Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa ik vond dit al een overwinning, laat staan als ik ook nog een operatie durf te plannen hihi! :rolleyes:

Maar heb nog een resultaat mogen bekijken van de Meyere en wederom erruggg mooi :141:

Ik ben eigenlijk ook niet van plan om nog een ander consult te plannen, is dit dom?

Ik heb alleen maar positieve reacties en ervaringen gehoord en gelezen van hem dus ben eigenlijk wel overtuigd van zijn 'kunde' zeg maar.. En zijn werkwijze (met name voor de spier en de protheses waar hij mee werkt) staan me eigenlijk wel aan.. En nu ben ik ook wel 1 die heel lang nadenkt en voorbereid en leest en resultaten bekijkt en dan hup "made up my mind, go for it" ... Kheb namelijk wel veel gelezen over meiden die meerdere consulten plannen, maar dan ook met zoveel verschillende mogelijkheden terug thuis komen, dat ik bang ben dat je dan door de bomen het bos niet meer gaat zien..

Hoe zat dat bij jullie?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

doen wat je hart je ingeeft Lotus,als jij de werkwijze en alles erom heen corect vind,gewoon doen,niet te veel naar anderen kijken,het gaat om jezelf dit keer,dus jij beslist :36:

ooh en welk mooi werk heb je van hem gezien,ben niet nieuwschierig ofzo hoor :4:

je kan altijd nog besluiten als het je om iets toch niet aanstaat een ander consult plannen,toch?

of als je het wel ideaal vind,ook doen,gewoon doen wat je zelf wilt.

spannend zeg,en je zal zien als je weer buiten stata na consult,dat het best leuke spanning is en dat het ook best minder eng is als dat het lijkt B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist in Eefje haar album gespiekt :136: Wat maakt die man nette littekens zeg! En ik vind ze super mooi!

En je hebt ook gelijk! Als het na het consult goed voelt ga ik ook echt niet meer verder kijken, maar dan ga ik ervoor!

Mag je trouwens ook passen bij hem en zoja moet je zelf een sport bh al meenemen of krijg je die te leen?

Want 't madammeke aan de telefoon zei dat ik verder dan wat vragen die ik wilde stellen niets mee hoefde te nemen..

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb zelf niet gepast,dat deed hij zelf in de Ok toen ik lekker sliep,ik heb me wens doorgegeven en hij voldeed het,mits het is afgesproken en past natuurlijk.hij geeft van te voren wel een schatting wat het kan worden,aan de hand van jou wens.

een bh krijg je van de kliniek en daar word je ook al ingehezen voor je vertrekt :3:

ik ben ook zo blij dat ik deze arts heb gekozen,zou nooit geen ander willen meer :DB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Bedankt nogmaals voor je complimentjes! :66:

Ik ben ook enkel bij Bruno op consult geweest, heb er wel aan gedacht om nog andere te doen, maar na bekomen te zijn van een eerste kleine teleurstelling ivm de grootte die paste bij mij (hij had gezegd 175 cc en ik had voordien in m'n hoofd tussen 280/320cc, dus dat leek zo weinig, gelukkig is 200cc wel gelukt achteraf) heb ik toch beslist het bij dit ene consult te houden en mijn vertrouwen te stellen in hem, en heb er geen spijt van gehad.

Dus als je consult je bevalt, geen probleem als je het daarop houd! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok gelukkig maar! Dan ben ik dus niet de enige die geen 4 verschillende meningen wil horen haha!

Nu heb ik wel steeds meer zin in het consult, maar dat duurt toch nog even he.. Maar goed morgen precies twee weken en wat is nou twee weken als het al zoooveel jaren wil he :rolleyes:

Wel iedereen bedankt voor de goede commentaren en info en resultaten :141: Dat helpt echt!

Liefs,

Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Lotus,ik heb (bewust) bij me eerste bv geen littekencreme gehaald en of gebruikt,hou normaal niet van die dingen,je geneest vanzelf goed denk ik altijd maar,zag het altijd als luxe :ph34r:

nu heb ik bij me 2de bv wel eens littekencreme gehaald,mede ook omdat ik ook oude littekens heb en ,met die creme die ik heb,kan je die ook behandelen.

dus ik ben na een week of 2,5 gaan smeren,en merkte na een 6tal weken wel verschil,heb het over me oude litteken trouwens,ben meteen gestopt met smeren op me nieuwe bv littekentjes,want die zijn zo netjes en dun,dat het eigenlijk niet nodig is(als je vergelijkt met me vorige littekentjes) toen toch weer eens gaan testen,of het ook op me nieuwe huidige littekentjes f=ging werken,ze waren rood(logisch en hoort eerste tijd) en verrek,echt na een tal weken eerlijk waar,geen rode littekentjes meer,en me oude,ziet er ook keurig uit,tuurlijk zal je die blijven z ien,maar ik zie ook duidelijk verschil,en dat voor creme van 3euro van het kruitvat!

voor blauwe plekken heb ik niks gehaald,zie ik nut niet van in :blush: en vitaminnes neem ik standaard in naast me maaltijden(suplementen voor spierherstel)dit omdat ik veel sport,ook drink ik eiwitshakes(ook voor spierafbraak tegen te gaan) en ernaast gebruik ik een all in one suplement

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ah kijk! Nouja das mooi, want die litteken creme heb ik nog in huis :141:

En volgens mij hebben de dames die door Bruno geholpen zijn ook maar erg weinig last van blauwe plekken niet waar?

Die heb ik bij hem nog nooit gezien en bij anderen soms... :ph34r:

En 't is alweer bijna woensdag!!! Gaat snel!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer eens wat rond gelezen, maar ik vraag me toch nog 1 ding af:

Zijn er ook ladies gewoon wel tevreden na hun bv?

Of is het normaal dat je na een bv zo kritisch wordt dat je eigenlijk nooit meer tevreden bent?

Ik lees veel van dipjes en lichtvallen en plooien .. of lees ik gewoon teveel?

Want ik ben nu niet tevreden, maar goed, "het zij zo" , ik ben nu niet depressief ofsow :huh:

Het is namelijk wel de bedoeling als ik eenmaal ( NA MORGEN :126: ) de operatie ga doen, dat ik dan toch ook wel

tevreden moet zijn... Tis toch weer even sparen voor nog een operatie, mits je niet tevreden bent.. en dan wordt

het ook wel een dure hobby ...

Ben benieuwd hoe jullie dat ervaren...

Liefs en bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, denk dat de meeste lady's zeker heel tevreden zijn met hun bv! Ik alleszins wel, meesten had het nog wel iets meer gemogen, maar daarom zijn ze nog niet ontevreden, er zijn zeker minstens evenveel of nog meer dames die wel blij zijn hoor na de bv, bij een enkeling zit het soms niet mee, plooien of rimpels of iets dergelijks maar dat is een minderheid hoor! En dipjes na de narcose is ook niet ongewoon, of gewoon door het nog moeten wennen aan de nieuwe boobies, maar is meestal van korte duur. Maak je maar niet te veel zorgen, loopt wel los allemaal! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ook dat de meeste wel tevreden zijn, je leest wel vaak dat ze groter hadden gemogen! Maar heb nog maar een enkele keer gelezen dat iemand echt niet tevreden was met hoe het eruit ziet.. Ik ben in elk geval dik en dik tevreden... :D Ik hoop dat jij dat ook zult zijn! :) succes morgen met je consult.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotus,je kan ook te veel lezen,soms zoek je onbewust dingetjes die je zelf gewoon niet wilt erna(na je operatie) en jezelf gek maken moet je echt niet doen hoor,niet nodig.

net wat eefje zegt,iedereen heeft wel een dipje na de narcose en had het liever net iets groter gehad,maar daarom betekent dat niet dat je niet tevreden bent,de meeste zijn toch juist stik happy na hun stap.

je hebt mischien gewoon wat zenuwen nu,logisch ook,is niet niks zo een stap,maar hoort er een beetje bij,operatiestress hihi

heel veel sucses en plezier op je consult,ben benieuwd...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ladies!!

Zoals ik eigenlijk wel al verwacht had, adviseerde hij me toch geen ronde protheses... Gewoon omdat ik niet genoeg weefsel heb van boven.. Ik heb nu de foto's gezien van de rimpeling die dus KAN voorkomen, die garantie durft hij niet te geven, en dat is inderdaad niet zo'n schoon zicht :mellow:

Eefje, hij adviseerde mij ook de 510 style dus nu ben ik weer eens jouw foto's gaan bekijken :141:

Hij zei tegen mij dat ik op een B-cup moest rekenen voor een natuurlijk resultaat, maar k zie dat jij zelfs met minder cc al op een C cup zit.. Ik vind de stap en de kosten wel groot en dan ga ik dus niet voor een B-cup, want dan kan ik net zo goed niets doen, was mijn eerste gedachte..

Nu ik weer wat meer anatomische borsten heb bekeken, zijn ze inderdaad wel mooi, alleen heb ik echt het idee (kan aan mij liggen) dat dit twee zandtaartjes blijven... Hoe bevallen ze jou Eefje? Worden ze wel soepel en beweeglijk en als je er in 'knijpt' voelt dat wel redelijk soepel? En kan je met die anatomische protheses toch wel een mooi decollete krijgen met bijvoorbeeld een push up bh? Het zit zo in mijn hoofd geprent dat anatomische altijd meer naar buiten staan en dat een 'dicht' decollete niet mogelijk is, terwijl ik juist ook die projectie naar boven af en toe zo mooi vind! Nu heb ik boven namelijk helemaal niets... :139:

Graag zou ik meer ervaringen willen met de style 510 en ik zie in de galerij eigenlijk best veel foto's van alleen dr v/d Weij, toch eens een consult bij hem doen dan? (hij ziet er alleen zo ..... als een gladjanus uit vind ik op de foto's hihi) Maar toch zie ik wel mooie resulaten van hem... :wacko:

HELLUP :85:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ladies!!

Zoals ik eigenlijk wel al verwacht had, adviseerde hij me toch geen ronde protheses... Gewoon omdat ik niet genoeg weefsel heb van boven.. Ik heb nu de foto's gezien van de rimpeling die dus KAN voorkomen, die garantie durft hij niet te geven, en dat is inderdaad niet zo'n schoon zicht :mellow:

Eefje, hij adviseerde mij ook de 510 style dus nu ben ik weer eens jouw foto's gaan bekijken :141:

Hij zei tegen mij dat ik op een B-cup moest rekenen voor een natuurlijk resultaat, maar k zie dat jij zelfs met minder cc al op een C cup zit.. Ik vind de stap en de kosten wel groot en dan ga ik dus niet voor een B-cup, want dan kan ik net zo goed niets doen, was mijn eerste gedachte..

Nu ik weer wat meer anatomische borsten heb bekeken, zijn ze inderdaad wel mooi, alleen heb ik echt het idee (kan aan mij liggen) dat dit twee zandtaartjes blijven... Hoe bevallen ze jou Eefje? Worden ze wel soepel en beweeglijk en als je er in 'knijpt' voelt dat wel redelijk soepel? En kan je met die anatomische protheses toch wel een mooi decollete krijgen met bijvoorbeeld een push up bh? Het zit zo in mijn hoofd geprent dat anatomische altijd meer naar buiten staan en dat een 'dicht' decollete niet mogelijk is, terwijl ik juist ook die projectie naar boven af en toe zo mooi vind! Nu heb ik boven namelijk helemaal niets... :139:

Graag zou ik meer ervaringen willen met de style 510 en ik zie in de galerij eigenlijk best veel foto's van alleen dr v/d Weij, toch eens een consult bij hem doen dan? (hij ziet er alleen zo ..... als een gladjanus uit vind ik op de foto's hihi) Maar toch zie ik wel mooie resulaten van hem... :wacko:

HELLUP :85:

Hey Lotus,

Nou, tegen mij heeft ie ook gezegd dat ik maar een b-cup kon krijgen, en eigenlijk heb ik ook een b-cup, als ik ondermaat 75 neem, maar in 70 is dat toch een C-cup, maar goed in zijn ogen blijft het een B heb ik gemerkt. Bij mij kon er ook niet meer in dan die 200cc (zou oorspronkelijk zelfs slechts 175cc krijgen) maar ik ben er toch heel blij mee en vind het niet 'niets' wat ik nu heb. Maar wat je voor ogen hebt is natuurlijk voor iedereen verschillend. Hoeveel cc zou jij krijgen?

Mij bevallen ze prima, als ik op m'n zij lig zakken ze wel iets naar opzij, maar het zijn wel nog twee bergjes, is dan ook gemaakt om z'n vorm te behouden. Vind ze wel redelijk soepel en zacht als ik er in knijp en ook beweeglijk als ik zonder bh rondloop, maar ik kan natuurlijk niet vergelijken hoe ronde aanvoelen (heb geen vriendin met een bv). Anatomische staan niet meer naar buiten of hebben geen minder dicht decolleté, dat is gewoon afhankelijk van de eigen inplant van je borsten. Een push-up heb ik nog niet geprobeerd.

SunnyGurl zou oorspronkelijk ook de 510 krijgen, maar zij wou liever ronde achter de spier, uiteindelijk heeft dr. De Meyere tijdens de operatie toch beslist om die ronde voor de spier te plaatsen en dacht wel dat het resultaat mooi was, alleen las ik laatst iets over plooien in haar profiel. Dus blijft toch wel een risico.

Dr. v/d Weij heeft zeker ook mooie resultaten, misschien inderdaad ook eens bij hem langs gaan als je zeker anatomische wilt, anders kun je nog altijd gaan voor ronde achter de spier? Bijvoorbeeld bij dr. Plovier, heb ik ook al heel veel mooie resultaten van gezien. Pfff, allemaal niet makkelijk hé :145: , wens je veel succes met het maken van je keuze.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Eefje!

Fijn om te lezen dat jouw ervaring wel goed is met deze prothese! Ik was zo bang dat ze zo stug blijven aanvoelen, maar dat valt dus reuze mee! :43:

En zie je! Daarom ging hij ook direct van de ronde protheses af, omdat hij wilde voorkomen dat je na 3 maanden weer op de stoep staat met plooien! En eerlijk gezegd wil ik dit risico ook niet nemen! Ik denk dat ik nu wel voor de 510 ben! De ronde achter de spier, en sowieso achter de spier, wil ik gewoon niet. Ik wil ze perse voor de spier, omdat ze achter de spier heel vreemd KUNNEN vervormen. En ik sport dus wil dat soort dingen liever voorkomen :blush:

Ook denk ik dat een tweede consult misschien niet zo slecht is, hoewel ik niet zeker weet of meneer van der Weij me ook zo op me gemak kan stellen haha!

Desalniettemin heb ik wel mooie resultaten van hem gezien! En lijken ze op de foto's met bijvoorbeeld 250 cc eg niet op een B-cup! (zie zelfs dames die steeds groter worden!)

Maar goed, maar eens kijken wanneer we daar terecht kunnen, in hartje Amsterdam :145:

Heel erg bedankt voor je reactie, fijn te horen dat ze wel lekker soepel worden!

THX :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er heel tevreden over ja, en voel bovenaan zeker geen randen, denk dat ik dat bij ronde zeker wel zou voelen als ik m'n huid zo bekijk (heb ook zeer weinig weefsel bovenaan) en wou ze ook graag boven de spier.

Zou jij 250cc krijgen, mooi hoor, heb je ook ondermaat 70 of 75? En vertrek je ook van een AA of A-cup? (ik had A en AA, twee verschillende grootes) Zul je vast wel een C mee hebben voor de spier, bij protheseboobs bekom je toch sneller een grotere cupmaat omdat de vorm anders is dan bij echte boobs.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastige beslissing he? Ik heb ook veel mooie foto's gezien van Dr.van der weij maar ook van Bruno.. dus ik denk dat je bij allebei wel goed zit !! Er zou dus 250 cc ingaan voor de spier? Dan krijg je zeker wel een mooie C.. Als je ze achter de spier had gewild had ik je zeker dr.Plovier aangeraden... Veel succes met je keuze.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.