Ga naar inhoud

Topless op het strand ?


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben echt reuze nieuwsgierig! :blush:

Gaan jullie op het strand topless? Alleen op vakantie of ook in Nederland?

Deden jullie dat voor je bv ook al?

Ik denk dat ik dit ook wel zou willen op vakantie, maar het lijkt me ook wel raar.

Lijkt me dat er dan best veel mensen naar je kijken.

Hoe ervaren jullie dit en hoe reageerde mensen erop?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind topless zonnen zowiezo not done. Ik deed het niet en zal het nu na mijn bv ook niet doen. Ik zie het nut er ook niet echt van in. Ik vind het een vorm van aandacht onder het mom ja anders zie je de bandjes staan nou dan doe die tog naar beneden. Mijn oudste dochter moet er ook altijd erg om lachen als er weer eens 1 in dr blote tieten ligt. Enne ik ben verre van preuts dus daar heeft het niets mee te maken. Maar ja ieder zijn ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topless zonnen zal je mij niet zien doen :140: nu niet,dan niet en nooit niet,zelfs niet in me eigen tuin

vind het ordinair en vind me borsten te prive om die te delen met half nederland,zelfs in buitenland doe ik het niet,show niet graag me borsten in openbaar,vind hier me album al gewaagd,maar doe het voor een doel.

nee mij dus niet gezien,wil er wel even bijzeggen,heeft niks met geloof of angst te maken,want ik durf alles zeg maar,maar is gewoon me style niet dat topless zonnen.

en witte tieten kan je voorkomen door een zondoorlatend bikini te dragen(werkt echt!)

http://www.pabo.nl/product/details/98251-zondoorlatende_triangel_bikini.html?search=Zondoorlatende triangel Bikini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ja ik loop ook achter zeg. Hihiihihih wist niet dat die soort bikini's ook bestonden. Bij mijn vriend lig ik wel achter op de plaats toples te zonnen. Maar ja dat ziet niemand alleen mijn vriend dan hahaha. Op het strand of in een zwembad nee daar doe ik het ook niet. Vind ik toch niet zo erg prettig al die starende ogen. Iiiiieeeekkkkssss!!!!!

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met blote boobs zonnen is ook niet mijn ding <_<

Ik vind het een beetje vreemd om je boobs aan anderen te showen (en ik ben ook het tegenovergestelde van preuts hoor :3: ) En wat ik het allerbelachelijste vind is wanneer ze dan ook nog eens met die blote boobs een patatje gaan halen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zon wel topless...is dat nu echt zo raar? Ok ik zal nooit topless zonnen als er bijvoorbeeld collega's bij zijn of vriendinnen die dat zelf ook niet doen. Maar als gewoon mijn vriend erbij is of andere vriendinnen die ook topless zonnen, wat is het probleem daar dan mee? Het zijn maar borsten lijkt mij. Op strand laat je zowiezo veel meer van je lichaam zien dan je anders zou doen en mensen kijken op strand ook altijd naar elkaar, of je nu topless bent of toch een bovenstuk aanhebt. Misschien heb ik gewoon te lang in Spanje gewoond..daar loopt 3/4 van de vrouwen topless en zie je er zelfs veel in een string (dat doe ik zelf nu niet direct omdat ik vind dat mijn kont toch net niet strak genoeg is :)).

Waarom ik zo graag topless zon? Tja, om geen witte borsten te hebben. Ik vind die zondoorlatende bikini's vaak toch lelijk. En ook wel omdat het net zo comfortabel is zonder top, vaak zit ik die toch maar goed te trekken.

Gaan jullie dan ook nooit naar een wellness of sauna waar ook iedereen naakt loopt? Of vinden jullie dat iets heel anders?

Echt topless op terras gaan zitten of patat gaan halen, doe ik zelf ook niet want dat vind ik beetje raar..maar echt asociaal van andere mensen vind ik dat eigenlijk ook niet. Er lopen zoveel rare mensen rond, laat ieder toch zijn ding doen, nee? Heb je daar dan last van als er topless mensen staan aan te schuiven om een ijsje te kopen? Ik niet in elk geval.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind topless zonnen niet raar hoor!

Sterker nog, ik zou het zelf ook wel doen!

maar topless om ijs gaan vind ik not done.. Vind ik weer net iets te ver gaan!

Dan is het gewoon showen vind ik! Op het strand liggen en zwemmen oke, dat doe je om bruin te worden daar!

maar ijs halen topless vind ik meer showen, zo van kijk mij is!

Wat ik ook verschrikkelijk vind, maar dat is mijn mening,

als er onderhand bejaarde mensen nog topless liggen!

Houd de waarde aan jezelf... ik zou dit nooit meer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik met mijn kinderen een patatje eet op teras daar,en er komt ene dame in blote tieten,ja dat vind ik aso gedrag en zeker iritant ja,mijn kinderen hoeven de borsten van een andere vrouw niet te zien,en ik vind dat je uit fatsoen dan je bovenstukje of een shirt ofzo aan kan doen als je om friet loopt :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb ik gewoon te lang in Spanje gewoond..daar loopt 3/4 van de vrouwen topless en zie je er zelfs veel in een string (dat doe ik zelf nu niet direct omdat ik vind dat mijn kont toch net niet strak genoeg is :)).

Waarom ik zo graag topless zon? Tja, om geen witte borsten te hebben.

Maar je zegt dat je het doet om geen witte borsten te hebben maar je vind je bibs niet strak genoeg om met een string te lopen maar dan heb je wel witte billen :38: Dus je vind dat boobs of billen mooi moeten zijn om te showen ? Begrijp me goed, het maakt mij verder niks uit hoor, ik vind het alleen een beetje genant voor kindertjes enzo

Gaan jullie dan ook nooit naar een wellness of sauna waar ook iedereen naakt loopt? Of vinden jullie dat iets heel anders?

Ik persoonlijk vind dat iets heel anders wederom ivm de kinderen. Die zijn daar niet en het zijn allemaal mensen die bewust voor zo`n blootdagje gekozen hebben.

Echt topless op terras gaan zitten of patat gaan halen, doe ik zelf ook niet want dat vind ik beetje raar..maar echt asociaal van andere mensen vind ik dat eigenlijk ook niet. Er lopen zoveel rare mensen rond, laat ieder toch zijn ding doen, nee? Heb je daar dan last van als er topless mensen staan aan te schuiven om een ijsje te kopen? Ik niet in elk geval.

Wederom mijn persoonlijke mening he :38: Ik vind het niet zo prettig als mijn dochter (die op een leeftijd is dat ze haar gezicht bij gtst weg draait wanneer er gekust word) oom een ijsje gaat halen en dan op ooghoogte met een blote borst staat en zich daar dan heel ongemakkelijk bij voelt.

Ik heb niks tegen blote borsten op het strand om te zonnen maar om dan ook nog naar het water lopen en patat of ijs halen in je blote boobs vind ik eigenlijk ontzettend raar.

Zoe zie je maar weer dat alle mensen anders zijn he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk,ligt er iemand op het strand te zonnen in blote borsten,is het mijn keus wat doe ik ermee,ernaast gaan liggen of ik kijk een stukje verder met mijn kinderen,om daar te gaan liggen,als ik een ijsje/patatje eet met mijn kinderen,en er komt een dame met blote borsten bij de patat/ijskraam heb ik gene keus meer weg te gaan,heb ik wel,maar ben gek zeg,ik zat er tenslotte al,ik vind het zeker aso gedrag,en het is ene kleine moeite een jurkje/shirtje/bovenstukje aan te doen als men om een ijsje of patatje gaat.

en er lopen zeker veel rare mensen rond,maar daar hoef je niet altijd last van te hebben,en in blote borsten rond lopen bij ene eetkraampje,hebben berg mensen last van,zeker als je met je kindjes een dagje strand hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook heel erg genant om toples een frietje of ijsje of wat dan ook te halen. En inderdaad je kinderen hoeven niet de borsten van een ander te zien. Nee dat vind ik echt niet gepast. Ga dan naar een naturisten strand of wat dan ook. Daar kan het en daar doet iedereen het. Daar kun je bloot van alles kopen friet ijs en nog veel meer. Ook al zijn je borsten wel mooi je hoeft er toch niet mee te koop te lopen lijkt mij. Dat zijn toch zaken die je met enig respect prive houd.blush.gif

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bizzi helemaal met je eens. En idd had ik nog niet eens gezegd pff een ijsje halen in je blote tieten KANSLOOS. Maar er zijn zelfs mensen die vinden mij kansloos omdat ik een topic had geopend op www.partyflock.nl over een bv en had daar een foto bij geplaatst jawel met bh aan. Nou als je ziet wat voor achterlijke reacties daar kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, grappig, ik wist niet dat kinderen zo gevoelig waren voor een stel blote borsten. Ik heb voorlopig zelf enkel nog maar de fase waarin ze extra geïnteresseerd zijn in een bloot lichaam meegemaakt :) (4jaar oud..). Kan me overigens ook wel niet herinneren dat ik zelf zo'n fase heb doorgemaakt maar misschien ligt dat ook een beetje aan mijn opvoeding, ik werd eerder op het hart gedrukt dat iedereen anders is en dat een lichaam gewoon normaal is, ook naakt en ik moest bijvoorbeeld niet flauw doen als mijn ouders de badkamer binnenliepen terwijl ik in bad zat, ook niet in de puberteit toen ik toch wel wat onzeker was. Ik begrijp absoluut dat het niet leuk is als je dochter zo beschaamd is door een andere vrouw en zeker terwijl haar ouders erbij zijn, dus op zich begrijp ik je, maar langs de andere kant, wil je je dochter niet meegeven dat zo'n stel borsten toch niet zoveel voorstelt en dat mensen zich niet hoeven te schamen voor hun lichaam en dat zij dus ook helemaal haar hoofd niet moet draaien of zich beschaamd voelen?

En dat over die string, ja misschien heb je ergens wel gelijk. Ik vind mijn billen inderdaad niet mooi genoeg om helemaal te showen (en die witte vlek daar is dan ook echt een noodzakelijk kwaad). Maar dat is een keuze voor mijzelf, ik ben daar nu net te beschaamd voor. Het stoort mij helemaal niet dat iemand met lelijke borsten topless of met veel cellulitis in string rondloopt. Ik vind het net knap dat deze meiden zich daar zo weinig van aantrekken en niet zo onzeker zijn als ik. Want eerlijk..ik denk nogal vaak dat met het lichaam dat sommige meiden hebben, ik zelf niet eens in een bikini zou durven rondlopen. En zij lopen dan zonder complexen (of zo lijkt het toch) over strand te rennen, tof toch! En mii18, dat vind ik persoonlijk dus ook voor die oude bomma's die toch topless zonnen...als zij zich daar goed bij voelen, waarom niet? Eerlijk gezegd vind ik voor een oude bomma een bikini al niet erg appetijtelijk..maar ja, wie ben ik om te veroordelen hoe zij rondlopen?

Overigens, over dat patat of ijsje halen, wil ik wel een kleine kanttekening maken. Ik veronderstel dat we het wel hebben over terrasjes, ijskraampjes of friettenten op het strand want bij mijn weten is naakt (of dus ook topless) rondlopen op straat nog steeds openbare zedenschennis, of vergis ik mij hierin? :)

En ja, bloodelf, echt zielig hoe sommige mensen reageren. Niets van aantrekken! Ieder zijn mening over eender welk onderwerp..maar zo op iemand beginnen afgeven, dat is echt erover.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen kinderen dus ik kan er niet echt overmee praten..

Maar ik denk dat ik ze ook zo lang mogelijk van 'naakt' weg zou willen houden!

Ik denk dat ik zo ook opgevoed ben, bij mij hoefden mijn ouders het echt niet te proberen om mij naakt te zien!

Overigens hebben ze dat nu nog steeds niet gezien en ik heb ook geen behoefte daaraan, ik schaam me niet hoor, maar ik vind het gewoon not done!!

Aan de andere kant ging mijn moeder ook altijd topless op het strand liggen waar wij bij waren..

Vind het moeilijk!!

Tja iedereen moet het voorzich zelf wete, dus ook de oma's!

Al zou ik er heeeel ver vandaan gaan liggen ;)

Ja we hebben het over de kraampjes aan het strand hihi !! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.