Ga naar inhoud

G-cup : 20 december 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Oh wat vervelend zeg. Dan heb je zeker ook buikpijn enzo? Lijkt me echt super vervelend om ongesteld te worden nu. Ik weet niet of je dan ook extra gevoelige borsten hebt nu ze geopereerd zijn? Ik was een week voor de operatie ongesteld, dus bij mij kan het nog even duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee door alle pijnstillers merk ik niets van de buikpijn gelukkig. Ook geen gevoelige borsten.. wel beginnen mijn borsten te jeuken.. maar goed jeuk staat voor genezing. :blush:

Ik kan niet wachten om 1 week PO te zijn of twee weken PO.. en lekker een beetje mijn ding te doen. 

Heb jij nog last van de narcose?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Salaa:

Nee door alle pijnstillers merk ik niets van de buikpijn gelukkig. Ook geen gevoelige borsten.. wel beginnen mijn borsten te jeuken.. maar goed jeuk staat voor genezing. :blush:

Ik kan niet wachten om 1 week PO te zijn of twee weken PO.. en lekker een beetje mijn ding te doen. 

Heb jij nog last van de narcose?

Haha ik kan ook niet wachten. We hebben allebei dinsdag onze controle afspraak dus ben benieuwd hoe het dan met ons gaat. Hopelijk is de PC een beetje positief. 

Volgens mij niet echt? Ik voel me af en toe moe maar dat komt denk ik doordat ik vrij weinig doe. Ik zit maar een beetje thuis te niksen, daar wordt ik altijd suf van. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei G-cup:

Haha ik kan ook niet wachten. We hebben allebei dinsdag onze controle afspraak dus ben benieuwd hoe het dan met ons gaat. Hopelijk is de PC een beetje positief. 

Volgens mij niet echt? Ik voel me af en toe moe maar dat komt denk ik doordat ik vrij weinig doe. Ik zit maar een beetje thuis te niksen, daar wordt ik altijd suf van. En jij?

Ik hoop dat het met ons beide goed gaat en er geen complicaties zijn en dat het gewoon goed geneest. Ik heb een afspraak met de verpleegkundige niet met de PC

Ik heb er ook geen last van. Behalve dat ik sneller vermoeider ben dan normaal.  Dat niksen is zo erg.. ik loop en zit liever dan dat ik lig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Salaa:

Ik hoop dat het met ons beide goed gaat en er geen complicaties zijn en dat het gewoon goed geneest. Ik heb een afspraak met de verpleegkundige niet met de PC

Ik heb er ook geen last van. Behalve dat ik sneller vermoeider ben dan normaal.  Dat niksen is zo erg.. ik loop en zit liever dan dat ik lig.

Hoop ik ook.

Ik ga even heel smerig doen hoor: Maar durf jij naar de wc voor nummer 2? Ik ben echt bang om te persen of maar een heel klein beetje druk te zetten. Mijn buik is heel opgezet ben sinds dinsdag (of maandag, weet t niet meer) niet meer geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei G-cup:

Hoop ik ook.

Ik ga even heel smerig doen hoor: Maar durf jij naar de wc voor nummer 2? Ik ben echt bang om te persen of maar een heel klein beetje druk te zetten. Mijn buik is heel opgezet ben sinds dinsdag (of maandag, weet t niet meer) niet meer geweest. 

Niets vies aan. Ik ben al 2x geweest.. ma en dinsdag kon ik niet gaan.. voelde me daardoor nog slechter. Woensdag eindelijk na het eten van kiwi kon ik gaan en toen moest ik inderdaad wat meer druk zetten.. ik heb gisterenavond 2 laxeertabletten ingenomen en vandaag was het dan wat makkelijker. 

Toen mijn moeder naar de apotheek ging voor de laxeertabletten zei de apotheker oh wat raar normaal krijgt ze die mee van het ziekenhuis. 

Als het zelf niet lukt of je bent bang om druk te zetten zou ik laxeertabletten innemen voor het slapen gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Salaa:

Niets vies aan. Ik ben al 2x geweest.. ma en dinsdag kon ik niet gaan.. voelde me daardoor nog slechter. Woensdag eindelijk na het eten van kiwi kon ik gaan en toen moest ik inderdaad wat meer druk zetten.. ik heb gisterenavond 2 laxeertabletten ingenomen en vandaag was het dan wat makkelijker. 

Toen mijn moeder naar de apotheek ging voor de laxeertabletten zei de apotheker oh wat raar normaal krijgt ze die mee van het ziekenhuis. 

Als het zelf niet lukt of je bent bang om druk te zetten zou ik laxeertabletten innemen voor het slapen gaan. 

Oh fijn om te horen dat laxeermiddelen geen kwaad kunnen. Ik had vanmiddag 1 tablet ingenomen. Ik durfde geen twee tegelijk. Maar dat is best dom want nu werkt het minder goed. Ik heb net nog eentje ingenomen. Hoop dat het lukt. Heb ook gedroogde abrikozen laten halen, die schijnen ook goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Salaa:

Hoop dat nummer 2 al is gelukt.

Ja inmiddel wel, wat een opluchting.

Ik heb vandaag een korte douche genomen. Bij het uitdoen van m'n bh en de gaasjes, werd ik duizelig en viel ik bijna flauw. Ik was zo bang dat ik zou vallen op m'n borsten. Ik denk dat het komt doordat ik mijn borsten in het echt gezien heb waarbij er hechtingen zijn enzo. Het zag er raar uit. Gelukkig was mama er bij en kon ze me goed vasthouden. 

Na een douche en weer schone kleren aan voel ik me stukke beter. Heb jij je borsten al durven bekijken? Ik vind mijn tepels er raar uitzien :( als ik ze vergelijk met de foto's hier dan wordt ik een beetje teleurgesteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei G-cup:

Ja inmiddel wel, wat een opluchting.

Ik heb vandaag een korte douche genomen. Bij het uitdoen van m'n bh en de gaasjes, werd ik duizelig en viel ik bijna flauw. Ik was zo bang dat ik zou vallen op m'n borsten. Ik denk dat het komt doordat ik mijn borsten in het echt gezien heb waarbij er hechtingen zijn enzo. Het zag er raar uit. Gelukkig was mama er bij en kon ze me goed vasthouden. 

Na een douche en weer schone kleren aan voel ik me stukke beter. Heb jij je borsten al durven bekijken? Ik vind mijn tepels er raar uitzien :( als ik ze vergelijk met de foto's hier dan wordt ik een beetje teleurgesteld. 

Nee ik heb ze nog steeds niet gezien en wil ze ook niet zien om niet teleurgesteld te raken. Dinsdag heb ik afgesproken met de verpleegster om samen te gaan kijken.  

Ik heb ook nog niet gedoucht. Mijn tante komt zo gaat ze voor mij het verband verwisselen en heel misschien even wassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Salaa:

Nee ik heb ze nog steeds niet gezien en wil ze ook niet zien om niet teleurgesteld te raken. Dinsdag heb ik afgesproken met de verpleegster om samen te gaan kijken.  

Ik heb ook nog niet gedoucht. Mijn tante komt zo gaat ze voor mij het verband verwisselen en heel misschien even wassen. 

Knap dat jij zoveel geduld hebt haha! Even douchen is wel lekker hoor. Ik durfde het ook niet maar eenmaal gedaan was 't heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei G-cup:

Ja inmiddel wel, wat een opluchting.

Ik heb vandaag een korte douche genomen. Bij het uitdoen van m'n bh en de gaasjes, werd ik duizelig en viel ik bijna flauw. Ik was zo bang dat ik zou vallen op m'n borsten. Ik denk dat het komt doordat ik mijn borsten in het echt gezien heb waarbij er hechtingen zijn enzo. Het zag er raar uit. Gelukkig was mama er bij en kon ze me goed vasthouden. 

Na een douche en weer schone kleren aan voel ik me stukke beter. Heb jij je borsten al durven bekijken? Ik vind mijn tepels er raar uitzien :( als ik ze vergelijk met de foto's hier dan wordt ik een beetje teleurgesteld. 

Heerlijk toch die douche. Er zijn wel meer mensen die er een beetje naar van worden. Over een poosje ziet alles er weer een stuk rustiger uit. Omschrijf het eens van je tepels? Kan b.v. zijn dat alles nog een beetje gezwollen is en ze er als cupcakes bovenop staan. Zoiets komt wel weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tante heeft zojuist het verband verwisseld. Dat vond ik echt al zo eng. Laat staan douchen. Mijn tante zei dat het goed aan het genezen was en dat ze niets geks zag. Zelf is ze verzorgende IG dus heeft ze er wel verstand van. 

Ik laat me iedere dag wassen met een washandje en vandaag de onderkant gedaan met de douchslang. Is voor mij.. voor nu voldoende. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei LiaLa:

Heerlijk toch die douche. Er zijn wel meer mensen die er een beetje naar van worden. Over een poosje ziet alles er weer een stuk rustiger uit. Omschrijf het eens van je tepels? Kan b.v. zijn dat alles nog een beetje gezwollen is en ze er als cupcakes bovenop staan. Zoiets komt wel weer goed.

Mijn tepels zien er geplet uit. Diet eens als cupcakes er bovenop. Rechts is mijn tepel ingetrokken en links ziet het er als een gekrompen/gerimpelde zak uit. De borsten zelf zien er volgens mij wel goed uit. Ik heb van mezelf altijd wel wat plattere tepels. Ze steken niet heel veel uit. Maar nu lijkt het erger te zijn geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Salaa:

Ik weet eigenlijk niet of het niet erg is om niet te douchen. Ik heb expres gekozen om niet te kijken totdat mijn borsten wat rustiger zijn. 

Heb jij staande gedoucht? Als ik het aandurf zal het toch echt op een stoel gebeuren.. 

Ik lees je vraag over staand douchen nu pas. Waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Ik heb gewoon staand gedouchet. Ik kon ook prima mijn haar wassen enzo alleen durfde ik dat niet helemaal. Heb me ma laten helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Salaa:

Onderandere denk ik.. maar ik las ook dat wanneer jeuk symbool staat voor dat de hechtingen aan het genezen zijn.

Ja dat is inderdaad zo. 

Ik heb net even gelopen naar het centrum. Ongeveer 2 km. Het was heerlijk om weer buiten te zijn, maar ik voel wel dat het te veel is. Mijn borsten zijn gelijk weer wat gevoeliger geworden helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het vreten sinds ik alleen thuis zit! Zo vervelend dit. Ik ben echt bang om aan te komen. Ben voor de operatie flink afgevallen (18 kg), dus het kan er allemaal heel snel weer aan zitten (terwijl ik nog 5 kwijt wil). Sportte ook 5x per week en nu doe ik helemaal niets meer. :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mocht ik gaan douchen ga ik dat zeker zittend doen. Durf niet staand.. ben benieuwd naar dinsdag, ik hoop dat alles goed geneest. Heb zo geen zin in complicaties, want moet over twee weken weer aan het werk. 

Ik ben nog niet buiten geweest en ik merk als ik door het huis loop.. snel geneigd ben om weer te gaan liggen. Ik heb gisteren veel bezoek gehad, enorm veel gelachen en toen ze weg waren.. waren mijn borsten pijnlijk, aan het trekken, en waren ze opgezet. Vandaag maar even rusten.

Ik heb juist het tegenovergesteld. Heb totaal geen eetlust en eet alleen 2 a 3x per dag gezond.. ik eet eigenlijk alleen omdat ik weet dat het goed zal zijn voor mijn herstel. Normaal was ik echt van de lekkernijen, maar nu heb ik er geen behoefte aan.

Wat ik nu eet: veel fruit, 2 eieren op een dag, kip en groente.. nog even en ik ga tokkelen als een kip.

Ik zou wel letten op je voeding want als ik aankom gaat het meteen naar mijn borsten. Probeer de komende 2 a 3 weken op je voeding te letten en daarna kan je vast wel lichtelijk sporten (cardio)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Salaa:

Onderandere denk ik.. maar ik las ook dat wanneer jeuk symbool staat voor dat de hechtingen aan het genezen zijn.

Hebben jullie pleisters geplakt over de hechtingen heen? Dat had ik n.l. en de huid reageerde daarop. Jeuk kan ook zeker teken van herstel zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei G-cup:

Mijn tepels zien er geplet uit. Diet eens als cupcakes er bovenop. Rechts is mijn tepel ingetrokken en links ziet het er als een gekrompen/gerimpelde zak uit. De borsten zelf zien er volgens mij wel goed uit. Ik heb van mezelf altijd wel wat plattere tepels. Ze steken niet heel veel uit. Maar nu lijkt het erger te zijn geworden.

Alles moet ook nog herstellen. Mijn tepels voelen en zien er nu heel anders uit dan in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.