Ga naar inhoud

Nachtzuster : 27 januari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Fijn om jouw verhaal te lezen! Heel veel beterschap toegewenst en geniet van jouw nieuwe vriendinnen! 

 

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste consult bij dr Nio gehad.. Als het goed is kan ik rond 20 feb geopereerd worden :) .. vind het super spannend dus ik lees graag hoe anderen het hebben ervaren bij dr Nio

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Chanelll:

Fijn om jouw verhaal te lezen! Heel veel beterschap toegewenst en geniet van jouw nieuwe vriendinnen! 

 

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste consult bij dr Nio gehad.. Als het goed is kan ik rond 20 feb geopereerd worden :) .. vind het super spannend dus ik lees graag hoe anderen het hebben ervaren bij dr Nio

 

xx

Spannend! Hoeveel cc krijg je?  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Nachtzuster:

Spannend! Hoeveel cc krijg je?  

 

 

 

Ik heb 500 en 600 cc gepast. Morgen belt hij mij en dan moet ik vertellen welke ik wil. Ik twijfel heel erg omdat ik 1,60 ben en 55 kg weeg. Ik ben best slank dus die maten klinken zo groot maar toen ik paste zagen ze er niet te groot uit. Ik vond wel dat 600 cc zwaar was dus denk dat ik voor 500 ga.. heb jij al foto's? En hoe gaat het met de pijnen? 

 

Xx chanell

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Chanelll:

Ik heb 500 en 600 cc gepast. Morgen belt hij mij en dan moet ik vertellen welke ik wil. Ik twijfel heel erg omdat ik 1,60 ben en 55 kg weeg. Ik ben best slank dus die maten klinken zo groot maar toen ik paste zagen ze er niet te groot uit. Ik vond wel dat 600 cc zwaar was dus denk dat ik voor 500 ga.. heb jij al foto's? En hoe gaat het met de pijnen? 

 

Xx chanell

Ja hoor, kijk maar bij mijn foto's. Ik heb 450 cc. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de kapper geweest om mijn haren te laten wassen, borstelen en invlechten. Dan kan ik er weer even tegen aan.

 

Net nog heel voorzichtig een maskertje aangebracht op mijn gezicht.  Mijn huid was ontzettend droog. ( wat kost dat een energie! )  waar ik niet bij kon ( of eigenlijk niet bij mocht ) heb ik maar overgeslagen. Beter iets dan niets. 

 

Rekening houden met alle regels is soms wel lastig hoor! Maar zolang mijn elleboog niet hoger komt dan mijn schouder, komt het helemaal goed. En ik merk dat kleine simpele handelingen, zoals een koelkast open maken, of een kast openen, toch wat meer kracht kost. Dus dat mijdt ik maar zo veel mogelijk. Zelfs deuren sluiten kost kracht in je borstspieren! Gelukkig heb ik daar een manier voor gevonden! Dicht duwen met de billen! 

 

Verder probeer ik af en toe wat kleine dingetjes te doen. En daarna pak ik ook direct weer mijn rust. 

 

Verder voel ik me prima. Smorgens begint het met pijn, maar als ik eenmaal opgang ben, zakt het weg. 

Soms voel ik felle steken in mijn borst. Maar ik neem aan dat het bij het herstellen hoort.  

Vrijdag terug naar Dr. Nio. Ben erg benieuwd wat hij er van vindt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ste controle bij Nio

 

Advies was om nog 1 week te rusten tot ik weer mag gaan werken. Ik ben dan 3 weken po.

 

Verder moest mijn bh losser omdat ze nog niet helemaal zijn gedaald.

Maar het zag er allemaal keurig uit. 

 

Het ging allemaal heel gehaast en vond de nazorg niet fantastisch. De afspraak was ook al 2x gewijzigd en ik had pas na 2 weken de eerste controle. 

 

Met mijn werk afgesproken dat ik vrijdag begin met werken. ( als het lukt ) Ik begin dan met halve dagen en ik sta dan als extra, zodat als ik het niet trek, ik gewoon naar huis kan zonder dat het invloed heeft op de afdeling.  Er wordt gelukkig goed meegedacht. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Zuster89:

Minders dan de nazorg zo is :(

 

Wel fijn dat werk rekening houdt met je!! Doe wel rustig aan zuster!

Dat ga ik zeker doen zuster!

 

 

Even klagen.......

 

 

Daar komt ook nog bij dat ik een vriendin heb die ooit een bv heeft ondergaan en na 1 week is gaan werken omdat ze  moest van haar baas.

 

Ze kan maar niet snappen dat ik er 3 weken vrij voor genomen heb en ook nog rustig aan kan opbouwen op mijn werk.

 

Zij werkte toen in een winkel, en ik werk in de zorg. 

 

Buiten het feit dat ik voor mezelf moet uitkijken, heb ik ook nog met patiënten te maken. Stel dat ik bij het helpen van een patiënt een pijnscheut krijg, en laat daardoor mijn patiënt vallen..... probeer dan maar eens te verklaren dat je het had kunnen voorkomen door een week extra thuis te blijven. 

 

Maar goed,  ze vindt het dus allemaal onzin. Zo zegt ze het niet, maar op alles heeft ze wel een weerwoord. Het is zelfs bijna bemoeierig.  

 

En ik vind persoonlijk dat ze ook wel even langs had kunnen komen, een kaartje mogen sturen of weet ik veel wat.  In ieder geval mij steunen ipv overal een weerwoord op te hebben.

 

Ik snap serieus niet wat haar bezielt. Ik voel me een beetje teleurgesteld in haar. 

Had graag steun gezien, zeker nu ik er zo doorheen zit en lichtelijk spijt heb van de borstvergroting.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem als JJ'

 

En in de zorg ben je of ziek of 100 procent aanwezig. Is meteen weer zwaar zodra je een cliënt gaat verzorgen. Gebruikt meteen je borstspieren. Nog niet eens gesproken over dat men zich vaak laat hangen met staan aan je. En dan komt de ergo en fysio zeggen hoe je het zou moeten doen volgens de regels (die meestal in praktijk toch niet helemaal werken) is gewoon fysiek zwaar (staat gelijk aan zwaarte als bouwvakker volgens onderzoek)

 

Dus beter rustig aan als complicaties krijgen.

 

Niet echt een fijne vriendin dan als ze zich niet kan verplaatsen in een ander

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nachtzuster ahh meis toch, wat kl*te allemaal zeg. Jammer dat ze zo doet! Terwijl ze zelf ook een bv heeft gehad dan zou ze toch moeten weten hoe je je voelt! 

Jammer dit:mellow:

 

En spijt! Meis waarom spijt! Ze zijn bloedmooi! Heb net nog gekeken je hebt zulke mooie rondingen nu! 

 

Ergens kan ik me heel goed indenken ik had natuurlijk het zelfde. En nu denk ik waarom had ik zo n spijt! Als ik nu terug denk snap ik niet meer waarom ik me zo voelde. Het hielp mij heel erg door kleding tepassen waar ze mooi in uit kwamen of wat ik voorheen niet aankon. Of wel aan kon maar je tegen een stom borstbeen zat tekijken. Hoop zo dat je je er straks hemels mee voelt:blush:

 

Xxx koko

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei JJ':

Wat vervelend voor je Nachtzuster en ook vervelend dat je vriendin zo kortzichtig is. Hopelijk krijg je toch nog steun van andere mensen! 

 

Mag ik vragen waarom je lichtelijk spijt hebt van je borstvergroting? 

 

Het is me zó tegengevallen.  Ben nu 2 weken po en nog steeds niet het gevoel dat ik alles weer kan.  

Daarnaast vind ik ze te groot.  Ik hoop dat het ook hier bij blijft haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@koko @zuster89

 

 

Ik snap het ook niet waarom ze zo kortzichtig reageert.  Dat is nou net wat ik niet nodig heb.  

 

Ik wou dat ik er happy mee kon zijn. Daarnaast zijn de tepels niet helemaal gelijk. ( dit is me van te voren verteld )  Dat had ik al met mijn oude boobjes. Dus dat staat dan in mijn ogen ook nog eens tegen.  

En ze ogen zo groot.  

 

Het is denk ik een kwestie van wennen. 

 

 

Normaal ben ik ook geen type dat stil zit/ligt maar altijd bezig is. Ook dat is wennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nachtzuster tegenvaller inderdaad.

ik werk als psychiatrisch verpleegkundige dus fysieke zorg niet op de voorgrond maar kan wel ineens onverwacht .

dus troost je met de gedachten , ik heb 6 weken vrij (overuren, vakantie en 3 weken onbetaald verlof )

het is een feit dat je pijn niet precies kan onthouden, dus misschien denkt je vriendin er rooskleuriger op terug dan d'r werkelijkheid is.

en geloof me ze was liever ook niet meteen gaan werken na een week... klinkt meer als afgunst inderdaad...

Super vervelend als ze niet echt blij voor je is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nachtzuster:

Ooh dat kan dus ook! Dat zou mooi zijn. Tenmiste......  voor mij.

 

Ben jij er al helemaal blij mee?

Ja nu wel maar ik heb me de eerste week zo k t gevoeld... Zag een oude foto van vakantie en toen zij ik echt tegen me zelf WAT HEB JE GEDAAN! Zo veel geld en nog niet tevreden. Hele doem senario's maar toen ik emaal kleding ging passen de 2e week kon ik het steeds meer accepteren. Ik kon er niet eens naar kijken! Ik werd er gewoon misselijk van. Wilde mijn bh niet uit en als hij uit was onder de douche keek ik niet eens. 

Vreselijk gevoel, vond ze mega. 

Maar bij mij is het ook goed gekomen. Geef het ff de tijd.

 

Maar vervelend dat je vriendin zo doet net iets wat je niet kan gebruiken. Laat je door haar please niet naar beneden halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nachtzuster:

Dat ga ik zeker doen zuster!

 

 

Even klagen.......

 

 

Daar komt ook nog bij dat ik een vriendin heb die ooit een bv heeft ondergaan en na 1 week is gaan werken omdat ze  moest van haar baas.

 

Ze kan maar niet snappen dat ik er 3 weken vrij voor genomen heb en ook nog rustig aan kan opbouwen op mijn werk.

 

Zij werkte toen in een winkel, en ik werk in de zorg. 

 

Buiten het feit dat ik voor mezelf moet uitkijken, heb ik ook nog met patiënten te maken. Stel dat ik bij het helpen van een patiënt een pijnscheut krijg, en laat daardoor mijn patiënt vallen..... probeer dan maar eens te verklaren dat je het had kunnen voorkomen door een week extra thuis te blijven. 

 

Maar goed,  ze vindt het dus allemaal onzin. Zo zegt ze het niet, maar op alles heeft ze wel een weerwoord. Het is zelfs bijna bemoeierig.  

 

En ik vind persoonlijk dat ze ook wel even langs had kunnen komen, een kaartje mogen sturen of weet ik veel wat.  In ieder geval mij steunen ipv overal een weerwoord op te hebben.

 

Ik snap serieus niet wat haar bezielt. Ik voel me een beetje teleurgesteld in haar. 

Had graag steun gezien, zeker nu ik er zo doorheen zit en lichtelijk spijt heb van de borstvergroting.

 

Ik begrijp dat je niet snel aan het werk kunt, ik werk ook in de zorg en mijn kliniek vertelde meteen dat mijn beroep onder de zwaarste catogorie valt dus 6 weken niet werken, ( tillen).En ws wilde jou vriendin als enige hele mooie borsten...... tja en nu doe jij het ook...

Mensen denken en gedragen zich vreemd, maar gelukkig hoef jij je daar helemaal niet druk om te maken. Je kunt haar niet veranderen en hebt geen invloed op haar denkwijze, wat die ook is. Dus laat het los. Het laat je ws zien dat je het geluk niet buiten jezelf moet zoeken maar dat het in jezelf zit!! En waar je aandacht naar toe gaat wordt vergroot, dus stop geen energie ( gedachten) in je vriendin dat is negatieve energie. Kijk naar wat je wel hebt, hoe mooi je bent, hoe prachtige borsten je hebt. Hou van jezelf pas dan kun je van de wereld houden! En ik heb net je foto's bekeken en ik vind ze er erg mooi uit zien. Geluk is dat je niets moet verwachten.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.