Ga naar inhoud

G-cup : 20 december 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Als je teveel doet kan je een beetje wondvocht gaan lekken. Ik deed dan een gaasje in mijn beha zo n soort half maandverbandje en deed weer rustig aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Salaa:

Er stond 36E trouwens op.. volgens mij is dat in het NLS 75F :/ dat kan echt niet.. er is 1200 gram vanaf plus iedereen zegt dat ze zo klein zijn. Ik ben in de war.. hoe zien die van jou eruit? 

Nee mijn moeder heeft me geholpen aangezien ik heel lang haar heb. Maar mijn wonden zien er rustig uit i think.. 

Ik ga morgen echt vragen naar de maat.. ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen.

Ik zou me echt niets aantrekken van die maat. 1200 gram is veel en je ziet ook gewoon aan je borsten dat ze kleiner zijn. Veel kleiner, dus sowieso niet 1 maat maar. De mijne zien er ook vierkant uit. Ik ga ervan uit dat het niet zo blijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei G-cup:

Ik zou me echt niets aantrekken van die maat. 1200 gram is veel en je ziet ook gewoon aan je borsten dat ze kleiner zijn. Veel kleiner, dus sowieso niet 1 maat maar. De mijne zien er ook vierkant uit. Ik ga ervan uit dat het niet zo blijft. 

Morgen even al mijn vragen stellen. Ik hoop indd dat ze ronder worden. Welke maat heb nu nu ook al weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei G-cup:

Ik heb 90C, maar de omvang is veel te groot. Ik droeg hiervoor altijs 80G

Had jij om een c cup gevraagd. Ik denk dat jij in een 80B dan wel past. Ja ik had 75F nu 80E. 1200 gram kan nooit een cup maat zijn. Ik heb hier eem 75D bh liggen van de hunkemuller maar denk niet dat deze past. Ga m echt zo even passen. Nu ben ik echt benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Salaa:

Had jij om een c cup gevraagd. Ik denk dat jij in een 80B dan wel past. Ja ik had 75F nu 80E. 1200 gram kan nooit een cup maat zijn. Ik heb hier eem 75D bh liggen van de hunkemuller maar denk niet dat deze past. Ga m echt zo even passen. Nu ben ik echt benieuwd. 

Had om een volle C kleine D gevraagd. Nee B is veel te klein. Eigenlijk ben ik zelfs bang ook in een E te eindigen. Laat even weten als je gepast hebt. Je borsten zijn nog opgezwollen dus hij zal zoiezo wat kleiner uitvallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

75D van de hunkemuller past niet. Denk een 80D wel. Kan ook door de zwelling komen want hij past niet aan de zijkanten waar het dus heel opgezet en vierkant is. Ach dan maar een 80D. Ook weet ik dat een D cup bij de h&m iets groter valt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Salaa:

75D van de hunkemuller past niet. Denk een 80D wel. Kan ook door de zwelling komen want hij past niet aan de zijkanten waar het dus heel opgezet en vierkant is. Ach dan maar een 80D. Ook weet ik dat een D cup bij de h&m iets groter valt. 

80D is mooi. Ik heb hier 2 beha's. 1tje van de h&m 85D en eentje van de hunkemuller 85D ze vallen allebei net iets te klein. Dus denk dat ze gaan passen na de zwelling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei G-cup:

80D is mooi. Ik heb hier 2 beha's. 1tje van de h&m 85D en eentje van de hunkemuller 85D ze vallen allebei net iets te klein. Dus denk dat ze gaan passen na de zwelling. 

Ik had een foto gemaakt voor de operatie en net een foto gemaakt en naast elkaar gezet. Heeft me toch heeel blij gemaakt. Wat een verschil.. 

Mocht ik een E eraan overhouden.. neem k dat voor lief. Liever een E maar mooie gelifte borsten dan hangende borsten tot aan mijn navel cup F

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Salaa:

Ik had een foto gemaakt voor de operatie en net een foto gemaakt en naast elkaar gezet. Heeft me toch heeel blij gemaakt. Wat een verschil.. 

Mocht ik een E eraan overhouden.. neem k dat voor lief. Liever een E maar mooie gelifte borsten dan hangende borsten tot aan mijn navel cup F

Zo moet je het zien! Het gaat erom wat je ziet en wat je nu hebt en niet wat een E cup of ern D cup zegt. Natuurlijk hebben we liever een D omdat dat vast makkelijker wordt met beha's kopen, maar als de grootte bij ons lichaam past dan is dat het belangrijkst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei G-cup:

Zo moet je het zien! Het gaat erom wat je ziet en wat je nu hebt en niet wat een E cup of ern D cup zegt. Natuurlijk hebben we liever een D omdat dat vast makkelijker wordt met beha's kopen, maar als de grootte bij ons lichaam past dan is dat het belangrijkst.

Je hebt ook nog dubbel DD.. bij de primarkt. Die zou vast passen. 

Ja indd vind het al fijn dat we straks niet van die dikke BHbandjes en straps nodig hebben om ze bij elkaar te houden. Eindelijk geen deuk meer in mijn schouders. Of wanneer ik een mooie jurk aan heb eindelijk een strapless BH aan kan. It's all worth it. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Salaa:

Je hebt ook nog dubbel DD.. bij de primarkt. Die zou vast passen. 

Ja indd vind het al fijn dat we straks niet van die dikke BHbandjes en straps nodig hebben om ze bij elkaar te houden. Eindelijk geen deuk meer in mijn schouders. Of wanneer ik een mooie jurk aan heb eindelijk een strapless BH aan kan. It's all worth it. 

Komt goed. Hoe was je controleafspraak? Of ben je nog niet gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Salaa:

Nee moet zo gaan. Ben jij al geweest en is alles goed?

Hoi,

Ben geweest ja. Volgens de PC ziet het er allemaal goed uit voor nu hij heeft de pleisters verwijderd, behalve die rondom de tepel. Een beetje met alcohol ontsmet en nieuwe gaasjes erop. Die plek die gisteren pijn deed is wel gevoelig. 

Hoe is het bij jou gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei G-cup:

Hoi,

Ben geweest ja. Volgens de PC ziet het er allemaal goed uit voor nu hij heeft de pleisters verwijderd, behalve die rondom de tepel. Een beetje met alcohol ontsmet en nieuwe gaasjes erop. Die plek die gisteren pijn deed is wel gevoelig. 

Hoe is het bij jou gegaan?

Ben jij bij de PC geweest? Ik ben bij de verpleegkundige geweest..  zij vond het er rustig uitzien behalve bij mijn rechterborst aan de zijkant waar het ook een beetje had nagebloed heeft ze pleisters geplakt. 

Toen k in de spiegel keek dacht ik wowww wat naaien jullie scheef zeg.. hihihi 

Ben daarna nog uren buiten geweest boodschappen gedaan met mijn moeder en zusje. Ben niet moe of iets.. maar ben toch voor de zekerheid gaan liggen nu. Voel me wel iedere dag stukken beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Salaa:

Ben jij bij de PC geweest? Ik ben bij de verpleegkundige geweest..  zij vond het er rustig uitzien behalve bij mijn rechterborst aan de zijkant waar het ook een beetje had nagebloed heeft ze pleisters geplakt. 

Toen k in de spiegel keek dacht ik wowww wat naaien jullie scheef zeg.. hihihi 

Ben daarna nog uren buiten geweest boodschappen gedaan met mijn moeder en zusje. Ben niet moe of iets.. maar ben toch voor de zekerheid gaan liggen nu. Voel me wel iedere dag stukken beter.

Ik ben bij de PC geweest ja. Volgende week heb ik weer een afspraak met de verpleegkundige. 

Fijn dat het bij jou ook goed is. Ik heb nog niet gekeken naar de borsten zonder pleisters. 

Ja ik denk dat we nu langzamerhand jns leven weer kunnen oppaken, maar wel voldoende moeten rusten natuurlijk. Had je het nog gevraagd over douchen? Want hij vertelde vandaag weer dat ik elke dag moet douchen en het schoon moet houden. En ik moet m'n handen goed wassen voor ik eraan zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei G-cup:

Ik ben bij de PC geweest ja. Volgende week heb ik weer een afspraak met de verpleegkundige. 

Fijn dat het bij jou ook goed is. Ik heb nog niet gekeken naar de borsten zonder pleisters. 

Ja ik denk dat we nu langzamerhand jns leven weer kunnen oppaken, maar wel voldoende moeten rusten natuurlijk. Had je het nog gevraagd over douchen? Want hij vertelde vandaag weer dat ik elke dag moet douchen en het schoon moet houden. En ik moet m'n handen goed wassen voor ik eraan zit.

Ja dat zei de verpleegkundige ook tegen mij.. vooral nu de pleisters eraf zijn.  Na gisteren durf ik nu wel te douchen. Je mag trouwens niet alle zepen gebruiken vertelde ze mij.  Baby shampoo was wel goed. Maar ga morgen even naar de apotheek en kijken wat ze daar hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat met jullie dames. Ja die bh maten zijn lastig die 36E Salaa is hetzelfde als een 80E.  Ik kreeg van de kliniek een 80C maar koop nu 75E of als die een beetje groot uitvalt 75D. Laatst bij de livera wilde het ook niet erg en kwamen ze aanzetten met een 70G, die heb dus ook mooi laten liggen. Zit toch tussen de oren hoor die maten.

Goed dat jullie allebei douchen, toen mijn borst open lag spoelde ik 2 keer daags. Ze zitten lekker warm verpakt een ideale broeiplek voor bacteriën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2016 om 17:26 zei G-cup:

@LiaLa @lovertje

Jullie hebben inmiddels wat langer ervaring en heb een vraagje. Hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.

Ik zag net wat viezigheid uit mijn linkerborst komen. Dit was bij de snee onder de plooi. Ik wil het graag schoonmaken om infecties te voorkomen, alleen weet ik niet of dat handig is. Moet ik het wassen en er een nieuwe gaas op zetten of kan ik het voor nu beter laten rusten? Het is geen bloed, vandaar dat ik het schoon wil maken. Bergman is volgens mij dicht met kerst dus kan ze niet benaderen. 

Heb van de etos van die steriele wondreinigingsdoekjes gekocht. Mag ik het daarmee schoonmaken denk je?

Alvast bedankt xx

Spoelen is juist goed dus maar dat had je al begrepen. Als het gaasje soms gaat plakken doe er dan wat vette gaas dubbel gevouwen, dat kan je gewoon op maat knippen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei LiaLa:

Fijn dat het goed gaat met jullie dames. Ja die bh maten zijn lastig die 36E Salaa is hetzelfde als een 80E.  Ik kreeg van de kliniek een 80C maar koop nu 75E of als die een beetje groot uitvalt 75D. Laatst bij de livera wilde het ook niet erg en kwamen ze aanzetten met een 70G, die heb dus ook mooi laten liggen. Zit toch tussen de oren hoor die maten.

Goed dat jullie allebei douchen, toen mijn borst open lag spoelde ik 2 keer daags. Ze zitten lekker warm verpakt een ideale broeiplek voor bacteriën.

Ik keek net naar je foto's en zonder bh zien ze er klein uit.. zou nooit aan een E F of G denken. Hoe dan?? Mijn koeienuiers (borsten) paste in een F. Ik pakte mijn strapless bh net in een cup F.. en daar konden mijn beide borsten in een cup. 

De bh 80E s te groot voor mij.. want hij zit nu bij de derde haakje en merk dat er genoeg ruimte in zit. 

Ik kan niet wachten totdat ik mag passen. De maat E,  zit mij niet zo dwars. Nu ze gelift zijn kan ik lekker bh's aan van 7 euro van de pri :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Salaa:

Ja dat zei de verpleegkundige ook tegen mij.. vooral nu de pleisters eraf zijn.  Na gisteren durf ik nu wel te douchen. Je mag trouwens niet alle zepen gebruiken vertelde ze mij.  Baby shampoo was wel goed. Maar ga morgen even naar de apotheek en kijken wat ze daar hebben.

Ik heb ook babyshampoo en baby douchegel gehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.