Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind het ook spannend nu ik eenmaal de keus gemaakt heb!!

Ik weet nog steeds niet hoe ik het moet gaan zeggen, dus ik denk dat ik gewoon via de mail even

tussendoor gooi op het werk dat ik geopereerd moet worden ^^ en dan zie ik het wel.. Zijn zoveel mensen die

geopereerd moeten worden toch?! En aangezien ik echt NOOIT ziek ben...

We shall seee en dan gauw een datum plannen! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lotus,

Ik lees net dat je besloten heb bij dokter van der weij je te laten opereren :D Leuk hoor!!

Ik word 16 december door hem geopereerd, ook ik voelde me helemaal goed bij hem tijdens het consult

en ik ben er ook zeker van dat hij voor mooie borsten kan zorgen :D

Ben benieuwd welke datum het bij jou wordt, ik wilde het zelf pas 16 december zodat ik 2 weken kerstvakantie had om te herstellen maar misschien kan jij wel al veel eerder :D Ik hou het in de gaten ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lotus,

Ik lees net dat je besloten heb bij dokter van der weij je te laten opereren :D Leuk hoor!!

Ik word 16 december door hem geopereerd, ook ik voelde me helemaal goed bij hem tijdens het consult

en ik ben er ook zeker van dat hij voor mooie borsten kan zorgen :D

Ben benieuwd welke datum het bij jou wordt, ik wilde het zelf pas 16 december zodat ik 2 weken kerstvakantie had om te herstellen maar misschien kan jij wel al veel eerder :D Ik hou het in de gaten ;)

Groetjes

Dan zal ik zeker je topic bij gaan houden om te kijken hoe het jou is afgegaan! En natuurlijk benieuwd naar het resultaat!

Welke prothese krijg je? De 410 295 cc zag ik, maar hoog profiel of ook de medium?!

Liefs!

Ik zie het al, de MF, ik moet wel op blijven letten!!! Maar dan krijg je meer cc dan wat hij mij adviseerde, terwijl ik ook op een goede C uit wilde komen.. Ben ik heel benieuwd naar je resultaat!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iemand mij trouwens kunnen vertellen waarom Bruno De Meyere zegt dat de protheses na 15/20 jaar vervangen moeten worden ondanks de 'levenslange garantie' op de prothese en dat Dr v/d Weij zegt dat dit helemaal niet hoeft?!

Puntje wat me toch weer even bezig gehouden heeft, dat deze kenners van het vak, toch allemaal iets anders zeggen?! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iemand mij trouwens kunnen vertellen waarom Bruno De Meyere zegt dat de protheses na 15/20 jaar vervangen moeten worden ondanks de 'levenslange garantie' op de prothese en dat Dr v/d Weij zegt dat dit helemaal niet hoeft?!

Puntje wat me toch weer even bezig gehouden heeft, dat deze kenners van het vak, toch allemaal iets anders zeggen?! :unsure:

Hey Lotus,

Heeft eerder te maken met je lichaam dat verandert door bijvoorbeeld ouder worden en zo, de prothesen blijven vast wel goed, maar als je huid dunner wordt of je gewicht schommelt veel dan kan het zijn dat je boobs er niet echt nog zo geweldig uitzien en ben je misschien toe aan een wissel. Dus kan goed zijn als alles er nog goed uitziet na zo lange tijd dat het niet echt hoeft.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

prothesen bewegen in je lichaam,dus het matriaal waarvan ze gemaakt zijn,slijt,logisch,dus elke arts raad aan dat je even de boel nakijkt tussen de 10 en 15jaar,niet is ermee gezegd dat je percee gedwongen ben die prothesen te vervangen,het is een advies die je meegegeven word,ookal heb je levenslange garantie op je prothesen.

wou even kwijt dat de 410 wel een van de stugste zijn hoor,niks mis mee,maar ik had er zelf wel moeite mee,heb ze ook gehad.

en super dat je een datum kan gaan prikken,dan ben je weer een stapje dichterbij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ik krijg de MF, dat was voor wat extra meer onderin ofzo zei die, ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik nu al niet meer helemaal weet wat die allemaal zei waarom ik die kreeg maar toen klonk het logisch dus deze zullen dan denk ik wel het beste bij mijn lichaam passen...ik weet niet hoe groot en zwaar jij bent misschien dat het daarom verschilt bij jou...ik ben zelf 1.70 bij 58 kilo en ik heb nu 70A en hij heb alles erg nauwkeurig op staan te meten en in z'n boekje zitten kijken en toen kwam die op deze uit..

Weet je al een datum of heb je al een idee wanneer je ongeveer geopereerd wil worden??

Ik lees het allemaal wel :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

prothesen bewegen in je lichaam,dus het matriaal waarvan ze gemaakt zijn,slijt,logisch,dus elke arts raad aan dat je even de boel nakijkt tussen de 10 en 15jaar,niet is ermee gezegd dat je percee gedwongen ben die prothesen te vervangen,het is een advies die je meegegeven word,ookal heb je levenslange garantie op je prothesen.

wou even kwijt dat de 410 wel een van de stugste zijn hoor,niks mis mee,maar ik had er zelf wel moeite mee,heb ze ook gehad.

en super dat je een datum kan gaan prikken,dan ben je weer een stapje dichterbij :)

Moon, waarom had je er moeite mee?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeite in de zin van dat ik het enorm onnatuurlijk vond ogen maar erger nog voelen.

ik had natuurlijk net zoals velen onder ons haast niks aan eigen borst,maar ze waren wel enorm zacht en bewegelijk.

tot ik die 410 kreeg,blevenr echtop staan als ik lag,schudden-bewogen niet mee,voelden als steentjes zo stug enz enz

toen dacht ik dat het aan mij lag,maar nee,ik kon er niet aan wennen,vandaar kort erop wissel geplant en toen is erna een wereld voor me open gegaan qua gevoel enzo erbij.

denk dat je al weet wat ik bedoel nu=anders vraag je maar hoor.

zeg dit allen n iet om je bang te maken,begrijp me niet verkeerd he,ik wou alleen kwijt dat ik er wel moeite mee had,en het zijn ook een van de stugste(weten ook alle artsen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok dat snap ik wel.. Maar een ronde zou voor mij nu ook niet mooi zijn, juist omdat ik weinig weefsel heb..

En ik denk als er niet teveel cc in gaat dat het misschien nog wel versoepelt (na periode van herstel)

Misschien ook niet, maar dat zien we dan wel weer ;)

De 510 is namelijk wel ff 1000 euro duurder :145:

Heb je foto's van jezelf met de 410?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor hoor dat ze stug gaan aanvoelen enzo maar een vriendin van me zus die heb ook de 410 anatomisch en die zei dat ze pas na een jaar echt zacht gingen aanvoelen dat het echt gewoon tijd nodig heeft en ik heb ook mogen voelen bij haar en ik vond het erg zacht hoor:D dus ik vertrouw er maar gewoon op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor hoor dat ze stug gaan aanvoelen enzo maar een vriendin van me zus die heb ook de 410 anatomisch en die zei dat ze pas na een jaar echt zacht gingen aanvoelen dat het echt gewoon tijd nodig heeft en ik heb ook mogen voelen bij haar en ik vond het erg zacht hoor:D dus ik vertrouw er maar gewoon op :D

Ja dat hoop ik dus ook.. Het heeft natuurlijk ook tijd nodig.. logisch, dus ze zullen vast wel wat meer bij je lichaam gaan passen na verloop van tijd.. Let's hope so!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,weet je ,iedereen ervaard zacht of hard anders he,wat de ene hard kan vinden is voor de ander wel zacht,dus het is gewoon net wat je zelf verwacht ervan hoe je het ervaard :rolleyes:

en 1000 euro verschil tussen de 410 en 510 is idd enorm,maar de 510 zijn wel een van de duurste prothesen idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok dat snap ik wel.. Maar een ronde zou voor mij nu ook niet mooi zijn, juist omdat ik weinig weefsel heb..

En ik denk als er niet teveel cc in gaat dat het misschien nog wel versoepelt (na periode van herstel)

Misschien ook niet, maar dat zien we dan wel weer ;)

De 510 is namelijk wel ff 1000 euro duurder :145:

Heb je foto's van jezelf met de 410?

X

Hey Lotus,

De 510 is niet minder stug dan de 410 hoor, dus daar moet je het niet voor doen, al vind ik ze best wel al zacht hoor. Hoeveel kost de 510 daar dan? Heb zelf 4500 € betaald.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje!

Dat is toch ook nog het verschil tussen NL en België, want bij Bruno krijg je wel de 510 voor 4500 en heb nu een 'offerte' voor 4250 voor de 410... En v/d Weij zei dat de 510 nog eens duurder zou worden dus das eg wel een verschil! De 510 heeft dus alleen een zachte gel om de dichte gel heen die in de kern zit.. Idd lijkt me het verschil minimaal, maar het zal er toch wel zijn aangezien de 510 toch duurder is!

ANYHOW! Ik had en heb nog steeds een goed gevoel bij v/d Weij dus ga ook niet meer verder twijfelen of ik het nu wel of niet goed doe .. Word er gek van! :145: *Toch naar de Meyere omdat ik dan 510 krijg?!* *Advies v/d Weij was beter* *Bruno weet ook wel waar hij mee bezig is* *Goedkoper, duurder...* DUS ik stop hiermee :) Heb net nogmaals naar de boobies van eetje gekeken en die vind ik helemaal prachtig met 255 cc en de 410! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Neen joh, je moet nu niet meer twijfelen, je beslissing is genomen en die is goed! :35:

't Is ook niet omdat de 510 duurder is dan de 410 dat hij daarom beter is, die is gewoon met een ander doel voor ogen gemaakt (reconstructieve doeleinden, oorspronkelijk, maar is ook heel geschikt voor gewone bv's bij weinig eigen weefsel, vanwege de dunnere randen). Maar de 410 volstaat gewoon voor jouw geval, anders had v/d Weij je toch wel de 510 geadviseerd.

Niet meer twijfelen meid en ga er nu maar gewoon voor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oww dat vind ik wel leuk om te horen want ik krijg ook de MF dus dan heb ik nu een goed voorbeeld van hou het zou kunnen worden alleen krijg ik dan 295 CC dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen met die cup van mij :D:D kan niet wachten!!!!! En ook super om te horen dat ze bij jou met de dag zachter worden :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.