Ga naar inhoud

Nachtzuster : 27 januari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames,

 

Hier nog een zuster; ik heb de 28E mijn eerste consult bij bergman bilthoven en hoop dat ik in april geholpen kan worden. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat

 

Mogelijk kom ik in aanmerking voor de medische indicatie en zou dan zoals een paar collega's zeggen (lees: denken) de ziektewet in kunnen. Heb gezegd 3 weken vakantie te pakken en dan zolang als nodig (3 weken sowieso) therapeutisch te komen werken; manager was akkoord 

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tries89:

Spannend!

 

Leuk om te lezen dat je ook bij nio 400 cc dual plane druppelvormig krijgt! Krijg ze ook 27 feb, alleen dan de ronde 85% gevuld. 

 

Ben heel benieuwd naar je verhaal na de operatie. Succes met de voorbereiding! 

 

Mooi!! Wat is jou voorsituatie? Ik ben ook benieuwd naar jouw ervaring.

 

Jij bent precies een maand later aan de beurt. Ga je naar slaz of pmc?

 

Ik ga proberen om een verslag te schrijven na de operatie.@Tries89

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zuster89:

Hallo dames,

 

Hier nog een zuster; ik heb de 28E mijn eerste consult bij bergman bilthoven en hoop dat ik in april geholpen kan worden. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat

 

Mogelijk kom ik in aanmerking voor de medische indicatie en zou dan zoals een paar collega's zeggen (lees: denken) de ziektewet in kunnen. Heb gezegd 3 weken vakantie te pakken en dan zolang als nodig (3 weken sowieso) therapeutisch te komen werken; manager was akkoord 

 

Gr.

Goede oplossing toch! Zowel voor jou als voor je werkgever.  

 

Je bent een dag na mij? Hoeveel cc krijg je? En bij wie ga je?  Veel succes alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nee. Heb 28 januari pas eerste gesprek dus moet nog allemaal besproken worden maar denk iig dual plane, druppelvormige en rond de 300cc. Heb een kleine a. Miss een aa en wil op een c uitkomen.

 

Maar dat is dan bekijken en advies van de pc volgen. Ga bij bergman bilthoven dr. Aa van Engelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi had je toevallig al op de chat gesproken :) 

 

Mijn voor is een lege 75a. Krijg alleen geen spleetje maar een gootje omdat mn borsten wat uit elkaar staan.  Wordt voor mij het olvg west.

 

Zag trouwens je vraag over sportbhs. Nio raadde me de triump tri action aan. Die heb ik en voor de afwisseling twijfel ik nog om er een carefix bij te kopen. Heb mijn triaction trouwens via  de verkoophoek van hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tries89:

Hihi had je toevallig al op de chat gesproken :) 

 

Mijn voor is een lege 75a. Krijg alleen geen spleetje maar een gootje omdat mn borsten wat uit elkaar staan.  Wordt voor mij het olvg west.

 

Zag trouwens je vraag over sportbhs. Nio raadde me de triump tri action aan. Die heb ik en voor de afwisseling twijfel ik nog om er een carefix bij te kopen. Heb mijn triaction trouwens via  de verkoophoek van hier!

 

Over het gootje zei hij ook tegen mij! 

 

 

Bedankt voor de tip!

 

 

Spannend allemaal he....  ik vind het soms nog wel beangstigend hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

verslag borstvergroting dr. Nio

 

Om 13:45 moest ik mij melden bij de receptie. 

Ik moest nog wat vragen beantwoorden, en alles werd nog even gecheckt. 

De receptionist belde naar boven en vroeg of ik naar boven mocht komen.

 

Eenmaal boven kreeg ik een kamer toegewezen, waar ik mij ook moest omkleden. Er kwam nog een verpleegkundige een opname gesprek doen en gaf uitleg over het verloop.

 

Om 14:30 mocht ik naar de OK.  

Er werd een infuus ingebracht door de anesthesioloog, omdat ik moeilijk te prikken was en het de verpleegkundige niet lukte. 

 

En ja hoor.... daar kwam onze tietengod dr. Nio!!  

Hij vertelde dat hij nog eventjes kwam schilderen.  

 

En toen was het zover. Op naar de OK! 

Nio liet even op zich wachten ( vast al een beetje vakantie vieren ) maar uiteindelijk kwam hij eraan.

Daarna hebben we nog even gelachen met de mensen van de OK.

En hopppp ik was vertrokken.

 

Ineens hoor ik iemand mij wakker maken. En het eerste wat ik zei " moet ik echt al wakker worden of mag ik nog even slapen "   en ik vroeg ook nog om de tijd.

De broeder gaf aan dat het echt al tijd was om wakker te worden, want ik lag al even  te slapen. Eenmaal goed wakker moest ik natuurlijk even onder de dekens spieken. 

 

Om 17:00 ging ik naar mijn kamer, waar mijn man inmiddels ook al was aangekomen.  Ik voelde me eigenlijk helemaal goed en mocht meteen wat eten en drinken.  

 

Ik moest proberen om langzaam aan op het bed randje te gaan zitten.  Maar eenmaal toen ik zat werd ik duizelig en kreeg ik het warm. Ik wilde direct liggen, maar ik raakte al bewusteloos en viel zo in de armen van mijn man, die mij op bed lag en direct de verpleegkundige belde.  Eenmaal bijgekomen stonden er verpleegkundigen en een arts op de kamer die aangaf dat ik een zwakke pols had.  Er werden koude washandjes op mij gelegd en ik kreeg een kopje bouillon. 

 

Eenmaal bijgekomen ging ik naar huis. Rond 22:00 was ik thuis. Ook hier ging het niet goed met me en kreeg ik heel veel pijn.  De nacht was echt hels!

 

Gelukkig gaat het al beter en heb ik de dames al bewonderd.  Ben benieuwd naar het eind resultaat.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.