Ga naar inhoud

Topless op het strand ?


mii18

Aanbevolen berichten

Mannen vonden het geweldig.

Heb je dat dan nodig dat mannen het geweldig vinden? Ik vind het persoonlijk zelf erg irritant dat kerels mij altijd met kleding aan zitten te staren. En mijn vriend word er ook helemaal gestoord van. En dat heeft bij mij nog niet eens met mijn tieten te maken. Ik moet zeggen dat het nu nog erger is geworden :134: .

maar dat mannen het geweldig vinden zou mij dus geen reet interesseren.

hai meis ik las net dat fom OMGGGG wat een aanstellers heel erg laag is dat hoor hahah al die wijven kijken jankend naar jou hot boobs hihi. en wat je al zegt ik heb dat probleem ook met dat aanstaren van die mannen grrr irri is dat en nu met die boobs denk ik eerlijk heel soms O SHIT HAD IK MAAR EEN ANDER TRUITJE AAN GEDAAN hihi maar dan denk ik fok it deze schatjes zijn van mijn mannetje :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja vin dik ook! ze zitten er nu en ben er toch wel erg trots op!!

en soms kijken mensen op straat al heb je kleding aan wel heeel erg!

is niet eens kijken meer, meer staren ofzo?

daar hebben we een soort van voor gekozen he, eerder vielen me boobies niet op haha! :1big_boobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.