Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben een jonge single meid (26) uit Amsterdam.

Ben fulltime juf in het basisonderwijs en ben gek op golden retrievers, vandaar mijn naam, haha.

Ik loop al jaren rond met een haatgevoel naar mijn borsten. :angry:

Sinds vandaag weet ik dat ze 'officieel' afwijken.

Ik heb wat je noemt: tubulaire/buisvormige borsten..

Heb geloof ik een puntige cup a, die met een flinke gel push up nog wat lijkt, maar onder een t shirt lijk ik net een strijkplank.

Psychisch heb ik enorm veel last van mijn borsten, in mijn seksleven bedek ik ze altijd (hempie, licht uit, handen ervoor) te verschrikkelijk gewoon.

Als ik kleren aan doe, is het eerste waar ik naar kijk..mijn 'borsten', of het wat 'lijkt'.

en nu...

Vrijdag 9 juli heb ik mijn eerste consult, bij Accz in Zevenaar, bij dr Kruppa!

Ben benieuwd..Heb al veel informatie gevonden op dit forum en ga nu nog op zoek naar wat specifieke dingen...

Alvast bedankt voor de evt hulp en tips!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey goldengirl,

Over dat gevoel van je borsten heel herkenbaar! ben zelf 25, heb 1 zoontje,had al kleine boobs voor mn zwangerschap,en na het geven van borstvoeding bleef er helemaal niks over.....

Ben zelf afgelopen donderdag geholpen in Boerhaave in Amsterdam.

heb je je al een beeje een idee wat je wil aan grote en plaatsing?

zoals je al schreef, je kan echt veel info van dit forum halen en alle vragen stellen!

Ga je trouwens nog meerdere consulten doen?

Su6 met alles!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik wil naar een mooie C cup toe, maar wel zo dat ik nog een decolleté kan maken. :1big_boobs:

Ik heb geen idee of ik genoeg weefsel heb om voor de spier te plaatsen, dat zou ik wel het mooist vinden denk ik, omdat ze dan wat meer beweeglijk zijn.

Ik lees zoveel verschillende dingen.. Dus ik wacht het vrijdag wel af. Als dit consult goed voelt, en mijn ouders zijn bereid het geld voor te schieten :67:

Kan ik maandag 12 juli al onder het mes, zei degene met wie ik het consult plande.

Ik heb vanaf die dag 6 weken schoolvakantie dus dat zou perfect zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond komt mijn moeder even praten over de mogelijkheden voor het voorschieten van de bv. :unsure:

Ik heb geen idee of ze er uberhaupt voor open staat, maar ze wilde er even over nadenken en het er goed over hebben.

Dat is dan in ieder geval geen 'nee'. Maar ook nog geen ja. :141:

Ze zei wel vorige week: "Als je nou alvast wat recensies enzo gaat opzoeken.. welke kliniek of chirurg.."

(weet zij veel dat ik al een consult heb gepland)

Dus..ik hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dan zit het vast wel goed joh.

Als ze al zegt ga maar vast op onderzoek uit en erover wilt praten.

Dan lijkt het mij stug dat ze hier niks van wilt weten.

Ik heb het ook van mijn vader geleend.

Wou het al jaren vragen maar durfde niet, dacht hij zegt toch nee en al het gezeur erbij.

Uiteindelijk al mn moed verzameld en gevraagd over de telefoon.

Ik zie hem weinig verder dus moest het wel zo.

En hij zei JA en zonder verder vragen te stellen, hij heeft 5310 euro gepind en heb hem er verder niet meer over gehoord :):56:

Ik betaal hem 100,- per maand af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goed nieuws...... :rolleyes:

Mijn moeder wil mij geld lenen/voorschieten, mits ik élke maand écht wat aflos, minimaal 50 euro.

Dat betekent dat ik mijn riem weer een stukje strakker moet aantrekken,red het elke maand nog maar net.

(hypotheek bij de bank die vorig jaar failliet is gegaan en alleenstaand)

Maar het lijkt me niet meer dan logisch. Het is toch een klap geld. Ben al lang blij dat ze me deze mogelijkheid bieden.

Mijn moeder zei ook: "als het jou gelukkiger maakt"...

Nou ja, dat hoop ik, dat ik gelukkiger word met mijn lichaam. In ieder geval, als ze mooi uit de operatie komen , zal ik zelfverzekerder zijn.

En nu.....

9 juli consult...Dan hoor ik wat het me zal gaan kosten, wat dr Kruppa me adviseert...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zie dat jij 9 juli een afspraak hebt in Zevenaar. Spannend he? Ik ga 6 juli en weet bijna zeker dat ik zo snel mogelijk de afspraak wil maken en hoopte stiekem dat het niet al te lang zal duren. Ik zal 13 juli voor jou vrijlaten :rolleyes:

Over de kosten, op een ander forum heb ik gezien dat de ronde prothese in deze kliniek rond de 1000 zijn en anatomische rond de 1200. Ik heb het zelf nog niet ergens gehoord of gelezen, dus weet niet of het waar is.

Suc6 in ieder geval.

Groetjes

ArNa

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh... sorry, je had inderdaad 12 juli geschreven. Nou weet je wat, dan kies ik voor 13 juli :rolleyes: . Ohnee, ik ging een week later.

Ik vraag me alleen af of die data dan nog vrij zijn, want tja er zijn nog meer consults, maar dat het snel kan is wel duidelijk!

Heb jij ook al de zenuwen voor het consult? Ik heb elke avond wel een droom, vind er niks aan :P. Hoop dat het snel 6 juli is, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droom me ook suf..

Er is mij vorige week verteld aan de telefoon dat ik dan in principe de 12e al geholpen kon worden.

Ik ben eigenlijk alleen maar héél erg zenuwachtig of het bijmij voor de spier kan.

Dual plane lijken me zoveel nadelen te geven..(geen spleetje, minder dynamiek in de borst en veel pijn bij genezing)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane heeft ook voordelen hoor ;)

Je ziet de randen niet als je een te dunne huid en weinig vetweefsel hebt.

Eventuele rimpling heb je dan ook veel minder last van.

Minder kans op capselcontractie.

En ze gaan wat minder snel hangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het kan bij mij, maar ik wil dus wel dual plane. Ik kan nergens zien of er beperkingen zijn, waarom een pc er niet voor zou kiezen, behalve hun eigen kunnen dan :141:. Ik schrok wel alleen een beetje van de herstelperiode :blink:. Daar zie ik nu wel heel erg tegenop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het kan bij mij, maar ik wil dus wel dual plane. Ik kan nergens zien of er beperkingen zijn, waarom een pc er niet voor zou kiezen, behalve hun eigen kunnen dan :141:. Ik schrok wel alleen een beetje van de herstelperiode :blink:. Daar zie ik nu wel heel erg tegenop!

Nou, volgens mij kan dat bij iedereen wel.

Ik wil het alleen liever niet. Wil gewoon beweeg borsten! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatsing boven de spier, is de meest voor de hand liggende methode. De prothese kan hier mee met de borst zelf bewegen voor een natuurlijk effect. Bij patiënten met een dunne huid en bij weinig borstklierweefsel kan de protheserand soms bovenaan voelbaar zijn. Bij een vloeibare vulling kunnen ook rimpels zichtbaar worden in de prothese. Deze zijn tevens voornamelijk bovenaan zichtbaar en voelbaar. Een borstvergroting bovenop de spier zou ook sneller verouderen. De huid aan de bovenkant wordt dunner door de weefseldruk uitgeoefend door de prothese. Een plaatsing bovenop de borstspier geeft last gedurende ongeveer 5 dagen na de ingreep.

Plaatsing onder de spier

Bij een borstvergroting onder de spier wordt het implantaat bedekt met een extra spierlaag. Daardoor is de kans dat men de protheserand voelt, duidelijk kleiner. De prothese wordt echter door de spier gefixeerd waardoor de prothese minder met de borst meebeweegt. Bij neerliggen blijven de borsten dan ook meer rechtop staan. De split tussen de borsten is minder uitgesproken in het decolleté omdat de protheses niet zo ver naar de middellijn kunnen worden gebracht. Veel dames hebben om deze reden ook de indruk dat de borsten verder uit elkaar staan. Bij uitoefenen van kracht met de borstspier, verandert de vorm van de borst ook enigszins. Gladde watergevulde protheses dienen steeds onder de spier te worden geplaatst om kapselvorming te vermijden en om enigszins natuurlijk aan te voelen. Door de druk van de borstspier op de prothese voelt de borst ook harder aan dan bij een plaatsing bovenop de spier.

Grotere volumes (boven 300 cc) worden beter op hun plaats gehouden bij een plaatsing onder de spier. Daardoor zakken ze minder snel uit bij plaatsing onder de spier. Plaatsing onder de spier geeft ongemak tot ongeveer 2 weken na de ingreep.

Plaatsing tussen de borstspier

Recent werd een nieuwe plaatsingsmethode ontwikkeld welke de voordelen van de twee bovenstaande methodes tracht te combineren. Hierbij worden de vezeltjes van de borstspier in twee delen verdeeld. De prothese wordt dan in de alzo ontstane spleet in de borstspier ingebracht. De prothese wordt dus tussen de borstspier ingeschoven. Op deze manier is de bovenrand van de prothese bedekt maar blijft de prothese soepel en vrij beweeglijk. Bij aanspannen van de spier vervormt de borst hier ook minimaal. Doordat de borstspier bij deze methode minimaal moet losgemaakt worden, is de last na de ingreep geringer dan bij een plaatsing onder de spier. Doordat de spier enkel bovenaan de prothese drukt, wordt een ronde prothese druppelvormig of anatomisch gemaakt. Een borstvergroting tussen de spier met ronde protheses is dan ook meestal niet te onderscheiden van een anatomisch implantaat. Bij ronde protheses bestaat echter geen kans dat de protheses ronddraaien en is het complicatierisico dus lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.