Ga naar inhoud

Topless op het strand ?


mii18

Aanbevolen berichten

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal,

Voor mijn bv lag ik niet graag in mijn blote tietjes te zonnen, maar deed ik het wel af en toe. Ik vind dat namelijk gewoon lekker aanvoelen, geen getrek aan je bikini, voelt gewoon lekker vrij :).

Nu (liever gezegd, op die ene enkele dag dat het in NL strandweer is..) lig ik vaak bij zo'n beachclub waar je privé ligt en er dus ook geen gastjes van 15 om je bedje heen staan, heeeel graag topless!

Maar mijn pc zei dat je zeker 1,5 jaar na je bv absoluut niet topless mag zonnen aangezien je littekens nog steeds flink verkleuren... Ik volg dat advies maar op en op zijn advies smeer ik ook onder mijn bikini mijn littekens met factor 100.000.000 in...

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Nou, ik heb het na mijn bv (voor mijn consult met de pc..) toch stiekem 3 keer gedaan. Op Bloemendaal. Littekens met extreme sunblock ingesmeerd en liggen maar. Mannen vonden het gewelig, die staarden wel heel erg lang. Je ziet uiteindelijk denk ik toch wel dat het nepborsten zijn (al vind ik ze er onwijs natuurlijk uitzien..) en ik heb één vrouw meegemaakt die afkeurend keek. Waardoor ik mijn rug holde en lekker met mijn boobies naar voren ging staan. Heerlijk.

Daarbij komt, op zo'n yuppenstrand liggen wel meer siliconen/botoxbehandelingen/lipo's... etc.

Maar even in een notendop: mannen kijken wat langer dan normaal, vrouwen merk ik weinig verschil.. Ligt aan het type vrouw...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi grappig.. :) Lijkt mij ook wel heel apart de eerste keer! Ik heb het wel eens gedaan voor mijn bv.. maar na je bv lijkt het toch wel anders.. Ik ga in december op vakantie, dus dan ga ik het even uitproberen denk ik!! Met flinke sunblock erop!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn Bv heb ik het ook stiekem gedaan, voelde net wat Blonde dollie zijn lekker vrij!

Nu na mijn bv nog niet gedaan, wil toch lekker rust geven aan het litteken, er valt nu ook niet veel meer te zonnen :rolleyes:

Volgens zomer wil ik het wel eens gaan proberen, al denk ik niet dat mijn vriend het goed keurt..

Tenslotte zijn ze toch ook wel van hem :P

Maar wie weet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb het na mijn bv (voor mijn consult met de pc..) toch stiekem 3 keer gedaan. Op Bloemendaal. Littekens met extreme sunblock ingesmeerd en liggen maar. Mannen vonden het gewelig, die staarden wel heel erg lang. Je ziet uiteindelijk denk ik toch wel dat het nepborsten zijn (al vind ik ze er onwijs natuurlijk uitzien..) en ik heb één vrouw meegemaakt die afkeurend keek. Waardoor ik mijn rug holde en lekker met mijn boobies naar voren ging staan. Heerlijk.

Daarbij komt, op zo'n yuppenstrand liggen wel meer siliconen/botoxbehandelingen/lipo's... etc.

Maar even in een notendop: mannen kijken wat langer dan normaal, vrouwen merk ik weinig verschil.. Ligt aan het type vrouw...

X

Mannen vonden het geweldig.

Heb je dat dan nodig dat mannen het geweldig vinden? Ik vind het persoonlijk zelf erg irritant dat kerels mij altijd met kleding aan zitten te staren. En mijn vriend word er ook helemaal gestoord van. En dat heeft bij mij nog niet eens met mijn tieten te maken. Ik moet zeggen dat het nu nog erger is geworden :134: .

maar dat mannen het geweldig vinden zou mij dus geen reet interesseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush: Zag van de zomer een vrouwtje topless zonnen onder de parasol... en daar heeft ze ook de hele dag onder gelegen!!!! Dan heeft het niks te maken met 'bruin worden' lijkt me?????

Verder moet iedereen het voor zich weten. Ik doe het niet, maar ik heb ook nog erwtjes waar ik erg onzeker over ben. :38:

Ik stoor me er iniedergeval niet aan.

Ga zelf wel geregeld naar de sauna, vind ik heerlijk, maar moet wel bekeenen dat ik met het bloot zijn me wel heel kwetsbaar voel, ook daar!

Weet ook niet of ik na mn bv wel topless ga, denk het niet eigenlijk, maar zeg nooit nooit! Vind het wel wat grappigs hebben die witte tietjes. Zie je mooi het verschil :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik lig in de tuin altijd topless vind het niet mooi nee witte boobies, zou denk niet op t strand topless durven mischien wel in t buitenland licht er ook aan hoe druk t is als er elke seconde iemand langs je heen loopt zou ik me bekeke voelen denk, ik ga wel naar de saune met vriendinnen of welleens met mn vriend gewoon naakt ook tussen anderen mensen maar ja dan loopt iedereen naakt dus dat is anders ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn de eerste x na mn nieuwe boobies

Toen ik zwanger was had ik me ook een hele dag onnder de parasol geplant, was zelfs verbrand dat kan zeker te weten(wist dat dus eerst ook niet)!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nooit topless, nooit gedaan en zal het ook niet doen. Hou er niet van, voel me er niet prettig bij, ben niet preuts maar vind een gewone bikini gewoon bloot genoeg voor anderen om mij te zien. Vind het ook mooier dan topless om een mooie bikini aan te hebben. En tja, witte tieten zie ik alleen zelf, en mn evt vriend. Kan daar niet wakker van liggen, mn billen zijn toch ook wit. Lekker belangrijk!

Vind het trouwens totaal niet storend als anderen wel topless gaan hoor, sommigen van mijn vriendinnen zonnen altijd topless, hebben ook siliconen en daar lig ik gewoon naast. Zij voelen zich er prettig bij, prima dan!

Mijn kinderen zijn opgegroeid op het strand, gaan al vanaf baby zijnde elke dag mee naar het strand in de zomer en zelfs in deze tijd zijn we er nog bijna elke dag te vinden (wonen op 2 minuten lopen van het strand). Ze zijn dus gewend dat er vrouwen in hun blote tieten naast hun liggen en zullen daar nooit raar van opkijken, hoort gewoon bij hun strandbeeld.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik ging "vroeger" toen ik nog mooie borsten had ook topless hoor! en dat had NIKS te maken met showen, aandacht vragen of wat ik dan ook al voor antwoorden hier voorbij heb zien komen...

Vind het gewoon heerlijk! Lekker vrij gevoel inderdaad! Een man heeft dan wel geen borsten, maar lopen ook in een ontbloot bovenelijf omdat ze dat lekker vinden als het warm is! Ik ook!

Na mijn zwangerschappen trouwens niet meer hoor, maar ik als ik in September weer mooie boobs heb, hoop ik ze volgend jaar ook weer lekker te kunnen "laten luchten" in de zomer! :141:

Mijn kids kijken er ook niet van op hoor op het strand, hoort inderdaad gewoon bij jun strandbeeld! Ik laat mijn zoontje ook gewoon in zijn blote kont lopen op het strand! Who cares?! Vinden mensen dit vervelend? kijken ze maar lekker de andere kant op!

Ik ga overigens niet ontbloot een ijsje of een patatje halen en al helemaal niet op een terras zitten.... da's een beetje een kwestie van "netheid" denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga niet topless.

Vroeger durfde ik het echt niet en nu vind ik het niet nodig dat iedereen mij in me blote tieten kan zien. Voelt nog ongemakkelijk denk ik. Zou het misschien nu wel durven maar hmm nee, vind het gewoon niet nodig. Ik doe altijd de bandjes los dus het is maar een klein stukje dat wit blijft.

Als iemand anders het doet zit ik er niet zo mee. Ik kijk er niet naar...

Maar vind om eerlijk te zijn wel fout als ik iemand met hangers tot op de navel zie.. dan snap ik niet zo goed waarom dat zo nodig uit bikini moet. Iedereen moet natuurlijk weten wat ie doet, en idd, ik kijk wel de andere kant op als ik het niet wil zien maar lelijke grote hang tata's op een strand hoeft ECHT niet. Daar kan je dan ook weer niet omheen kijken :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. Ik ben dus naar Egypte gweest en daar heb ik het niet gedaan, niemand deed dat!

Maar eind augustus ga ik naar Portugal.. Dus daar ga ik het wel ff proberen!

Nu nog ff een leuke string bikin zien te scoren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

meeste zij heel duur en in de vs.. Dus veel verzendkosten..

Waarom ik t wel doen? Omdat ik t in de tuin ook doe.. Ik wil gewoon mooie bruine boobies!

Vind t vreselijk van die witte tieten.. Voor mijn bv deed ik het ook dusja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.