Ga naar inhoud

Miss91 : 20 januari 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Jeetje mina zeg, wat een dikke bak met ellende heb jij dan de afgelopen periode over je heen gehad... 

fijn dat je groen licht hebt en iets hebt om naar uit te kijken!! Boobies here she comes :D 

 

ik ga je straks even antwoorden op de pb, maar nu even fatsoeneren. Schrok om 8.10 wakker terwijl de kids om 8.30 moeten beginnen. Dus nu ff mama tijd haha.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal^_^

 

Dank jullie wel voor bovenstaande lieve berichtjes en jawel ladies ik zit nu, ja NU, in de wachtkamer:rolleyes: Er is nog niemand bij de balie of in de wachtkamer, ik ben wat te vroeg.  Helaas vannacht geen minuut geslapen en ben dus inmiddels al 24u op.. Denk de adrenaline? Anyway om 6.45u moet ik mij melden dus nog ff geduld.. :ph34r: Zenuwen zijn dr behoorlijk, het is gewoon nu echt zover! Ik houd jullie op de hoogte.. B)  @daroe tot straks denk ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, dank jullie wel voor de lieve berichtjes zowel voor als na m'n operatie :wub: Ook van meiden die ik nog niet kende, wat leuk, welkom in m'n topic :) Had gisteren al even een statusupdate geplaatst als teken van leven, nu toch op het forum m'n schade eens ff inhalen. Ik had echt gewild dat ik zoals veel meiden heerlijk op het forum gelijk na m'n bv operatie kon kletsen, updaten etc. maar wat een verschrikkelijk hel week is het voor me geweest waarbij zelfs een telefoon vasthouden teveel was :blink: Nou, ik ga maar beginnen met een update te schrijven..:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2017 om 19:51 zei Motherof3kids:

He hé..  Hier je kamergenootje uit het ziekenhuis.. Hoe gaat het nu met je? 

Ik dacht zal even kijken of ze al een verslagje heeft gemaakt.. Hopelijk voel je je al wat beterder dan 5 daagjes geleden..  

 

Hey! :D Wat leuk jij ook hier en wat leuk dat je me gevonden hebt! Nou nee die had ik dus nog niet gemaakt, want dat beterder voelen vergeleken met DE dag ging niet echt zoals gepland :o Moet nog steeds lachen om hoe jij dat zei tegen mij toen ik in die rare op de kop houding moest liggen: ja ik zag ineens je lijkwitte handje omhoog  :45:  Hoe ik me die dag voelde werd daarna nog erger, dus je snapt misschien hoe mijn week eruit heeft gezien. Bij jou meegevallen denk/hoop ik? Ben erg benieuwd naar hoe het er nu uitziet bij je. Ik ga nu eerst beginnen met een verslagje te typen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.