Ga naar inhoud

Visje7 : 18 april 2017: Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik ben Visje en ik ben 23 jaar. Ik woon in het zuid-oosten van het land en werkzaam binnen de vitaliteit- en gezondheidswereld. In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig in de buitenlucht (wandelen, mountainbiken) en verder doe ik aan paalfitness, paardrijden en krachtfitness.

 

Al sinds dat mijn borsten begonnen met groeien schaamde ik mezelf er enorm voor. Ik heb kleine peervormige borstjes en al mijn vriendinnen kregen mooie grote stevige en ronde borsten. Heel mijn puberteit lang heb ik ze angstvallig onder kleding en bij het omkleden onder een handdoek verstopt. Niemand, ook dames, mochten ze niet zien.

 

Vanaf ongeveer een leeftijd van 18 ben ik veel losser hier in geworden. Het liefst draai ik tijdens het omkleden mezelf met de rug naar de rest toe, maar ik probeer ze niet meer met alles wat ik heb te verbergen. Mijn vriend heeft mij kunnen laten ervaren dat er eigenlijk niks zou moeten zijn waar ik me voor schaam, verder heb ik namelijk een mooi en slank lichaam. Inmiddels durf ik redelijk op mijn gemak hele dagen door te brengen in de sauna, maar ik blijf mezelf altijd nog enorm bewust van het feit dat mijn borsten zichtbaar zijn en ik er liever niet naar kijk en nog liever heb dat niemand anders er naar kijkt.

 

Verschillende levenservaringen (zoals hartinfarct vader, chronische blessures bij partner en vanuit mijn werkveld) hebben mij laten inzien dat het leven maar kort is en dat je moet leven nu je nog jong en vitaal bent. Ik zit al een tijdje aan borstvergroting te denken, maar ik vond het financieel te duur. Ik ben erg zuinig op mijn geld maar nu ik een tijdje gespaard heb en ik elke maand een melding van mijn bank krijg dat de rente lager en lager wordt, en de belastingen juist hoger, ben ik van mening dat ik er op dit moment meer aan heb om het (deels) uit te geven als ik daar (hopelijk) gelukkiger van word.

 

Ik heb nu 70/75 AA (of wat er van over is; ik ben in april gestopt met de pil en overgestapt naar spiraal en daarnaast wat afgevallen). Ik ben 1,58 en weeg ongeveer 48 kg. Ik baal er enorm van dat ik redelijk tevreden ben over mijn figuur maar ik alle mooie bikini's niet pas omdat die vaak vanaf een B cup beginnen. Of een A, en die is dan niet mooi gevuld. Of mooie lingerie setjes die vanaf A/B beginnen.

Afhankelijk van wat de arts mij aanraadt wil ik naar een dikke B-cup of een kleine C. Hij zal onder de spier geplaatst moeten worden want er zit gewoon te weinig vetweefsel om hem te verbergen. Ik moet mezelf nog verdiepen in welke kliniek, maar ik wil liever een iets duurdere maar betere kliniek dan goedkoop en de kans hebben dat er allerlei complicaties optreden. Hebben jullie adviezen? Ik had mezelf aangemeld op dit forum om dat o.a. uit al jullie posts op te maken.

 

Ik hecht zelf veel belang aan "echtheid". Wees wie je bent, ook zonder make up ben je mooi. Het is voor mij een heel groot issue om aan mijn borsten te sleutelen. Hoe kan ik zonder mij te schamen tegen mijn ouders, vrienden of (worst case) toekomstige partner zeggen dat ze nep zijn? Of wat zeg ik tegen mijn collega's / baas als ik uit de running lig omdat ik rust moet houden voor mijn borsten? Ik vind het heel lastig om te liegen of een excuus te verzinnen... Hoe hebben jullie dat aangepakt?

 

Zijn er daarnaast dames die ook kleine peervormige borstjes hadden en daar mooie ronde appels voor in terug hebben gekregen? En hebben jullie adviezen daarbij, ging het goed, was je blij met het resultaat? Of hoe lang heeft het geduurd voordat dit mooi van vorm werd?

 

Groetjes Visje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum! 

Ik ben net zo begonnen als jij hier op het forum. Je kan je hier goed inlezen over de verschillende klinieken en chirurgen. Via de zoekbalk kan je gericht zoeken op klinieken, Plastisch chirurgen (pc's) en de verschillende soorten protheses. Pc's die op dit forum vaak goed uit de doeken komen zijn: drs. Nio, drs. Van Selms, drs. Frans Straten, drs. Plovier en drs. Visser. 

 

Duurder wil overigens niet zeggen dat het altijd beter is. Bovendien zijn er een aantal pc's die in verschillende klinieken werken. Nio en Van Selms werken bijvoorbeeld allebei in het OLVG West waar een borstvergroting met siliconen protheses 3100 euro kost. Daarnaast werken zij allebei in een kliniek, Nio in de Parkkliniek (borstvergroting v.a. 3930 euro plus toeslag van 800 euro bij een vergroting met meer dan 500cc) en Van Selms in Jan van Goyen esthetisch centrum (borstvergroting vanaf 4100 euro). 

 

Zelf ben ik ook 23 jaar en ik word op 10 april door drs Nio geopereerd en dan krijg ik de monobloc hydrogel 320cc. 

 

Ik heb het alleen met mijn partner en een goede vriend gedeeld. Ik vind het iets wat ik voor mijzelf doe en graag privé houdt. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. 

 

Kleine B of C is een mooi bescheiden streven. Houd er wel rekening mee dat nepborsten kleiner ogen dan natuurlijke borsten, dus als je voor het oog een b-cup of c-cup wilt dan krijg je waarschijnlijk een bh maat C of D. Klinkt nu gigantisch, maar zoals je hier op het forum zal lezen went het snel en hadden de meesten achteraf iets groter gewild.

 

Veel onderzoek en lees plezier! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, hoe lang heeft bij jullie ongeveer het traject geduurd vanaf eerste consult tot daadwerkelijke operatie? Ik snap dat het heel erg per persoon en per drukte in de kliniek verschilt, maar moet ik denken aan bijvoorbeeld 2 maanden? Of 4 maanden, of een half jaar o.i.d.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Visje7:

Hallo iedereen!

 

Ik ben Visje en ik ben 23 jaar. Ik woon in het zuid-oosten van het land en werkzaam binnen de vitaliteit- en gezondheidswereld. In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig in de buitenlucht (wandelen, mountainbiken) en verder doe ik aan paalfitness, paardrijden en krachtfitness.

 

Al sinds dat mijn borsten begonnen met groeien schaamde ik mezelf er enorm voor. Ik heb kleine peervormige borstjes en al mijn vriendinnen kregen mooie grote stevige en ronde borsten. Heel mijn puberteit lang heb ik ze angstvallig onder kleding en bij het omkleden onder een handdoek verstopt. Niemand, ook dames, mochten ze niet zien.

 

Vanaf ongeveer een leeftijd van 18 ben ik veel losser hier in geworden. Het liefst draai ik tijdens het omkleden mezelf met de rug naar de rest toe, maar ik probeer ze niet meer met alles wat ik heb te verbergen. Mijn vriend heeft mij kunnen laten ervaren dat er eigenlijk niks zou moeten zijn waar ik me voor schaam, verder heb ik namelijk een mooi en slank lichaam. Inmiddels durf ik redelijk op mijn gemak hele dagen door te brengen in de sauna, maar ik blijf mezelf altijd nog enorm bewust van het feit dat mijn borsten zichtbaar zijn en ik er liever niet naar kijk en nog liever heb dat niemand anders er naar kijkt.

 

Verschillende levenservaringen (zoals hartinfarct vader, chronische blessures bij partner en vanuit mijn werkveld) hebben mij laten inzien dat het leven maar kort is en dat je moet leven nu je nog jong en vitaal bent. Ik zit al een tijdje aan borstvergroting te denken, maar ik vond het financieel te duur. Ik ben erg zuinig op mijn geld maar nu ik een tijdje gespaard heb en ik elke maand een melding van mijn bank krijg dat de rente lager en lager wordt, en de belastingen juist hoger, ben ik van mening dat ik er op dit moment meer aan heb om het (deels) uit te geven als ik daar (hopelijk) gelukkiger van word.

 

Ik heb nu 70/75 AA (of wat er van over is; ik ben in april gestopt met de pil en overgestapt naar spiraal en daarnaast wat afgevallen). Ik ben 1,58 en weeg ongeveer 48 kg. Ik baal er enorm van dat ik redelijk tevreden ben over mijn figuur maar ik alle mooie bikini's niet pas omdat die vaak vanaf een B cup beginnen. Of een A, en die is dan niet mooi gevuld. Of mooie lingerie setjes die vanaf A/B beginnen.

Afhankelijk van wat de arts mij aanraadt wil ik naar een dikke B-cup of een kleine C. Hij zal onder de spier geplaatst moeten worden want er zit gewoon te weinig vetweefsel om hem te verbergen. Ik moet mezelf nog verdiepen in welke kliniek, maar ik wil liever een iets duurdere maar betere kliniek dan goedkoop en de kans hebben dat er allerlei complicaties optreden. Hebben jullie adviezen? Ik had mezelf aangemeld op dit forum om dat o.a. uit al jullie posts op te maken.

 

Ik hecht zelf veel belang aan "echtheid". Wees wie je bent, ook zonder make up ben je mooi. Het is voor mij een heel groot issue om aan mijn borsten te sleutelen. Hoe kan ik zonder mij te schamen tegen mijn ouders, vrienden of (worst case) toekomstige partner zeggen dat ze nep zijn? Of wat zeg ik tegen mijn collega's / baas als ik uit de running lig omdat ik rust moet houden voor mijn borsten? Ik vind het heel lastig om te liegen of een excuus te verzinnen... Hoe hebben jullie dat aangepakt?

 

Zijn er daarnaast dames die ook kleine peervormige borstjes hadden en daar mooie ronde appels voor in terug hebben gekregen? En hebben jullie adviezen daarbij, ging het goed, was je blij met het resultaat? Of hoe lang heeft het geduurd voordat dit mooi van vorm werd?

 

Groetjes Visje

Hoi Visje,

 

Het is inderdaad niet niks! Als je er voor gaat zou ik niet op de prijs letten maar op de kliniek en de arts dat heb ik zelf ook gedaan. Ik ben uiteindelijk in kliniek Bloemingdael in Haarlem bij dokter van der Pot geholpen. Heel fijn en hij is echt heel ervaren en kan zelfs van tubulaire borsten (niet dat ik die had maar dat liet hij o foto's zien) iets moois maken. Daarom denk ik dat je met de vorm van je borsten wel iets kunt veranderen... maar dat weet ik niet zeker:rolleyes: Je wordt geopereerd in het Spaarne ziekenhuis (een van de beste van Nederland) en dat geeft een veilig gevoel! Je baas hoeft niet te weten wat je laat doen... hooguit de bedrijfsarts kan iets vragen maar ik heb me ziek gemeld. Je bent toch een week thuis... na die week kon ik alweer rustig werken maar dat ligt eraan wat voor een werk je doet. Tillen mag dan nog niet. Heel veel succes!! Groetjes Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

 

Op woensdag 15 maart heb ik mijn eerste consult met dr. Frans Straten bij kliniek Heyendael :D

 

Alvast ook de operatie gepland omdat ik erg qua datum en hersteltijd zit. De operatie staat gepland op dinsdag 18 april.  

 

Ik moet het nog even laten bezinken dat ik écht (eindelijk) de afspraak gemaakt heb om de stap te zetten voor een BV. Kan het nog niet helemaal geloven :blink::blink: 

 

Nu kan het echte verzamelwerk van foto's beginnen :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi!

 

Afgelopen woensdag heb ik mijn consult gehad bij Dr. Frans van Straten! Ik deel de mening van sommige dat hij wat 'gehaast' over kwam; nam veel beslissingen voor mij zonder daar echt in te overleggen. Ik denk dat het ook te maken heeft met dat ik zo ver ingelezen was dat ik vrijwel alles al wist en specifiek wist dat veel dames ook niet gevraagd wordt of ze bijvoorbeeld medium of high willen. Anyway, ik vertrouw volledig zijn expertise en ik heb er zooooo'n zin in, dat ik alsnog een goed gevoel bij hem heb. Ik ben ook niet áltijd in mijn beste humeur op mijn werk :P operatie staat op dinsdag 18 april.

 

Ik ben nu 1,58 en 48 kg, cupmaat 70A/aa, bij pushup B. Aangemeten: 300 cc (of 260, maar wil sowieso 300). Had ook 325 laten passen maar die vond hij echt te groot voor mijn lichaam. Goed, daar vertrouw ik hem dan op. Mentor, medium hight, high projection. En nu komt het: anatomisch... Ik had zelf heel graag rond gewild omdat ik super bang ben voor rotatie en de vulling wel zou willen aan de bovenkant van mijn tiet. Ik moest het dus even laten bezinken dat het waarschijnlijk anatomische worden... Maar hij had een hele goede argumentatie: mijn tepels stonden iets naar beneden en zodra er volume boven bij komt, gaan ze nog verder naar beneden staan. Als volume aan de onderkant erbij komt (anatomisch) dan gaan ze iets omhoog staan. Nouja, daar kon ik me ook wel in vinden dus daarom voor anatomisch gegaan :rolleyes: oja, edit: dual plain.

 

Nu is mijn vraag aan jullie: hoe groot is de kans dat ze gaan roteren? Iemand ervaringen mee? Ik had het daar gevraagd en de baliejuffrouw (Marissa) moest het even afkloppen, maar vertelde dat ze in hun kliniek nog geen hersteloperaties hadden gedaan vanwege rotaties. Maarja, niet iedereen is hetzelfde en voor mijn eigen geruststelling ben ik wel heel benieuwd naar andere ervaringen...

 

En zijn er mensen die ook van 70 of 75A afkomen en ongeveer 300cc erbij hebben gekregen waarvan ik de voor/na foto's mag zien? :D

 

Groetjes mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees even met je mee, ik ben ook benieuwd of dames dit al hebben meegemaakt.

 

Ikzelf krijg op 31 mei een borstvergroting bij Van Straten. Ik heb gekozen voor 345 cc anatomisch. Ik ben 1.63 cm, 58 kg en heb 75A (met pushup 75B)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!

Rotatie komt alleen voor, wanneer de pc de pocket te groot maakt of je te vroeg begint met spieroefeningen van de borst, waardoor de pocket, die nog teer is, uit kan scheuren.
Bij Straten heb ik idd ook nog nooit gelezen van een gedraaide prothese, dus ik neem aan dat het percentage heel laag ligt bij hem.

Ik zal je titel even iets aanpassen zodat ie lijkt op de rest hier. Succe met aftellen nog!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je datum!

Rotatie komt alleen voor, wanneer de pc de pocket te groot maakt of je te vroeg begint met spieroefeningen van de borst, waardoor de pocket, die nog teer is, uit kan scheuren.
Bij Straten heb ik idd ook nog nooit gelezen van een gedraaide prothese, dus ik neem aan dat het percentage heel laag ligt bij hem.

Ik zal je titel even iets aanpassen zodat ie lijkt op de rest hier. Succe met aftellen nog!

xx BB

 

Dankje! Ja, ik ga er vanuit dat Frans wel weet dat hij de pocket niet te groot moet maken en hoe dat dan moet. Ik ben niet zo groot, kan het zijn dat dat ook de kans verkleint op een grote pocket? Omdat die spier/spieroppervlakte gewoon niet zo groot is t.o.v. de implantaat? (hihi ik schrok wel toen ik het voorbeeldding zag voor in mn bh, dacht van wooow, moet dát aan volume erin? :blink:). En de oefeningen, die laat ik voorlopig sowieso zitten! 6 weekjes, dan pas opbouwen en pas na 3 maanden (althans, als het allemaal goed gaat) echte zware krachtoefeningen voor mijn borst/armen gaan opbouwen en dan pas ook weer beginnen met paaldansen. Helaas, het is niet anders, maar dan krijg ik waarschijnlijk wel mooie boobies!

 

Thanks voor het aanpassen van de titel en verplaatsen, jullie blijven ook bezig he :P

 

18 minuten geleden zei Kimely:

Ik lees even met je mee, ik ben ook benieuwd of dames dit al hebben meegemaakt.

 

Ikzelf krijg op 31 mei een borstvergroting bij Van Straten. Ik heb gekozen voor 345 cc anatomisch. Ik ben 1.63 cm, 58 kg en heb 75A (met pushup 75B)

 

Groetjes!

 

Jeetje, 31 mei pas... Dat is nog even wachten zeg... Hadden ze geen plek eerder of bewust pas over zo'n tijdje gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jij doet ook paaldansen! Frans adviseerde mij ook inderdaad om minimaal 3 maanden te wachten met paaldansen op het niveau dat ik gewend ben haha. 

 

Ja die pasprotheses he omg... ik dacht hoe gaat hij dat erin proppen door een incisie van 5cm :blink:
Nog een maandje, fijn dat je zo snel terecht kon! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

He jij doet ook paaldansen! Frans adviseerde mij ook inderdaad om minimaal 3 weken te wachten met paaldansen op het niveau dat ik gewend ben haha. 

 

Ja die pasprotheses he omg... ik dacht hoe gaat hij dat erin proppen door een incisie van 5cm :blink:
Nog een maandje, fijn dat je zo snel terecht kon! 

3 weken? of 3 maanden? ;) 

 

 

1 uur geleden zei Visje7:

 

Dankje! Ja, ik ga er vanuit dat Frans wel weet dat hij de pocket niet te groot moet maken en hoe dat dan moet. Ik ben niet zo groot, kan het zijn dat dat ook de kans verkleint op een grote pocket? Omdat die spier/spieroppervlakte gewoon niet zo groot is t.o.v. de implantaat? (hihi ik schrok wel toen ik het voorbeeldding zag voor in mn bh, dacht van wooow, moet dát aan volume erin? :blink:). En de oefeningen, die laat ik voorlopig sowieso zitten! 6 weekjes, dan pas opbouwen en pas na 3 maanden (althans, als het allemaal goed gaat) echte zware krachtoefeningen voor mijn borst/armen gaan opbouwen en dan pas ook weer beginnen met paaldansen. Helaas, het is niet anders, maar dan krijg ik waarschijnlijk wel mooie boobies!

 

Thanks voor het aanpassen van de titel en verplaatsen, jullie blijven ook bezig he :P

 

Volgens mij heeft het niets te maken met je lengte.. De prothese wordt namelijk aangepast aan de afstand van jouw tepel tot kuiltje boven je borstbeen en op basis van de lengte en breedte van je prothese wordt dan jouw pocket gemaakt tijdens de operatie (pocket is de ruimte die vrij geprepareerd wordt tussen spierweefsel en ribbenweefsel, of tussen borstweefsel en spierweefsel) 
De pocket is dus geen bestaande holte :) 

Ja.. paaldansen zou ik zeker idd 3 maanden niet doen! Heb daar al problemen van gelezen (vaak wel in pb, dus zou zo geen topic kunnen noemen helaas)
Dus zou na 3 maanden pas je armen en borstspieren weer langzaam gaan opbouwen, en als je weer kracht en vertrouwen genoeg hebt, daarna pas gaan proberen hoe het voelt om te paaldansen.

 

Better safe then sorry :P 



Ach ja, het houdt ons van de straat ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie oh ja, te snel willen typen haha. Inderdaad 3 maanden! 

Ik ga na die drie maanden weer beginnen bij de beginnerslessen/level 1 en dan max 2x per week (niet 6 dagen en dan meerdere lessen per dag zoals nu haha), desnoods eerst stretchlessen om de spierbeheersing terug te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Rocker:

@best_boobie oh ja, te snel willen typen haha. Inderdaad 3 maanden! 

Ik ga na die drie maanden weer beginnen bij de beginnerslessen/level 1 en dan max 2x per week (niet 6 dagen en dan meerdere lessen per dag zoals nu haha), desnoods eerst stretchlessen om de spierbeheersing terug te krijgen. 

haha dacht ik al ;) (ik zie dat je het al aangepast hebt, super :35: )


Ah oke, dat is een goede keuze!!
Geen idee hoe dat werkt bij het paaldansen, maar dit lijkt me wel een goede manier om weer op te bouwen :35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ja voordat er overheen gelezen word en verkeerde informatie word onthouden. :)

Ja.. bij beginnerlessen gaat het meer om techniek om te kunnen draaien etc, het is nog niet echt kracht die je moet gebruiken van je bovenlichaam. Wel handen en onderarmen. En ik denk dat het veiliger is om bij een draaitje te merken dat het niet gaat dan wanneer je ondersteboven in een handstand hangt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Jaaa! Marissa, de lieve balie juffrouw van kliniek Heyendael, heeft mijn tijd laten weten! Ik mag dinsdag om 11:00 mezelf melden. Ik had gevraagd of ik als (een van de) eerste kon, maar dat is het hem dus niet geworden :rolleyes: Geen probleem, nu hoef ik én niet vroeg op te staan (haha, ben vast om 06:00 wakker die dag, of misschien van spanning de héle nacht wel wakker) én ik kan buiten de files rijden (ruim 1 u rijden).

 

Ik heb er zoooooooooo'n zin in! Niet normaal, mijn hoofd is alleen maar bezig met de BV :P Meestal ben ik ook de wandelende agenda van mijn partner maar ik heb de afgelopen dagen al een aantal keer gevraagd wat ik al eerder gevraagd had én antwoord op had gekregen.

"Hey hoe zat het ook alweer met dit en dit wat je besteld had?" ...

[ik, na even denken:] "OJA! Je zei dat die besteld waren... Die kwamen zaterdag toch?" ...

[vriend:] "Nee ze waren afgelopen zaterdag in de winkel geleverd <_<...

"oh... :unsure:"

 

Ik had op advies van Marissa/Frans de triumph action 70C aangeschaft. Vandaag bij de hema ook nog de 80B (reserve voor als de triumph in de was zit) en 80D aangeschaft, als reserve voor het geval mn boobbies veel groter uitvallen (of het is vocht / pijn... :() maar dan heb ik in ieder geval iets wat minder strak zit!

 

Hieronder een fototje van nu en met de triumph (70C) gevuld met boterhamzakjes van 300ml. De maat-twijfel is er nog steeds een beetje maar ik probeer het juist een beetje te laten varen door nu vooraf niet te vragen of het groter kan. Mocht ik vooraf de operatie er nog over twijfelen vraag ik ter plekke aan Frans wel of het net niet een maatje groter kan. (Zag echter op de site van mentor dat er maar een halve cm overal bijkwam ofzo... is dat zichtbaar denken jullie? En kun je dat maken om vooraf de operatie nog om een maatje groter te vragen of moet je ze echt vooraf inlichten?)

 

Aaaaaah! Zo'n zin! *stuiter stuiter*

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tijd toch! Ik hoor als het goed is morgen hoe laat ik geopereerd wordt  (21 april). Heb ook gevraagd of ik in de ochtend geholpen kan worden. Ben benieuwd...

 

Hihi herkenbaar dat je alleen nog maar bezig bent met je operatie.  Hier ook, maar bij mij uit zich dat in opruim- en schoonmaakwoede  :huh: 

 

Handig die foto's, moet ik ook nog even doen, foto's maken van de voorsituatie.  Qua maat: ik heb hier dezelfde vraag gesteld en desert rose heeft toen antwoord gegeven op mijn vraag. Kijk anders even in mijn topic. Die halve centimeter kan namelijk wel veel schelen, je borsten kunnen dan breder uitvallen dan je borstkas. Voor mij worden beide maten klaar gelegd volgende week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tijd toch 11:00 melden, je word waarschijnlijk sneller opgehaald dan je denkt! 
Spannend! En ze zijn écht zoooo ontzettend lief bij die kliniek, dan de verpleging op de afdeling tot aan de anesthesist. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei lily1983:

mag ik vragen voor welke nazorg jullie gaan bij kliniek heyendaal?

 

Ik ben voor 3 jaar gegaan. 5 vond ik te veel en 1 jaar te weinig. Geeft natuurlijk geen garantie op alles ;) rotatie of kapseling kan ook op veel latere leeftijd nog ontstaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.