Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks! En inderdaad erg vlug gegaan hoor!

Als je eenmaal weer aan het werk bent pfff... time flies, but it's not always fun! :145:

En ja idd, nu met de juiste bh's kan je er wel iets van maken, wat voorheen gewoon helemaal niet ging! Dan is het wel weer erg leuk :blush:

Voelde vandaag weer een keer dat rare gevoel in me linkerborst.. ik kan het het beste omschrijven alsof er een luchtbelletje over de prothese aan de voorkant (dus achterkant van je tepel zeg maar?!) naar boven rolt?!?! Zou dat mogelijk zijn? Nouja, als ik me rustig houd is er niets aan de hand, dus moet gewoon nog niet gaan springen zeg maar :P

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soow.. 1 month two weeks and one day since boobieday en ik heb vandaag volledige buikspieroefeningen gedaan in de sportschool JOEEEEHOEEEE :1bouncingboobs: Voelde wel een beetje vreemd want je spieren spannen dan toch samen, maar het ging! En zodra ik stopte was dat 'gevoel' ook meteen weg... En nu geen last dus ik denk dat het gewoon weer kan!! En daar ben ik blij mee, want die heb ik gemist !!!! ;)

*dus even een klein beetje happy daarover*

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Lotus :)

Wat een mooie foto's heb je in je album staan! :136:

En wat fijn om te lezen dat je weer buikspieroefeningen kunt doen na 6 weken PO.

Gisteren heb ik gecaridoöt en benen getraind en ik wilde ook buik gaan doen, maar na benen was ik al helemaal gesloopt :rolleyes:

Ik vroeg me alleen af of je die mooie witte push-up bh nu al gaat dragen, want ik heb dus van een vriendin gehoord dat je daar minimaal een half jaar tot een jaar mee moet wachten na je bv... Zij kent namelijk weer een dame die ook een BV onderging en ook binnen no-time push-up bh's droeg en haar tepels hangen nu naar beneden, de zogenaamde treurtepels... :unsure:

Maar ik kijk uit naar mijn 6 weken PO en tot die tijd draag ik nog mijn prachtige (ahum :rolleyes: ) sportbh's...

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jayro: Dat doe inderdaad maar wel ja.. Goed beschermen hoor die nieuwe voorgevel ;)

@ Kiki: Dank je wel! :blush: En ik heb in het begin ook niet veel meer gedaan dan wat fietsen en wat benen, meer niet hoor! Maar je voelt zelf wel of je verder kunt gaan en wanneer je dat kunt..

En wanneer je boobs nog moeten inkapselen moet je geen push up dragen nee, want dat doet het herstel niet ten goede, maar ik ben nu 6 weken PO en mag alles weer.. Het is ook niet zo dat ik elke dag een push up aan heb! Alleen af en toe is dat wel leuk natuurlijk.. :rolleyes: Overdags draag ik gewone bh's of zelfs af en toe een sport bh nog.. En 's nachts heb ik ook nog een sport bh aan, gewoon omdat ik het nog een beetje 'eng' vind :lol: en heb er geen last van eigenlijk. Kan zo lekker alweer op m'n buik slapen enzo, dus dat zit wel goed!!!

Wanneer je treurtepels krijgt, ben je idd of veeel te vroeg push up gaan dragen zodat de prothese 'te hoog' ingekapseld is, of de prothese is sowieso niet goed geplaatst?!?!

@ ML86: HET IS ZO LEUK!!! Eindelijk lingerie kunnen kopen met een goed gevoel en dat het nog mooi staat ook! :126: Bikini heb ik ook nog geen nieuwe gekocht.. Ik vind die van Phax zo mooi.. maar wil em wel gewoon in de winkel kopen niet via internet, dus dat komt nog wel een keer goed! ;)

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb zo eens even zitten lezen op het forum en heb een naam gevonden voor hetgeen ik nu opmerkte aan mijn linkerboob!

"Mondor's Cord"

Zo zie je er niets van, maar ik duwde laatst mijn boob omhoog om naar het litteken te kijken, toen ik dat ineens zag verschijnen! :blink: Om niet meteen in de stress te raken eerst maar eens even kijken wat zoiets kon zijn en na afbeeldingen gezocht te hebben op google hier van, dacht ik 'dat is het'. Ik vreesde al voor litteken contractie ofsow!

Nu heb ik al gelezen dat dit weer weg trekt, maar weet iemand misschien hoe lang dit kan duren?

Nogmaals, zo zie je er niets van, maar het ziet er toch vreemd uit wanneer ik mijn boob omhoog duw :P

Thanks

:116: Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Sooooow.. net terug van laatste controle (3 maanden.. nouja ondertussen al iets langer PO)

Dr v/d Weij was tevreden, zag er goed uit!

En ik ben natuurlijk ook nog steeds heul tevreden... Daarbij zal er vanaf nu weinig meer te melden zijn vrees ik want het gaat gewoon goed! :136:

Zal binnenkort nog wel even wat foto's plaatsen, zoals ook met een half jaar en dan een jaar PO.. Verwacht alleen weinig verschil meer, maar wie weet!! :P

Ik hoop alleen dat iedereen die nog een bv moet ondergaan of net gehad hebben, dat alles net zo voorspoedig verloopt als dat het bij mij is gegaan!

Liefs

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen! :D Je zou er nog van versteld staan hoeveel ze nog veranderen na een half jaar en een jaar hihi, dus zie uit naar je nieuwe picjes en het vervolg! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

GOED NIEUWSSS!!!!!!!!! :136:

Kreeg zojuist een mail :

Thanks for your order on our website.

I check the details of your order in our system,i find only one order #2986 is successful.

I just cancelled another records #2985 that it didn't get through.Hope you can understand, pls don't worry.

We have shipped your order out. This is tracking number xxxxxxx

You can track your order through xxxxxxxx

Hope you can receive your parcel soon.

Any other questions, pls feel free to contact us.

Have a nice day!

Best Regards,

Customer Service Department

Dat wil zeggen: BIKINI GAAT WEL DOOR!!!!!!!! JOEHOEEEEE :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:5: Super Lotus! Hadden ze jou order nou verwisseld met een ander ofzo? Nou anyway fijn dat je hem alsnog in je brievenbus mag verwachten :43:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.