Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

JOEHOEEE :136::1bouncingboobs: Mijn titel mag ook verplaatst worden WANT:

Ik heb een datum :143:

14 januari in de Boerhaave bij v/d Weij en ik ben zo blij!

Ik twijfel alleen of ik nog eens op consult zal gaan, gewoon om nog eens te passen en om zeker te weten dat hij zeker wat dat hij het beste heeft geadviseerd :lol:

Maar daar mocht ik nog wel even over nadenken en als ik dat wil kan ik nog even bellen om nog eens langs te komen..

Heb het nu ook tegen mijn 'tweede mama' verteld (goede vriendin van me moeder) en die bood zelfs gelijk aan om te rijden en mee te gaan, zodat mijn mam niet alleen hoeft te gaan zitten wachten.. Was wel lief, goede reactie iig!

Nou ladies, kan ik ook gaan aftellen......... spannend!

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Nu kun je echt gaan aftellen!!! :43: Je bent nu verhuisd naar de operatieverslagen!

Zeker nog eens gaan passen als je nog twijfelt, kan nooit kwaad! :D

Leuk van je 2de mama, dat ze je moeder gezelschap zal houden! Geniet van het vooruitzicht alvast, is niet zo lang meer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Lotus wat leuk dat je datum vaststaat :D het aftellen kan beginnen :D

Ik ben ook 2 keer op consult geweest bij van der weij hoor mag gewoon en hij neemt gewoon weer alle tijd voor je en ik heb ook weer uitgebreid mogen passen, vond ik echt wel leuk ;)

Hoeveel cc's krijg jij ook alweer precies en je krijgt zeker anatomisch voor de spier?? aangezien van der weij daarom bekend staat ;)

Voor mij nog 37 nachtjes slapen hihi voor jou nog net iets langer maar gaat super snel gelukkig :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa eindelijk! We gaan er gewoon voor ik wil het gewoon super graag en al zo lang!

Hij adviseerde in eerste instantie 270 en 290 cc, maar omdat hij dacht dat het beter was de medium prothese te pakken ipv de large, werd het 245 en 255 cc (die prothese is korter, maar geeft dus hetzelfde volume) ..

Ik heb toen al gepast en dat was idd precies groot genoeg, ik hoop op een flinke C uit te komen.. Heb nu A..

Ik twijfelde alleen of deze cc's me daarop zullen brengen en twijfel dus nog om nog eens terug te gaan naar de kliniek. Hoewel ik gepast heb en hij dus precies weet wat ik wil...

Kan ik niet mailen dat hij eens naar wat foto's kan kijken ofzo? Of zal ik er maar gewoon op vertrouwen dat het goed komt.. :rolleyes: Hij gaat namelijk ook verschillende protheses gebruiken.. In mijn grotere borst de MM 245 en in de iets kleinere MF 255, dus meer projectie en meer cc.. zou dat niet teveel van het goede zijn?

Het is wel weer helemaal naar Amsterdam he?! pff hahaha

Liefs! xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

En in principe zijn de 245 en 255 evengroot als de 270 en de 290, alleen is de prothese korter.. Ik vind me wel in de M-serie, als ik dat zo kan zeggen haha, dat klopt wel beter bij mij denk ik.. En wat ik gepast heb klopte ook zeker bij mijn lichaam.. Dus dat zal dan wel goed zijn toch? .. Ik hoef ze ook niet heel groot, omdat ik er toch niet mee te koop wil gaan lopen en op mijn werk hoeft niemand het te weten.. Je zal het vast wel wat zien, maar omdat de werkkleding toch al niet zo flatteus is, denk ik dat dat wel mee gaat vallen met een C-cup.. Het gaat er gewoon om dat er in mijn prive wel WAT zit en dat prive kleding eindelijk eens leuk staat met wat vulling haha :lol: Neemt niet weg dat ik grote borsten heel mooi vind, maar dat zou niet bij mij passen... Misschien dat ik toch nog eens een keer terug ga voor te passen om het zeker te weten...

Wat zijn vrouwen toch mutsen af en toe :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja eeuwige twijfelaars zijn we... ;)

maar goed, begrijpelijk want een bv is niet zomaar iets natuurlijk..

Als ik jou was zou ik nog eens terug gaan om te gaan passen zodat je het helemaal zeker weet en met een gerust hart kunt gaan aftellen.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn vrouwen toch mutsen af en toe :105:

Mannen staan ook niet voor zo'n moeilijke keuzes hé hihi! :rolleyes: Denk dat je zeker op een C komt hoor met die cc's! Maar als je erg twijfelt, gewoon nog eens gaan passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook wel Eefje, het is jou ook gelukt toch?! En mooi :136:

Ik denk dat het wel goed gaat komen, heb er wel nu al zin in! Haha, over twee maandjes zou het dan al zover zijn!!! En als ik zie hoe snel bij mij de dagen voorbij vliegen, zitten ze er al in voordat ik er erg in heb hihi! Het is alweer bijna tijd voor de feestdagen (pfffffff) dus is het ook zo 2011!

Mocht de twijfel echt nog toeslaan, ga ik gewoon idd nog eens terug :63: die optie is er niet voor niets!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo girls, ben ik toch weer even met een vraagje..

Ik heb het advies gekregen te stoppen met roken en ik heb dit echt door me hoofd spoken! Niet alleen omdat het sowieso slecht is en ik weer een paar cijfers gezien heb van longkanker bla blaaaaa

Maar, zijn er hier dames die ook roken? En zijn jullie gestopt met roken voor de operatie? Ik hoor namelijk zoveel verschillende verhalen... De een stopt, de ander rookt tot een half uur voor de operatie bij wijze van spreken.. Ik wil het wel echt proberen, maar het is me tot nu toe steeds niet gelukt...

Alvast bedankt voor jullie reacties! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey...

Ik vind stoppen met roken zon onzin he!!

Tuurlijk is het slecht voor je enzo.. maar meeste gaan na de operatie gewoon weer roken!

Wat nou als je met spoed geopereerd moet worden? dan ben je toch ook eerst niet gestopt?

wat betreft de genezing van littekens, tja het kan wat langzamer gaan.. maar ook niet..

dat is bij iedereen erg verschillend..

ik rook ook, al 5 jaar ofzo en ik ben niet gestopt.. rook ongeveer een half pakje per dag.

de dag van de operatie niet gerookt omdat ik misselijk was maar de dag erna weer wel..

ach je moet het zelf weten :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik rook ook, al 5 jaar ofzo en ik ben niet gestopt.. rook ongeveer een half pakje per dag.

de dag van de operatie niet gerookt omdat ik misselijk was maar de dag erna weer wel..

ach je moet het zelf weten :)

:58:

Ik rook ook niet heel veel, maar dat maakt volgens mij niet uit he? Je rookt wel of niet volgens velen..

Maar thanks voor je antwoord ;) Ik zal wel zien of het lukt, maar vriendin van me heeft ook gewoon doorgerookt en een prima herstel gehad.. Maakte me hier alleen weer even druk over, maar dat hoeft dus niet :)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn om te horen!!!! :106:

Mijn verlof is trouwens nu ook geregeld!!! Omdat ik gezegd heb dat ik 'geopereerd moet worden' krijg ik dus gewoon ziekteverlof EN zolang als het nodig is! JOEHOE!!

Ik heb zelf nu het idee zo'n drie weekjes, dan kan ik wel wel rustig aan beginnen (heb niet echt zwaar werk, moet alleen oppassen dat ik opsta en niet mijn armen boven m'n hoofd gooi) Maar vond het wel een super fijne reactie van mijn baas! Zo weet ik zeker dat ik gewoon mijn tijd kan nemen voor het herstel en niet mezelf hoef te pushen om eerder te beginnen...

Nu hoop ik alleen maar dat het herstel dus ook voorspoedig zal verlopen, want veel langer als dat wil ik niet weg blijven.. Heb een leidinggevende functie en tijdens mijn 'grote vakantie' dit jaar, was er in drie weken weer veeeel gebeurd :145: Maar goed, na deze drie weken ben ik super happy hihi dus kan ik de wereld weer aan!!!!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo! Met al die pleuris weersvoorspellingen (als ik dat zo mag zeggen) heb ik uit voorzorg toch maar even een hotel geboekt de dag van te voren!

Stel dat ik vroeg 'aan de beurt' ben, dan iig geen last van sneeuw, files etc... En das ook wel beter voor mijn gemoedsrust denk ik!

Thuis komen zien we dan wel weer :152:

Vanuit het zuiden des lands (ofja, noorden van belgië eigenlijk) helemaal naar Amsterdam, dat zullen we maar niet riskeren!

En wat gaat de tijd eigenlijk snel! Het is gewoon alweer bijna december.. pff...

Ik ga denk ik niet meer naar een tweede consult, ik geloof er wel in. Heb zojuist in MissD haar topic gelezen dat veel van haar vriendinnen ook 255 cc hebben gekregen en op een mooie grote C zijn uitkomen, dus 'het komt wel goed schatje' :126: Can't wait! Gisteren nog eens door de stad geslenterd en gekeken naar lingerie... Dat wordt in januari pas echt leuk! Nu weer niks gekocht natuurlijk...

Nou groetjes allemaal!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Aftellen gaat sneller dan ik in de gaten heb, want ik heb er niet echt bij stil gestaan nog... pfff niet vergeten te betalen zeg, amai! :D

Ja ik durf het niet te riskeren joh, die sneeuw, en aangezien iemand anders voor me gaat rijden, die sneeuw helemaaaal niet ziet zitten, maar het zekere voor het onzekere genomen he..

Maakt voor dat nachtje dan ook niet meer uit... En het komt vast wel goed hoor donderdag! Ze roepen vantevoren altijd wel heel hard over weer alarmen en blijf binnen boeh boeh, zo erg is het niet! Als je maar gewoon RUSTIG rijdt kom je overal!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat probleem heb ik ook mijn moeder zou me terugrijden maar die vind het al niks om in a'dam in die drukte te moeten rijden laat staan als dr een pak sneeuw ligt haha maar nu gaat waarschijnlijk me vader ook mee om dan dus terug te rijden en kan die meteen me moeder gezelschap houden dus t wordt een familiedagje zeg maar hahahah

Maar wat je zegt is wel waar als je gewoon rustig aan doet en goed oplet en afstand bewaard kom je overal ;) gaat wel goedkomen :D

Wel beter toch dat de tijd zo snel gaat, is alleen maar beter als je dr nie bij stilstaat :D

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.