Ga naar inhoud

Miss91 : 20 januari 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Na lang twijfelen om wel of niet te registreren op dit forum toch de beslissing genomen het wel te doen. Tsja waar begin je dan? Het lijkt mij goed om te beginnen iets meer over mezelf te vertellen.

Ik ben een gezellige spontane meid van 25 jaar. Altijd werkende in de zorg, nu door een letsel opnieuw studerende gezien afgekeurd. Een gezinnetje nog niet, maar wel een leuke vriend en 2 lieve honden waarvan een senior en een pup! 

Waarom lid van dit forum? 

Rond mijn 16e viel het mij op dat ik vrijwel geen borsten had vergeleken met leeftijdsgenootjes, ik dacht oké een laatbloeier (was ik ook met menstruatie). Beha's met opvulling waren toch wel fijn zo leek het wat. Uiteindelijk bleef ik hangen op een cup A. Ik accepteerde het, maar toch merkte ik dat het aan me knaagde en bijv. zwemmen haatte ik doordat het dan meer opviel. Mezelf op mn 18e voorgenomen als ik werk dan sparen voor borstvergroting, puur voor mezelf. Helaas liep het anders door letsel opgelopen. 1 voordeel had het: door de medicatie en geen beweging kwam ik veel kilo aan, 20 kilo, op zich vervelend maar borsten daardoor maat groter. Toen ik dat zag wist ik het zeker die borstvergroting komt er echt! Maar hoe nu verder? Daarom zit ik op dit forum, jullie ervaring, mening, foto's en tips wil ik graag zien! 

Wat zoek ik?

Een goede vakkundige arts die weet waar hij het over heeft en kijkt wat bij mij past. Dr. Nio en dr. Plovier zijn namen die veel voorbij komen, waar onderscheiden zij zich in dat ze zo populair zijn? Ik heb geen max. budget, belangrijkste voor mij is dat het goed en veilig gebeurd. Mijn angst voor de operatie is niet zo groot, maar wel voor het resultaat.. Ben zo bang dat het mis gaat en dat je spijt krijgt dat je in gezond 'vlees' hebt gesneden (je weet wel de horror verhalen dat er opnieuw moet worden geopereerd of ontsteking etc). 

Na 8 jaar kan ik zeggen dat ik 100% zeker weet dat ik dit wil & hopelijk wordt 2017 het jaar! 

Veel liefs xx 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii @Miss91

mij zie mezelf een beetje terug in je verhaal! Ik was ook een laat bloeier ook pas na m'n 16 voor het eerst ongesteld geworden. Ik ben zelf geopereerd geweest door DR Kevin Peters! Hij is een ware genie met goude handen! Nu na 8 weken heb ik nogsteeds contact met hem en kan ik alles nog vragen wat ik wil. Kevin peters staat bekend om zijn kleine littekens! De meeste artsen maken ze heel groot maar hij nie !! Ze zijn bij Mojo ik heel klein! Ik heb 3 dagen ff moeten doorbijten die waren het zwaarste maar de pijnstillende medicijnen hielpen goed! Als ik je iemand zou aanraden zou ik zeggen ga naar Diana Gabriels en vraag om Kevin peters ik ben van een A/B naar een E gegaan! Ik ben enorm blij met die van mij echt waar!! Ik heb 2600 euro betaald en was elke cent waard! Ben nog nooit zo gelukkig en zelf verzekert geweest! (Met en seks gaat het ook heel goed Hahahah):45: voor mij was dit de meest gelukkigste moment die ik in m'n leven gehad heb! Heb nergens meer last van geen pijn! En die horror verhalen moet je negeren! Als je eerlijk ben tegen je chirurg en alles goed aan geeft kan er niks fout gaan! En je kan altijd bij mijn foto's kijken van 8 weken geleden tot vandaag ik hoop at ik je genoeg info heb gegeven enzo!  Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Bettyboob1993!:D Bedankt voor je reactie, voel me welkom. Wat fijn om je goede ervaring te lezen met dr. Kevin Peters. Ik zal zijn naam even onthouden in mijn zoektocht. Het spreekt me aan dat je nog steeds contact hebt met hem gezien ik mezelf ken en ik vaak achteraf toch nog wat vragen heb haha. Wat je beschrijft met kleine littekens is inderdaad ook een puntje, want bij sommige meiden op internet vind ik het toch schrikbarend groot. Je cup maat is drastisch veranderd lijkt het als je het zo leest, maar op je foto's vind ik het prachtig en niet too much. Mijn vriend zegt ook kijk niet naar het lettertje want dan schrik je, het gaat om het resultaat. Ik vind jou prijs erg gunstig en daarnaast met goed resultaat dus ben super blij voor je! Haha ik moet lachen om je opmerking over de seks, ik had toen ik met mijn vriend kreeg erwtjes en hij is gelukkig een billenman.. nu 9 jaar later ben ik niet onzeker bij de seks maar grotere borsten geeft toch een fijner gevoel:P Voor hem trouwens gelijk een mooier uitzicht haha. Nu ben ik redelijk tevreden met mijn borsten, maar als ik straks afval gaan ze weer naar erwten formaat. Sowieso de push-up beha's en bikini's draag ik nu anders voel ik me niet vrouwelijk. Heel lief dat je me op weg hebt geholpen en dat ik naar je foto's kan kijken. Ik ga me de komende dagen eens ff verdiepen in dit forum en hoop dat meiden me een beetje op weg helpen door tips, ervaring en foto's. Ps ik zal nog antwoord geven op de vraag bij je foto over welke maat ik zou willen.. Wat ik eerder in dit berichtje schreef jij ging ook ineens naar E en als je dat leest denk je wtf, maar in werkelijkheid wauw. Ik heb cup B (als het goed is volgens lingeriezaken en mijn beha's) en gezien mijn lengte/bouw wil ik minimaal jou formaat misschien iets meer, dus dan zou ik op een E uitkomen. Nou hopelijk is het zo een beetje duidelijk, ik vind het erg leuk dat ik je op dit forum heb kunnen toevoegen!:rolleyes: Uiteraard ga ik je profiel even goed doornemen en blijf ik graag op de hoogte van hoe het met je boobies gaat, ze zijn nu al prachtig! Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah echt grappig! Mijn vriend is ook echt een konten man en sinds ik m'n borsten heb is hij ook een tietenman geworden! Hahahah ik heb 375CC HP DualPlane! En je vriend heb gelijk t ga om het zicht en Norton de littekens! Ik hou me ook minder bezig met de littekens en meer met mijn borsten hihi! Ik ben er echt super blij mee!! Oki dan wens ik je heel veel succes met je verdere zoektocht! Hou je me op de hoogte? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bettyboob1993 dat is inderdaad wel grappig! Mijn vriend was altijd een billenman, vindt borsten wel mooi maar liever billen.. alleen nu hij het hele traject eigenlijk ook ingaat merk je dat hij het wel heel vrouwelijk vindt (en terecht!:rolleyes:) Net wat jij ook zegt, dat lettertje zegt niks het gaat om hoe het eruit ziet en heb wel een beeld voor me hoe ik het hebben wil. Nu nog even goed kijken welke chirurg en wat goed bij me past. Sowieso doe ik de operatie in 2017, wanneer weet ik nog niet is ook afhankelijk van de consulten en wanneer de chirurg kan. Ik vind het wel lastig om te plannen wat nou het beste is, voor of na de zomer. Genoeg dus om over na te denken, ik hou je zeker op de hoogte en jij mij ook he! :76: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

Ik heb besloten om toch een stukje te schrijven^_^ Gisteren heb ik mij hier aangemeld (zie voorsteltopic) en ik heb gelijk even wat verslagen gelezen van jullie.. Echt fijn dat een forum zoals dit bestaat zeg!

Vandaag was de dag dat mijn borstvergrotingswens al een klein beetje meer als werkelijkheid voelde. Ik bedoel, mijn huisarts heb ik ingelicht en er staan afspraken gepland voor consulten. Inmiddels dus ook een top 3 van artsen: dr. Nio, dr. Plovier en dr. Straten. De eerste twee hebben op dit moment mijn voorkeur, maar het werk van dr. Straten en de goede recensies zijn ook zeker de moeite waard om mee te nemen in mijn zoektocht naar wie mij nou daadwerkelijk boobies mag geven:D

De voorbereidingen zijn dus in volle gang, ik merk dat ik toch wat onrustig word van de vele soorten implantaten en hoe ze gezet kunnen worden. Wat een leek voel je je dan zeg, misschien herkenbaar?:P Goed voorbereiden is het halve werk dus daarom doe ik goede research. Als jullie me willen helpen graag en ik sta open voor tips/feedback!

7 december is mijn eerste date met dr. Straten, dat is al vrij snel! Dr. Nio en Dr. Plovier zijn erg druk, veel mensen willen nog een operatie voor het einde van het jaar werd mij gezegd, nou mij niet gezien ik wil me fit voelen met vuurwerk afsteken (grapje!). In de 2e week van januari staat een consult gepland met dr. Nio (verwijsbrief ligt al klaar voor als ik het OLVG kies ipv privékliniek) en eind januari heb ik met dr. Plovier een date.

Nog tips voor mijn eerste bezoekje aan een consult? Ik hoor het graag, mag uiteraard ook in een privé berichtje. 

Ladies, ik wens jullie allemaal een fijn weekend! B)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!! Wat super spannend zeg meis!! Mijn tip is vooral, zoek naar wat je mooi vind, zoek foto's etc en neem die ook mee! En luister naar je gevoel.. het zijn alle 3 top chirurgen. Mijn voorkeur ging destijds vrij sterk naar Nio, omdat ik zijn werk heel mooi vond.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Valeria:

Welkom!! Wat super spannend zeg meis!! Mijn tip is vooral, zoek naar wat je mooi vind, zoek foto's etc en neem die ook mee! En luister naar je gevoel.. het zijn alle 3 top chirurgen. Mijn voorkeur ging destijds vrij sterk naar Nio, omdat ik zijn werk heel mooi vond.

Hee Valeria :) Leuke reactie! Het is idd erg spannend, ook best gek dat het werkelijk gaat gebeuren straks. Ik ben druk aan het kijken naar voorbeeld foto's om aan de pc te laten zien^_^ Ik ga zeker ook luisteren naar mn gevoel en bij alle 3  de chirurgen op consult. Hoe is nu met jou? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik ben momenteel ook bezig met het krijgen van boobies! Ik ben bij dr Peters geweest en het gesprek ging echt super. Enige wat ik jammer vind is dat ik pas op 07-02-2017 geopereerd wordt. Maar tot nu tot ben ik erg blij met deze arts. Ik krijg zelfde als bettyboob1993, ik krijgt 375 cc high profile dual plane.

succes met alles x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lizzy12 Wat fijn om te horen dat je zo'n goed gevoel hebt bij dr. Peters, zoals je misschien hebt gelezen (zie ook stukje bij about me op mn profiel) ben ik ook druk bezig met m'n boobie-avontuur :D 7 dec. mn eerste consult bij dr. Straten, kan niet wachten. Snap dat jij het jammer vindt dat je pas 7-02 wordt geopereerd, maar ach kijk hoe snel dit jaar voorbij ging :P Voor je het weet is het zover! Maarrr ik snap je hoor daar niet van. Wat is jou voorsituatie? Dankje, jij ook succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij kliniek DG geweest. En sta dus gepland voor 16-12. Sommige zijn over de kliniek te spreken, andere mensen weer niet. Ik heb er gelukkig tot nu toe goede ervaringen mee en een goed gevoel erbij. 

Ik word zelf geopereerd door Hupkens. En krijg 325cc hp dual plane cohesive 2.

Kijk vooral naar wat bij jou goed voelt en wat past binnen je wensen. 

Succes en veel plezier met deze zoek en ontdekkingsreis en als je vragen hebt ben je altijd welkom! 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985 Leuk dat je ff berichtje plaatst. We hebben mekaar inmiddels al gesproken en nogmaals het is fijn dat jij er een goed gevoel bij hebt, dat is het belangrijkste :) Nog 2 weekjes en dan ben je aan de beurt, spannend hoor! Ik kan niet wachten tot m'n 1e consult zoals je weet laat staan jij met je nieuwe boobies!:rolleyes:

Lief dat ik altijd welkom met vraagjes, komt goed! Slaap lekker xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yessssss! :43: Nou @best_boobie hier komt miss dwangneurootje, haha tis toch wat :45:

Lieve dames hierbij dus mijn update en zoals jullie zien heeft BB m'n titel veranderd, dank daarvoor :53:

Eerst even in het kort: zoals sommige weten was mijn top 3 Nio, Plovier en Straten. De laatste was erbij gekomen door het forum en had hem toevallig voor mijn consult van dr. Nio gepland. Dat is achteraf overbodig geweest, want het was niks voor mij en Dr. Nio was (en blijft) mijn nummer 1 ^_^ Het consult Plovier was als backup voor Nio, uiteraard gaat die 23jan. niet meer door. Zo nu door naar m'n update!

Mijn consult met dr. Nio was maandagavond 12dec. om 18u in het OLVG-west. Allereerst: wat een ontzettend aardige en vakkundige man. Hij liep 20 min uit, maar daar heb ik niks van gemerkt bij het consult en dat is echt super! :D Aan het begin van het consult vroeg hij naar mijn anamnese, vertelde hij welke soort protheses er zijn en het verschil, de manier van plaatsing (beelde dit ook uit bij zichzelf), hoe de operatie verloopt, gaf nog handige informatie voor na de operatie! Erg fijn, zo krijg je al veel antwoorden op je vragen:rolleyes: 
Detail: je hebt keuze uit het merk mentor of eurosilicone en dan rond, druppel of anatomisch.
Toen hij zijn verhaaltje had gedaan kon ik aangeven wat mijn wens was en of ik al een idee had qua maat. Ik had gelukkig foto's bij me, dit raad ik iedereen echt aan en dr. Nio zegt dat hij dit ook prettig vindt;)Vervolgens naar het bekijken en meten van mijn borsten. Yess gelukkig, het was dus niet zo dat 500-550 cc de max. was (wat Straten zei) :D Helemaal happy, want dat is echt te klein voor mij gezien bouw/lengte.

Hup gauw de sportbeha aan, wit t-shirtje erover en kom maar op met die pasprotheses. Nav mijn foto's en mijn wens dachten mijn vriend en ik dat ik op 650 cc zou uitkomen. Ja dat vond ik al veel hoor toen ik het zo hardop zei:P Nio deed de protheses erin en schrik niet, ik herhaal schrik niet het was 800 cc! Vooraf zei hij dat niet, dus ik ging voor de spiegel staan en zei: ''wauw dit is het, het past echt goed bij me! hoeveel cc is dit?'' Ik dacht 650cc en toen zei hij 800cc.. nou je snapt mijn hoofd, ik schrok me dood :P Maar echt, door mijn bouw/lengte was ik heel tevreden met wat ik zag! Mijn vriend en Nio vonden het me ook heel mooi staan, de verhoudingen waren perfect zeiden ze. Nio kijkt dus echt goed naar je wens, maar ook zeker naar het resultaat in verhouding met je lichaam :35:
Ik stond links-rechts-links-rechts (en weet ik veel wat nog meer) voor die spiegel te doen. Nio ging zijn bevindingen rapporteren en daardoor voelde ik me totaal niet opgejaagd om te loeren in de spiegel:44: 
Na het passen (lees: loeren) kon ik nog vragen stellen en gezien het zo goed voelde ook maar gelijk een datum geprikt: 20-01-2017 :43::43::43: Ja ik ben blij zoals je ziet en terecht! Eindelijk na zoveel jaar is het me-time oftewel boobies-time! Ook nog sneller dan april, maar door een verandering in mijn vriend zijn schema was het of januari of in zomervakantie.. nou dan weet ik het wel :D 
De dag na mijn consult heb ik gebeld om de datum officieel te bevestigen en heb gelijk een 2e consult laten inplannen. Waarom? Nou ook al was mijn 1e gevoel zo perfect en weet ik het dus wel, ik wil toch even die dubbelcheck (tis wel 800cc:ph34r:) en kan ik m'n laatste vraagjes stellen. Ooja daarna naar de anesthesist voor de intake, wel fijn dat dit gelijk erachteraan kan gezien mijn reisafstand:rolleyes:

IK BEN ZO BLIJ !!! :tatice_04: Nog 5 weken en dan is het zover.. Spannend hoor! 

Nou dames, ik houd jullie op de hoogte via mijn profiel en ik zal hier af en toe een blogje schrijven over m'n boobies-avontuur.. Wie weet vinden jullie het leuk om te lezen en te reageren!:62: 

Heel veel liefs xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had het in word getypt, want mijn verhaal was 2x verdwenen tijdens typen.. Nu zie ik dat het daardoor met witte achtergrond is :45: Achja is iets unieks zullen we maar zeggen ( @best_boobie je snapt natuurlijk dat dit niet iets is voor mij he hahaha dus mocht jij die witte achtergrond wegkrijgen: mijn zegen heb je:154:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat super dat je consult zo goed verlopen is!

En 800cc!! Fietffiieeuuww!!! Dat worden mooien Nio's! En dokter Nio doet dit volgens mij wel vaker, dames een prothesen geven en zien wat er ze van vinden want het aantal CC kan erg misleidend zijn.. Zoals je zelf hebt ervaren hahaha :D 

Ben blij voor je, aftellen maar! komt helemaal goed met je ;) 

Ik gaj e topic volgen voor als je nog eventuele updates zou plaatsen ;) 

xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow 800cc :o Maar je zei al dat je groter was dus ik snap wel dat je dan op wat meer cc's uit komt.

Fijn dat je consult zo goed ging en je hier wel je vragen kon stellen, niet zoals dat gehaaste bij Straten wat je hebt gehad.

Ik ga je hier ook eventjes volgen hoor, nu kun je in ieder gevallen lekker gaan aftellen tot 20 januari!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Miss91:

Haha ik had het in word getypt, want mijn verhaal was 2x verdwenen tijdens typen.. Nu zie ik dat het daardoor met witte achtergrond is :45: Achja is iets unieks zullen we maar zeggen ( @best_boobie je snapt natuurlijk dat dit niet iets is voor mij he hahaha dus mocht jij die witte achtergrond wegkrijgen: mijn zegen heb je:154:)

:45: 
Oef.. ik zal ff kijken of me dat gaat lukken, zonder dat ik je tekst helemaal moet over typen :45: 
xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91

Grappig zeg. Ik heb ook 22-12 een tweede passessie bij Nio en op 20-1-2017 word ik ook geopereerd.

Ik twijfel nu tussen 400cc Monobloc Hydrogel of 500cc Monobloc Hydrogel. Met 400cc kom ik uit op een volle C cup, kleine D. Maar die 500cc stond ook niet verkeerd ;-), twijfel nog.

Mijn voorsituatie is 75B, maar door 2 zwangerschappen is er weinig volume over!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid ( @Miss.S )

Bedankt voor je lieve reactie :)  Ja dat is echt waar het aantal cc moet je gewoon echt niet naar kijken, ik ben erg blij met Nio zijn werkwijze! Zoals vele andere dames hier blijkt wel :D 
Ja het is zeker aftellen, spannend hoor.. Ben al druk bezig met de voorbereidingen haha :P

Leuk dat je mn topic volgt, komen zeker updates! xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha @best_boobie :45: Jij alles overtypen! Zie het al helemaal voor me. Anyway ik zie nog steeds de witte achtergrond bij de regels, maar toch bedankt voor je moeite :) Laat het maar lekker staan, daar kijken de meiden vast niet naar.. Gelukkig zijn dat niet zulke dwangneurootjes :kez_11: Als ik het zou overtypen zou het misschien nog lukken, mocht ik tijd over hebben zal ik dat wel proberen hihi maar denk het niet hoor het gaat om het verhaaltje :P

@daroe Dat is wel heel erg toevallig :o maar erg leuk! Hoe laat heb jij 22-12 je afspraak dan? En wie weet liggen we 20-01 wel bij mekaar op de kamer haha dat zou echt te komisch zijn :154: Lijkt me leuk om je te volgen als mede Nio-boober en dat we zelfde data hebben! :D Zal ik gelijk even in je album kijken, als je tenminste foto's hebt en ik toegang mag. Wat betreft de cc's kan ik je alleen aanraden dat als jij twijfelt tussen 400 of 500 cc en de 500 ook mooi vindt die te nemen! Ik hoor/lees dat veel meiden achteraf denken had ik maar iets meer genomen ;) Bij de 2e passessie kun je het nog een keer goed beoordelen, maar als je ze allebei mooi vindt en Nio zegt dat het kan dan zou ik persoonlijk de grotere doen. Zwangerschap is prachtig, maar voor je boobies is het vaak een domper :( Zelf nog geen ervaring mee hoor maar dat is wat Nio ook nog zei haha. Anyway erg leuk dat je ff een berichtje plaatst bij mn topic! Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.