweldige BH's. Ik voel wel aan de ene kant de prothese lager dan aan de andere kant. Kun jij ze ook voelen? Redelijk bizar...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar moeten jullie de bh nog in de nacht dragen? Ik heb mijn bh vanaf maandag niet meer in de nacht gedragen nml. 

 

Ik doe eigenlijk ook alles weer. Behalve tillen uiteraard. Het voelt goed, maar ben soms wel bang dat ik te veel doe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Maison:

Hey dames! Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar moeten jullie de bh nog in de nacht dragen? Ik heb mijn bh vanaf maandag niet meer in de nacht gedragen nml. 

 

Ik doe eigenlijk ook alles weer. Behalve tillen uiteraard. Het voelt goed, maar ben soms wel bang dat ik te veel doe 

Ik heb nog vrij veel last van verkramping van mijn borstpieren. Hoef niet terug naar Nio maar mag nog twee maanden (!!!!!dus tot drie maandn postoperatief!!!!!) niet paardrijden :(

Nio zegt dat dit de stabiele kapselvorming tegengaat. Ook racefietsen, zelfde verhaal..... 

Sportbh moet ik nog twee weken 's nachts aan. BeugelBH mag met mate ook na die tijd. Geen push up!

 

Hij was overigens wel tevreden. Ik ben wat in een dip door het paardenverhaal... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elske77:

Ik heb nog vrij veel last van verkramping van mijn borstpieren. Hoef niet terug naar Nio maar mag nog twee maanden (!!!!!dus tot drie maandn postoperatief!!!!!) niet paardrijden :(

Nio zegt dat dit de stabiele kapselvorming tegengaat. Ook racefietsen, zelfde verhaal..... 

Sportbh moet ik nog twee weken 's nachts aan. BeugelBH mag met mate ook na die tijd. Geen push up!

 

Hij was overigens wel tevreden. Ik ben wat in een dip door het paardenverhaal... 

Jemig, snap dat je niet blij bent! Maar waardoor komt dat dan? En waarom geen beugelbh? 

 

Ik heb vandaag een paar bikini's gepast. Doordat mijn borsten niet bewegen vond ik het er wat nep uitzien. Misschien toch nog even wachten tot ik wat langer po ben. Ik ben overigens verder erg tevreden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Maison:

Jemig, snap dat je niet blij bent! Maar waardoor komt dat dan? En waarom geen beugelbh? 

 

Ik heb vandaag een paar bikini's gepast. Doordat mijn borsten niet bewegen vond ik het er wat nep uitzien. Misschien toch nog even wachten tot ik wat langer po ben. Ik ben overigens verder erg tevreden hoor!

Beugel bh mag pas sowieso 6 weken postoperatief volgens mij. of dat met de littekens of met de prothesen en het zakken te maken heeft ... een van de twee. 

 

Jij bent wat strakker dan ik, ik had veel huid dus bij mij zijn ze al wat zachter :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Elske77:

Beugel bh mag pas sowieso 6 weken postoperatief volgens mij. of dat met de littekens of met de prothesen en het zakken te maken heeft ... een van de twee. 

 

Jij bent wat strakker dan ik, ik had veel huid dus bij mij zijn ze al wat zachter :-) 

Ja dat van 6 weken wist ik.  Maar waarom jij dan nog steeds jouw bh in de nacht draagt en ik niet snap ik nog steeds eigenlijk niet. Wat draag je overdag dan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Elske77:

Ik heb nog vrij veel last van verkramping van mijn borstpieren. Hoef niet terug naar Nio maar mag nog twee maanden (!!!!!dus tot drie maandn postoperatief!!!!!) niet paardrijden :(

Nio zegt dat dit de stabiele kapselvorming tegengaat. Ook racefietsen, zelfde verhaal..... 

Sportbh moet ik nog twee weken 's nachts aan. BeugelBH mag met mate ook na die tijd. Geen push up!

 

Hij was overigens wel tevreden. Ik ben wat in een dip door het paardenverhaal... 

oh joh, wat een domper!! Wel fijn dat verder alles goed was. 

Ik mag 27 juli voor de eindcontrole naar hem toe. 

@Maison In de papieren van de kliniek stond het advies om 5 weken nachts het compressievest te dragen en overdag een sportbh. Dus daar hou ik me dan maar aan. Zit ook wel prettig moet ik eerlijk zeggen.

Goed dat jullie dat noemen van die beugelbh trouwens, anders was ik vanaf volgende gewoon een beugelbh gaan dragen.. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leche:

oh joh, wat een domper!! Wel fijn dat verder alles goed was. 

Ik mag 27 juli voor de eindcontrole naar hem toe. 

@Maison In de papieren van de kliniek stond het advies om 5 weken nachts het compressievest te dragen en overdag een sportbh. Dus daar hou ik me dan maar aan. Zit ook wel prettig moet ik eerlijk zeggen.

Goed dat jullie dat noemen van die beugelbh trouwens, anders was ik vanaf volgende gewoon een beugelbh gaan dragen.. !

Oh vandaar! Bij mij staat 3 weken dag en nacht. Aangezien ik elders 4 weken zag staan hield ik dat maar aan.  Dus vandaar dat ik deze week was begonnen met de bh in de nacht uit te doen. Overdag draag ik hem nog wel. 

 

Hoe voelen jouw borsten nu @Leche?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 wat balen van het paardrijden en race fietsen zeg, maarja alles voor een goed herstel hè.. 

Bedoelde dr Nio helemaal nooit meer push-up of mag het wel een enkele keer na een jaar po? 

 

Bij mij stond ook alleen de eerste drie weken in de nacht de sportbh aan, maar doe dat nu nog steeds met bijna 12 weken po:blush: Het voelt wel veilig. Het zijn nu gewoon mijn slaaptopjes, dus wat dat betreft geen weggegooid geld :P 

 

Draag nu dus eigenlijk echt altijd een bh. Hoop hiermee ook te voorkomen, dat mijn borsten gaan hangen (nu met al dat gewicht erin). Geen idee of dat echt helpt, maar ach.. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei B00bies:

@Elske77 wat balen van het paardrijden en race fietsen zeg, maarja alles voor een goed herstel hè.. 

Bedoelde dr Nio helemaal nooit meer push-up of mag het wel een enkele keer na een jaar po? 

 

Bij mij stond ook alleen de eerste drie weken in de nacht de sportbh aan, maar doe dat nu nog steeds met bijna 12 weken po:blush: Het voelt wel veilig. Het zijn nu gewoon mijn slaaptopjes, dus wat dat betreft geen weggegooid geld :P 

 

Draag nu dus eigenlijk echt altijd een bh. Hoop hiermee ook te voorkomen, dat mijn borsten gaan hangen (nu met al dat gewicht erin). Geen idee of dat echt helpt, maar ach.. 

 

xx

Dit vond ik op internet. Ik had er al eerder van gehoord. Ik weet niet of dit helemaal klopt want tegenwoordig krijg je overal kanker van... zelfs van je bh dus....

 

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/05/het-dragen-van-bhs-oorzaak-van-borstkanker/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Maison:

Ja dat van 6 weken wist ik.  Maar waarom jij dan nog steeds jouw bh in de nacht draagt en ik niet snap ik nog steeds eigenlijk niet. Wat draag je overdag dan?

 

 

Ik heb drie shock absorbers, dat zijn heel stevige sportBH's en daarvan draag ik er eentje in de nacht en twee overdag (niet tegelijk).

 

Het compressievest deed bij mij zoveel pijn dat dat echt niet ging. Dus heb ik na de eerste week de shockabsorbers gekocht en die dag en nacht gedragen. Dit mocht van Nio, ben na vier dagen op extra controle geweest i.v.m. zwelling rechts en mijn vriend zei dat Nio toen zei dat ik na een week sportBH's mocht gaan dragen (ik was zelf wat suf van de medicatie en kan me dit niet herinneren). Tot zes weken postoperatief moet ik die ook 's nachts blijven dragen zei Nio.

 

Heb overigens niet overlegd over het compressievest met hem. Was voor mij geen optie meer. Niet te doen, gewoon. Mijn rechterborst zat er zo strak in dat hij enorm opzwol en helse pijn deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

Dit vond ik op internet. Ik had er al eerder van gehoord. Ik weet niet of dit helemaal klopt want tegenwoordig krijg je overal kanker van... zelfs van je bh dus....

 

http://www.gewoon-nieuws.nl/2014/05/het-dragen-van-bhs-oorzaak-van-borstkanker/

 

 

 

 

Dankjewel voor de waarschuwing! Ik denk dat je tegenwoordig over vrijwel elke mogelijke hypothese die enige publiciteit kan bewerkstelligen, wel een onderzoek of artikel kan vinden. Het zijn in ieder geval antropologen die dat onderzocht hebben en geen artsen. Bij dit onderzoek kan je ook weer de nodige vraagtekens zetten als ik dit onderstaande artikel lees. Helaas kan ik het onderzoek niet vinden online. Je kan wel hun boek erover kopen via Amazon :P

 

Ik vond weer dit artikel, maar zal even kijken of ik er nog meer over kan vinden. https://drjengunter.wordpress.com/2014/04/13/your-bra-is-not-killing-you/ 

 

Het is wat je zegt tegenwoordig lijk je overal wel kanker van te krijgen.. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

 

 

Dankjewel voor de waarschuwing! Ik denk dat je tegenwoordig over vrijwel elke mogelijke hypothese die enige publiciteit kan bewerkstelligen, wel een onderzoek of artikel kan vinden. Het zijn in ieder geval antropologen die dat onderzocht hebben en geen artsen. Bij dit onderzoek kan je ook weer de nodige vraagtekens zetten als ik dit onderstaande artikel lees. Helaas kan ik het onderzoek niet vinden online. Je kan wel hun boek erover kopen via Amazon :P

 

Ik vond weer dit artikel, maar zal even kijken of ik er nog meer over kan vinden. https://drjengunter.wordpress.com/2014/04/13/your-bra-is-not-killing-you/ 

 

Het is wat je zegt tegenwoordig lijk je overal wel kanker van te krijgen.. 

 

xx

Leuk geschreven artikel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elske77:

Ik heb drie shock absorbers, dat zijn heel stevige sportBH's en daarvan draag ik er eentje in de nacht en twee overdag (niet tegelijk).

 

Het compressievest deed bij mij zoveel pijn dat dat echt niet ging. Dus heb ik na de eerste week de shockabsorbers gekocht en die dag en nacht gedragen. Dit mocht van Nio, ben na vier dagen op extra controle geweest i.v.m. zwelling rechts en mijn vriend zei dat Nio toen zei dat ik na een week sportBH's mocht gaan dragen (ik was zelf wat suf van de medicatie en kan me dit niet herinneren). Tot zes weken postoperatief moet ik die ook 's nachts blijven dragen zei Nio.

 

Heb overigens niet overlegd over het compressievest met hem. Was voor mij geen optie meer. Niet te doen, gewoon. Mijn rechterborst zat er zo strak in dat hij enorm opzwol en helse pijn deed.

Wat vervelend dat je er zoveel last van heb gehad. Gaat het werken nu wel een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elske

 

hoe voel je je inmiddels ? Ben je tevreden met de maat? Voor mij komt t nu eindelijk iets dichterbij :-)

Alleen heb ik nu een beetje wat jij ook had aan t begin " wordt het niet te groot ???????"

Hoe ervaar je dat nu?

kun je mij weer toevoegen aan je album alsjeblieft ?

groetjes san 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sann78:

Hoi Elske

 

hoe voel je je inmiddels ? Ben je tevreden met de maat? Voor mij komt t nu eindelijk iets dichterbij :-)

Alleen heb ik nu een beetje wat jij ook had aan t begin " wordt het niet te groot ???????"

Hoe ervaar je dat nu?

kun je mij weer toevoegen aan je album alsjeblieft ?

groetjes san 

Hoi, met de dag beter, wat erin resulteert dat ik teveel doe (emmers water sjouwen, kasten uitruimen, kilo's boodschappen doen)... niet zo handig want daarna altijd spierpijnen, maar hoop dat ik geen schade doe. Vergis me steeds. Ik vind ze niet te groot, heb je weer toegevoegd! Wat ging jij ook alweer doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22/8 bij Nio 500 cc euro silicone 

Ik had net als jij de angst dat ik een borstlift moest omdat andere pc's dat gezegd hadden. Maar Nio heeft gezegd dat dat absoluut niet nodig is alleen moet er dan wel een iets grotere prothese in. Dus 500 cc en dat klinkt echt huge!!!

Hoop dat t herstellen wel beetje vlotjes gaat want ik heb maar een week voor ik aan t werk moet. En anders meld ik me maar ziek denk ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh22/8 bij Nio 500 cc euro silicone 

Ik had net als jij de angst dat ik een borstlift moest omdat andere pc's dat gezegd hadden. Maar Nio heeft gezegd dat dat absoluut niet nodig is alleen moet er dan wel een iets grotere prothese in. Dus 500 cc en dat klinkt echt huge!!!

Hoop dat t herstellen wel beetje vlotjes gaat want ik heb maar een week voor ik aan t werk moet. En anders meld ik me maar ziek denk ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sann78:

Oh22/8 bij Nio 500 cc euro silicone 

Ik had net als jij de angst dat ik een borstlift moest omdat andere pc's dat gezegd hadden. Maar Nio heeft gezegd dat dat absoluut niet nodig is alleen moet er dan wel een iets grotere prothese in. Dus 500 cc en dat klinkt echt huge!!!

Hoop dat t herstellen wel beetje vlotjes gaat want ik heb maar een week voor ik aan t werk moet. En anders meld ik me maar ziek denk ik !

Een week is erg kort!!!! Wat doe je voor werk? En no worries, ik was zo vreselijk bang voor de grootte... valt me alleszins mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sann78:

Ik sta voor de klas op een basisschool.

22/8 operatie de week erna moet ik er weer zijn om

voorbereidingen te treffen en 3/9 dan echt aan het werk!

maar ik werk om de dag dus wie weet overleef ik dat ???

Om de dag scheelt. En eerste week eigen tempo ook. Maar doe voorzichtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben bijna zeven weken postoperatief en word dagelijks wakker met pijn. Gedurende de dag wordt dit erger en als ik iets teveel doe kan ik daarna geen kant meer op. Had niet bedacht dat het zo langzaam zou gaan. Gisteren halve dag gewerkt en vandaag weer pijn in mijn oksels bij de spieraanhechtingen. Word er moedeloos van.

 

soms ga ik ook te ver, maar na zes (en inmiddels bijna zeven) weken dacht ik dat ik wel iets meer zou kunnen. Paar x wat geprobeerd maar steeds genadeloos afgestraft met harde pijnlijke borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.