Ga naar inhoud

Lotus24 : 14 januari 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Van De Meyere heb ik nog niet veel Style 510 gezien, juist omdat hij ook bekend stond om zijn mooie ronde protheses voor zover ik tot nu toe telkens gelezen/gezien heb. En van v/d Weij weer juist wel veel Style 510.. Nogmaals een consult kan nooit kwaad! Tijdens het consult vandaag liet hij wel wat voorbeelden zien, maar kleiner dan dat ik eigenlijk in gedachte had. Vandaar dat ik ook nog een tweede consult wil.. Mocht dat hetzelfde uitpakken, dan weet ik nog niet voor wie ik kies. Diegene die me het beste ligt denk ik..

En ja ik heb nu ook 75 A(a), maar zelfs dat verschilt per BH! Sommige krijg ik dan ook niet vol.. En bij mij zit er ook verschil tussen links en rechts. En ik zou ook graag een volle C, misschien D willen... Maar dat verschilt toch wel per persoon hoeveel cc je nodig hebt volgens mij.. Ik heb juist heel weinig boven aan, dat is gewoon plat en dan ineens komt er nog een beetje.. haha! Ben dat beu! :134: En ik zag toch dat met de anatomische ook een mooi decollete te krijgen is, mits je gewoon de goede BH draagt. Dat is bij natuurlijke borsten niet anders!!

Ik vroeg me alleen af of v/d Weij nog steeds in de Boerhaave kliniek werkzaam is? Ik zag op internet namelijk ook prive klinieken, maar die zijn wel schrikbarend duurder!!! Hoe kan dat nou? Waarom bij Boerhaave 4250 en in zijn kliniek 5600?! :blink: En in de Boerhaave ga je onder volledige narcose, hebben daar meer ervaring mee? Want ik ben nog nooit onder narcose geweest! Dadelijk ben ik hartstikke ziek ! :wacko:

En achter de spier ga ik toch maar niet doen Mii, is ook niet praktisch met mijn werk en het herstel gaat naar zeggen toch vlotter met voor de spier. Ik persoonlijk vind het voor de spier ook mooier, hoewel die van jou er ook goed uitzien hoor :136:! Kan je fier op zijn!

Nou ik ga zo maar eens naar me bedje toe, ben er moe van haha.. Veel informatie vandaag!

Goodnight ladies! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Lotus,het verbaasd me niks dat ik wel eens teleurstellingen tegenkom bij dames die van consult komen bij Dk De Meyere,want....hij is gewoon spoteerlijk!

de meeste gaan er toch naartoe met de gedachten,dit wil ik en hij doet dat wel even,nee zo werk deze arts niet,hij kijkt erg goed naar je situatie,weefsel,bouw huid enz en daar oordeelt hij op aan de hand wat je wens is,je zegt al,ik wil zekers natuurlijk,ja en dan heb je nog eens weinig eigen vetweefsel,ja dan is het voor deze arts een goede keus de 510 te nemen,hij is namelijk niet zo dat hij standaard bij iedereen die binnenrolt de ronde voor de spier adviseerd.

dus ik vind het super kundig weer van hem,dat hij je dit eerlijk vertelt heeft,ookal heb jij er een teleurstelling van,ik begrijp je ook wel hoor, :rolleyes:

het zit mischien in je gedachten,zo van dat en dat wil ik,en als je dan een totaal ander advies krijgt,ben je ff van slag,begrijpelijk.

ik denk dat je zoiezo eens nog een consult moet plannen bij een arts die je aangenaam lijkt,en beslis ook eens voor jezelf zoiezo,wat wil je,wil je ronde,wil je anatomische en hoe geplaatst,als je daar nog niet uit bent,is een beslissing moeilijk maken.

een 2de consult haalt je twijfel uit de brand mischien.

sucses met het maken van een keus en het komt echt wel goed(met een beetje geduld en gepieker :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het compliment! :) persoonlijk vind ik voor de spier ook mooier, maar dat ging bij mij niet..

Ik was een van de ongelukkige die heel ziek was van de narcose.. Moest allemaal overgeven enz..

Gelukkig zijn de meeste niet ziek van de narcose! En ach, dat gaat ook wel weer voorbij, op dat moment is het alleen even flink rot ! Succes met je keuze... :) Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: dat geloof ik ook meteen voor 100% dat hij gewoon eerlijk is, en ik leg me dan ook direct bij zijn advies neer! Ik heb idd de ronde protheses gezien bij sommige met nog meer vetweefsel dan ik en die krijgen ook plooien! Als ik de prothese bekijk, snap ik ook waarom. En dat heb ik met de 510 dan zeker niet, dus geloof ik ook direct dat dat gewoon de beste oplossing en het mooiste resultaat zou zijn voor mij. En juist daarom zou ik graag nog eens op consult gaan bij v/d Weij :rolleyes:

Mocht ik er dan niet uitkomen, dan wacht ik maar gewoon haha! Maar ik denk dat dat wel goed komt..

@ Mii: Ja ik hoop toch niet dat ik er echt ziek van wordt hoor bleeeh :122: Maar goed, mocht dat wel zo zijn dan moet ik er dat maar bijnemen he?! Ik moet alleen wel even kijken wanneer ik weer eens tijd heb ivm werk om daar langs te gaan.. Geduld is een schone zaak ... :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet, die verwarring, omdat ik niet denk dat hij nu ineens wel een ronde prothese zal gaan adviseren.. Ik neem aan dezelfde prothese.. Ben alleen benieuwd naar de hoeveelheid cc :106: Misschien komt v/d Weij wel met iets heel anders..

En als ik die twee adviezen heb ga ik gewoon kiezen waar ik voor ga!

En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte ! :141: Moet m'n 'ei' toch ergens kwijt hihi!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

waneer wil je naar vd weij?

ja die verwarring ook he,wat adviseerde Bruno dan?

vd weij is niet zo voor de grotere prothesen dus denk dat het dicht in de buurt gaat zitten van elkaar.

Ik weet nog niet wanneer, moet ik ff kijken met mijn werk.. Kga volgende week even bellen voor een afspraak..

Bruno adviseerde max 250 cc en zei daarbij een B-cup en heeft zo'n pasprothese voorgehouden, maar dat was echt klein.. Nu ik hier meer foto's heb gezien van de style 510 gloof ik nooit dat 250 cc maar een B-cup zal zijn.. Wil geen 4500 euries betalen voor net 1 cup meer want daar ga ik niet tevreden mee zijn, dus dan kan ik t net zo goed niet doen..

Vandaar dat ik bij v/d Weij nog iets meer info wil halen over de mogelijkheden hoe hij het ziet..

En dan zien we wel weer verder toch? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daarom,ik denk zeker dat je eens bij vd Weij moet kijken ja,maar ik ga vrezen dat die ook niet gek meer zal adviseren,de Meyere is een van de royale delers onder de pc,s en die zegt niet gauw dat je maar 250cc kan hebben,teken dat je dan erg strak komt te staan zeg maar,en vd weij is zoieoz al geen grote cc,s deler,dus denk dat je op zelfde soort aantal gaat uitkomen,maar mischien toch wel iets meer ja,wie weet,daarom zal je een consult daar zeker goed doen :rolleyes:

natuurlijk heb je niks aan maar 1cupmaat omhoog gaan,begrijp ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vd weij zal waarschijnlijk anatomische prothesen voor de spier adviseren, gok ik zo.. :141:

Ik heb trouwens geen 5600 betaald bij hem, maar 4900 (wel voor de 410) Waarom wil je het 510 model?

Ik heb trouwens met anatomische prothesen gewoon een decollete hoor, ook zonder de push-up. Dat ligt meer aan de vorm van de borsten die je nu al hebt, denk ik.

Ik merk nu (na bijna 4,5 maanden) dat mijn borsten echt zacht aan het worden zijn. Niet zoals natuurlijke borsten, maar wel zacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wil ik de style 510, omdat bij mijn vorige consult het verschil en de vernieuwing heel goed is uitgelegd.

http://www.makemyday.org/borstvergroting/prothese/mcghan-style-510-dual-gel/

Hier staat ook wat meer informatie over op en dat spreekt mij wel aan...

Wel goed te horen dat ze je zo goed bevallen! Het idee wat ik van de anatomische had klopt voor geen meter dus haha!

Maar goed, de operatie is dan wel flink duurder en hoop dus wel uit te komen op hetgeen wat ik wil, anders ga ik echt twijfelen!

Ik heb niet de bankrekening om eerst drie jaar huid op te rekken, dan weer een bv te doen en dat over 15 jaar weer!!! Pff.. :blush:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zooo terug uit Amsterdam, Boerhaave, en ik kan wel zeggen, van een heel prettig consult! :rolleyes:

Beter dan ik had verwacht zelfs! Uitgebreid de tijd gehad om alles toe te lichten en te vragen en ook gepast joehoe! Dat is wel even raar haha! Maar perfecte grootte gewoon! Prettige man ook.

Dkt v.d Weij adviseerde de Allergan 410 ipv de 510, want ik kon de 410 wel hebben.. Voor de spier en maar liefst 270 cc en 290 cc! Dit omdat mijn borsten nu ook van grootte wat verschillen en dat compenseert dat dan weer een beetje. Maar een super mooie maat! Dit gaat dan wel over de grootste (ofwel de lange) protheses, hij wilde bij mij eigenlijk voor de kortere gaan, de MM links en de MF rechts ivm grotere ronding beneden in de kleinere borst. Dan zou het op 245 en 255 cc komen, gelijke maat, maar de prothese is korter dus minder cc..

En hoe ik bij hem terecht was gekomen?!?! Ik zeg "eerlijk?" Ja eerlijk.. Okeej, borstenforum :101: hahaha lol!

Maar goed, wat denken jullie ervan ladies?

Ik heb nog geen datum geprikt, maar de wachttijd was helemaal niet lang, dus heb nog even om er over na te denken...

:1bouncingboobs: Liefs! Lotus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lotus

fijn dat je consult zo fijn was !!

haha grappig dat je vertelde dat je via deze site bij hem was gekomen..

wat zei ie toen?

welke cup maat wilde je ook alweer uitkomen?

nu snel een afspraak maken zeker?

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej!

Ik heb nu een kleine A en wil zeker op een goeie C uitkomen.. Het hoeft niet heel overdreven aanwezig te zijn, maar ik wil niet op een B uitkomen heb ik ook gezegd, want dan hoeft het niet zo vind ik.. Je moet wel wat resultaat zien natuurlijk!

Maar tijdens dat passen, vroeg ik me af of dat wel een C zou worden, misschien zelfs wel een kleine D..

Maaaaaaar dat vind ik heel mooi!

Hij moest lachen toen ik het borstenforum liet vallen.. haha is wel grappig!

Ik denk er nog een paar dagen over na dat ik het echt zeker weet voor mezelf en dan ga ik maar gewoon gauw bellen !!

Eens even kijken wat er op het werk mogelijk is, want ik wil eigenlijk zo rond januari dan de operatie plannen... En dan 2 weken ziektewet en 2 weken vakantie erachter aan.. Heb ik ook netjes de tijd om nog terug te gaan voor de hechtingen en gewoon een goed herstel...

:116: Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad! Eigenlijk toch een vrij gelijkaardig advies dus, Bruno 510 en 250cc, VdWeij 410 en 245/255cc, dus qua maat zal dat toch hetzelfde geven dan! Gewoon doen waar je je het beste bij voelt dus, bij beide zit je sowieso goed!

Benieuwd wat het zal worden!

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het advies van Bruno was eigenlijk wat kleiner, het lijkt groter in cc's, maar de prothese die hij adviseerde was wel de 510 maar de volledige grootte van de prothese. Dr v/d Weij wilde voor de MM en de MS gaan, die zijn wat korter, waardoor de 245 en 255 toch wat groter zullen uitpakken. (Bij volledige grootte van de prothese zou het 270 en 290 cc worden..)

Ik heb er nu nog eens over nagedacht en ik heb wel een goed gevoel bij de Boerhaave kliniek, daar ik dat bij Bruno ook wel had, maar anders.. Alles wat v/d Weij zei, klopte, nam uitgebreid de tijd voor foto's, berekeningen, passen.. En dat vond ik bij Bruno eigenlijk niet... En het advies klopte gewoon precies. De maat perfect (is alsnog afwachten als het er eenmaal in zit natuurlijk) en de prothese lijkt me idd ook beter. Wat korter, omdat ik bij mijn borstkas eigenlijk wel een borstaanzet heb, dan lijkt er een 'kuiltje' te komen en dan mijn borst pas... De lange prothese zou dit gaan benadrukken denk ik, terwijl die kortere juist precies dat 'kuiltje' zou opvullen en daarboven niets meer (gezien dat er al is!).

Ook begon Dr v/d Weij over het verschil tussen mijn borsten en dus een verschil in cc's, terwijl Bruno daar helemaal niets over heeft gezegd...

EN, dat was zo lief hahahahaha, hij zei dat ik hele mooie borsten van mezelf had, alleen te klein naar mijn mening dus..

Hihi, dat was zo grappig! :blush:

Maar goed, das emotioneel natuurlijk, als ik puur en alleen met mijn verstand een keuze zou moeten maken, denk ik toch dat ik voor de Boerhaave kliniek ga! De resultaten die ik heb gezien zijn mooi van hem en heb nog niets 'slechts' kunnen vinden..

LAAT IK HET MAAR DOEN?!?!? :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Super toch dat je zo'n goed gevoel had bij VdWeij! Snel een datum prikken dan, dan kun je gaan aftellen! :D

Ik heb trouwens van de 510 ook de kortere versie (de MX), wordt meestal voor gekozen bij iemand die klein is van gestalte. Had Bruno jou dan de FX aangeraden?

Zal ik vast je titel al wat aanpassen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotus,

Super toch dat je zo'n goed gevoel had bij VdWeij! Snel een datum prikken dan, dan kun je gaan aftellen! :D

Ik heb trouwens van de 510 ook de kortere versie (de MX), wordt meestal voor gekozen bij iemand die klein is van gestalte. Had Bruno jou dan de FX aangeraden?

Zal ik vast je titel al wat aanpassen?

Liefs, :54:

Hi Eefje!

Hij heeft het daar verder eigenlijk niet over gehad... En ik ben zeker niet klein (1.75) maar van dat middelpuntje onder je kin, tussen je sleutelbenen, waarvanuit ze meten zeg maar, is het niet zo lang nee..

En ja je kan em wel aanpassen, ik denk dat ik er wel uit ben :141: Ga eerst nog eens even kijken, hoe het op me werk geregeld kan worden, zonder dat ik de reden verplicht ben te vertellen, want dat hou ik liever voor me.

Mijn baas is een man(netje nog niet zo oud ;)) dus denk dat ik maar gewoon zelf even naar HR bel (vrouw) om te kijken wat wel of niet mogelijk is... En dan een datum prikken!

OEH SPANNEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje!

Hij heeft het daar verder eigenlijk niet over gehad... En ik ben zeker niet klein (1.75) maar van dat middelpuntje onder je kin, tussen je sleutelbenen, waarvanuit ze meten zeg maar, is het niet zo lang nee..

En ja je kan em wel aanpassen, ik denk dat ik er wel uit ben :141: Ga eerst nog eens even kijken, hoe het op me werk geregeld kan worden, zonder dat ik de reden verplicht ben te vertellen, want dat hou ik liever voor me.

Mijn baas is een man(netje nog niet zo oud ;)) dus denk dat ik maar gewoon zelf even naar HR bel (vrouw) om te kijken wat wel of niet mogelijk is... En dan een datum prikken!

OEH SPANNEND!

Hey Lotus,

Ja, hangt gewoon ook af van je lichaamsbouw, neem aan dat je dan van die mooie lange benen hebt dat je zo groot bent hihi ^_^ (ik ben maar 1,58 m).

Zal je titel vast wat aanpassen! Ja, SPANNEND een datum prikken! En je schreef dat ie geen lange wachttijd heeft, dus zou wel eens best snel al kunnen zijn! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.