Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

13 days PO

Morgen terug naar de Boerhaave Kliniek voor het verwijderen van de pleisters (EINDELIJK!!! :145: )

En de hechtingen.. Ik ben benieuwd wat ons Leo Peter ervan vindt na twee weken... hihi!

Ik ben iig goed tevreden! Alleen zijn ze erg gevoelig en nog wat stug... Maar ik moet wachten ik weet het :106:

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej, beter dat ze eruit zijn joh :D en dat tie tevreden was :D

Hebbie die littekencreme nog meegekregen??

Ik ben zeer benieuwd naar je nieuwe foto's!!

Liefs xxx

Juah! Ik zei zo: oh enneh.. moet ik ze nu insmeren?! :rolleyes:

Ja ja zegt ie, je krijgt van mij creme mee...

:159: I know but thanks anyway :P

hahaha dus die heb ik idd mee genomen! Ik zal strakjes eens wat kiekjes maken en weer n mooie v/d Weij productie in de galerij zetten ;) hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje! :68: Ben er ook echt heel content van!!!

En inderdaad die hechtingen eruit is een heel opluchting, vooral die pleisters trokken echt heel erg aan de huid. Die huid is nog gevoelig zeg, maar dat wordt allemaal beter nu!

Ik ben blij dat ik niet langer heb gewacht om te twijfelen over kliniek, chirurg, wel of niet doen.. Gewoon doen! :35:

Liefs!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer een vraagje:

Mag ik eindelijk weer eens op me zij gaan liggen met wat kussens? Want ik kan echt niet meer fijn op me rug liggen, verrek van de pijn als ik wakker wordt! Heb vanmorgen even geprobeerd, maar volgens mij gaat het wel op me zij..

Wanneer deden jullie dat weer?

En zijn jullie ook allemaal vanaf 4 weken normale bh's gaan dragen? Of toch nog langer gewacht?

Thanksxxx

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Zodra het gaat mag je zeker al weer op je zij slapen hoor, ik deed het al na een week of 2, nog niet zoals gewoonlijk maar het ging. :6:

Ik mocht na 4 weken normale bh's gaan dragen, maar heb gewacht tot 6 weken po, wou geen risico nemen aangezien dit de basis periode is van het inkapselen. Ieder doet er mee zoals ie wil natuurlijk. ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooooooohhhhh dat is een verademing!!!

Heb met een kussen op me zij geslapen vannacht, dat is HEERLIJK als je dat al 3 weken niet meer hebt gedaan! Dat scheelt wel in de rugpijn hoor :155: als ik op me linker zij lig, leg ik het kussen onder me linkerborst en de rest van het kussen neem ik vast, zodat het allemaal een beetje steun heeft (of iig ik dat idee heb haha!) ...

Net weer naar de sportschool geweest, probeerde buikspieren te trainen, maar dat ging nog niet... Voelde direct de borstspieren ook aanspannen, dus ben er maar niet aan begonnen :163: Mag nie he?! :P

Wel weer lekker gezweet ruim een uur, want wil het buikje wel weer strak hebben in de zomer nu ik eindelijk leuke bikini's aan kan! :lol:

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O lekker dat je weer op je zij kan slapen he. Ik ben ook blij dat ik dat weer gewoon kan doen.

O lekker dat je alweer aan het sporten bent. Ik loop hard maar dat durf ik nog niet zo goed.

Ik kijk ook uit naar de zomer, lekker bikini's aan. Zal vast mooi staan bij je platte buik en je boobies!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt wel fijn!! :59:

Nee hardlopen durf ik ook nog niet! Maar gewoon lopen wel, dan gebeurd er niet zo veel he.. bij hardlopen gaan ze toch op en neer denk ik dus daar wachten we nog maar even mee :rolleyes: En platte buik moeten we toch echt nog wel even aan werken hoor hihi, dat beweegt nu ook nog beheurlijk mee allemaal hahaha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleeeeeeeeeeeeehhhhhh :134: Eerste werkdag zit erop :145:

Ben nu alweer aan vakantie toe.... geen last gehad, alleen meteen weer druk druk druk.. Jammer is dat!

Maar sleep me er wel doorheen! Wil in het weekend eens bh's gaan shoppen, als het lukt!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, ik kan mij voorstellen dat zo een eerste werkdag je zwaar valt! Wel fijn dat het op je zij slapen nu goed gaat. Ik wacht er nog even mee... Wandelen doe ik wel, maar sporten ook nog niet, probeer niet veel te snoepen ;-) fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juah maar dat had ik dus eg wel he! Stilzitten en maar snaaien !! My gosj.. is nie goed voor het buikje hihi!

Maar stil aan gaat alles beter, heeft gewoon tijd nodig... Ben er nog steeds wel heel happy mee!

En vandaag in me werk outfit valt het niemand op, dus perfect! Dat was ook de bedoeling!

Jij ook fijne avond en succes met het niet snoepen! Ik vind het moeilijk!! hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Meid,

lees hier dat je je eerste werkdag achter de rug hebt :D best wel weer zwaar dan meteen he..maja gelukkig heb je geen last gehad...

En fijn dat ze niks zagen in je werkkleding en dat je nog steeds erg blij ermee bent, ik moet stiekum zegge dat ik achteraf een maatje meer ook wel leuk had gevonden hihi zoals zovelen hier haha maja ben dr verder super blij mee hoor :D ik heb nog wel dat ik iets raars voel bij me rechterborst, net of er iets los zit of verschuift ofzo als ik me arm omhoog doe of als ik een btje ga springen of soms gewoon met iets schoonmaken ofzo, maja heb t vaker gelezen bij mensen dat ze dit hadden dus maak me er maar niet teveel druk om, heb allemaal tijd nodig pf...

Ik ben benieuwd hoe het bh's shoppen je is afgegaan en op welke maat je uiteindelijk uit gaat komen :D let me know ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah inderdaad iedereen zou uiteindelijk wel iets meer willen, omdat je er zo snel aan gewend bent he?! En dat had bij mij misschien ook wel gekund, maar ach, dan was het misschien niet zo mooi natuurlijk geworden en had je misschien wel randen duidelijk gezien.. En we moeten ook maar zo denken, die van ons hangen niet zo gauw, zodat we weer opnieuw moeten inclusief borstlift!! :106:

En wie weet gaan we over een jaartje of 10 ofzo wel voor nog een maatje meer ;) hihi

Inderdaad voor nu ben ik ook nog steeds heeeeeeel blij :35:

Oeh, maar het gevoel alsof er iets los zit?! Wat moet er loszitten dan? Als het aanhoudt gewoon even naar de kliniek opbellen of een mailtje sturen of dat normaal is? Anders even terug naar :61: de maker ervan haha!

Het heeft ook inderdaad allemaal z'n tijd nodig...

Liefs!!

xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zkr waar, het went echt zoooooooo snel had ik van te voren echt nooit kunnen bedenken, ik was alleen maar bang dat t te groot zou worden haha nou dat is t in ieder geval niet haha

Maar idd t heb ook voordelen dat t nie ga hangen enzo :D

Ja tis echt heel moeilijk uit te leggen wat ik precies voel maar kheb vandaag ff gebeld en ik ga nu volgende week donderdag ff langs, ik ga over 3 weken op vakantie dus die meneer aan de tel zei kom dan voor de zekerheid maar even langs dan kan je arts er even naar kijke, dus dat is wel beter vind het niet zo erg om even langs te gaan dan ben ik daarna iig gerustgesteld en kan ik lekker van me vakantie genieten :D

Kzal wel laten weten als ik geweest ben ;)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies!!

En het is wel mooi dat dat gewoon allemaal kan he?! Ik moet wel zeggen dat ik vind dat ze wat dat betreft wel 'goede service' verlenen he? En inderdaad, het is waarschijnlijk niets ernstigs dus dan ben je weer gerust ja.. das wel fijner :126:

Ik ben heel benieuwd!!! Zal je topic in de gaten houden meis!

Succes alvast!

XXX :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo 28 days later alweer ;)

Wat gaat dat toch snel als je weer aan het werk bent!

Met de boobies gaat het prima, moet alleen wel heel erg wennen om echt iemand anders dingen vragen te doen die boven mijn macht zijn. Juist omdat ik op het werk niets heb gezegd en ik zelf altijd alles aanpak! :145:

Heb het deze week 1 x zelf gedaan, een doos boven me macht weg gezet en die was ook niet echt licht, maar dat doe ik maar niet meer.. Is gewoon niet goed en kreeg steken in me rechterborst, die ik daarvoor nog niet eerder gehad heb.

Maar ook dat is alweer 'beter' heb iig nergens last van!

Het lijkt wel of links nu wat gaat zakken, maar bij rechts is dat iets minder nog.. Ik ben zo benieuwd wat er nog gaat veranderen allemaal! Ik zal bij 6 weken PO nog eens foto's maken...

Liefs

XXX

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoortje:

Vandaag eerste 'normale' bh gekocht!

Even laten meten bij de Hunkemoller, want mjah je weet wel ongeveer wat je hebt, maar heb mezelf nog nooit laten meten natuurlijk (viel niets te meten haha) Kom dus op een 70 D :blink: WIE had dat ooit gedacht?! Heb dus een simpele fijne zwarte bh gekocht in 70 D en die zit prachtig! Ik ben BLIJ ! :63:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.