Ga naar inhoud

Nachtzuster : 27 januari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

@Annelies  dankjewel voor je lieve woorden. Dat ga ik proberen.  

 

Zij heeft ze al heel lang, dat wist ik niet.  Pas nadat ik haar had verteld dat ik dit wilde, vertelde ze dat ze ook een bv had ondergaan. Dat was alweer wat jaartjes geleden. Ik durfde toen de stap niet te zetten. 

 

Zij heeft ( voor zover ik kan oordelen in bikini  ) hele mooie boobs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat ongelofelijk vervelend, op zulke "adviezen van onbegrip" zit je nu echt niet te wachten!! Je gaat al door zo'n rollercoaster van emoties. Waarschijnlijk is het gewoon jaloezie en balen dat het bij haar anders ging! Laat haar vooral je eigen proces niet beïnvloeden!

 

Ik hoop dat je gevoel beter wordt, het komt vast allemaal goed als je weer wat gemakkelijker jezelf door de dag kan slepen :D . Ik ben ook echt geen thuiszitter, ik ben blij dat ik maandag weer onder de mensen kom.....je wereldje wordt zo klein!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nachtzuster:

 

Het is me zó tegengevallen.  Ben nu 2 weken po en nog steeds niet het gevoel dat ik alles weer kan.  

Daarnaast vind ik ze te groot.  Ik hoop dat het ook hier bij blijft haha!

Wat vervelend! Hopelijk ben je snel weer de oude. Ik kan begrijpen dat wanneer je niks kan doen én ook nog eens pijn hebt én weerstand van anderen ervaart dat je er doorheen zit!  

 

Ik kan je alleen maar meedelen dat ik je nieuwe borsten prachtig vind! Ik hoop dat jij dat ook na een bepaalde tijd mag ondervinden bij jezelf!!! 

 

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder toch dat een vriendin op die manier reageert. En heel vervelend. Ook al is ze die pijn vergeten, wat natuurlijk heel goed kan, dan nog zou ze je best wat meer mogen steunen. Misschien een idee om dat tegen haar te zeggen? Dat je haar steun nu juist nodig hebt, omdat het je echt wel zwaarder valt dan gedacht.

En juist harstikke fijn dat je 3 weken vrij bent. Je kunt beter de tijd nemen om te herstellen dan dat je te snel weer aan de slag gaat. Hartstikke slim dus.

 

Als ik zo de berichten lees van andere die al een bv hebben gedaan, komt het echt wel goed met die mooie borsten. Op de foto zien ze er prachtig uit! en het wordt dus alsmaar mooier en mooier.

BH dicht, leuke kleding aantrekken, make-upje op en bedenken dat je echt wel stoer bent, dat je dit gedaan hebt.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 juist! 

Zo is het !

super stoer ... girl powerrrrr 

 

en misschien een uitspraak als een oud wijf ( ach ja ben ook al 40 )

maar op sommige momenten in het leven leer je mensen ineens vanuit een andere kant kennen... soms juist als  mooier mens , en helaas valt t ook wel eens gruwelijk tegen...

 

Mooier is het niet helaas ..maar jou boobies wel in ieder geval ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei B's Boobs:

@Mia '82 juist! 

Zo is het !

super stoer ... girl powerrrrr 

 

en misschien een uitspraak als een oud wijf ( ach ja ben ook al 40 )

maar op sommige momenten in het leven leer je mensen ineens vanuit een andere kant kennen... soms juist als  mooier mens , en helaas valt t ook wel eens gruwelijk tegen...

 

Mooier is het niet helaas ..maar jou boobies wel in ieder geval ;)

Leeftijd is maar een getal! En je bent geen oud wijf hoor.  Je hebt levenservaring, dat is iets anders.:)

 

Je hebt ook gelijk.  En ik ga proberen het van me af te zetten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nachtzuster tja klopt... 

 

zie dit als een mooi cadeautje voor jezelf !

je foto's zien er super uit...geloof me!

Het logisch dat je t ff groot vind, ik moet al wennen terwijl ik tot mijn 31 ste een mooie volle D heb gehad en alleen laatste jaren niet meer...

 

Geduld en in de zomer lopen wij mooi rond te huppelen met een sexy hempje hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt mij ook als jaloezie hoor.

Zoals iemand hier eerder zei, waarschijnlijk wilde ze als enige de mooiste borsten hebben.

 

Trek het je niet aan!  ik ken er ook zo die het altijd beter weten, ieder persoon is anders, als jij drie weken verlof hebt genomen voor te herstellen dan kan dat alleen maar beter zijn voor je herstel.

zelf heb ik maar twee weken verlof gepland (dacht ook eerst maar 1 weekje te nemen, maar mijn verstand zegt dat langer beter is) maar nog langer durf ik gewoon niet te vragen, want ze weten het niet op het werk :-)

 

kop op!! komt allemaal wel goed!!  (zekzer als ik de reacties lees van de meer ervaren personen hier op het forum!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update " bijna 3 weken po"

 

Nog 2 dagen en dan ben ik alweer 3 weken po. Op de helft van herstel!  

Vrijdag voor het eerst werken. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. :)

 

Gelukkig zit ik al wat beter in mijn vel dan een aantal dagen geleden. Om nog even terug te komen op mijn vriendin, zij heeft mij over de streep getrokken om toch voor een borstvergroting te gaan. 

 

Achteraf hoorde ik dat ze zich niet zo lekker voelde en misschien was ze daarom zo aan het reageren. 

 

 

 

 

 

 

Ik merk dat het soms wat lastig is om te weten wat nou wel of niet mag. Zo ook met bukken.  Komt niet vaak voor, maar soms uit een reflex denk je er ook niet over na.  Uiteraard  probeer ik zo veel mogelijk door mijn knieën te zakken.  

 

Vanmorgen voor het eerst met een buggy naar school gereden. Recht toe recht aan ging goed, maar de bochten merk je goed in de boobs! <_< 

 

Zo ook met schakelen. Dat voel je ook.  

 

Ben wel blij als ik gewoon weer kan bewegen zonder er over na te hoeven denken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Hallo allemaal,

 

even een vraagje, ben ah oriënteren om Mn boobs te laten doen. Nou is mij dr nio aanbevolen. Maar ik zou graag voor en na foto’s willen zien. Ook dokter Pieter Verduijn. Welke raden jullie mij aan? Of is er een andere goede chirurg. Wil graag natuurlijk en geen ‘barbie’ uiterlijk z

 

 

alvast bedankt!

 

Bobi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.