Recommended Posts

popie    253

Hey meiden, 

ik ben geïnteresseerd in het laten piercen van mijn tepels, vindt dat dit net dat extra geeft :). 

Graag had ik reacties gekregen van meiden die hier al ervaring mee hebben....

Ik heb geen ingetrokken tepels of dergelijke, doe het enkel voor het esthetische en het zou ze ook wel gevoeliger maken, wat mooi meegenomen is ;) . 

Deed het plaatsen pijn met jullie? Weet dat dit fel persoonsgebonden is maar wil het toch graag weten. En valt het genezingsproces mee, niet teveel risico op infecteren?Op sites spreken ze van een periode van gemakkelijk 6 maanden herstel!!!

Nog een bekommernis is dat de dag dat ik ze beu zou zijn en ze zou verwijderen, blijven er dan geen 2 gaatjes in mijn tepels? (zoals met de oren?) Of groeit dit achteraf nog toe of is het nauwelijks zichtbaar? Hier heb ik het meeste bang van.

Alle meiden die hier ervaring mee hebben mogen iets delen, maakt niet uit wat. Wil graag zo veel mogen info :) 

Ps: heb de topic hieronder geplaatst omdat het toch wel met tepels te maken heeft :75:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
xxies    3

Hi,

ik heb er 2 gehad en waren verre weg de meest pijnlijke piercings. Terwijl ik ze praktisch overal wel gehad heb haha. Heb ze tweeenhalf jaar gehad en ze zijn eigenlijk nooit volledig genezen geweest. Bleef altijd rond dat balletje een beetje pus zitten. Nu heb ik daar natuurlijk ook volop over gegoogled en zo'n beetje alles geprobeerd qua zoutoplossing/dettol ect. Zijn idd heel veel mensen bij wie ze blijven irriteren.. nu heb ik 8 feb mijn bv dus wilde toch geen risico lopen en heb ze met pijn in Mn hart eruit gehaald haha. Na 3 uur kreeg ik er al geen staafje meer doorheen. Dus helaas, vind het ook nog steeds mooi en heb echt "lege" tepels nu haha. <_<

Bij mij zie je nu dus wel nog het gaatje maar dit is pas 4 dagen geleden dus ik lees ff mee, ben benieuwd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
popie    253
13 uur geleden zei Ichelle:

Hi,

ik heb er 2 gehad en waren verre weg de meest pijnlijke piercings. Terwijl ik ze praktisch overal wel gehad heb haha. Heb ze tweeenhalf jaar gehad en ze zijn eigenlijk nooit volledig genezen geweest. Bleef altijd rond dat balletje een beetje pus zitten. Nu heb ik daar natuurlijk ook volop over gegoogled en zo'n beetje alles geprobeerd qua zoutoplossing/dettol ect. Zijn idd heel veel mensen bij wie ze blijven irriteren.. nu heb ik 8 feb mijn bv dus wilde toch geen risico lopen en heb ze met pijn in Mn hart eruit gehaald haha. Na 3 uur kreeg ik er al geen staafje meer doorheen. Dus helaas, vind het ook nog steeds mooi en heb echt "lege" tepels nu haha. <_<

Bij mij zie je nu dus wel nog het gaatje maar dit is pas 4 dagen geleden dus ik lees ff mee, ben benieuwd. 

Hey Ichelle, 

dank je wel voor je reactie. 

Ik ben ondertussen vandaag al bij een piercing shop langs gegaan. 

Had nog allerlei vragen waar ik ter plaatse antwoord op heb gekregen, met het gevolg...... dat ik buiten ben gegaan met twee tepel piercings :126:. Het was geklaard op een half uurtje tijd :)

En of het pijn deed!! :88: Wat was me dat, de pijn was wel kort maar hevig.

De dame (met menig piercings :) ) vertelde me dat een tepelpiercing inderdaad zeer snel dichtgroeit en waarschijnlijk ook geen gaatje zal laten achteraf. Natuurlijk zal er wel iets te zien zijn als je ze er pas na 10 jaar eruit haalt.

Nu dus een goede 2 maanden voorzichtig zijn en geduldig zijn. Zeker niet aan beginnen prutsen en dergelijke.

Daarna kan ik mij een paar mooie juweeltjes gaan kopen :6:

Als mijn tepels terug een beetje rustig zijn zal ik een fotootje hier zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
xxies    3

Haha Oo leuk ben benieuwd! Ja bij mij deed het ook zo'n zeer toen pff. Hopelijk genezen ze bij jou wel gewoon goed. En wie weet ga ik uiteindelijk ook gewoon nog een keertje Haha. Al schijnt het volgens mij dan nog pijnlijker te zijn ivm littekenweefsel, maar wie weet :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Boobielicious~    173
Op 28-1-2017 om 21:15 zei popie:

Hey Ichelle, 

dank je wel voor je reactie. 

Ik ben ondertussen vandaag al bij een piercing shop langs gegaan. 

Had nog allerlei vragen waar ik ter plaatse antwoord op heb gekregen, met het gevolg...... dat ik buiten ben gegaan met twee tepel piercings :126:. Het was geklaard op een half uurtje tijd :)

En of het pijn deed!! :88: Wat was me dat, de pijn was wel kort maar hevig.

De dame (met menig piercings :) ) vertelde me dat een tepelpiercing inderdaad zeer snel dichtgroeit en waarschijnlijk ook geen gaatje zal laten achteraf. Natuurlijk zal er wel iets te zien zijn als je ze er pas na 10 jaar eruit haalt.

Nu dus een goede 2 maanden voorzichtig zijn en geduldig zijn. Zeker niet aan beginnen prutsen en dergelijke.

Daarna kan ik mij een paar mooie juweeltjes gaan kopen :6:

Als mijn tepels terug een beetje rustig zijn zal ik een fotootje hier zetten. 

Oeee shit. Heel pijnlijk dus! Ik heb vandaag besloten dat ik ze ook wil laten zetten :36: Vroeger echt nooit in me opgekomen, wat een borstvergroting wel niet allemaal met je doet -_- Ga morgen bellen voor een afspraak! Hoe gaat het tot nu toe bij jou? Dacht ik zoek even op t bf en toen zag ik dat jij het echt net hebt gedaan, super toevallig :) Ben erg benieuwd! En heb je ook een foto? hihi.

Liefs!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
popie    253
11 uur geleden zei Boobielicious~:

Oeee shit. Heel pijnlijk dus! Ik heb vandaag besloten dat ik ze ook wil laten zetten :36: Vroeger echt nooit in me opgekomen, wat een borstvergroting wel niet allemaal met je doet -_- Ga morgen bellen voor een afspraak! Hoe gaat het tot nu toe bij jou? Dacht ik zoek even op t bf en toen zag ik dat jij het echt net hebt gedaan, super toevallig :) Ben erg benieuwd! En heb je ook een foto? hihi.

Liefs!

Ah super!

Bij mij was het ook ineens bij mij opgekomen, nog geen week geleden had ik er ooit aan gedacht... toevallig eens met mijn man over gehad na een saunabezoek.

Afspraak heb ik niet moeten maken, kon er zo binnen, een beetje uitleg en vragen stellen en na een half uurtje stond ik weer buiten. :D

De pijn was dus wel hevig maar zeer kort. Na de prik heb ik eigenlijk geen pijn meer gehad. Ik ben wel extra voorzichtig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Boobielicious~    173
8 minuten geleden zei popie:

Ah super!

Bij mij was het ook ineens bij mij opgekomen, nog geen week geleden had ik er ooit aan gedacht... toevallig eens met mijn man over gehad na een saunabezoek.

Afspraak heb ik niet moeten maken, kon er zo binnen, een beetje uitleg en vragen stellen en na een half uurtje stond ik weer buiten. :D

De pijn was dus wel hevig maar zeer kort. Na de prik heb ik eigenlijk geen pijn meer gehad. Ik ben wel extra voorzichtig.

Ook zo spontaan dus, leuk! Ze staan je heel mooi :wub: Ja zou idd voorzichtig zijn en ze goed verzorgen! 

Ja over die prik lees je idd veel! Vind het vooral vervelend dat ja na de ene er nog een moet haha, het is niet 1 keer even doorzetten. Maarja wie mooi wil zijn :P 

Maar later die dag en dagen erna viel het mee dus? Kan ik dat mee nemen in het plannen tussen school en werk ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
TessaDLCDP    451

ohhhh wel heel mooi geworden zeg!!! ik heb er eentje gehad, maar die was uitgescheurd :ph34r:

ik twijfel nu ook of ik ze weer laat zetten als I kde jouwe zie, wooowieee!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
popie    253
4 uur geleden zei Boobielicious~:

Ook zo spontaan dus, leuk! Ze staan je heel mooi :wub: Ja zou idd voorzichtig zijn en ze goed verzorgen! 

Ja over die prik lees je idd veel! Vind het vooral vervelend dat ja na de ene er nog een moet haha, het is niet 1 keer even doorzetten. Maarja wie mooi wil zijn :P 

Maar later die dag en dagen erna viel het mee dus? Kan ik dat mee nemen in het plannen tussen school en werk ;) 

Ja, voor de prik moet je het niet laten. Na een bv kan je alles ook wel beter relativeren ;)

De dag zelf op de avond viel alles al heel goed mee. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen last ervan ondervonden. Ben wel heel voorzichtig. Hopelijk blijven ontstekingen uit.... onder de douche dop ik voorzichtig met het gegeven ontsmettende zeepje op mijn tepels.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
popie    253
3 uur geleden zei TessaDLCDP:

ohhhh wel heel mooi geworden zeg!!! ik heb er eentje gehad, maar die was uitgescheurd :ph34r:

ik twijfel nu ook of ik ze weer laat zetten als I kde jouwe zie, wooowieee!!!

Auchhh, dat klinkt zeer pijnlijk :88:

Is alles in orde gekomen daarna? Zie je er nog iets van? Heb het op je foto's wel nooit opgemerkt. En hoe lang heb je ze gehad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
TessaDLCDP    451

haha dat deed best zeer kan ik je vertellen :o

een vriendin van me die I nde zorg werkt heft hem toen "Terug geduwd" en er een 2e huid pleister op geplakt, en een uur later is het gehecht, wat ik me ervan kan herinneren was alleen op dat moment de pijn heftig, maar de nasleep ervan niet.. maar kan het me niet meer herinneren :) ik heb hem er toen uitgehaald omdat ik bang was dat het weer ozu gebeuren hihi..

je ziet er nog wel wat van, maar alleen als je er echt op let hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Boobielicious~    173
19 uur geleden zei popie:

Ja, voor de prik moet je het niet laten. Na een bv kan je alles ook wel beter relativeren ;)

De dag zelf op de avond viel alles al heel goed mee. Tot nu toe heb ik eigenlijk geen last ervan ondervonden. Ben wel heel voorzichtig. Hopelijk blijven ontstekingen uit.... onder de douche dop ik voorzichtig met het gegeven ontsmettende zeepje op mijn tepels.

Ahh goed om te horen, nouja even doorbijten dan maar :D Ik moet nog eventjes geduld hebben, iig even wachten tot 6weken po! 

En @TessaDLCDP dat klinkt echt als horror :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
TessaDLCDP    451

haha was het op dat moment ook, maar kan het me niet meer zo goed herinneren, dus zal wel meevallen ::D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden