Ga naar inhoud

Visje7 : 18 april 2017: Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Leuk geschreven verslag van de operatie. Er zijn eigenlijk best veel dames die na de operatie misselijk zijn... :o Hmm ben benieuwd vrijdag.... 

 

Hoe ging de reis terug naar huis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Loulou_:

Leuk geschreven verslag van de operatie. Er zijn eigenlijk best veel dames die na de operatie misselijk zijn... :o Hmm ben benieuwd vrijdag.... 

 

Hoe ging de reis terug naar huis? 

 

Ja omdat ik ook best wel wat ervaring met drugs heb dacht ik dat ik prima van die narcose zou komen. Maar van de meeste drugs word ik aan het einde ook ziek en met GHB ben ik net zo misselijk en dat gebruikte ze vroeger als narcose middel. Dus eigenlijk had ik het wel kunnen weten :lol:  ach iedereen reageert er anders op. Je wordt goed gemonitord en alles dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. Kon eventueel ook in m'n infuus iets krijgen tegen de misselijkheid maar dat heb ik niet gedaan. Had wat cola gekregen. 

 

Terugreis ging eigenlijk wel prima. Beter dan verwacht. Had een teiltje op schoot, van thuis mee genomen en voldoende water en tissues bij voor het geval dat. Maar dat was niet nodig. Hobbelen enzo ging allemaal wel prima, gaf meer last op mijn misselijkheid dan op mijn borsten. 

 

Komt goed meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik heb helemaal geen ervaring met drugs (braaf trutje haha). Zoals jij al zegt: we zullen wel zien. Ben nu wel zenuwachtig....brrr.

 

Hoe gaat het met je? De nacht goed doorgekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

Ohhh ik heb helemaal geen ervaring met drugs (braaf trutje haha). Zoals jij al zegt: we zullen wel zien. Ben nu wel zenuwachtig....brrr.

 

Hoe gaat het met je? De nacht goed doorgekomen?

 

hihi ieder zo zijn ding! Je bent nog altijd als "braaf trutje" in de meerderheid als je geen ervaring met drugs hebt hoor :131: Het heeft mij meer inzicht in de wereld gegeven, het heeft een gevaarlijke kant maar bij juist gebruik heeft het ook een hele mooie kant. Maar ieder moet dat voor zich bepalen en lekker doen wat hij zelf wilt. Immers: wij willen hier (bijna) allemaal mooie boobs omdat we ons er onzeker of niet oké bij voelen, terwijl ook hier een best taboe op ligt. Wie vertel ik het wel, wie vertel ik het niet? Hoe reageren ze erop, staan ze direct met een oordeel klaar? Mijn ouders weten bijvoorbeeld nog niet dat ik dit gedaan heb (ga ze het wel vertellen hoor, maar pas wanneer mijn borsten wat mooier zijn).

 

Update over de nacht volgt in bericht hierna, dan citeren mensen niet steeds dit stukje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update nacht 2:

 

Ik ben rond half 12 in slaap gevallen en om 4 ben ik eventjes wakker geweest om te gaan plassen, daarna doorgeslapen tot 7 uur. Toen werd ik hoestend wakker omdat ik een kriebel in mijn keel kreeg en ik kon niet goed hoesten want dat deed veel te veel pijn, maar de kriebel ging niet weg :77:

 

Enfin, toen waren zowel mijn vriend als ik wakker. Ik geloof dat ik tot 4u in dezelfde houding heb gelegen als hoe ik in slaap ben gevallen. Van houding wisselen doet pijn en daarom doe ik dat niet zo graag, maar op vreemde wijze sliep ik daardoor wel meer aan een stuk. Mijn kussenfort ligt beter dan ik had verwacht. Overeind komen doet wel elke keer best pijn, ook vanaf de bank of stoel. Dan voel je de zwaartekracht even aan alles trekken en dat moet 'settelen' voordat de druk weer weg trekt.

 

De apotheek had gisteren geen celebrex op voorraad dus ik heb gisteren en nu ibuprofen op ipv celebrex. Ik merk wel als de medicatie zijn werk doet: het doet nog wel pijn maar net iets minder. Ik heb vooral last van steken/verkrampingen. Geloof dat dat erbij hoort. En ik betrap mezelf er steeds op dat ik met verkrampte schouders zit zodat mijn oksel niet op de borstband drukt want dat stukje aanhechting van de borstspier in mijn oksel doet echt heel erg pijn...

 

edit: heb nu op tip van @Schildpad een dun vestje aangetrokken en daar overheen de borstband, zodat hij niet zo in mijn okseltjes snijdt.

 

Vanochtend heeft mijn vriend me even onder de douche gezet om mijn lichaam te wassen. Het voelt een tikkeltje vervelend om zonder bh te lopen, je voelt je heel kwetsbaar. Mijn twee girls zijn ook nog flink gezwollen, hard en op spanning. Ik merk zodra ik geen bh aan heb dat ik kortademig word en álles verkrampt (schouders, nek, rug) en juist daardoor de stekende pijn in mijn borstspieren ook toeneemt :( 

 

hebben meer dames last van deze verkrampingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff. Mijn dag gaat echt behoorlijk met up & downs. Vanochtend stond ik met veel meer pijn op dan gisteren ochtend, maar door de dag heen ging het veeeeel beter. Vanmiddag dacht ik bij mezelf (had tijdje op bed gelegen) "laat ik me aankleden en even een ommetje maken buiten!", nou, toen ik eindelijk mezelf in een sportbroek en vest had gehesen was alles alweer zo dik en pijnlijk dat ik mijn plan maar staakte... Ben toen buiten gaan zitten en de pijn zakte weg en voelde ik me weer een stuk beter dan gisteren. Maar sinds ongeveer een half uurtje begint alles weer stram en pijnlijk aan te voelen, kortademig en alles verkrampt, terwijl vanmiddag het zo goed ging :92:  ik ben zo weer toe aan mijn medicatie, zou dat nog zo'n enorme impact hebben op de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch best een redelijke eerste nacht gehad, fijn! Slaap is zo belangrijk en draagt bij aan een goed herstel.

 

Rustig aan doen, je bent pas 2 dagen po. Stapje voor stapje.  En zie het positief in, wandelen is niet gelukt maar je hebt je wel zelf aangekleed en hebt even buiten gezeten en een frisse neus gehaald! Wie weet lukt het morgen wel :54:

 

Goede tip van die borstband, ga ik onthouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Dat is heel nonormaal hhoor als je zo kort po bent. Ik ben de eerste 4 dagen niet verder gekomen dan bank, bed, wc en de koelkast. En maar goed ook, want je lichaam moet herstellen. Neem vooral lekker je rust  (hoe saai dat ook is). 

 

Herstellen doe je als het goed is maar één keer, dus dan kan je het ook maar beter goed doen! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw foto's. Zou ik die mogen zien als je die hebt? Ben wel benieuwd!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Loulou_:

Je hebt toch best een redelijke eerste nacht gehad, fijn! Slaap is zo belangrijk en draagt bij aan een goed herstel.

 

Rustig aan doen, je bent pas 2 dagen po. Stapje voor stapje.  En zie het positief in, wandelen is niet gelukt maar je hebt je wel zelf aangekleed en hebt even buiten gezeten en een frisse neus gehaald! Wie weet lukt het morgen wel :54:

 

Goede tip van die borstband, ga ik onthouden. 

 

Je hebt gelijk, stapje voor stapje, en had nog nooit eerder mijn eigen sokken aangekregen dus ja, dat is inderdaad wel positief. :54:

 

Vandaag jouw grote dag @Loulou_! Ik ga zoooo hard voor je duimen!

 

8 uur geleden zei issaschar:

@Visje7, nog even volhouden en dan voel je je vast stukken beter. Wat ik zo lees doe je al veel na 2 dagen! 

Mag ik in je album je voortgang bekijken? 

Slaap lekker en hopelijk voel je je morgen toppie! 

 

 

7 uur geleden zei B00bies:

@Visje7 Dat is heel nonormaal hhoor als je zo kort po bent. Ik ben de eerste 4 dagen niet verder gekomen dan bank, bed, wc en de koelkast. En maar goed ook, want je lichaam moet herstellen. Neem vooral lekker je rust  (hoe saai dat ook is). 

 

Herstellen doe je als het goed is maar één keer, dus dan kan je het ook maar beter goed doen! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw foto's. Zou ik die mogen zien als je die hebt? Ben wel benieuwd!

 

xx

 

Dankjewel @issaschar en @B00bies. Ik rommel hier en daar wat, merk dat heel lang stilzitten ook zorgt voor die stijfheid. Jullie hebben ook gelijk, je herstelt maar één keer. Jullie tweetjes hebben toegang tot mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 3 is ook goed gegaan.

 

'S avonds ga ik elke keer een beetje geïrriteerd op mijn rug liggen (ik ben verslaafde zij-slaper) en dan doe ik mijn best om in slaap te vallen, dan slaap ik veelal tot een uurtje of 3-4 en dan ga ik plassen en dan slaap ik nog tot 6-7 uur. En als ik 's ochtends dan wakker word denk ik "hm, lig best wel prima zo op mijn rug met mijn benen omhoog". Lig met mijn bovenbenen op een dik kussen, zodat mijn bekken de hele nacht gekanteld zijn. Heb nog steeds geen last van mijn onderrug, echt een aanrader voor alle mensen die last hebben van hun onderrug 's nachts. Het is wel lastig overeind komen omdat dat dikke kussen dan in de weg ligt maar gelukkig geeft mijn vriend me dan wel eens een zetje :P

 

Vanochtend werd ik om 6 u wakker van de pijn door de borstband. Heb hem toen stiekem los gedaan en ben ik nog tot 8 u ingedut. Kan dat kwaad, af en toe de borstband los? Hij begint steeds meer zijn naam 'martelband' te krijgen...

 

's Ochtends om 8u ook best wat pijn, met name steken in mijn linker borstspier en oksel. Nu ik weer wat bewogen heb en mijn pijnstillers op heb gaat het wel weer redelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de nachten heb ik ook het meeste 'schrik' om het zo te zeggen. Ik ben een buikslaper. Tijdens mijn de laatste maanden van mijn zwangerschap was ik zo geïrriteerd omdat ik gewoon op was door het niet slapen omdat ik ook niet op men buik kon slapen. Dus daar zie ik zooooo tegenop. Hopelijk ben ik wat suf door de medicatie en daardoor hopelijk iets kan slapen. 

Maar idd. Je bent nog maar in week 1  gelukkig helpt je mannetje je goed. Ik hoop dat t snel geneest x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JESSICAD:

Voor de nachten heb ik ook het meeste 'schrik' om het zo te zeggen. Ik ben een buikslaper. Tijdens mijn de laatste maanden van mijn zwangerschap was ik zo geïrriteerd omdat ik gewoon op was door het niet slapen omdat ik ook niet op men buik kon slapen. Dus daar zie ik zooooo tegenop. Hopelijk ben ik wat suf door de medicatie en daardoor hopelijk iets kan slapen. 

Maar idd. Je bent nog maar in week 1  gelukkig helpt je mannetje je goed. Ik hoop dat t snel geneest x

 

Dankje voor je lieve woorden! Het is balen als je 's nachts niet kan slapen maar schrale troost: overdag heb je zo weinig te doen dat je dan ook nog wat uren in kan halen. Beter dan tijdens een werkdag, als je dan 's nachts niet goed slaapt val ik tijdens de vergaderingen in slaap.

 

Heb je vanuit je zwangerschap nog een voedingskussen? Zou die voor 3 juli dan nog even opsporen, dat kan je veel schelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dju dat ik dat niet geprobeerd heb van kussens onder mn benen te leggen om te slapen! Dan had ik wss nu veeeel minder spierpijn in mn rug etc ervaren.. :o 

Het is normaal dat het met ups and downs gaat hoor.. merk dat hier ook en zit ondertussen aan 7dagen po. 

Smorgens denk ik "autch het word een slechte dag". Tot ik eenmaal recht ben en in gang ben, gaat het steeds beter. Ik mag nog niet teveel doen want dat mag ik savonds uitzweten :D 

De borstband doe ik nu sinds 2 dagen ook heeeeel af en toe eens uit. Maar max 5 minuutjes hoor. Martelband zoals je zegt.. 

Elke dag beetje bij beetje, zoals iedereen zegt. Niet te snel alles willen doen want dat mag je je savonds of de dag nadien toch bekopen. Hetgeen ik nu nog voel zijn af en toe steken in de linker of rechter borst, jeuk en spierpijnen van verkeerde houding :D

Goed herstel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Tinny:

Dju dat ik dat niet geprobeerd heb van kussens onder mn benen te leggen om te slapen! Dan had ik wss nu veeeel minder spierpijn in mn rug etc ervaren.. :o 

Het is normaal dat het met ups and downs gaat hoor.. merk dat hier ook en zit ondertussen aan 7dagen po. 

Smorgens denk ik "autch het word een slechte dag". Tot ik eenmaal recht ben en in gang ben, gaat het steeds beter. Ik mag nog niet teveel doen want dat mag ik savonds uitzweten :D 

De borstband doe ik nu sinds 2 dagen ook heeeeel af en toe eens uit. Maar max 5 minuutjes hoor. Martelband zoals je zegt.. 

Elke dag beetje bij beetje, zoals iedereen zegt. Niet te snel alles willen doen want dat mag je je savonds of de dag nadien toch bekopen. Hetgeen ik nu nog voel zijn af en toe steken in de linker of rechter borst, jeuk en spierpijnen van verkeerde houding :D

Goed herstel meid!

 

Awh, dankje voor je bericht! 's Ochtends uit bed komen was vanochtend (dag 3) ook echt het pijnlijkste moment. Precies wat je zegt, dat je denkt 'oei dit gaat een slechte dag worden'. Maar dan beweeg je wat en wordt alles wat soepeler en dan gaat het wel :) Ik moet inderdaad echt gewoon rustig aan doen. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij helpen de oefeningen om de borstspier op te rekken ook erg goed 's morgens, dan ben ik zo stijf. Even op de rand van het bed en beetje rekken, doet echt goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Liefbeestje:

Bij mij helpen de oefeningen om de borstspier op te rekken ook erg goed 's morgens, dan ben ik zo stijf. Even op de rand van het bed en beetje rekken, doet echt goed. 

 

Mag ik vragen wat je dan precies doet? Mag ook via pb. Ik ben heel bang de kapseling te verstoren als ik mijn borstspier rek :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oefeningen heb ik gekregen van de kliniek en moest ik vanaf dag 1 doen, elk uur het liefst.

Dus denk niet dat ze kwaad kunnen.

 

Ellebogen in je zij langs je lijf, handen openen en naar buiten draaien (alsof je in een Amerikaanse kerk de heer prijst ;)).

En handen achter je rug in elkaar slaan en voorzichtig je armen heffen. 

Beide 20 sec vasthouden.

 

That's it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Liefbeestje:

Oefeningen heb ik gekregen van de kliniek en moest ik vanaf dag 1 doen, elk uur het liefst.

Dus denk niet dat ze kwaad kunnen.

 

Ellebogen in je zij langs je lijf, handen openen en naar buiten draaien (alsof je in een Amerikaanse kerk de heer prijst ;)).

En handen achter je rug in elkaar slaan en voorzichtig je armen heffen. 

Beide 20 sec vasthouden.

 

That's it.

 

Poeh. Hm. Ik ga dat proberen. Ik merk als ik een beetje bezig ben geweest dat ik een stuk mobieler ben, dit zal ook wel veel schelen. Dankjewel! :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@visje hoi! De operatie achter de rug lees ik. Ik zie in je voorsituatie dat je een klein verschil had in je borsten. Heb je het zelfde aantal cc's gekregen? Zie je nu ook verschil of is dat nog helemaal niet te zien?  Ben erg benieuwd omdat ik twijfel aan het om dat wel of niet te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Lynda:

@visje hoi! De operatie achter de rug lees ik. Ik zie in je voorsituatie dat je een klein verschil had in je borsten. Heb je het zelfde aantal cc's gekregen? Zie je nu ook verschil of is dat nog helemaal niet te zien?  Ben erg benieuwd omdat ik twijfel aan het om dat wel of niet te doen. 

 

11 minuten geleden zei Lynda:

O nee! Ik keek verkeerd haha. Sorry!

Was bij @Liefbeestje . Maar jij bent nog niet geopereerd toch? 

 

Hey @Lynda ik heb je toegang gegeven voor m'n foto album. Ik ben dinsdag geopereerd. Ik heb twee ongelijke bosten qua vorm en heel lichtjes qua grootte, maar in beide is evenveel cc gegaan (300). Kijk maar en stel gerust vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.