Ga naar inhoud

Topless op het strand ?


mii18

Aanbevolen berichten

Heb ook eens even gekeken op de site van partyflock. Nou ja zeg wat een idiote opmerkingen zeg. Trek je eigen er niks van aan bloodelf. Ze weten gewoon niet beter. Wij met zijn allen vinden het wel mooi en zijn er gelukkig mee. Toch!!!! En daar gaat het om.

Liefs,

Cintaxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja het ging in het verhaal om terasje,friettent,ijskraam op/aan het strand hahahahah

alhoewel in de bananenbar lopen ook topless dames hoor 75.gif4.gif6.gif

Hihihihihihih hebben ze daar ook een friettent dan??? Lol. Bij de hier boven berichten vind ik het op een terrasje er niet uit zien als je toples daar zit. Maar ook zeker niet om een ijsje te gaan kopen of een frietje te gaan halen. Ook al zijn je borsten mooi dan vind ik dat zelf toch niet oke. Tenminste ik zou dat niet doen. En daar bij mijn dochter hoeft niet van iedereen de blote borsten te zien. Mijn dochter weet heel goed het verschil tussen man en vrouw. Ze ziet mij ook bloot. Wil alleen niet zeggen dat ze iedereen bloot moet zien. En het is een genant gezicht op een terras.

Liefs,

Hihihihih draakjexx lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met Moon eens.

topless met je vriend,prima,als dr verder niemand is ,maar je moet dr geen anderen mee lastig vallen,dat is mij ook overkomen,in Italie mag je niet topless zonnen,maar in t noorden stikt t er van de Duitsers en die hebben schijt aan de regels daar,respectloos in mijn ogen dus!

Lig ik daar gezellie met me man op een strandje,helemaal voor ons samen! Komt dr zon stel aan ,en hoppa die vrouw gooit dr shirt uit en deed er alles aan om maar gezien te worden,ook had ze zon stringetje aan.Ze had enorme borsten,dus dan valt t helemaal op.

Ik wilde meteen weg,voelde me echt helemaal niet op me gemak meer.

En idd ze mogen ook wel eens rekening houden dat er kids rondlopen,ik vind t een dom iets,in Nl naar een strand gaan doe ik al niet eens meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met Moon eens.

topless met je vriend,prima,als dr verder niemand is ,maar je moet dr geen anderen mee lastig vallen,dat is mij ook overkomen,in Italie mag je niet topless zonnen,maar in t noorden stikt t er van de Duitsers en die hebben schijt aan de regels daar,respectloos in mijn ogen dus!

Lig ik daar gezellie met me man op een strandje,helemaal voor ons samen! Komt dr zon stel aan ,en hoppa die vrouw gooit dr shirt uit en deed er alles aan om maar gezien te worden,ook had ze zon stringetje aan.Ze had enorme borsten,dus dan valt t helemaal op.

Ik wilde meteen weg,voelde me echt helemaal niet op me gemak meer.

En idd ze mogen ook wel eens rekening houden dat er kids rondlopen,ik vind t een dom iets,in Nl naar een strand gaan doe ik al niet eens meer.

Ik ben het ook helemaal met je eens vlinder. Duitsers zijn vaak respectloos. Heb ik in heel de wereld gezien op plaatsen en landen waar ik geweest ben. Vooral in Azie. In Zuid Amerika heb je hele wijken met Duitsters. Vaak zijn dat gevluchte ss ers uit de tweede wereld oorlog. Een ontzettende grote mond kunnen ze geven. In onze vakantie heb ik het ook meegemaakt in het hotel waar we logeerde. Maar wis de Russen ook niet uit. Die zijn helemaal respectloos en doen echt waar ze zin in hebben. Ik vind dat je respect voor iedereen moet hebben en je aan de regels moet houden. En denk zeker aan kinderen. Ook al zien ze papa en mama bloot wil niet zeggen dat ze vreemden bloot moeten zien. En dan is er nog een verschil met de manier waarop dat ze toples liggen, lopen of wat dan ook. Meestal is het gewoon om flink bekeken te worden. Afschuwelijk is dat. Nee het strand hoeft voor mij ook niet meer zo. Daarbij vind ik zelf dat als een vrouw een bikini of badpak aan heeft mooier want je weet niet wat er onder zit en hoe dat het eruit ziet. Toch!! Helaas lopen er sommige graag te koop mee. Zelf lig ik wel in de tuin samen met mijn vriend toples te zonnen maar daar ziet mij verder niemand. Het is echt iets van ons samen. Er ligt dan wel altijd iets klaar voor als de deurbel gaat. Hihhihihiihi

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs: Ja,dat mens liep dr maar dom te doen ook, ik dacht nog ja ik kan wel opstaan en laten zien hoeveel mooier de mijne zijn :01:

whahaha, maar ik ga me niet verlagen tot dat soort asos. :44:

Je bent op vakantie in een land waar je kan weten dat het niet is toegestaan en dus moet je het ook niet JUIST wel gaan doen,zo van ja kan mij het boeien,als je op die manier de aandacht moet trekken vind ik dat je dom bezig bent.:99:

Kijk,bij mij kijken ze toch wel ,hahaha,en ik heb gewoon me bikini aan,lol.:51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flossie,

Tja mijn kinderen zijn beide zo en dan heb ik het nog niet eens over de oudste gehad .....dat is een jongen van 17, hij vindt het belachelijk wanneer vrouwen hun boobs showen op het strand. Hij zegt: "ik ga toch ook niet in mijn blote snikkel lopen zodat hij bruin word".

En ik geef mijn kinderen echt wel mee dat je trots moet zijn op je lichaam (ik heb ook heel lang getwijfeld of ik ze over mijn bv zou vertellen en heb dat uiteindelijk gedaan omdat ik ook niet wilde liegen en ze begrepen heel goed dat die lege dingen geen borsten meer waren voor mij gevoel), maar de oudste vind zijn lichaam totaal prive voor hem en zijn vriendin (ik heb hem al jaren niet meer in zijn blootje gezien, hij mij per ongeluk wel en dat vind hij ook maar niks). Mijn dochter daarentegen is totaal anders en loopt met haar blote (beginnende) boobs door het huis te rennen en trekt nog regelmatig haar broek naar benenden om haar blote billen te showen à la Chin Chen (dat mannetje van een tekenfilm) tijdens een dansje !! Dus preuts ? Nee ! Maar de blote lichamen van andere mensen hoeft zij van mij niet te zien en zij voelt zich daar dan ook ongemakkelijk bij.

Neemt niet weg dat je van mij bloot mag zonnen hoor......maar trek wat aan als je in beweging komt :59: Maar goed, het is niet verboden dus wanneer het gebeurd en ik ben het er niet mee eens dan ben ik weg.

Ook de ouwetjes mogen van mij met de boobs bloot hoor. Ik neem aan dat dat om dezelfde reden gaat ? Namelijk het bruin worden van de boobs. Als ze maar wat aantrekken wanneer ze gaan bewegen :36:

Ik zal nu niks meer over dit onderwerp zeggen hoor want mijn standpunt is wel duidelijk volgens mij :38: maar ik had even het gevoel dat ik mijn manier van opvoeden moest verdedigen :D

Fijna dag allemaal :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1bouncingboobs.gif Ja,dat mens liep dr maar dom te doen ook, ik dacht nog ja ik kan wel opstaan en laten zien hoeveel mooier de mijne zijn 01.gif

whahaha, maar ik ga me niet verlagen tot dat soort asos. 44.gif

Je bent op vakantie in een land waar je kan weten dat het niet is toegestaan en dus moet je het ook niet JUIST wel gaan doen,zo van ja kan mij het boeien,als je op die manier de aandacht moet trekken vind ik dat je dom bezig bent.99.gif

Kijk,bij mij kijken ze toch wel ,hahaha,en ik heb gewoon me bikini aan,lol.51.gif

Whahahahaha ja nu snap ik het wel dat dat mens der best moest doen wahhahahahaha lol lol. Als ze er voor de rest niet uit zag maken die borsten ook niks meer uit voor anderen. Heeft zij even pecht gehad. lol lol Stom mens zeg. Je hebt wel gelijk dat als het niet is toegestaan dat je het dan juist NIET moet doen. Ach meid sommige mensen hebben echt overal "schijt". Die vermijd ik zelfs in het dagelijkse leven al. Of die pimpel ik gewoon af. Hou nie van aso's. Door gewoon te doen kun je juist vaak aantrekkelijker zijn dan zo opvallend. Was ze blont(d) hahahahahahahahaha lol lol nee ze IS blont dat mens. Blont schrijven zij ook met een t vandaar blont ze weten niet beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOOOOOOOOOOOL.............ja ze was blonttttt,iig fet kort gebleekt haar had ze,shit had ik nou maar een foto genomen..haha..101.gif

Hahahahahah kei veul lol. Ja ziede wel da ze blont was. Hhahahahahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii8!

Hoe gaat het met je? Nu zo'n 3 weken PO?

Ik heb het nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Als ik naar de sauna ga ben ik overigens wel naakt, maar ook daar hou ik het liefst zo lang mogelijk mijn badjas aan. Niet omdat ik preuts ben ofzo, maar omdat het van MIJ is (en m'n vent natuurlijk). Zou het overigens ook heel gek vinden om daar straks met m'n nieuwe boobs te lopen... zal het wel beleven.

@bloodelf, heb dat forum van partyflock doorgelezen.. wat een vreselijke mensen! Dat is echt afgunst en jaloezie. Je borsten zien er prachtig uit! (en je tattoo's trouwens ook)! :rolleyes: Ben zelf ook een tattoo fan. Laat volgende week mijn eerste zetten! New boobs, new ME :136: .

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta,jee nu was ik BlonT whahahahah lig ff dubbel om me schrift,moest dus staan: kunstmatig hahahahahhahahaha

solly,foutjuhh!! 45.gif

Wahahahahahaha ach ja maakt niet uit. Soms zijn we allemaal wel eens blont. Hihiihih lol lol,

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

SOLLY?? oh whahaha..wat is dit grappig! wordt steeds leuker 154.gif

Ja he. lol lol wahahahah. We worden allemaal vanzelf blont hoe langer dat we het over die blonte hebben van het strand. Hhashahahahahahahahahahahah

Liefs,

cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.