Ga naar inhoud

Visje7 : 18 april 2017: Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn die steun van jullie! Net even bh uit gedaan om te kijken en jezus wat zijn ze lelijk. Volledig misvormd en alle tiet zit boven de tepelhof, het ziet er niet uit :45: gelukkig weet ik dat ze nog moeten veranderen.  Vriendlief in alle voorzichtigheid de bh weer aan proberen te trekken maar werd weer zo misselijk dat alles eruit kwam. Gelukkig lucht het overgeven wat op. 

 

Ik kijk nog even tv en dan ga ik proberen te slapen. Jullie ook slaap lekker! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel meisjes :wub:

 

ik heb een best goede nacht gehad. Het duurde even voordat ik in sliep en toen ik om 4:30 naar de wc ging heb ik weer een uurtje wakker gelegen en toen nog een uurtje geslapen. 

 

Mijn benen liggen op een dik kussen en mijn hoofd in mijn favoriete reiskussen. Naast mij heb ik toch een opgerold kleed (ipv Voedingskussens) en daar rusten mijn armen op. Als ik van houding wil wisselen kan ik met één bil tegen de rand van die rol gaan liggen en dan kan ik een been buigen en onder de andere been vouwen. Dan lig ik best prima. Alleen tussen mijn schouderbladen heb ik wat pijn. Gelukkig niet meer zo misselijk als gisteren. 

 

Zal vandaag kijken voor mijn operatie verslag en een foto.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn, dat je een redelijk goede nacht hebt gehad, een paar uur slapen kan zoveel verbetering veroorzaken. Rustig aan vandaag en we kijken uit naar je verslag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatieverslag

Door Frans Straten     –     Kliniek Heyendael     –     18-04-2017

 

Maandagavond om 23:00 u heb ik voor het laatst twee boterhammetjes gegeten en wat gedronken. Die nacht heb ik wel wat geslapen maar alle dromen die ik had gingen over de borstvergroting. De wekker ging om een hele schappelijke tijd van 8:00 u maar toen was ik al lang en uitgebreid wakker. Om 9:20 zijn we richting Nijmegen vertrokken. Lekker buiten de files! Om 10:30 kwamen we aan, moest me om 11:00 melden. De zuster verwees mij gelijk naar mijn kamertje: een privé kamer met tv, douche en wc. Fijn! Helaas vertelde de juffrouw dat degene voor mij nog wel even duurde. Moest er vanuit gaan dat het nog wel zo’n 2 uur zou duren. Oef. Nouja, so be it. Ze had alvast wat checks gedaan en de vragenlijst doorgenomen.

 

Om 13:00 ging ik eindelijk naar de verkoeverkamer en daar ging het heel snel. Ik kreeg een infuus, de anesthesisten daar grapten aan een stuk naar mij en elkaar door. Ze maakte het vertrouwd maar omdat ik het zo spannend vond was ik niet volledig op mijn gemak. Toen getest of ik allergisch was voor de antibiotica en toen dat niet bleek heeft ze de rest in het infuus gedaan. Ondertussen is Frans het nog komen aftekenen en gecheckt wat ik wilde. Toen werd ik naar de OK gereden. Daar nog een keer gecheckt waarvoor ik kwam, moest ik op de operatie tafel gaan liggen en ging de narcose in mijn infuus. Toen ze vroegen ‘merk je al wat?’ en ik ja zei, kreeg ik een kapje over mijn mond. Daar moest ik goed diep in en uit ademen. Ik hoorde dat hij nog zei ‘verder dan 30 seconden kom je niet’ en geloof dat ik twee tellen erna weg was.

 

“Je bent klaar!” hoorde ik iemand roepen. Het was toen precies een uur later dat de anesthesist mij wakker maakte. Mijn eerste gedachten was ‘ga weg, ik was aan het dromen.’ Toen vroeg ik me af waar ik was, en herkende ik de verkoeverkamer. Ik voelde helemaal niks, ik had 0 pijn, dus ik schrok. ‘Shit, ze hebben helemaal niks gedaan!’ Maar gelukkig kwam de zuster al met een spiegel aanlopen. “Kijk!”. En toen kwamen de tranen van alle spanningen. Ik vond ze heel mooi. Nog wat gepraat en ik kreeg mijn BH aan. Toen ben ik terug naar mijn kamertje gerold. Ik kreeg wat bouillon en beschuit, maar wat viel die beschuit zwaar zeg! Ik was heel duizelig en alles bewoog voor mijn ogen. Alsof je veel te veel gezopen hebt en je kunt niet scherp stellen. Het eten viel echt als een blok op mijn maag. Meerdere keren stond ik op het punt om over te geven, maar dat wilde ik niet. Heb de hele middag vrijwel geen woord gezegd en bleekjes in bed gelegen. Af en toe een hapje eten en drinken. Om 19:30 kwam Frans nog langs voor de check en de borstband. Ik had zo weinig zin om te praten dat ik vergeten ben te vragen hoe het uiteindelijk was gegaan. Alles ging een beetje langs mij af. Toen ik met de zuster geplast had mocht ik om 20:00 naar huis. Gelukkig heeft vriendlief mij in de rolstoel gezet want mijn benen voelde als kauwgompjes aan. In de auto de stoel achterover en wederom geen woord gezegd, het kostte zoveel energie en ik voelde mij zo beroerd…

 

Eenmaal thuis een cold pack op mijn borsten gelegd want ze staan behoorlijk op spanning. Toen ik op stond en de BH uit deed zodat we foto’s konden maken wist ik ineens wat iedereen bedoelt met “het voelt alsof ze eraf vallen”. Dat was een behoorlijk misselijkmakend gevoel. Ook het staan, bewegen en het zien van mijn borsten en littekens maakte mij nog misselijk. Hup, snel de BH weer aan. Vriendlief deed zo hard zijn best om voorzichtig de BH aan te doen maar ik werd zo misselijk dat ik ben gaan zitten en direct kwam alles eruit. In drie flinke kots beurten was ik helemaal leeg. Godzijdank, dat luchtte wel op! En die hoeveelheid had nooit in zo’n ziekenhuisbakje gepast (300 ml), het zou me niet verbazen als het om zo’n kleine liter ging. Arme vriend, wat lief dat hij mijn spuugbak leeg wilde kiepen in de wc… Daarna was ik iets fitter en heb ik nog wel wat op het forum gekeken, maar ik was wel uitgeput. Ik vond mijn borsten ook helemaal niet mooi, terwijl na de OK ze in mijn hoofd als heel mooi aangeschreven stonden. Ze zijn helemaal misvormd en alle volume zit boven het tepelhof dus de twee tepels wijzen gewoon naar beneden. Gelukkig weet ik dat ze nog in moeten dalen, daarom kon ik samen met mijn vriend wel lachen om de twee mislukte vriendinnen.

 

Toen naar bed. ’s Ochtends had ik mijn kussenford al opgebouwd. Ik weet namelijk dat ik niet lang recht op mijn rug kan liggen. Twee kussens opgestapeld tegen de muur, mijn favoriete nek/reiskussen erbij en onder mijn bovenbenen – knieën een dik kussen. Als vervanging van een zwangerschapskussen had ik een kleed opgerold en mijn favoriete, uberzachte fleecekleedje er overheen gelegd. Hier steunde mijn armen op en als ik mijn heupen een beetje kantelde kon ik met één bil tegen de rol aanliggen. Het tegenovergestelde been kon ik dan gevouwen onder mijn andere knie leggen. Door dit af te wisselen kon ik redelijk slapen. Al kreeg ik wel wat last tussen mijn schouderbladen, misschien dat ik toch te ver rechtop zat. Vanochtend wat beschuit gegeten en voldoende gedronken. Als ik actief ben merk ik dat de druk in mijn borsten flink toe neemt. Straks even douchen en alle roze strepen wegpoetsen.

 

 

 

Bedankt voor het lezen xx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig kussenfort (ik vind dat het een plekje verdiend in de Dikke van Dale :-)), en uitgebreid verslag, leuk om te lezen; het is allemaal zo herkenbaar....

Ze worden vanaf vandaag elke dag mooier, en daar komt het grote woord weer (heb er zelf ook moeite mee hoor), geduld......zucht....X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lief @Visje7 Herkenbaar hoor, wat je hoe je denkt over je nieuwe borsten. Het zijn inderdaad 2 harde ballen haha met het volume boven je tepels en het drukt de tepels helemaal naar beneden. Ik dacht ook uhhhh. Gister mijn bh helemaal niet open gemaakt, want ik had gewoon geen zin om ze te zien haha. Vanmorgen wel even gekeken, puur om te checken of ze niet super blauw waren en of de pleisters nog droog waren. Zag nog geen verschil. Nog steeds harde blokken met onderaan 2 tepels :D wat zal het fijn zijn om ze straks te zien vormen !! Can't wait!

 

Mooi kussenfort heb je ^_^ Fijn dat je je iets beter voelt nu xxx Hanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Liefbeestje:

Geweldig kussenfort (ik vind dat het een plekje verdiend in de Dikke van Dale :-)), en uitgebreid verslag, leuk om te lezen; het is allemaal zo herkenbaar....

Ze worden vanaf vandaag elke dag mooier, en daar komt het grote woord weer (heb er zelf ook moeite mee hoor), geduld......zucht....X

 

 

6 minuten geleden zei Rocker:

G.... g... geduld? :blink:

 

Geduld? Wat betekent dat? :45:

 

Nee, zo lang er geen complicaties optreden ben ik al heel blij. Dan heb ik dat beetje geduld wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Hanna_A:

Hi lief @Visje7 Herkenbaar hoor, wat je hoe je denkt over je nieuwe borsten. Het zijn inderdaad 2 harde ballen haha met het volume boven je tepels en het drukt de tepels helemaal naar beneden. Ik dacht ook uhhhh. Gister mijn bh helemaal niet open gemaakt, want ik had gewoon geen zin om ze te zien haha. Vanmorgen wel even gekeken, puur om te checken of ze niet super blauw waren en of de pleisters nog droog waren. Zag nog geen verschil. Nog steeds harde blokken met onderaan 2 tepels :D wat zal het fijn zijn om ze straks te zien vormen !! Can't wait!

 

Mooi kussenfort heb je ^_^ Fijn dat je je iets beter voelt nu xxx Hanna

 

hihi ja inderdaad! Kan goed begrijpen dat je ze niet wil zien. Maar wilde ze gisteren inderdaad ook zien om te zien hoe het litteken er nu uit zag, dat je kunt zien als het verslechterd.

 

Samen met mijn vriend willen we een time-lapse maken van de veranderingen die mijn boobs doormaken. vandaar dat elke avond toch even snel de bh uit moet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Visje7:

 

hihi ja inderdaad! Kan goed begrijpen dat je ze niet wil zien. Maar wilde ze gisteren inderdaad ook zien om te zien hoe het litteken er nu uit zag, dat je kunt zien als het verslechterd.

 

Samen met mijn vriend willen we een time-lapse maken van de veranderingen die mijn boobs doormaken. vandaar dat elke avond toch even snel de bh uit moet :)

Wauw wat een tof idee zo'n time lapse! Dat is wel een super mooie manier om de verandering te zien gebeuren idd! En idd, we moeten ze toch goed in de gaten houden. En zolang we er zonder ontstekingen/complicaties vanaf komen ben ik een gelukkig mens hoor ! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Visje7:

 

 

Geduld? Wat betekent dat? :45:

 

Nee, zo lang er geen complicaties optreden ben ik al heel blij. Dan heb ik dat beetje geduld wel.

 

Haha nee inderdaad, die instelling heb ik ook ;) 

Ik wil inderdaad ook een time lapse maken, maar dan wel over wat meer maanden tot zeker een jaar genomen. 


Mag ik ook in je album gluren? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Rocker:

Haha nee inderdaad, die instelling heb ik ook ;) 

Ik wil inderdaad ook een time lapse maken, maar dan wel over wat meer maanden tot zeker een jaar genomen. 


Mag ik ook in je album gluren? :P

 

Als het goed is heb je al toegang! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.