Ga naar inhoud

G-cup : 20 december 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Heyy!! 

Ook ik had mijn controle vandaag gehad. De knopen en pleisters zijn verwijderd. De verpleegkundige zei dat ik goed aan het genezen was en ik mag nog niets smeren. Ik mag pas over twee weken beginnen met smeren. Wel zou ik nu in de avond zonder BH mogen slapen maar volgens haar is het verstandiger om de bh aan te houden omdat ze dan ronder en stevig blijven 

 

Na dat ze de knopen hebben verwijderd zag ik zojuist bloed bij de drielandpunt. Aan de onderkant van mijn tepel is het een beetje opengegaan. Dit vond ze niet zorgelijk. Haar advies naar mij was, goed wassen, verschonen en blijf weinig en rustig aan doen. 

 

Vind het wel frappant dat ze zo dubbel zijn bij jou. Waar zijn je borsten droog? Ik heb daar nog geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Thursday, January 05, 2017 om 20:11 zei Salaa:

Heyy!! 

Ook ik had mijn controle vandaag gehad. De knopen en pleisters zijn verwijderd. De verpleegkundige zei dat ik goed aan het genezen was en ik mag nog niets smeren. Ik mag pas over twee weken beginnen met smeren. Wel zou ik nu in de avond zonder BH mogen slapen maar volgens haar is het verstandiger om de bh aan te houden omdat ze dan ronder en stevig blijven 

 

Na dat ze de knopen hebben verwijderd zag ik zojuist bloed bij de drielandpunt. Aan de onderkant van mijn tepel is het een beetje opengegaan. Dit vond ze niet zorgelijk. Haar advies naar mij was, goed wassen, verschonen en blijf weinig en rustig aan doen. 

 

Vind het wel frappant dat ze zo dubbel zijn bij jou. Waar zijn je borsten droog? Ik heb daar nog geen last van.

Hoihoi,

 

Fijn dat het bij jou ook goed gaat. Mijn tepels zijn superdroog echt niet normaal droog gewoon. De rest van mijn borsten ook maar minder dan mijn tepels. Heb gisteren toch maar vaseline gesmeerd en dat heeft heel veel geholpen. Ze voelen minder trekkerig nu. Mijn rechtertepel is nog wel pijnlijk af en toe. Daar is nog een plekje open. 

 

Bij jou zit alles nu volgens mij wel dicht?

 

Vandaag 2 beha's gekocht. Superstom maar ik kan echt niet wachten hoor. Vind het zooo leuk al die mooie bh's. En nu met die uitverkoop al helemaal haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei G-cup:

Hoihoi,

 

Fijn dat het bij jou ook goed gaat. Mijn tepels zijn superdroog echt niet normaal droog gewoon. De rest van mijn borsten ook maar minder dan mijn tepels. Heb gisteren toch maar vaseline gesmeerd en dat heeft heel veel geholpen. Ze voelen minder trekkerig nu. Mijn rechtertepel is nog wel pijnlijk af en toe. Daar is nog een plekje open. 

 

Bij jou zit alles nu volgens mij wel dicht?

 

Vandaag 2 beha's gekocht. Superstom maar ik kan echt niet wachten hoor. Vind het zooo leuk al die mooie bh's. En nu met die uitverkoop al helemaal haha. 

 

Bij mij zit niet alles dicht. Precies onder mijn tepel waar de litteken en hechting zit/zat is een stukje open. Maar de verpleegkundige vond dat niet zo gek. Nu het nog steeds lichtjes bloedt en iedere keer als ik douch gaat dat stukje weer open ga ik toch maar maandag even bellen. 

 

Ik heb pas vandaag mijn tweede sportbh gekocht. Een goedkope van h&m en vind deze best lekker zitten.

 

Ik merk inderdaad dat mijn tepels ook heel droog zijn en super gevoelig zijn. Echt irritant. 

 

Vandaag voor het eerst mee geweest op bezoek. Dra-maaaa!!! Neefjes en nichtjes die toch te hand tastelijk zijn hebben mij flink pijn gedaan. Was uitgeput toen ik thuis was. Steeds jezelf moeten beschermen en bang zijn dat ze tegen je aanlopen.. oeff voorlopig geen bezoek voor mij.  Dinsdag weer aan het werk gelukkig raakt niemand mij daar aan. Hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Salaa:

 

Bij mij zit niet alles dicht. Precies onder mijn tepel waar de litteken en hechting zit/zat is een stukje open. Maar de verpleegkundige vond dat niet zo gek. Nu het nog steeds lichtjes bloedt en iedere keer als ik douch gaat dat stukje weer open ga ik toch maar maandag even bellen. 

 

Ik heb pas vandaag mijn tweede sportbh gekocht. Een goedkope van h&m en vind deze best lekker zitten.

 

Ik merk inderdaad dat mijn tepels ook heel droog zijn en super gevoelig zijn. Echt irritant. 

 

Vandaag voor het eerst mee geweest op bezoek. Dra-maaaa!!! Neefjes en nichtjes die toch te hand tastelijk zijn hebben mij flink pijn gedaan. Was uitgeput toen ik thuis was. Steeds jezelf moeten beschermen en bang zijn dat ze tegen je aanlopen.. oeff voorlopig geen bezoek voor mij.  Dinsdag weer aan het werk gelukkig raakt niemand mij daar aan. Hihihi

Oh dat is niet fijn. Ik heb ook veel neefjes en nichtjes maar die zijn elke dag bij mijn ouders. Die waren er week 1 al maar bleef zoveel mogelijk in mijn kamer. Wel oppassen hoor straks komen ze te hard tegen je aan. Vandaag ga ik ook op bezoek. Heb zo een zin om iets superleuks aan te doen en me helemaal op te maken enzo hahah. Ken je dat gevoel? 

 

Dat openmaken heb ik ook steeds. Laat maar even weten wat ze zeggen ben wel benieuwd. Denk dat ze gaan zeggen dat je vette gaasjes moet gaan gebruiken. Ik had echt gehoopt dat allea dicht zou zitten vandaag, zodat we deze week gerust kunnen beginnen met werken..maar goed, we moeten blij zijn dat we geen complicaties hebben toch?

 

Veel succes dinsdag. Ben benieuwd hoe het gaat. Ik werk woensdag pas weer. Maar dan een heeeeeeele lange dag voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy!! 

 

Hoe is het met je? Hoop dat alles goed met je gaat. Met mij gaat het prima, ben weer aan het werk en tot nu is het mij 100% meegevallen. Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik bang geworden dat ik geen kracht zou hebben, snel moe zou zijn, maar ik voelde mij precies zoals voor mijn bvk. Ik doe geen zwaar werk, zit lekker achter mijn bureau en verdeel mijn werk goed. Een collega vroeg of ik wou helpen met de tafels en stoelen goed te zetten.. heb ik hem verteld dat ik geen zware dingen mag tillen van de huisarts omdat ik last heb van mijn schouders. Zo los ik het een beetje op. 

 

Ik heb trouwens niet gebeld naar BM omdat het mij opviel dat wanneer ik steeds ging douchen het korstje open ging. Heb toen een dag niet gedoucht en het is nu een harde korst geworden die eraf moet vallen.

 

Tot nu is alles dicht denk ik, but u never know. 

 

Hoe is het met jou? Is alles dicht en hoe was werken weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Salaa:

Heyyy!! 

 

Hoe is het met je? Hoop dat alles goed met je gaat. Met mij gaat het prima, ben weer aan het werk en tot nu is het mij 100% meegevallen. Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik bang geworden dat ik geen kracht zou hebben, snel moe zou zijn, maar ik voelde mij precies zoals voor mijn bvk. Ik doe geen zwaar werk, zit lekker achter mijn bureau en verdeel mijn werk goed. Een collega vroeg of ik wou helpen met de tafels en stoelen goed te zetten.. heb ik hem verteld dat ik geen zware dingen mag tillen van de huisarts omdat ik last heb van mijn schouders. Zo los ik het een beetje op. 

 

Ik heb trouwens niet gebeld naar BM omdat het mij opviel dat wanneer ik steeds ging douchen het korstje open ging. Heb toen een dag niet gedoucht en het is nu een harde korst geworden die eraf moet vallen.

 

Tot nu is alles dicht denk ik, but u never know. 

 

Hoe is het met jou? Is alles dicht en hoe was werken weer?

Hallo!

 

Met mij gaat het goed. Fijn dat het met jou ook goed is gegaan. Bij mij is het ook zeker meegevallen. De verhalen die we hebben gelezen hebben ons afgeschrikt, maar achteraf is dat alleenmaar een opluchting. Gelukkig ben ik niet om zulke dingen gevraagd. Ik had woensdag tot het 8e lessen, dat was wel een hele lange dag. Ik was wel een beetje moe. Donderdag was de dag iets korter en ben erna zelf nog langs de stad geweest. Aantekeningen op het bord schrijven was af en toe wel pijnlijk. Ik probeerde zoveel mogelijk maar te praten haha. Welk vak geef je als ik vragen mag? Je hoeft geen antw te geven als je dat te persoonlijk vind via het forum hoor. Snap ik. 

 

Bij mij zit nog niet alles dicht. Het drielandenpunt aan de rechterkant is open. Ik trok het ook steeds open. Ik slaap nu twee dagen zonder beha en dat plekje is goed gedroogd. Ik doe er nu ook maar geen gaasjes op zodat deze er ook niet op kan plakken. Ben je al begonnen met smeren?

 

Ik weet niet of ik de enige ben maar heb negatieve ervaringen met de terugbel service van Bergman clinics. Het duurt een euweigheid voor ze me terugbellen of ze bellen gewoon niet terug. Super irritant. Had 3 dagen geleden een foto opgestuurd, ze zouden ernaar kijken en weer terugbellen. Ik dacht pus te zien dus was erg ongerust. Ze hebben me gewoon nog steeds niet teruggebeld. De volgende dag was het alweer weg dus heb zelf ook niet meer gebeld. 

 

Heb je al bh's gekocht trouwens? Ik heb er 3 tot nu toe. Met de uitverkoop kon ik echt niet wachten haha. Heb een 80D. Yoepieee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Even een update hier:

 

Inmiddels is het ruim 3 maanden geleden dat ik mijn borstverkleining heb gehad. Ik ben tevreden over de grootte en de vorm van de borsteb. De operatie is me erg meegevallen. Ik ben gelukkig snel genezen en heb geen complicaties gehad. Dat was mijn allergrootste angst, maar gelukkig.

 

Mijn borsten zijn nu wat ronder en beginnen steeds een natuurlijke vorm te krijgen.  Wat ik niet zo mooi vind zijn mijn tepels. Die zijn niet mooi rond maar ovaal. Dat ziet er echt onnatuurlijk uit. Wat ik ook super raar vind, is dat mijn tepels binnen enkele seconden superklein kunnen worden en binnen enkele seconden weer supergroot. Het is echt bizar. Als mijn lichaamstemperatuur normaal is, dan zijn ze groot en ovaal. Als ik het koud heb dan trekken ze helemaal samen en worden het twee olijven. Ik hoop dat de PC er later iets aan kan doen. Hij zei me i.i.g een jaar te wachten. Dus even afwachten..

 

Ik hoop echt voor degene die nog moeten dat ze dezelfde snelle genezing meemaken als ik. Want ik zou het echt zo opnieuw doen. Twijfel je? Gewoon doen het is echt een verademing! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei G-cup:

Even een update hier:

 

Inmiddels is het ruim 3 maanden geleden dat ik mijn borstverkleining heb gehad. Ik ben tevreden over de grootte en de vorm van de borsteb. De operatie is me erg meegevallen. Ik ben gelukkig snel genezen en heb geen complicaties gehad. Dat was mijn allergrootste angst, maar gelukkig.

 

Mijn borsten zijn nu wat ronder en beginnen steeds een natuurlijke vorm te krijgen.  Wat ik niet zo mooi vind zijn mijn tepels. Die zijn niet mooi rond maar ovaal. Dat ziet er echt onnatuurlijk uit. Wat ik ook super raar vind, is dat mijn tepels binnen enkele seconden superklein kunnen worden en binnen enkele seconden weer supergroot. Het is echt bizar. Als mijn lichaamstemperatuur normaal is, dan zijn ze groot en ovaal. Als ik het koud heb dan trekken ze helemaal samen en worden het twee olijven. Ik hoop dat de PC er later iets aan kan doen. Hij zei me i.i.g een jaar te wachten. Dus even afwachten..

 

Ik hoop echt voor degene die nog moeten dat ze dezelfde snelle genezing meemaken als ik. Want ik zou het echt zo opnieuw doen. Twijfel je? Gewoon doen het is echt een verademing! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met heel veel aandacht jouw verhaal gelezen. Ik wou dat ik ook al zo ver stond. Je bent een inspiratie bron voor al diegene die het allemaal nog moeten ondergaan. Ik ben blij dat het allemaal zo goed gelopen is voor jou. Geniet nu maar van je nieuwe borsten. Ik zit nog in de droom en wachtfase.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, March 19, 2017 om 08:38 zei amw64:

Ik heb met heel veel aandacht jouw verhaal gelezen. Ik wou dat ik ook al zo ver stond. Je bent een inspiratie bron voor al diegene die het allemaal nog moeten ondergaan. Ik ben blij dat het allemaal zo goed gelopen is voor jou. Geniet nu maar van je nieuwe borsten. Ik zit nog in de droom en wachtfase.

 

Heb je al een datum of ben je nog aan het oriënteren?

 

Als je vragen hebt, stuur me gerust een berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dossier is binnen bij de mutualiteit. Dit zou 3 weken duren en vandaag zijn we 2 weken. Bij ontvangst maak ik onmiddellijk een afspraak met de pc en dan zal wellicht een datum vastgelegd worden. Spannend he. Ondertussen lees ik alles wat mogelijk is hier op het forum. Voor mij is het een stimulans. Ik ben 52 en nu wil ik het. Fijn dat je ook nog na je ingreep op het forum blijft. Met jou alles goed? Alle dagen wellicht een beetje beter en mooier zeker? Groetjes van momenteel ook nog een g-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei amw64:

Mijn dossier is binnen bij de mutualiteit. Dit zou 3 weken duren en vandaag zijn we 2 weken. Bij ontvangst maak ik onmiddellijk een afspraak met de pc en dan zal wellicht een datum vastgelegd worden. Spannend he. Ondertussen lees ik alles wat mogelijk is hier op het forum. Voor mij is het een stimulans. Ik ben 52 en nu wil ik het. Fijn dat je ook nog na je ingreep op het forum blijft. Met jou alles goed? Alle dagen wellicht een beetje beter en mooier zeker? Groetjes van momenteel ook nog een g-cup.

Haha veel succes! Je zult er vast geen spijt van krijgen. Het is echt spannend indd. De dagen dat ik op de goedkeuring van de verzekering wachtte hadden me opgevreten van de zenuwen. Uiteindelijk is het allemaal voorbij. Geniet nog van je laatste paar dageb Gcup.

 

Het gaat goed met mij. Ik ben blij, maar wel vind ik mijn tepels minder mooi geworden. Gevoel heb ik gewoon terug, de vorm van de tepels is een beetje ovaal.  Ik ga hierover nog terug naar de PC. Ben je begonnen met Arnicadruppels en Vitamine C? Wel doen he schijnt te helpen! Misschien kan je ook wat gaan sporten als je dat nog niet doet. Ik sportte voor de operatie superveel (nu ook) en dat heeft zeker bijgedragen aan een snelle genezing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.