Ga naar inhoud

Topless op het strand ?


mii18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

hahahaha naadlijntje.. Gekkie!

Ik heb wel een beetje een fatsoenlijke aan hoor.. Gewoon een normale string niet alleen een touwtje!

Jaa zijn toen in maart geweest zodra het negatieve reisadvies was opgeheven hebben we meteen geboekt.

Was niks meer aan de hand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger ging ik in bikini naar het strand en dan als ik lag deed ik mn bikinitopje uit.

Als ik ijsje of drinken ging halen deed ik het topje terug aan.

Juist voor in het water liet ik het uit.

Maar ik ging wel altijd ergens een stukje strand opzoeken die minder volk trok.

:)

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje jeetje jeetje wat een op hef allemaal weer zeg..

ik durf nog niet topless maar zou dit wel willen dat topje wat altijd irritant zit bah..

En mensjes we zijn naakt geboren he dus wat is er erg aan, iedereen heeft het zelfde..

en de kinderen tja.. die letten daar helemaal niet op en die staan er niet bij stil.

en die lopen ook te pas en on te pas naakt op het strand?

dat kan dan weer wel?

Zolang je niet met je K*t op gesperd gaat liggen zonnen vind ik het geen probleem.

en als je trots bent op wat je hebt laat het dan zien haha! sorry ik ben waarschijnlijk

tegen iedereen in nu maar ik heb geen zin om me om dat soort dingen druk temaken.

met een patatje halen vind ik dan weer wel dan je even een sarong eromheen moet doen of iets,

maar verder maak het me niks uit! lang leven de blote boobies!

En als mensen er last van hebben kunnen ze altijd nog de andere kant opkijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe ook topless zonnen hoor, vroeger toen ik nog trots was deed ik het altijd en nu na mn bv ga ik ook zeker weer topless bakken :)

heb er ook geen last van als anderen dit doen vind dat iedereen het lekker voor zichzelf moet weten of je dat wilt of niet.

inderdaad met een patatje kopen of iets dergelijsks wel zo netjes om even wat aan te doen.

vroeger was het allemaal heel normaal terwijl de wereld groffer word lijken wij wel preutser te worden??

mijn punt iedereen moet het zelf weten , maar wel rekening houden met anderen .

cxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topless zonnen moet zeker kunnen maar zoals in Egypte zie je niemand dit doen dus ook niet gepast om effe je blote tieten te showen. Ik ga heel veel naar de sauna en ik hou wel van mijn vleeskleurig teneuke geef mij maar zonnen zonder randjes :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor barbie zeker niet...

Vind dat er ook heftig word gereageerd..

Iedereen moet doen wat ie zelf wil..

@moontje.. Nee viel mee haha zat een een plaats ver van sharm el sheik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zit nog een beetje te dubben wat ik zal doen, ik zie t op dat moment wel! Zou het volgens mij wel zalig vinden om lekker onbedwongen zonder bovenstuk te zonnen, en dat de boobs dan bruin worden is mooi meegenomen. Als meerderen topless liggen zou ik het ook wel durven, maar zoniet doe ik het ook niet snel, want zie dan al al de blikken op mijn (grotere) boobs gericht. Als de situatie ernaar is zou ik het misschien wel durven.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger zou ik dat NOOIT gedaan hebben!

Ik schaamde me dood voor mn kleine borsten en liep zelfs met vulling in mn bikini :blush:

Nu ben ik zo blij met mn super mooie boobs, dat ik het wel zou willen.

Maar denk dat ik het nog steeds niet durf hihi.

Achja een mooie bikini is meestal stijlvoller en sexy :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger superrr mooie dus schaamde ik me zeker niet.

Nu daarentegen. Hoe meer vulling in de bikini, hoe liever ik het heb. :P

Dus geen denken aan dat ik het nu zou doen...

Misschien als mn nieuwe er zijn :)

Liefs J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind topless zonnen zalig, lekker vrij gevoel, we leven in het jaar 2011 niet meer in de middeleeuwen, ik denk echt niet dat kinderen tegenwoordig nog opkijken van zoiets, denk dat het vooral jaloerse vrouwen zijn die een probleem hebben met topless vrouwen op het strand ( hun man zou die borsten ook wel eens kunnen zien ...) en kinderen zijn dan een goed excuus om" verontwaardigd " te lopen doen.... Doet me denken aan het artikel van die Italiaanse vrouw die de politie erbij haalde toen er een mooie vrouw topless lag op het strand. Wel zij heeft een boete als schadevergoeding moeten betalen, vond ik net goed, moet ze maar in haar tuin gaan liggen.... Live and let live. Lang leve topless zonnen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga het lekker doen in Portugal en het kan me lekker echt niks schelen hoe iemand er over denkt!!! :153:

Ik had dit topic aangemaakt omdat ik benieuwd was wie het allemaal deed, niet om de les gelezen te worden!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GROOT GELIJK MII !!

Verschoot ook van sommige reacties hier...

Vind het een beetje hypocriet en tegenstrijdig om een borstvergroting wel ok te vinden en topless zonnen niet..... Het hoort zoals sommige hier al zeiden gewoon bij het strandbeeld hier in het westen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben benieuwd of ik het nu wel durf hahaah!

eerst moeten me littekens even goed zijn anders gaan ze

dealijk niet meer weg. ik heb nog een recept voor littekens siliconen pleisters

die gaa ik maar eens halen!

des te sneller ik kan bloot zonnen haha :1big_boobs: :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijze woorden!

Ik lig liever op het naaktstrand dan topless.

En qua topless pas ik me aan aan de gewoonten van de plek waar ik ben, altijd goed.

Het deel van Griekenland waar wij veel komen ligt niemand topless. Ik ben dus ook al lang niet meertopless geweest (zonnebank doet wonderen om een beetje bruinere borsten te krijgen)

Denk wel om een goede sunblock voor je littekens, het eerste jaar kunnen ze van teveel zon blijvend rood verkleuren is me verteld! Brrrrrrrrrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het tot nu toe nooit gedaan, maar ik schaamde mij dus ook altijd voor mijn borstjes! Misschien dat het nu anders is!

Ik vind trouwens ook dat iedereen dat zelf moet weten, ik heb er nooit problemen mee gehad, behalve dan dat ik jaloers was dat zij het wel durfden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

GROOT GELIJK MII !!

Verschoot ook van sommige reacties hier...

Vind het een beetje hypocriet en tegenstrijdig om een borstvergroting wel ok te vinden en topless zonnen niet..... Het hoort zoals sommige hier al zeiden gewoon bij het strandbeeld hier in het westen

ellie daar ben ik het niet mee eens een vergrotig is heel iets anders dan ze ook dadwerkelijk naked te showen on the beach dan zijn echt totaal apparte dingen. maar ik geeft toe iedereen zijn eigen keus ik zelf zou het nooit doen in het openbaar wel als ik solo met me mannetje ben kan hij ze lekker insmeren hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.