Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

MissD: ik krijg geloof ik hetzelfde als jij! 255 cc 410 MM en MF ivm verschil tussen borsten nu... En op de spier natuurlijk :D

Lieveranoniem: Bij mij gaan er ook twee mee, zodat me moeder niet in A'dam alleen hoeft te wachten tot ik klaar ben.. Kunnen ze mooi gaan koffie leuten ergens, gaat het voor hun ook snel ;) haha!

Succes he morgen!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie
:43: :43: :43: Nog maar even!!! Ja, snel overmaken, hihi, stel je voor zeg dat het er nog niet opstaat tegen dat je aan de beurt bent, mag je niet dromen hihi :145: Succes met aftellen!!! :104:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is gebeurd haha!

En heb gelijk een mailtje gestuurd of ze me voor de middag willen plannen...

Dit ivm de hotelovernachting nacht ervoor, maar dat betekent wel voor de middag uitchecken.

Gelukkig zouden ze er rekening mee houden las ik vandaag! Ik ben benieuwd, 1 dezer dagen krijg ik telefoon voor de echte tijd!

Nog 10 daagjes........... :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wuaaaah alweer weekend! Het gaat zo rap he?! Amai, voor het weet is het weer weekend en dan!!!!!! :1bouncingboobs:

Vandaag telefoon gehad, ik ben om 11:00 uur aan de beurt!!!! Fijne tijd!!! Beetje op 't gemakkie doen en proberen beetje uit te slapen in het hotel en dan tjop tjop there we gooo!

SPANNEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er ook echt heel erg blij mee! Kan ik tenminste voor de avondspits nog naar huis als het een beetje meezit allemaal haha .. maar dan wel MET boobs!

Het gaat zo snel joh.. nog zoveel dingen af te ronden op het werk die ik over moet dragen aan de vervanging.. Maar dat komt vast wel goed.. NOG MAAR 4 DAAGJUS!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Meid,

Ben je dr al bijna helemaal klaar voor :D alles bijna afgerond en overgedragen op je werk??

Ik wilde je alvast heeeeeeeeeeeel veel succes wensen voor vrijdag...gaat allemaal vast goedkomen, tis echt een super

kliniek en super vriendelijk personeel allemaal dus maak je geen zorgen ;)

Ik weet nie precies wanneer je vertrekt richting a'dam vandaar dat ik je nu maar alvast een berichtje stuur!!!

Ik ben heeeeeel benieuwd naar je verslag en hoop dat alles voorspoedig verloopt meid ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wuaaah :63: Inderdaad net thuis en alles overgedragen!

Morgen lekker dagje vrij om alles voor te bereiden en klaar te maken en dan vertrek ik 's avonds naar amsterdam richting het hotel! En dan vrijdag ochtend om 11:00 uur my turn! :1bouncingboobs:

Ik heb er ook echt heel veel zin in en gek genoeg totaal geen schrik ofzo ..

Heel erg bedankt voor je succes ik zal het nodig hebben ;)

Ik weet nog niet precies hoe laat ik weer terug thuis ben, maar zal proberen meteen een verslagje te maken hoe het gegaan is!

THANKS!!!!!!!!!

Liefs xxx

Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies!

Ik heb ze inderdaad! :101:

Het was gisteren allemaal nog wat uitgelopen, dus toen ik eenmaal thuis was, vond k het allemaal wel best!

Ik was netjes op tijd in de kliniek (10:45u), terwijl mam en d'r vriendin alle spullen alvast naar de auto brachten.

Voor ik het wist lag ik in me blauwe kleedje al op bed te wachten hihi! Heb mam voor de operatie ook niet meer

gezien, maar heb wel lang moeten wachten voor ik eenmaal aan de beurt was.

Ik geloof dat ik rond een uur of kwart voor 1 of 1 uur afgetekend ben en zeg rond 1 uur half 2 naar de OK gebracht

ben.. Erg gezellig allemaal met grapjes over van alles en nog wat, voelde me iig erg op me gemak!

Toen zei de anesthesist dat ze de narcose in ging spuiten en poef ik was weg.. Dat is echt raar! Had nog nooit

narcose gehad..

Maar goed, voor je het weet ben je weer half gaar wakker en heb je boobies! Direct was mam er ook om te komen kijken

en om me een telefoon in me hand te duwen met me oma aan de lijn hahaha! Daar kon ik me later niets meer van herinneren...

Eerste blik onder de dekens dacht ik WTF groot! Maar das nu nog erger, want het is gisteravond pas echt gaan zwellen.

Ik moest plassen na mijn boterhammetje in de kliniek dus vroeg om een bh.. Heb nu een 75 C aan (75 b en 70 c echt wel te klein!) Door de zwelling lijkt deze ook wat krapjes, maar mam haalt vandaag een 80 C kan ik die even proberen..

Nou rond een uurtje of 5 mocht ik dan naar huis, want je moet na het wakker worden nog twee uur in de kliniek blijven.

Ik heb me aangekleed en na wat laatste informatie, kreeg ik twee pijnstillers en kon ik gaan.

Helaas kwamen we recht in de file, waardoor ik toch even ziek werd. De pijnstillers lagen er dus weer uit, maar vanaf daar

perfect goed naar huis gekomen. Ik heb sowieso last van wagenziekte en dan na een operatie met narcose in je lijf etc met file, dat was gewoon even too much. Maar goed 1 x stoppen en we konden weer haha!

Ik geloof al met al dat ik rond een uur of 8 weer thuis op me bankje zat.. Heb me heerlijk geinstalleerd, kopjes thee gedronken en soep met brood en dat ging allemaal perfect. Voor het slapen gaan nog een paracetamol met codeine gepakt en heb echt fantastisch geslapen! 1 x wakker geworden voor te plassen en weer verder slapen.. tot half 10 vanmorgen!

Heb me vanmorgen met een washandje wat gewassen en omgekleed.. Zolang je rustig doet gaat me dit prima af hoor!

Nu heb ik net weer een bak thee en een cracker gehad en een paracetamol met codeine.. (heb er genoeg meegekregen?!) Kan niet echt zeggen dat ik pijn heb, het is meer alsof je ferme spierpijn hebt.. Merkte wel druk op me borst, ik moet sneller naar adem happen dan normaal.. echt grappig! Heb daarom ook nog niet gerookt.. Nog geen behoefte aan gehad...

Zo dat was wel mijn verslagje denk ik.. Ik zal kijken wanneer ik foto's maak en erop zet..

Doeiii liefs

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lotus gefeliciteerd met je boobies hopelijk ben je tevreden en nu lekker aan het herstellen!

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd voor mij was het alweer een wissel en met mijn herstel gaat het echt super goed. Hoeveel cc heb je gekregen, of heb ik daar overheen gelezen dat je het al had verteld? :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.