Ga naar inhoud

Visje7 : 18 april 2017: Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Rocker:

@Visje7Hahaha die foto, sorry ik moest echt lachen. Zo lig ik namelijk ook! :43:

En al ga ik plat op m'n rug slapen word ik in de ochtend zo wakker, met m'n ene been onder m'n andere been en die gebogen ligt dan op het voedingskussen haha. 

 

Maar ik denk niet dat je té schuin ligt? Denk dat ze met half op de zij echt schuiner bedoelen dus dat je toch meer op je heup ligt en je je armen naar een kant moet doen. 
Persoonlijk vind ik dit nog op je rug liggen omdat je je armen nog beide aan een andere kant van je lichaam houd. 

Of BB (onze heldin hihi) moet iets anders zeggen :blush:

 

En nu heb ik trek in watermeloen... 

 

Haha, ja dat zei je in PB al, je omschreef het precies zoals ik ook lag :P Maar nu dus de bevestiging :43: en fijn dat het ligt! Ik trek mezelf al automatisch in die houding en elke keer als ik wakker word lig ik links of rechts zo. En zo is het ook echt goed te verdagen voor mijn rug. Vind het jammer dat ik niet tegen mijn lieverd aan in slaap kan vallen en we ook nu niet zo veel knuffelen als normaal omdat mijn boobies dan geplet worden. Mis dat lichamelijke contact dan wel. Vandaag (10d) voor het eerst seks gehad :43::43: natuurlijk geen pijn maar manlief "wilde mij niet kapot maken", letterlijke woorden :lol: wat een schatje is het toch.

 

Morgen naar de winkel voor een lekkere meloen? Zondag wordt het lekker weer! Niets zo fijn om op een hete zomerdag een lekkere sappige zoete watermeloen te verorberen! :47:

 

2 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Over je hoofdpijn..
Ook al heb je je houding gewisseld, dan zijn nog niet meteen je spieren ontspannen.. Vooral de spieren in je nek, en dan ook de aanhechting tegen je schedel aan, kunnen vervelende klachten geven als deze een langere tijd te veel aangespannen zijn geworden.
Heb je niet iemand in je omgeving die je schouder en nekspieren eens goed kan masseren? Of anders eens even naar een goede fysio gaan (die je kan masseren als je rechtop zit)
Ik denk zelf dat het daarna pas beter gaat gaan met je hoofdpijn.. Tenzij je houding onbewust nog verkeerd is..
Als je met je oksels je band naar beneden duwt, dan zit je band waarschijnlijk iets te hooog aan de voorkant. Je mag hem dan gerust wat lager dragen, anders stuur je me ff een foto ervan, dan kijk ik ff met je mee (doe maar in pb)

Ik vind trouwens niet dat je heel erg gekanteld ligt.. Wat je evt wel zou kunnen doen is een kussentje tussen je arm en onderste boob leggen.. dan zakt die borst wat minder ver weg.. Maarja.. je hangt ook wel eens onderuit op de bank toch, dan blijven je boobs ook niet als een stel skippyballen rechtop staan ;) 

 

xxx

 

Hey BB,

 

Manlief heeft mij gisteren gemasseerd en dat hielp voor korte tijd. Net als een warme douche. Maar zodra hij stopt of ik stap onder de douche uit komt de hoofdpijn terug. Zal hem nog wel wat vaker aan zijn mouw trekken om mijn nek even lekker onder handen te nemen :) Voor de borstband heb ik je pb gestuurd, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij wel op de goede hoogte zit.

 

2 uur geleden zei Rocker:

 

Zo whaha daar had ik nog niet eens over nagedacht :45:

Al moet ik wel zeggen dat als ik op de bank zit ik wel een kussentje onder m'n arm/half op m'n buik heb anders zit het niet lekker. 

Reddende engel jij Best Boobie :wub:

 

Idd, merk dat het als steun gewoon heel veel scheelt! :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei best_boobie:

@Visje7 ik heb geen pb van je :help: 

 

Whoops. Mijn autocorrectie had een andere naam ervan gemaakt en ik zat toen niet op te letten met selecteren. Je hebt hem!

 

4 minuten geleden zei Lieke1986:

Ik lig ook vaak in deze houding maar dan zondee voedingskussen. Ik krijg met voedingskussen geen fijne houding gevonden, hoe heb jij die neergelegd dan?

 

Ik heb geen Voedingskussens. Ik heb een kleed opgerold en die ligt in een U. En onder mijn boven benen ligt een kussen en over alles ligt mijn favoriete zachte fleece kleed. Rolt het ook allemaal niet weg :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over je hoofdpijn, misschien kan het helpen om magnesium citraat tabletten te slikken. Dit werkt namelijk spier ontspannend en mooi meegenomen is dat het ook werkt tegen stress en je slaapt er beter van door :) 

Mocht je nog veel vocht vasthouden dan kan je nog proberen om brandnetelthee te drinken, guldenroede of de solidago complex van dr vogel. (Ik werk bij een drogist dus vandaar haha)

Oooooooh ik moet nog 22 nachtjes wachten tot mijn eerste consult bij Dr. Frans en ik heb een optie voor de operatie op 27 juni. Zooooo spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei ladymr:

Even over je hoofdpijn, misschien kan het helpen om magnesium citraat tabletten te slikken. Dit werkt namelijk spier ontspannend en mooi meegenomen is dat het ook werkt tegen stress en je slaapt er beter van door :) 

Mocht je nog veel vocht vasthouden dan kan je nog proberen om brandnetelthee te drinken, guldenroede of de solidago complex van dr vogel. (Ik werk bij een drogist dus vandaar haha)

Oooooooh ik moet nog 22 nachtjes wachten tot mijn eerste consult bij Dr. Frans en ik heb een optie voor de operatie op 27 juni. Zooooo spannend!

 

Hai Ladymir,

 

heel toevallig, de enige vitamine / mineralen tabletten die ik in huis zijn vitamine C en... magnesium citraat 400mg! Ja en slik multi vitamine maar zag dat er maar 27% van adh in zat... dus eventjes tijdelijk aanvullen. Hopelijk helpt het :) vocht vasthouden heb ik sinds 1-2 dagen niet meer zo :) Thanks!

 

spannend je eerste consult! Die 3 weken zijn zo om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me een heerlijk plekje om te slapen @Visje7! Hier vannacht een voedingskussen onder mn benen gelegd en eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Zo fijn! Herkenbaar van die verkeerde houding. Heb ik ook last van. Ik loop enigzins voorover gebogen en herken de opgetrokken schouders. Ik ga maandag de fysiotherapeut bellen voor een goede massage. Lijkt me heerlijk!

 

Sterkte met je hoofdpijn.  Hopelijk zakt het snel. 

 

Liefs en een fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

Lijkt me een heerlijk plekje om te slapen @Visje7! Hier vannacht een voedingskussen onder mn benen gelegd en eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Zo fijn! Herkenbaar van die verkeerde houding. Heb ik ook last van. Ik loop enigzins voorover gebogen en herken de opgetrokken schouders. Ik ga maandag de fysiotherapeut bellen voor een goede massage. Lijkt me heerlijk!

 

Sterkte met je hoofdpijn.  Hopelijk zakt het snel. 

 

Liefs en een fijn weekend!

 

Dankje LouLou! Ik kan ook niet zonder dat kussen onder mijn benen. Massage van de fysio, lijkt me goed! 

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei ladymr:

Even over je hoofdpijn, misschien kan het helpen om magnesium citraat tabletten te slikken. Dit werkt namelijk spier ontspannend en mooi meegenomen is dat het ook werkt tegen stress en je slaapt er beter van door :) 

Mocht je nog veel vocht vasthouden dan kan je nog proberen om brandnetelthee te drinken, guldenroede of de solidago complex van dr vogel. (Ik werk bij een drogist dus vandaar haha)

Oooooooh ik moet nog 22 nachtjes wachten tot mijn eerste consult bij Dr. Frans en ik heb een optie voor de operatie op 27 juni. Zooooo spannend!

 Wat spannend!! Ik heb 17mei eerste consult bij Frans. Alleen zou pas in oktober voor de operatie gaan ivm kids werk enz...

 

poeh dat slapen wordt nog wel een puntje als ik dat zo hoor allemaal, sterkte meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Theezakje34:

 Wat spannend!! Ik heb 17mei eerste consult bij Frans. Alleen zou pas in oktober voor de operatie gaan ivm kids werk enz...

 

poeh dat slapen wordt nog wel een puntje als ik dat zo hoor allemaal, sterkte meiden!


Ah dat duurt nog eventjes maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.