Ga naar inhoud

G-cup : 20 december 2016 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei G-cup:

Hahah echt hea. Ik zie dat er bij jou weer een complicatie ontstaat klopt dat? Wat vervelend zeg!

Nee hoor.....mijn gat zit dicht! Iemand anders heeft een zelfde probleem maar ik begrijp haar paniek wel heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei LiaLa:

Nee hoor.....mijn gat zit dicht! Iemand anders heeft een zelfde probleem maar ik begrijp haar paniek wel heel goed.

Oh wat fijn! Ik dacht even dat de ellende opnieuw begon. Is er nog een beheerder met dezelfde naam?

Jij kan eindelijk genieteeeeen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei G-cup:

Oh wat fijn! Ik dacht even dat de ellende opnieuw begon. Is er nog een beheerder met dezelfde naam?

Jij kan eindelijk genieteeeeen :wub:

Je haalt denk ik wat dingen door elkaar denk ik....en ja ik geniet:wub::wub: na 30 jaar doorstaan ze de potloodtest :5: nee serieus ik ben er superblij mee en ben voor het eerst in mijn leven trots op mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei LiaLa:

Je haalt denk ik wat dingen door elkaar denk ik....en ja ik geniet:wub::wub: na 30 jaar doorstaan ze de potloodtest :5: nee serieus ik ben er superblij mee en ben voor het eerst in mijn leven trots op mijn borsten.

Ach sorry, ik haal indd dingen door elkaar. Excuses. 

Echt leuk om te horen dat je ervan geniet. Jij hebt ook supermooie borsten gekregen. Ik vind de vorm echt mooi rond en ze passen ook bij je lichaam, daar mag je zeker trots op zijn. 

Het is voor mij nu 11 dagen geleden. Is het normaal dat mijn borsten aanvoelen alsof ze in elkaar geslagen zijn? Dit had ik de eerste week namelijk niet. Nu kan ik geen enkel plekje op mijn borst aanraken dat niet beurs/blauw aanvoelt. Had jij dit ook? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei G-cup:

Ach sorry, ik haal indd dingen door elkaar. Excuses. 

Echt leuk om te horen dat je ervan geniet. Jij hebt ook supermooie borsten gekregen. Ik vind de vorm echt mooi rond en ze passen ook bij je lichaam, daar mag je zeker trots op zijn. 

Het is voor mij nu 11 dagen geleden. Is het normaal dat mijn borsten aanvoelen alsof ze in elkaar geslagen zijn? Dit had ik de eerste week namelijk niet. Nu kan ik geen enkel plekje op mijn borst aanraken dat niet beurs/blauw aanvoelt. Had jij dit ook? 

 

Ik heb de voor foto's opgevraagd bij de kliniek, daar schrok ik zelf van. Dat was toch anders als ik me van de spiegel herinner. Bij mij is er aan gewicht niet zoveel verwijderd, ik denk zeker dat invloed heeft op de vorm. Bij jouw is veel meer weefsel verwijderd. Het zal daardoor vast ook wat langer voordat het ronder gaat worden. Bedenk ook dat het alleen aan de onderkant ronder kan gaan worden. Als er een implantaat ingezet wordt krijg je pas die ronding aan de bovenkant. Ik zie zelf wel verschil tussen links en rechts, maar dat komt waarschijnlijk ook nog door dat eerder gat, er zit nog steeds een deuk. Wie weet als er nog een litteken correctie komt veranderd dat dan ook. Eerst maar afwachten, voorheen was er ook verschil in grootte. 

Meestal wordt er in de 3e week meer pijn ervaren als in het begin. Je gaat meer doen en belast daar de borstspieren meer mee. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nauwelijks tot geen pijn heb gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei LiaLa:

Ik heb de voor foto's opgevraagd bij de kliniek, daar schrok ik zelf van. Dat was toch anders als ik me van de spiegel herinner. Bij mij is er aan gewicht niet zoveel verwijderd, ik denk zeker dat invloed heeft op de vorm. Bij jouw is veel meer weefsel verwijderd. Het zal daardoor vast ook wat langer voordat het ronder gaat worden. Bedenk ook dat het alleen aan de onderkant ronder kan gaan worden. Als er een implantaat ingezet wordt krijg je pas die ronding aan de bovenkant. Ik zie zelf wel verschil tussen links en rechts, maar dat komt waarschijnlijk ook nog door dat eerder gat, er zit nog steeds een deuk. Wie weet als er nog een litteken correctie komt veranderd dat dan ook. Eerst maar afwachten, voorheen was er ook verschil in grootte. 

Meestal wordt er in de 3e week meer pijn ervaren als in het begin. Je gaat meer doen en belast daar de borstspieren meer mee. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nauwelijks tot geen pijn heb gehad. 

Aan de bovenkant zijn mijn borsten wel rond, maar aan de onderkant zijn ze juist vierkant. Ik hoop dat het mooier wordt. 

Afwachten dus..

Het drielandenpunt bloedt nog af en toe bij mij. Ik denk dat dat komt doordat ik hard moet persen tijdens een toiletbezoek. Ik voel dan veel druk op die plek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei G-cup:

Aan de bovenkant zijn mijn borsten wel rond, maar aan de onderkant zijn ze juist vierkant. Ik hoop dat het mooier wordt. 

Afwachten dus..

Het drielandenpunt bloedt nog af en toe bij mij. Ik denk dat dat komt doordat ik hard moet persen tijdens een toiletbezoek. Ik voel dan veel druk op die plek. 

Probeer het zoveel mogelijk te ontzien. Goed ondersteunden. Misschien zorgen dat je ontlasting wat zachter wordt. 

Ik denk dat het et de tijd zeker nog ronder gaat worden. Het kan wel een jaar duren voor de vorm definitief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei G-cup:

Hechtingen verwijderen? Mijn PC zei dat die vanzelf oplossen. Alleen blijven er soms wat knopen hier en daar die ze dan afknippen maar de hechtingen worden niet echt verwijderd. 

Ik heb het maar gelaten.

Knoopjes doorknippen.. de rest lost indd zelf op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei G-cup:

Ach sorry, ik haal indd dingen door elkaar. Excuses. 

Echt leuk om te horen dat je ervan geniet. Jij hebt ook supermooie borsten gekregen. Ik vind de vorm echt mooi rond en ze passen ook bij je lichaam, daar mag je zeker trots op zijn. 

Het is voor mij nu 11 dagen geleden. Is het normaal dat mijn borsten aanvoelen alsof ze in elkaar geslagen zijn? Dit had ik de eerste week namelijk niet. Nu kan ik geen enkel plekje op mijn borst aanraken dat niet beurs/blauw aanvoelt. Had jij dit ook? 

 

Ook mijn borsten zijn extra gevoelig geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei G-cup:

Succes! Hoe is het nu? Morgen voor jou 2 weken. Is alles al dicht bij jou?

Weet niet of ik morgen ga. Heb de afspraak zo vroeg staan en heb niemand die mij zo vroeg kan brengen.. met het openbaar vervoer durf ik nog niet. 

Ik bloed niet meer..  nog af en toe wat geels denk vocht.. maar dat is  ook echt heel weinig. Of alles echt dicht zit.. weet ik echt niet. Hoe zit het bij jou?

2 wekem PO!! Uiteindelijk is de tijd toch gevlogen.. met slapen had ik na de 3e nacht al geen last meer. Slaap lekker goed door al sinds dag 1. Ben helemaal gewend om op mijn rug en halve zij te slapen. Nu hopen dat alles goed blijft genezen en niets opengaat. Ik hoop zo niet op complicaties. :(  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Salaa:

Weet niet of ik morgen ga. Heb de afspraak zo vroeg staan en heb niemand die mij zo vroeg kan brengen.. met het openbaar vervoer durf ik nog niet. 

Ik bloed niet meer..  nog af en toe wat geels denk vocht.. maar dat is  ook echt heel weinig. Of alles echt dicht zit.. weet ik echt niet. Hoe zit het bij jou?

2 wekem PO!! Uiteindelijk is de tijd toch gevlogen.. met slapen had ik na de 3e nacht al geen last meer. Slaap lekker goed door al sinds dag 1. Ben helemaal gewend om op mijn rug en halve zij te slapen. Nu hopen dat alles goed blijft genezen en niets opengaat. Ik hoop zo niet op complicaties. :(  

Als je niet meer bloedt dan is het hoogstwaarschijnlijk allemaal dicht. 

Bij mij is het drielandenpunt nog aan het bloeden. Het gekke is, elke keer als het droogt en er een soort van kostje op komt, dan trek ik dat eruit bij het verwisselen van het gaasje. Ik heb gisteravond geprobeerd zonder bh te slapen zodat die plek ging luchten. Maar na 3 uurtjes kon ik echt niet in slaap vallen op die manier. Dus heb ik maar m'n bh weer aangedaan. De rest ziet er wel allemaal netjes uit. Ben echt heeeel bang dat het bij mij misgaat bij die drielandenpunt. Gister zag ik er wit spul uitkomen. Toevallig had ik vandaag een afspraak bij de HA, ik ga meteen aan hem vragen of dat erg is en of ik eventueel iets van antibiotica kan nemen voor de zekerheid. Ik moet al over een week werken dus het moet echt snel gaan genezen nu..

Ik ga zo ernaar kijken, als ik nog steeds wit spul zie dan bel ik Bergman voor een eerdere afspraak. Want mijn 2e controle is pas donderdag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei G-cup:

Als je niet meer bloedt dan is het hoogstwaarschijnlijk allemaal dicht. 

Bij mij is het drielandenpunt nog aan het bloeden. Het gekke is, elke keer als het droogt en er een soort van kostje op komt, dan trek ik dat eruit bij het verwisselen van het gaasje. Ik heb gisteravond geprobeerd zonder bh te slapen zodat die plek ging luchten. Maar na 3 uurtjes kon ik echt niet in slaap vallen op die manier. Dus heb ik maar m'n bh weer aangedaan. De rest ziet er wel allemaal netjes uit. Ben echt heeeel bang dat het bij mij misgaat bij die drielandenpunt. Gister zag ik er wit spul uitkomen. Toevallig had ik vandaag een afspraak bij de HA, ik ga meteen aan hem vragen of dat erg is en of ik eventueel iets van antibiotica kan nemen voor de zekerheid. Ik moet al over een week werken dus het moet echt snel gaan genezen nu..

Ik ga zo ernaar kijken, als ik nog steeds wit spul zie dan bel ik Bergman voor een eerdere afspraak. Want mijn 2e controle is pas donderdag.

 

Ga vette gaasjes gebruiken, die kun je op maat knippen en dan dubbel gevouwen op de wond leggen. Als nog wat vast zit, spoelen met water dan weekt het los. Wit spul...kan half opgelost hechtdraad zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei LiaLa:

Ga vette gaasjes gebruiken, die kun je op maat knippen en dan dubbel gevouwen op de wond leggen. Als nog wat vast zit, spoelen met water dan weekt het los. Wit spul...kan half opgelost hechtdraad zijn. 

Oh echt. Dus geen pus?

Ik ga toch vragen zo of ik eerder op controle kan komen. Mijn 2e afspraak is pas donderdag en ben best ongerust. Ze bellen me zo terug en dan zie ik wel.

Ik heb van de HA net die vette gazen meegekregen indd. Vraag me alleen af of het verstandig is, want het blijft dan nat/vochtig en dan gaat het wat moeizamer dicht. Aan de droge lucht denk ik dat het veel sneller zal gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei LiaLa:

Ga vette gaasjes gebruiken, die kun je op maat knippen en dan dubbel gevouwen op de wond leggen. Als nog wat vast zit, spoelen met water dan weekt het los. Wit spul...kan half opgelost hechtdraad zijn. 

Oke super domme vraag misschien maar die vette gazen daar zit nog zo'n bescherming op volgens mij. Of moet je hem er juist zo opdoen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei G-cup:

Oke super domme vraag misschien maar die vette gazen daar zit nog zo'n bescherming op volgens mij. Of moet je hem er juist zo opdoen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

Die folie moet er idd vanaf, aan beide kanten.
Als het vette gaasje nóg plakt, dan mag je het ook dubbel of driedubbel op je wond doen, dan plakt het niet meer :) 
Dus even uitproberen hoe het voor jou het beste is :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Die folie moet er idd vanaf, aan beide kanten.
Als het vette gaasje nóg plakt, dan mag je het ook dubbel of driedubbel op je wond doen, dan plakt het niet meer :) 
Dus even uitproberen hoe het voor jou het beste is :35: 

xx BB

Dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag viel me op dat ik net onder mijn tepel een soort van korst/mini gaatje heb. Heb dit aan beide tepels. Vind het maar eng en hoop niet dat het daar opengaat want dan is heel mijn tepel naar de klote.

Ook is mij opgevallen dat mijn tepels niet hetzelfde zijn. De ene is gewoon een salami plakje zoals het hoort.. de linker tepel is gerimpeld en niet mooi. 

@G-cup dat jij durft zonder BH nu al.. hihi jij hebt lef. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Salaa:

Vandaag viel me op dat ik net onder mijn tepel een soort van korst/mini gaatje heb. Heb dit aan beide tepels. Vind het maar eng en hoop niet dat het daar opengaat want dan is heel mijn tepel naar de klote.

Ook is mij opgevallen dat mijn tepels niet hetzelfde zijn. De ene is gewoon een salami plakje zoals het hoort.. de linker tepel is gerimpeld en niet mooi. 

@G-cup dat jij durft zonder BH nu al.. hihi jij hebt lef. 

Korstjes zijn goed. Dan geneest het juist. Dat gerimpelde heb ik ook. Denk/hoop dat dat wel wegtrekt. Bij mij doet mijn rechtertepel juist pijn en de linker voelt goed. Die pijn maakt me bang echt raar want ik kan ook niet zien wat er aan de hand is i.v.m. de pleisters die erop zitten. Donderdag is zoooo ver, ik kan niet eerder terecht helaas.

Ik durfde niet helemaal haha, anders had ik de hele nacht zonder bh geslapen. Maar ik kon het niet dus heb ik toch m'n bh daarna aangedaan. 

Houd je tepel in de gaten en bel Bergman als je je zorgen maakt. Ik heb vandaag een foto kunnen sturen en dan gaan ze ernaar kijken, misschien kan jij dat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh kan je het beste aanhouden, hij geeft je de nodige steun. Wat je wel kan doen is een half uurtje uit om te kunnen luchten. Het vette gaas ook op maat knippen, niet te groot anders wordt de huid inderdaad alleen maar week. Die piepkleine gaatje gaan vast ook zo weer dicht. Kan zijn dat je daar een hechting uit ziet steken. Je kan kijken of als je er aan trekt het eruit komt. Zit het vast gewoon kort afknippen. Werk wel zo schoon mogelijk. Handen wassen, schaartjes pincetjes even goed schoonmaken met zoiets als dettol of sterilon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei LiaLa:

De bh kan je het beste aanhouden, hij geeft je de nodige steun. Wat je wel kan doen is een half uurtje uit om te kunnen luchten. Het vette gaas ook op maat knippen, niet te groot anders wordt de huid inderdaad alleen maar week. Die piepkleine gaatje gaan vast ook zo weer dicht. Kan zijn dat je daar een hechting uit ziet steken. Je kan kijken of als je er aan trekt het eruit komt. Zit het vast gewoon kort afknippen. Werk wel zo schoon mogelijk. Handen wassen, schaartjes pincetjes even goed schoonmaken met zoiets als dettol of sterilon.

Ik heb hem vanavond maar aangehouden. Vond het toch niks zonder bh haha. Heb gisteren de vette gaas gebruikt, hoop dat het vandaag er niet tegen plakt en niks meetrekt. Straks maar weer eens luchten. 

@Salaa oeh ben benieuwd wanneer je dan terecht kan, het schijnt erg druk te zijn allemaal rond deze periode. Ik zou het ook niet zelf durven, straks trekken we wat open. :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Salaa:

Ja ik voel een hechting daar zitten. Ik ben vandaag niet geweest, moet nu terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Ik durf het niet zelf eraf te knippen, vind het maar eng. 

 

Ik vond het in het begin ook maar eng. Je helpt zo wel, grote kans als je het afknipt dat het de dag erna weer dicht zit. Anders blijft je huid het toch maar eruit werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei G-cup:

Ik heb hem vanavond maar aangehouden. Vond het toch niks zonder bh haha. Heb gisteren de vette gaas gebruikt, hoop dat het vandaag er niet tegen plakt en niks meetrekt. Straks maar weer eens luchten. 

@Salaa oeh ben benieuwd wanneer je dan terecht kan, het schijnt erg druk te zijn allemaal rond deze periode. Ik zou het ook niet zelf durven, straks trekken we wat open. :29:

Ik heb er dozen vol van gebruikt in de weken dat het bij mij open lag. Ik vind het inmiddels heerlijk zonder bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op 2e controle geweest. Het drielandenpunt is bij mij nog niet helemaal dicht. Ook een klein stukje bij de tepel is open. De laatste pleisters en knoopjes van de hechtingen zijn verwijderd. Heb daarna een douche genomen en weer een schone sportbeha aangetrokken. 

 

Wat ik niet begrijp is dat ik de verpleegkundige vroeg of ik vaseline mocht smeren. Ze zegt ja dat mag maar niet op de wonden. Toen ze klaar was met de knopen verwijderen zei ze 'ik doe er even wat vaseline op, zodat het gaasje niet op de wond plakt'. Heuh? maar ik mag toch geen vaseline op de wonden dacht ik? Maar ik heb dit niet meer gevraagd. Mijn borsten zijn superdroog en wil heel graag vaseline smeren maar weet nu niet of het wel of niet mag. Beetje gek haha. 

 

@Salaa ben jij al op controle geweest deze week?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.