Ga naar inhoud

Tepels laten piercen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei popie:

Ok, denk niet dat je dan veel verkeerd kan doen <_<. Ik had na een paar dagen een klein korstje gedroogd bloed, maar was echt wel niet veel.

Heb je een mailtje gestuurd of gebeld?

Ze vroegen voor langs te komen maar ik haalde het niet meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet heel raar dat je tepelpiercing na 4 dagen soms nog wat bloed, net als met je borsten is dit een wondje en dat moet genezen. Een tepelpiercing kan er makkelijk 6 tot 9 maanden over doen voor het echt genezen is.
Door per ongeluk draaien van je sieraad kan de binnenkant weer open gaan en bloeden, daarom ook niet aan de staafjes draaien. De piercings komen echt niet vast te zitten als het chirurgisch staal, goud of titanium is. 

Zelf ben ik niet zo fan van schoonmaken met zeep, wattenstokjes e.d. mijn piercings genazen over het algemeen het beste als ik ze onder de douche gewoon spoelde met water (douchekop erop) en verder eraf bleef. En zo heb ik ongeveer 20 piercings gehad. 
Pas als het gaat ontsteken (dus niet met gewoon geel wondvocht, bij een ontsteking van je piercing stinkt het vocht wat uit de gaatjes komt echt heel erg en is je tepel warm, dik en knalrood) zou ik kiezen voor antibacteriële zeep óf behandelen met een zeezoutoplossing.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Rocker:

Het is niet heel raar dat je tepelpiercing na 4 dagen soms nog wat bloed, net als met je borsten is dit een wondje en dat moet genezen. Een tepelpiercing kan er makkelijk 6 tot 9 maanden over doen voor het echt genezen is.
Door per ongeluk draaien van je sieraad kan de binnenkant weer open gaan en bloeden, daarom ook niet aan de staafjes draaien. De piercings komen echt niet vast te zitten als het chirurgisch staal, goud of titanium is. 

Zelf ben ik niet zo fan van schoonmaken met zeep, wattenstokjes e.d. mijn piercings genazen over het algemeen het beste als ik ze onder de douche gewoon spoelde met water (douchekop erop) en verder eraf bleef. En zo heb ik ongeveer 20 piercings gehad. 
Pas als het gaat ontsteken (dus niet met gewoon geel wondvocht, bij een ontsteking van je piercing stinkt het vocht wat uit de gaatjes komt echt heel erg en is je tepel warm, dik en knalrood) zou ik kiezen voor antibacteriële zeep óf behandelen met een zeezoutoplossing.

 

Ok heel erg bedankt voor je uitgebreid antwoord. Ik kom idd niet aan de piercing maar denk dat door de wrijving met men bh de piercing idd misschien bewogen is. Ze zijn weer aan het kalmeren dus zal wel goed komen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy(._.) Graag gedaan. Als je meer wil weten kun je me altijd een berichtje sturen :)
Piercings en tattoos zijn een beetje een uit de hand gelopen hobby van me haha, zit nu ook al een aantal jaar op een piercingforum. 
En tepelpiercings zijn de lastigste piercings samen met piercings in het kraakbeen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei popie:

@Happy(._.) zie dat je elke dag het zeepje gebruikt om het goed te ontsmetten. En niet aan de staafjes prutsen.

@pammetje toen jij vroeger je piercings had, zaten ze er al lang in toen je ze er uit hebt gehaald? En zijn daarna de gaatjes weer volledig dicht gegaan? Dat was zo mijn enige vrees dat de dag dat ik beslis ze weg te doen (je weet maar nooit) , dat ik dan met 2 gaatjes in mijn tepels zou zitten...... zoals met onze oren..

Wat is lang? Denk dat ze er een jaar in zat toen ik de piercing er uit haalde. Was niks meer van te zien.
De enige gaatjes die ik heb , zijn van mijn navelpiercing , die is er al 13 jaar uit , maar zou er zo een nieuwe in kunnen doen zonder naar de piercer te gaan.

 

Ik was mijn piercings alleen met water , verder niets. Sportbh zorgt voor de minste wrijving.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zie je ook alleen littekens van m'n navelpiercings, had zowel onder als boven m'n navel een piercing maar de onderste groeide helaas snel uit daar heb ik wel een litteken van. De bovenste uiteindelijk ook wel maar daar zie je alleen een gaatje nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rocker:

Bij mij zie je ook alleen littekens van m'n navelpiercings, had zowel onder als boven m'n navel een piercing maar de onderste groeide helaas snel uit daar heb ik wel een litteken van. De bovenste uiteindelijk ook wel maar daar zie je alleen een gaatje nog. 

Ik zou er  , als ik dat zou willen , nog gewoon een sieraad doorheen kunnen steken. Dus kan dat bij mij geen litteken noemen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is inderdaad geen litteken, misschien halverwege aan de binnenkant dat die daar iets is toegegroeid maar dat kan je gewoon oprekken met een insertion pin. 

 

Bij mij zijn alleen de bovenste gaatjes nog zichtbaar open, de onderste gaatjes zijn zo mini dat ik betwijfel of er zelfs maar een oorbel doorheen zou kunnen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in het aller begin van dit topic al gereageerd toen had ik m'n piercings er namelijk net uitgehaald voor mn bv en zaten ze binnen een paar uur al helemaal dicht.

As woensdag 5 weken po en ik kreeg nog steeds elke x notificaties van jullie mooie boobies met tepelpiercings en was toch wel een beetje jaloers! nu gister ook maar weer opnieuw laten zetten haha. Deed gelukkig veel minder pijn als de eerste keer, misschien omdat Mn gevoel nog niet helemaal terug is. nu hopen dat ze ook wat beter genezen. Hoe gaat het met die van jullie? Geneest dat allemaal zoals het hoort?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei xxies:

Ik had in het aller begin van dit topic al gereageerd toen had ik m'n piercings er namelijk net uitgehaald voor mn bv en zaten ze binnen een paar uur al helemaal dicht.

As woensdag 5 weken po en ik kreeg nog steeds elke x notificaties van jullie mooie boobies met tepelpiercings en was toch wel een beetje jaloers! nu gister ook maar weer opnieuw laten zetten haha. Deed gelukkig veel minder pijn als de eerste keer, misschien omdat Mn gevoel nog niet helemaal terug is. nu hopen dat ze ook wat beter genezen. Hoe gaat het met die van jullie? Geneest dat allemaal zoals het hoort?  

Ik heb de mijne woensdag laten zetten. Woensdag en donderdag was alles prima vrijdag en zaterdag bloeide ze hevig maar zondag en vandaag ziet het er heel netjes uit. Geen wondvocht of bloed meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo wat apart dat ze zo bloedde. Allebei ook echt? Gelukkig dat het er nu weer goed uitziet. Moest jij de staafjes wel of niet bewegen? Las hier ook verschillende dingen. Tegen mij werd namelijk gezegd van wel maar de vorige keer deed ik dat ook trouw en toen zijn ze nooit echt goed genezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei xxies:

Oo wat apart dat ze zo bloedde. Allebei ook echt? Gelukkig dat het er nu weer goed uitziet. Moest jij de staafjes wel of niet bewegen? Las hier ook verschillende dingen. Tegen mij werd namelijk gezegd van wel maar de vorige keer deed ik dat ook trouw en toen zijn ze nooit echt goed genezen..

Nee was maar 1 kan die bloede. Mij werd gezegt absoluut niet het staafje te bewegen of te draaien. Het is een piercing van titanium als ik me niet vergis. Deze kan dus niet vast groeien maar telkens dat je je piercing beweegt gaat het wondje weer open en krijgt het zo niet te kans om te genezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Happy(._.):

Nee was maar 1 kan die bloede. Mij werd gezegt absoluut niet het staafje te bewegen of te draaien. Het is een piercing van titanium als ik me niet vergis. Deze kan dus niet vast groeien maar telkens dat je je piercing beweegt gaat het wondje weer open en krijgt het zo niet te kans om te genezen 

Oké ja dat klinkt ook heel logisch eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag absoluut niet aan mijn piercings komen. 2x per dag schoonmaken onder de douche is voldoende. Ik heb ze afgelopen vrijdag laten zetten. Zaterdag een klein beetje gebloed (logisch) en nu helemaal nergens last meer van.
Mijn sportbh is op het moment weer mijn beste vriendin , zo voorkom ik toch gewrijf en ik heb alleen maar kanten bh's. Moet er niet aan denken dat ik daar nu achter blijf haken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, 

even kleine update, denk dat het nu een maand en half geleden is dat ik mijn tepels heb laten piercen.

Alles is nog in orde, geen wondvocht of dergelijke. Soms klein beetje 'korstjes' aan de binnenkant van de balletjes van de piercing. Maar is echt wel bijna niets. 

Heb wel nog steeds geen kans gehad om andere balletjes te laten opzetten... Misschien in het aankomend weekend.

Over het draaien van de piercing... mij werd ook gezegd van er niet aan te komen, gewoon laten genezen. Zoniet ga je telkens opnieuw de wonde binnenkant openmaken. Lijkt mij we logisch. Nu is het ook ander materiaal dan vroeger,  toen was het chirurgisch staal, nu titanium. Eén van de voordelen van titanium is dat je lichaam het niet afstoot.

Vroeger toen ik nog een navelpiercing had moest je ze wel steeds draaien, maar deze heeft er dan ook wel lang over gedaan om te genezen. Het was toen dus ook chirurgisch staal.

Een kleine tip voor de meiden die een navelpiercing hebben en zwanger worden... verwijder ze tijdig, bij mij is ze er toen doorgescheurd :88:... heb nu een litteken er aan over gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei popie:

Hey meiden, 

even kleine update, denk dat het nu een maand en half geleden is dat ik mijn tepels heb laten piercen.

Alles is nog in orde, geen wondvocht of dergelijke. Soms klein beetje 'korstjes' aan de binnenkant van de balletjes van de piercing. Maar is echt wel bijna niets. 

Heb wel nog steeds geen kans gehad om andere balletjes te laten opzetten... Misschien in het aankomend weekend.

Over het draaien van de piercing... mij werd ook gezegd van er niet aan te komen, gewoon laten genezen. Zoniet ga je telkens opnieuw de wonde binnenkant openmaken. Lijkt mij we logisch. Nu is het ook ander materiaal dan vroeger,  toen was het chirurgisch staal, nu titanium. Eén van de voordelen van titanium is dat je lichaam het niet afstoot.

Vroeger toen ik nog een navelpiercing had moest je ze wel steeds draaien, maar deze heeft er dan ook wel lang over gedaan om te genezen. Het was toen dus ook chirurgisch staal.

Een kleine tip voor de meiden die een navelpiercing hebben en zwanger worden... verwijder ze tijdig, bij mij is ze er toen doorgescheurd :88:... heb nu een litteken er aan over gehouden.

Ja klinkt logisch hoor. Nou had ik ze tot anderhalve maand geleden natuurlijk ookal en het was echt niet dat ik er toen constant aan zat te draaien ofzo.. deed er verder toen ook niks aan eigenlijk en had ze toch ook zeker al 2 jaar. behandelde ze alleen niet zo voorzichtig als nu als ze echt net gezet zijn. Maar idd wat jij nu hebt heb ik altijd gehouden van die korstjes aan de binnenkant van het balletje. Maar tot Hoelang moet je er bijvoorbeeld dan voorzichtig mee zijn en niet aan komen enz? Vind dat maar lastig in te schatten. Wanneer weet je of het echt genezen is. Wil dat ze nu wel gewoon goed genezen namelijk haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xxies:

Ja klinkt logisch hoor. Nou had ik ze tot anderhalve maand geleden natuurlijk ookal en het was echt niet dat ik er toen constant aan zat te draaien ofzo.. deed er verder toen ook niks aan eigenlijk en had ze toch ook zeker al 2 jaar. behandelde ze alleen niet zo voorzichtig als nu als ze echt net gezet zijn. Maar idd wat jij nu hebt heb ik altijd gehouden van die korstjes aan de binnenkant van het balletje. Maar tot Hoelang moet je er bijvoorbeeld dan voorzichtig mee zijn en niet aan komen enz? Vind dat maar lastig in te schatten. Wanneer weet je of het echt genezen is. Wil dat ze nu wel gewoon goed genezen namelijk haha. 

Mij was er gezegt de eerste 8 weken voorzichtig zijn en ook dan pas je piercing vervangen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Happy(._.):

Mij was er gezegt de eerste 8 weken voorzichtig zijn en ook dan pas je piercing vervangen 

Al die verschillende adviezen ook altijd ;) Mij werd gezegd 3 maanden wachten is het beste. En ook ik heb vaak nog wel wat korstjes.

 

Hebben jullie ook dat de balletjes een beetje in je tepelhof "drukken"? Dat er een putje zit en het soms gevoelig is? Vraag me soms af of hij iets te dicht naar m'n huid toe gezet is of dat dat erbij zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij was het advise 10 weken, en onder de douche wat draaien/schoonmaken, geen andere middelen..

 

ik heb al eerder een tepelpiercing gehad, en @Boobielicious~ destijds had ik ook het "drukken" in het tepelhof, en nu weer.. is echt wel normal hoor, ook dat dat gevoelig is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Boobielicious~:

Al die verschillende adviezen ook altijd ;) Mij werd gezegd 3 maanden wachten is het beste. En ook ik heb vaak nog wel wat korstjes.

 

Hebben jullie ook dat de balletjes een beetje in je tepelhof "drukken"? Dat er een putje zit en het soms gevoelig is? Vraag me soms af of hij iets te dicht naar m'n huid toe gezet is of dat dat erbij zit.

Denk dat het misschien ook wat van de vorm van je tepel afhangt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei TessaDLCDP:

bij mij was het advise 10 weken, en onder de douche wat draaien/schoonmaken, geen andere middelen..

 

ik heb al eerder een tepelpiercing gehad, en @Boobielicious~ destijds had ik ook het "drukken" in het tepelhof, en nu weer.. is echt wel normal hoor, ook dat dat gevoelig is :)

Ja ik had dus ook dat advies! Maar jou eerdere Tepelpiercing was die wel helemaal 100% genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tepelpiercing duurt 3-9 maanden voordat het genezen is. Soms nog wel langer , omdat wij vrouwen natuurlijk bh's en strakke truitjes dragen. Dat is wat mijn piercer zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.