Ga naar inhoud

Miss91 : 20 januari 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

BOOBIES DAY 20-01-2017

 

Hier komt het langverwachte verslag over de operatie dag oftewel boobiesday:3: Vorige week vrijdag was het dan zover, wekker om 2.45u gezet, maar gezien niet geslapen (adrenaline denk ik) had ik die niet nodig. Heerlijk uitgebreid gaan douchen, makkelijke kleding aan en helaas zonder ontbijtje in de auto richting OLVG. In de auto halverwege de rit sloeg ineens de stress toe, wat een emoties kan een mens hebben :P Gelukkig was doorrijden geen probleem en daardoor een dik halfuur te vroeg, maar liever te vroeg dan te laat want Nio had gezegd bij 5 minuutjes te laat krijg je scheve tieten :118: Baliemedewerkster kwam stipt 6.45u en geen minuut eerder, gelijk mezelf gemeld en ik zou geroepen worden door de verpleegkundige. Ik en mijn vriend werden met nog een stel naar een 2pers. kamer gebracht en dit vond ik erg prettig, mooi kleinschalig :) Normaal ben ik rustig, maar een operatie waar je vrijwillig voor kiest is toch echt anders begon ik aan mezelf te merken. Ik was als eerste aan de beurt (dit wist ik al) en al redelijk snel werd ik dus ondervraagd door de verpleegkundige, moest ik 2 paracetamol innemen en dan het meest sexy onderbroekje (lees: doorzichtig visnet :12:) aantrekken. Even later kwam Nio mij aftekenen, wat een vakkundige man is dat, hij nam ruim de tijd, tepel omhoog-omlaag dan weer opnieuw kijken etc. en ik werd er wel wat zenuwachtig van hoor haha. We bespraken nog even de maat, welke sportbeha en wat er precies zou gaan gebeuren.. Mocht mijn ok-jasje aantrekken en ja toen was het zover, vriend gedag gezegd en mee met een broeder naar de kelder :P Wat klinkt dat luguber he? Nou dat was het niet hoor, de verkoeverkamer zit daar. Bij binnenkomst moest ik een blauw hoofdnetje op doen en het viel me op dat het een jong, gezellig team was die me begroette met goedemorgen :) Van tevoren moest ik trouwens nog wat papieren ondertekenen, ik help namelijk mee aan een wetenschappelijk onderzoek voor kapselvorming bij vrouwen met een borstvergroting ;) Ik ben heel blij dat ik voor de dames in de toekomst iets kan betekenen! Er moest hiervoor via het infuus bloed worden afgenomen, nou hier begon mijn avontuur hoor.. Het bloed kwam niet, dus werd het eruit gezogen met een spuit, ook dit ging niet optimaal en ik werd alleen maar zenuwachtiger/beroerder daardoor. Bleek later dat zij het nog nooit via infuus had gedaan, alleen via de normale bloedafname :o Dus ik nog grapje: ik ben je proefkonijn he? maar ondertussen had ik het niet meer haha. Toen dat klaar was heb ik wat laatste vragen beantwoord voor het onderzoek en toen was het wachten tot ik opgehaald werd. Tijdens het wachten werd ik ineens erg zenuwachtig/paniekerig, ik herken dit totaal niet bij mezelf en dacht het komt vast door het niet slapen-stress-bloedavontuur etc. De bloeddrukmeter had ik al om en het alarm ging dus af, extreem hoog boven de 200 en ik moest echt kalmeren zeiden ze anders geen operatie:20: Oke adem in-adem uit, ik zeg nog ik snap er niks van ik huil nooit maar het vliegt me ineens om de strot. Het team was echt super aardig en meelevend echt geweldig! Wat ik nog even kwijt moet en dit was precies hetzelfde wat mijn kamergenootje later zei: wat een ontzettend knappe man (eind twintig) werkt er in de verkoeverkamer, echt niet normaal:123: Toen ik (en dr. Nio) er klaar voor was werd ik naar de OK gereden, nou daar ging ik dan alsof ik in een ruimteschip terecht kwam:lol: Er stonden behoorlijk wat mensen en ik moest mezelf uit het bed verplaatsen op een smalle koude brancard. Daar lag ik dan, kijkend omhoog en denkend dit is het, nu gaat het gebeuren en hup daar ging ik weer hoor.. :102: Werkelijk waar, ik schaamde me dood, maar dit team was ook super lief en het hoorde er allemaal bij zeiden ze. Vervolgens kreeg ik een zuurstofmasker op en ik dacht ze maken me al weg, want werd duizelig/misselijk, maar nee ik hyperventileerde zei de anesthesist, ja ook dat nog, nou werkelijk ik voelde me zo idioot :o Dr. Nio begon grapjes te maken en was erg lief, we namen samen nog door waar ik voor kwam en toen moest ik van de anesthesist aan iets heel leuks denken want als ik in paniek zou gaan slapen werd ik ook zo wakker. Uiteindelijk voelde ik dat ik moe werd en wegzakte.. Bij wakker worden keek ik om me heen en het eerste wat ik zei: er zit een olifant op me:45: Ik heb ook nog gezegd dat de beroemde knappe man toch wel erg knap was voor dat beroep haha hoe zet je jezelf voor lul tis magoed dat ik nooit alcohol drink :P Eenmaal beter wakker kreeg ik een raketijsje, maar dat heeft erg lang geduurd voordat die op was, want eenmaal boven zat ik er nog mee *drup drup* <_< Ik was zo blij dat ik mijn vriend ineens zag, hield toen allerlei vage verhalen en herhaalde wel 10x hoe aardig ze voor me waren geweest. De zuster kwam met pijnstilling en met de vraag of ze mijn sportbeha al aan moest doen, dus ik zeg: nee hoor dat heeft Nio al gedaan, maar dit bleek dus niet zo te zijn :o Ik was niet de enige die verbaasd was, mijn kamergenootje snapte het later bij zichzelf ook ff niet want we moesten de beha tenslotte onder het kussen meenemen naar de OK. Misschien tijdsdruk? ;) Later kwam een mevrouw vragen of ik iets wilde eten/drinken, ja dat wilde ik wel, maar ik kreeg het uiteindelijk niet weg. Ik moet echt alle lof geven aan het afdelingspersoneel, want ze kwamen best vaak vragen of ik iets wilde hebben en hoe het ging :) Nou en toen ging het mis, ik werd heel naar en verloor bijna het bewustzijn, alarmbel werd ingedrukt door vriend en ik werd met bed enal met hoofd naar beneden geplaatst (trendelenburg). Ben nog nooit zo bang geweest als toen, ik heb behoorlijk lang zo moeten liggen en mijn kamergenootje kwam inmiddels al terug en vroeg hoe het ging (hoe attent als ze zelf net uit de ok komt) :D Mijn zwaaiende handje vond ze toch wel erg lijkbleek, wat heb ik hierom gelachen later. Na een tijdje mocht ik weer in de normale stand en had ik erg veel pijn.. Ik keek naar de klok en zag op tegen het naar huis gaan later die dag, dat is toch 2.5-3u in de auto en ik moest helpen met opletten gezien dit eerste keer was voor vriend met rijden :ph34r: Mijn vriend had alle medicatie bij de OLVG apotheek opgehaald na uitleg schema. Ik kreeg paracetamol, naproxen en oxycodon met daarnaast movicolon voor evt. verstopping;) Ik mocht aan het einde van de dag wel weg, ja ik moest uiteindelijk ook wel, want de dagopname ging om 17.30u dicht haha. Vraag me niet hoe we zijn thuisgekomen maar kort samengevat: drama en wat er behoorlijk inhakt is dat je 4u 's nachts vertrekt en pas 19.30u thuiskomt :o Anyway dit was hoe mijn operatiedag is verlopen, als ik dit vooraf had geweten had ik ingestemd met een rustgevend tabletje of had ik misschien de hele operatie geeneens gedaan:unsure: Ergens maar goed dat ik niet alles van tevoren wist, alles heeft een reden denk ik dan maar.. 

 

De week na mijn boobies day

Nu zullen jullie misschien benieuwd zijn hoe dan de rest van mijn week is verlopen.. Sommige konden aan mijn status update al zien dat dat niet rooskleurig is geweest en ik daarom ook niet op het forum ben geweest :(Helaas, ik had dit liever ook anders gezien. De eerste 4-5 dagen ben ik echt doodgegaan van de pijn en ik wilde dat ik een tabletje in kon nemen dat ik tijdelijk in coma lag :o Ik heb een hoge pijngrens zeggen artsen (heb nogal wat shit meegemaakt en zit met een voetletsel), maar dit is de ergste pijn ever! Oke ik weet dat ik veel meer cc heb dan de gemiddelde dames en ja ik had me heus daarom op wat meer pijn voorbereid, maar dit? Nee hier kon ik me niet op voorbereiden:25: Het woord slapen kwam niet in mijn woordenboek voor en ik zat op een schema van 6 paracetamol 1000 mg, 2 naproxen en 2 oxycodon.. Dames doe dit zelf niet aub! Het max. is echt 4 paracetamol per dag (4000 mg) en na een week max. 3 paracetamol per dag (3000mg) dit vooral ivm je nier-lever functie. Op de maandag zou ik gebeld worden door een verpleegkundige, maar gezien mijn situatie werd ik gebeld door een plastische chirurg en dit waardeerde ik echt ;) Uit dat gesprek bleek dus dat de verpleegkundige niet goed had geluisterd, in mijn situatie was 2 oxycodon te weinig en Nio had dus voorgeschreven 4 tot max. 6 per dag. Ik was zo blij toen ik dit hoorde, deze chirurg zei ook je moet echt minderen met de paracetamol (wat ik zelf al wist) en rest verhogen. Mijn medicatie schema werd aangepast: 3 paracetamol, 3 naproxen en 4 tot max. 6 oxycodon per dag! Nou dit had ik eerder moeten weten, het hielp natuurlijk beter dan het vorige schema waardoor ik me iets meer mens voelde :) Toen ik vroeg naar de extreme pijn kreeg ik als antwoord: ja mevrouw ik had niet anders verwacht, met dit aantal cc en de voorsituatie (o.a. geen eerdere bv gehad) wordt het door vrouwen omschreven als een hel, nou dit kan ik bij deze dus beamen :o Duurt zeker een week, uitloop naar 2 weken. Zoals ik eerder schreef ja ik wist dat ik met meer cc meer pijn zou hebben, maar dit hadden ze toch echt wel even mogen zeggen. Dit was ze ook met mij eens, want bij kleinere protheses is het over het algemeen te doen en na paar dagen geen medicatie meer maar bij deze boobs dus niet. LADIES MET EEN GROTERE BOOBIES WENS WEES DUS GEWAARSCHUWD! ;) Uiteraard is elke voorsituatie anders maar je snapt me wel. Nou nu weer even verder: dinsdag naar Nio gebeld aangezien ik een wondje had/heb bij li-borst naast litteken, dit blijkt een bloedblaar te zijn doordat huid is opengetrokken door druk hechtpleister:angry: Ik mocht maandag douchen, maar dit werd voor mij de woensdag en ik voelde me heerlijk fris daarna maar wat een pijn en doodmoe. Gelukkig is mijn vriend er om voor me te zorgen en alle taken over te nemen. Even hierop in te gaan: ik merk dat ik deze bv emotioneel ook behoorlijk zwaar vind, je mag niks, je kan niks en dat terwijl ik nooit stil zit en ook nog eens perfectiedrang heb :blink: Ontzettend moeilijk om dan je vriend alles te laten doen, of alles te moeten vragen en als de hondjes bij je komen dat je moet zeggen sorry over 6 weken pas weer. Ik vind dat pittig en merk dat ik echt een probleem heb met mijn perfectiedrang, het gaat nu niet op mijn manier en oeh ik word een heks:85: Herkenbaar voor sommige dames? Ik zei nog tegen mn vriend, hoe goed je ook je best doet het is toch niet goed genoeg hoe erg is dat? Gelukkig kent hij me al meer dan 9 jaar haha dus hij had niet anders verwacht :P Hij vindt het ontzettend pittig wat hij nu allemaal moet doen, dus ergens wel goed dat hij ziet wat ik normaal altijd doe haha.. Ik heb veel verplicht op de bank doorgebracht met grote kussens in rug en voedingskussen in knieholte zodat ik niet weg kon glijden, opstaan moest met hulp van vriend en ook het in-uit bed gaan is lastig ;) Van Nio moest ik 2 dagen volledig bedrust. Donderdag was het dan eindelijk zover, mijn eerste controle bij Nio. De reis er naar toe vond ik echt niks, maar je moet er wat voor over hebben.. tevens de eerste keer dat ik weer buiten kwam :) 

 

1e controle (26-02-2017) bij dr. Nio 

5u ben je aan reistijd kwijt voor nog geen 10 minuutjes binnen :P Maar de controle was echt nodig bleek wel. Nio was blij met wat hij tot nu toe zag, maar niet tevreden met het indalingsproces. Het gevolg hiervan is dat ik vanaf nu amper een sportbeha mag dragen en als ik hem draag moet hij zo laag dat de cup half over mijn borst valt en de rest van de cup op mijn buik zit:huh: Geloof me dit had ik niet verwacht, omdat je overal leest en hoort (ook bij OLVG) 6 weken dag/nacht sportbeha het beste is en bovendien het zit echt niet lekker zonder sportbeha qua grootte, pijn en gevoel ;) Ik doe natuurlijk wat me gezegd word, maar echt blij word ik er niet van en word er toch wat onzeker van hoe het resultaat dan wordt. Maar nogmaals hij weet wat hij doet ga ik vanuit en zal dit met een goed overwogen reden besloten hebben :) Verder heb ik rechts last van een beetje double-bubble, dit gaf hij zelf ook gelijk aan en met de reden waarom: hij kon de incisie niet hoger plaatsen, dan zouden mijn protheses in mijn nek zitten en mijn tepels te ver naar boven gaan staan. Gelukkig weet hij wat hij doet, want dat is het laatste wat je wil dus dan maar ff een double-bubble:P Mijn eigen oude 'plooi' moet vanzelf wegtrekken en vergeleken met donderdag vind ik het nu zelf al minder. Verder moet ik met rechts oefeningen doen, omdat die arm niet goed wil bewegen. Gelukkig door mijn zorgachtergrond was ik hier zelf al beetje mee bezig en heb ik dat nu doorgezet met zijn oefening, yes mijn arm is al wat beter :D Voor de rest loop ik zo krom als de klokkenluider van Notredame, echt verschrikkkelijk, maar helaas lukt het niet anders en moet ik waarschijnlijk fysio gaan inschakelen omdat zenuw knel zit en schouders op slot. Li-tepel: kwam vocht uit, dit was niet normaal, maar niet ernstig als het bij een beetje bleef en moet vanzelf ophouden. Re-tepel: gevoelloos, dit kan tijdelijk zijn of het blijft zo. Verder mag ik einde volgende week eens een klein stukje proberen te fietsen mits ik me goed voel, autorijden absoluut niet (pas vanaf 4 weken kijken of kan en anders later), honden uitlaten mag ik 6 weken niet en ik moest echt rust nemen om goed te herstellen ;) Op mijn vraag dat ik door een hel ben gegaan en zelfs momenten zoveel heb gehuild van pijn en spijt, kreeg ik wederom als antwoord: ik had niet anders verwacht, dit kan ook nog wel even duren en je lichaam heeft echt wat te verduren gehad van niks naar dit dus daarom krijg je ook de pijnmedicatie herhaald. Ik moet over 4 weken terug komen, bij bijzonderheden bellen. Helaas zit ik dus nog steeds aan een hoog medicatie schema, maar ik merk dat zonder niet te doen is. Gisteren voor eerst even naar buiten geweest, heel klein stukje lopen, dan wordt het pijnlijk duidelijk (letterlijk) dat je niet zonder pijnmedicatie kan en het veel pijn/energie kost:82: Toch met veel moeite mijn haren nog laten wassen bij kapper en 2 invlechten gemaakt zodat ik de aankomende week daarmee niet bezig hoef te zijn, geruststellend :) 

 

Veel verhalen die ik hier heb gelezen zijn over het algemeen erg positief vanaf de operatiedag of meiden zitten gelijk dag erna elke dag te updaten, helaas had/kon ik dit dus totaal niet.. Dit betekent niet dat ik niet blij ben met mijn nieuwe boobies, maar op dit moment zou ik niet zeggen: het is het allemaal waard geweest of het viel reuze mee of ik zou het zo weer doen ;) Nee absoluut niet, maar wat ik wel kan zeggen is dat ik toen ik na een paar dagen de puf had om in de spiegel te kijken wel een decolleté zag en ondanks de ellende een lachje kreeg. De zijkant zag ik bij Nio donderdag pas voor het eerst en toen schrok ik even, maar de voorkant is gewoon subtiel niet te groot en de zijkant moet natuurlijk ook nog gaan veranderen/indalen :rolleyes: 
Poeh dit verslag heeft veel tijd in beslag genomen, aan m'n pb'tjes kom ik niet meer toe dat zal ik morgen proberen. Het gaat nu na iets meer dan een week eindelijk wat beter met me en ik hoop dat ik vanaf nu ook weer leuk op het forum kan zitten! De passessie foto's en de po foto's komen allemaal nog, even geduld aub ben net pas een beetje back on earth.. :blush: 

 

Heel veel liefs xx:116:

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meiss toch! neem maar lekker je rust, je hebt idd dames waar het over het leie dakje gaan maar idd je hebt natuurlijk ook deze kant van het verhaal :( Jammer dat het bij jou is, dit wens ik sowieso niemand toe. Maar hey, het is en blijft een operatie! Wel balen dat het echt zoooooooooooveel zeer doet/deed!

Ik wens je veel beterschap & nu ga je even door een dipje dat je spijt hebt enz enz.. maar wacht maar tot je zonder pijnmedicatie verder kan & je boobs ingedaald zijn, & bh's en ... Oehhlalalalaaaa! !! dan ga je pas blij zijn hoor, nu is het het allemaal niet waard, tuurlijk niet, je hebt kei veel pijn.. Maaaar.. eens de pijn weg is...

Zoals ze wel vaker zeggen, na regen komt zonneschijn ! xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

 

vanaf nu gaat het enkel maar bergop, je bent door het ergste heen. Nu ga je alleen maar positieve verbeteringen zien. Stilletjes aan ga je meer kunnen doen zonder dat je het beseft en gaat de pijn wegebben.

Voor mij persoonlijk was die eerste week ook een hel en dacht ik meermaals van 'wat heb ik nu gedaan'... als ik kon had ik ze er eigenhandig terug uit gehaald ;)

En halleluja aan de pijnstillers :D, leken wel de lekkerste snoepjes die er bestaan, zo graag nam ik ze :141:

 

Nu is het een kwestie van goed te rusten en in de zetel te hangen, gewoon af en toe eens rondwandelen om toch niet volledig vast te komen zitten.

 

groetjes.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo He @Miss91 fijn om wat te horen van je.. Ja dat lijk bleke handje ben ik nog niet vergeten.. Schrok toen idd van je haha.. Zo te lezen heb jij echt een helse tijd achter de rug en ben je er nog niet.. Fijn dat je medicatie schema is aangepast.. Hopelijk word het snel beter daardoor.. Ik was dinsdag zo goed als pijn vrij en ben toen ook gestopt met de medicatie.. Zoals jij schrijft over nog ongevoelige plekken op je borsten dat heb ik ook. De onderkant van beide borsten voelen aan of dat ze verdoving zitten. Raar gevoel.. En ook nio was bij mijn controle niet te spreken over het inzakken van de borsten.  Ik moet dus ook een veel te grote bh aan zodat ze in kunnen zakken.  Ik dacht nog nou dit heb ik nog nooit gelezen bij iemand maar jij hebt het dus ook... Zal ons wel weer overkomen . :lol:  ik heb nu telkens mega veel jeuk aan het litteken.  Ben in staat  het open te krabben zo erg..  

Nou meid hou je taai en doe rustig aan! En probeer je perfectionisme onder controle te houden haha.. Wij vrouwen kunnen idd krengen worden als iets niet gaat zo als het moet hahaha 

 

Xx 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miss91:

Het woord slapen kwam niet in mijn woordenboek voor en ik zat op een schema van 6 paracetamol 1000 mg, 2 naproxen en 2 oxycodon.. Dames doe dit zelf niet aub! Het max. is echt 4 paracetamol per dag (4000 mg) en na een week max. 3 paracetamol per dag (3000mg) dit vooral ivm je nier-lever functie. Op de maandag zou ik gebeld worden door een verpleegkundige, maar gezien mijn situatie werd ik gebeld door een plastische chirurg en dit waardeerde ik echt ;) Uit dat gesprek bleek dus dat de verpleegkundige niet goed had geluisterd, in mijn situatie was 2 oxycodon te weinig en Nio had dus voorgeschreven 4 tot max. 6 per dag. Ik was zo blij toen ik dit hoorde, deze chirurg zei ook je moet echt minderen met de paracetamol (wat ik zelf al wist) en rest verhogen. Mijn medicatie schema werd aangepast: 3 paracetamol, 3 naproxen en 4 tot max. 6 oxycodon per dag! 

 

 

Mijn man heeft beneden de medicijnen opgehaald. Ik heb geen schema gekregen, maar aan hem werd wel verteld dat ik 4x per dag 1000mg mocht, 2x naproxen en 1-6x per dag oxycodon als ik teveel pijn kreeg.

Het staat bij mij ook op de doosjes, (net even gekeken). Heeft die apotheker wel een blunder gemaakt zeg.

Mijn man haalde rond 1500 de medicijnen op. Kwam jouw vriend/man erna?

 

Btw: @Desert-Rose heeft mij echt geholpen met een tijd(medicijnen) schema. Dus als je weer online bent, kan je haar even pb-en!

 

Wat een horror verhaal van jou zeg. Ik heb de dag (dag 1 po) erna in de ochtend heel veel pijn gekregen met opstaan. Mijn vriend duwde me omhoog en ik ging dus omhoog met mijn buikspieren. Ik kreeg dus een pijnaanval en kreeg luide piep in mijn oren. Daarna suizen en zweten en viel ik bijna flauw. Daarna oxycodon ingeknald. Dat was mijn ergste pijn ooit en daarna kreeg ik dit niet meer. Dus wat jij hebt meegemaakt zeg, pff.

Petje af dat je er doorheen bent! Sterke vrouw!

 

Ben je beetje happy met je borsten? Fijn dat je er weer bent.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik ben nieuw op dit geweldige forum en aangezien jouw topic bovenaan stond dacht ik, ik lees eens een stukje.

 

een stukje werd alle pagina's en jeetje meid, wat heb jij een hoop moeten doorstaan!

ik kan me goed voorstellen dat jij een hoop extra pijn moet hebben gehad met jouw aantal cc's!!! Hopelijk gaat het wat beter al, en ben je wat meer happy met je keuze, ipv dat je spijt hebt :unsure:.

 

wat vind je vriend tot nu toe van het resultaat??? :D

 

heel veel succes en sterkte met herstellen!! :)

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh jeetje wat heftig allemaal!

Hopelijk voel je je door het nieuwe schema weer wat beter.

Ik kan me wel voorstellen dat je meer pijn hebt gezien je aantal cc's. Misschien had het je afgeschrikt als hij dat van te voren al had gezegd? Op die pijn kun je toch niet voorbereiden lijkt me. Alleen was het dan misschien minder als een schok gekomen dat je je zo ellendig hebt gevoeld.

 

Wel fijn om weet wat van je te horen. Heb me stiekem toch wel een beetje zorgen om je gemaakt :blush:

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een verhaal zeg.
Had ik jou van te voren niet gezegd dat je me altijd kon vragen om een medicatieschema? 2 oxycodon in dit geval is idd veel te weinig..
Ik weet dat de meiden die meer cc's krijgen, vaak meer pijn hebben en dus meer medicatie nodig hebben. Maarja, dat is nu te laat. Wel jammer dat je zoveel pijn gehad hebt de eerste dagen, had niet zo hoeven zijn.

Doe rustig aan, ook al ben je anders een bezige bij. Misschien is het wel ff een goede therapie ;)

Mag ik vragen wat dat wetenschappelijk onderzoek inhoudt en wat je dan voor specifieke instructies mee gekegen hebt?

Wat betreft geen bh dragen. Ik weet dat @BrownieG dit ook moest van Nio. Bij hoger aantal cc en een strakkere voorsituatie, is dit soms nodig. Veel dames krijgen op hun eerste controle trouwens bij hem de schouderbandjes losser gemaakt, waardoor de onderrand van de bh 1,5 tot 2 cm lager zit dan de borstplooi. Dit om het indalingsproces te verbeteren.
Je bent dus niet de enige :) 

Een goed herstel verder en voorzichtig!! Doe niks dat niet mag :35: 

xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lookingforcurves: Dankje voor je berichtje! Wat vervelend dat je alleen paracetamol hebt kunnen nemen, was dat vanwege je gezondheid? :( Of gewoon niet gekregen? Wel super om te horen dat je er steeds blijer mee begint te worden, hoelang PO ben je nu? Ik hoop idd op een goed herstel dankje!

 

@Sonja1985: lief dat je nog even reageerde voordat de meisjes naar school gingen:53: Ja de hemel was ver te zoeken ( :P ) maar vanaf nu vooruit kijken! Ik heb nu idd boobies, nou zeg gerust maar boobs :44: Spreekje meid xx 

 

@Patries: ja daar ben ik hihi :48: Heftig, maar wel eerlijk zullen we maar zeggen. Ik hoop dit niet meer te hoeven doorstaan en dat het vanaf nu alleen maar de goede kant op gaat :D Zal jullie up to date houden, leuk je hier in m'n topic te zien. 

 

@Miss.S: hey meid, ja doe ik zeker hoor heb geen keus :P Tsja helaas was ik de (on)gelukkige, maar ach ik denk dat het goed is dat dit ook een keer is geschreven zodat meiden weten dat het niet alleen rozengeur en maneschijn is ;) Lief van je beterschap en ik moet lachen om je oehlalallaaaaa, ik ga ervan uit dat ik dat straks ook denk/voel hoor en net wat je zegt na regen komt zonneschijn :D En idd nu is het shit, niet waard en weet ik veel wat maar als ik nu iets minder pijn heb denk ik: i did it en word je ook wat vrolijker als je in spiegel kijkt, laat staan straks :33:

 

@popie: bedankt voor je lieve berichtje, leuk je hier ook in m'n topic te zien welkom:)  Denk dat je gelijk hebt, zo stel ik mezelf het tenminste voor en hopelijk dan ook de pijnmedicatie afbouwen! Het gevoel van hel en eruit willen halen ken ik maar als te goed, soms dacht ik precies hetzelfde :o En dan denk je ook: pff heb mezelf dit aangedaan. De pijnstillers halen bij mij niet de pijn weg maar wel de scherpe rand ervan, haha jij vond het snoepjes tsja zo kun je het ook bekijken :P Het goed uitrusten in de zetel (vlaams? hihi) is moeilijk voor mij en rust nemen ook maar nu heb ik geen keus, gelukkig is mijn vriend thuis om te ondersteunen en vooral ivm de honden uitlaten wat absoluut niet mag. Achja ik kom er wel, al duurt het even :36: 

 

@Motherof3kids: ja dat is wederzijds en dat handje dat was wat, gelukkig is die nu wat meer gekleurd :P  Klopt, dat heb ik en ben er zeker nog niet maar zie gelukkig eindelijk wat vooruitgang mede dankzij het medicatie schema ;) Die verpleegkundige had het schema gewoon ook niet goed en onze beha ook niet haha weet je dat nog? Schots en scheef :39: Wat geweldig zeg dat je dinsdag al zo goed te pas was, ook stuk gezelliger voor je kids al mag je niet veel. Ja echt? Nou ik ook, ben blij dat je het dus zegt, al is het ietsje minder dan twee dagen terug. Zal wel aan de dag liggen dan als jij het ook hebt qua indalen, haha grapje, maar jij had dus gerust alsnog mijn beha kunnen lenen :P Ik moet de beha op laagste schouderband stand en  beha-cup zit zeker 4 cm onder mijn borst, aangezien dit totaal verrot zit gezien midden op borst de cuprand drukt was de beha uithouden beter en dan in de nacht wel aan of bij overdag aan met deze voorwaarden van extra laag dragen ivm indalen. Nou lekker he die jeuk? :D Ik heb het bij mijn bloedbaar bij li-borst en buitenkant borsten, gelukkig nog niet bij het litteken zelf. Is wel goed teken dus afblijven meid haha en zeker niet openkrabben: het is aan het genezen :) Groetjes aan je vriend namens ons, ik spreekje! :41: toi toi! Hahaha ik moet ineens erg lachen, onze 1e plas na narcose.. do you remember the lovely smell of it? :45:

 

@Toos wat een ontzettend lieve reactie, dankjewel mede toppertje :53:

 

@Tay ja dat was het zeker! Dankjewel he en ga ervan uit dat ik straks ook van mn nieuwe boobies kan gaan genieten :D 

 

@daroe: ja klopt meid, dat was beneden. Ik durf niet te zeggen hoe laat, maar wel eerder dan 14u ging hij (vriend) ze ophalen ;) De paracetamol 1000mg is max. 4 per dag en na een week 3x, naproxen 2x en dan oxycodon had zij opgeschreven 2x. Blijkt nu achteraf dat op het herhaalformulier gewoon max. 6 per dag stond en nu staat het dus ook op m'n nieuwe doosje :) Dank voor de tip vwb het schema, had al een attent berichtje van bb gehad (die is samen met desert_rose daarin geroutineerd) dus zal de schema's eens naast elkaar leggen al gaat het nu een stuk beter hoor met de wijziging van meer naproxen maar vooral meer oxycodon. Ja mijn verhaal is niet echt rooskleurig te noemen, maar het kan altijd erger zullen we maar denken:unsure: Herkenbaar wat je schrijft over de dag erna met het omhoog komen, wat een drama he :o Vriend moest echt ff z'n spierballen gaan gebruiken haha want zelf lukte het me echt niet. Die pijnaanval is erg naar voor je geweest, bij mij uitte zich het niet met piep-suis-zweet-flauwte maar misselijk-zweet-flauwte. Groot gelijk dat je een oxycodon erin hebt geknald hoor, duurt even tot die werkt maar beter iets dan niets ;) Gelukkig heb je niet meer zo'n nare ervaring gehad! Hoe is het nu verder met je? Lief wat je zegt en vwb happy zijn kan ik zeggen dat het denk ik erg mooi gaat worden en ik op dit moment nog niet echt ermee bezig ben geweest door alles :P Vanaf nu meer puf daarvoor en ik vind het van bovenaf en voorkant totaal niet groot, zijkant is wel stuk groter maar dat is logisch. Jij helemaal blij las ik he? Gelukkig maar :D Tnx ben zelf ook blij er weer te zijn en benieuwd hoe onze dames zich gaan ontwikkelen! Wanneer heb jij weer controle? Ook over 4 weken? Succes met je verdere herstel, hopelijk blijft het zo positief doorzetten :) 

 

@Madam.K: welkom als nieuweling op het forumB) Wat leuk om te horen dat een stukje alle pagina's werd, hopelijk heb je er ook iets aan gehad tot nu toe. Je mag me gerust volgen om m'n updates te lezen als je dat leuk lijkt :) Ja het gaat inmiddels iets beter, nu 10 dagen PO maar met name door het vernieuwde medicatieschema want zonder of bij te laat innemen merk ik het gelijk :o Het is niet zo dat ik echt spijt heb hoor, het is meer dat je die gedachte hebt tijdens de extreem pijnlijke momenten. Gelukkig was ik hier al een aantal jaren mee bezig en wist ik dat dit is wat ik altijd wilde, dan besef je dat spijt het niet kan zijn ;) Zoals vandaag had ik een gigantische dip en dan zeg ik ook: pff had het nooit moeten doen en wat een hel dit dat, maar dit zijn moment opnames en moet je gewoon doorheen. Als ik straks pijnvrij ben en mijn borsten zijn ingedaald denk ik dat ik super happy zal zijn :D Mijn vriend vindt ze echt erg mooi en ze passen goed bij mijn lichaam, hij denkt dat het echt de beste beslissing ooit is geweest voor mijzelf om dit merk icm aantal cc te nemen. Met de dag ziet hij ze veranderen op een positieve manier en hij hoopt dat ik er zelf ook snel van kan genieten. Heb jij al een beetje een idee wat je wilt en bij wie? :) Ik wens je veel plezier hier op het forum en je mag me altijd benaderen ook via pb. 

 

@EHjohanna: thanks voor je berichtje :rolleyes: Dat was het zeker, ben blij dat je snapt wat ik bedoel met lichamelijk en daarnaast ook emotioneel. Moeten nodig ff mekaar updaten, benieuwd hoe het met jou nu is (you know) Spreek je dus snel ^_^ xx

 

@Ellen125: hoihoi :) ja dat was het zeker, nu 10 dagen po en het nieuwe schema helpt mee om de volgende 10 dagen beter tegemoet te gaan hihi. Positief vooruit kijken en hopelijk gaat het elke dag iets beter! Ja dat wist ik ook hoor en idd op die pijn niet, maar misschien als je zou weten dat het echt een hel zou worden dat het nog enigszins iets meevalt :P Tuurlijk zou het afschrikken, maar dan ben je er net iets meer op ingesteld en bovendien kun je het dan ook plaatsen want soms maakte ik me wel zorgen gezien het gewoon zo ondraaglijk was. Gelukkig hadden vriend en ik wel rekening gehouden dat hij langer dan een week thuis moest zijn en dat is nu na 10 dagen nog steeds nodig zoals verwacht, zo blij dat dat is geregeld :D  Anyway het gaat de betere kant op en hoop echt niet meer zoiets mee te maken ;) Lief van je hoor, je zorgen waren een beetje terecht hihi. Hopelijk heb jij genoten van je ski trip, hoor het wel van je in pb'tje anders. 

 

@Boobielicious~: meis dat is heel lief, ik ben blij dat jou herstel picobello was:wub: We gaan nu vol positiviteit de komende week tegemoet  en als jij nou even duimt komt dat vast goed! Je krijgt zeker het resultaat te zien hoor, dat spreekt voor zich :D Ben zo blij dat bij jou het resultaat zo prachtig is geworden en dat je happy bent! Straks ben ik dat vast ook en hopelijk krijg ik geen gekke dingen meer! :rolleyes: Spreekje meid :53: 

 

@best_boobie: Jeee daar is BB ! Dat had je me idd gezegd, maar ik wilde niet zeuren bij je voor 2 dagen als ik een schema mee krijg van een verpleegkundige waarvan je denkt dat dat is goedgekeurd door Nio :82: Ik dacht ik zing het weekend wel uit en maandag overleg ik het gelijk, want ook in mijn ogen was 2 oxycodon in mijn situatie veel te weinig.. Dat werd dus ook duidelijk na het gesprek met die plastische chirurg, ze zei hetzelfde als wat jij ook zegt; dat met mijn cc het anders is dan 'normaal'. Had trouwens ook nog een ab-kuur gekregen voor het geval dat (jeweetwel die ik voor de operatie ook had gekregen ivm kaak) ;) Die is inmiddels afgelopen en nu alleen pijnmedicatie nog, ik stuur je wel even een pb'tje om te kijken of er verschil zit in jou mening over hoe ik mijn schema zou moeten doen :)  Altijd goed om even te vergelijken toch!

Het rustige aan doen moet ik zeker doen, zei Nio ook nog en je hebt gelijk dat het een goede therapie is voor me haha moet gewoon afkicken :P Ja tuurlijk mag je dat vragen van het wetenschappelijk onderzoek, aangezien ik nu veel pijn begin te krijgen zou ik dat morgen ff toelichten heb een brief erover.

Super fijn dat jij hier nog even toelicht dat het bij hoger aantal cc en strakke voorsituatie nodig kan zijn van de sportbeha uit :D Mijn schouderbandjes werden idd losser gemaakt, op meeste losse stand en mijn beha moest wel 4 cm onder borstplooi, nadeel daarvan is is dat de bovenrand van de cup natuurlijk middel op je borst zit te drukken en sportbeha uitlaten was dus betere optie en dan in nacht aan op de manier zoals ik net zei en overdag als ik aan wil ook op die manier zodat het indalingsproces beter verloopt ;) Fijn dat ik niet de enige ben, dit had ik ook niet verwacht, maar had het nog nergens gehoord dus fijn dat ik nu weet dat @BrownieG het ook had. Nou dankjewel voor je lieve woorden en ik doe niks wat ik niet mag, mijn vriend is daarin ook erg streng voor me en terecht! Heb het forum wel gemist hoor en ons geteut :) slaap lekker xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, Gefeliciteerd met je boobs maar poehee wat een pijnlijke start :19: Had idd niet zo heftig moeten zijn als je een goeie schema had meegekregen. Niets aan te doen nu en blij dat je weer boven water bent :) 

 

tja, die sportbh! Ik had deze te strak gedragen in de herstelweken ( wist ik veel) en moest deze idd lager dragen..zoals je zegt..borst valt niet meer in de cup en onderband zeker een halve duim onder je bh onderband ( lees; bovenbuik). Niet te dragen pffff Maar ze moesten nog dalen. Beetje te laat toen achtergekomen dus mocht daarna bij de eerstvolgende controle 6 weken bh loos :122:( Bh in de tas en shaking boobs autorijden) Na 12 weken eindelijk de juiste landing gemaakt en de sportbh weer aangehad voor ondersteuning want beugelbh voelde niet prettig en m'n boobs smeekte erom :P Zijn meer ladies met deze leuke Nio ervaring maar met een goed eind :) 

 

Fijn herstel en geniet van het zicht, zullen vast mooie Nio's zijn ;) 

 

truste, Brownie gaat slapie doen xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

wat goed om te horen allemaal. Vandaag een dipje dus... inderdaad daar moet ke doorheen. En straks ben je zo blij en pijnvrij dat het je allemaal waard is geweest!

 

ik ben op eerste consult geweest bij dokter Luijendijk in het diakonesse in utrecht. Ik hoop voor vergoeding in aanmerking te komen, het is nu wachten op de uitslag van de verzekeraar.. bah, veel te spannend hoor!

ben zelf ook al tien jaar bezig hiermee. Hopelijk komt mijn droom dit jaar uit!

 

ik ga je volgen, leuk! :rolleyes:

 

nu gauw de kids naar school brengen.

 

fijne dag en take it easy!!

liefs

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Wauw zeg... is neit niks wat je hebt meegemaakt. Maar kan me dat heel goed voorstellen weetje, want ik had zelfs helse dagen na het plaatsen van 350cc, laat staan jouw 1050.

 

Heb dat indd vaker gehoord bij dr nio van de sportbh dat die lager gedragen moet worden, kan me voorstellen dat hel heel raar is,  je hebt nu veel cc en dat zal wel zwaar zijn nu ze niet meer goed ondersteund worden haha :P

Gelukkig gaat het wel steeds beter met je, dankzij een betere medicijnen schema. 

Hoop voor je dat je herstel vanaf nu snel gaat en je van je BOOBS kunt gaan genieten. Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar je resultaat, jouw aantal cc is mijn doel, ooit wanneer ik geld heb en de mogelijkheid heb voor een wissel :blush: 

Liefs xx

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 Hey meis, wat een verhaal. Ik heb net even je hele topic gelezen en heb echt met je te doen dat het allemaal zo tegenvalt. Maar goed je medicijnen nemen en lekker je rust pakken, zodat je lichaam goed kan herstellen. Dan zal het snel een heel stuk beter gaan. Fijn dat je je zo fijn voelt bij Nio. Dat geeft mij ook een goed gevoel; ik ga in juli naar hem voor een hersteloperatie en gelijk grotere protheses. Hoeveel cc heb je nu uiteindelijk gekregen? 800,925 of 1050cc? Ben heel benieuwd naar het resultaat. Heb je al foto's? 

Nou meis... ik wens je een heel fijn herstel toe. Doe rustig aan en denk aan jezelf.

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis,

 

Jeetje wat moet jij een pijn gehad hebben zeg :(!! 

Ik hoop dat je snel van je boobs kan genieten en dat de dubble bubble ook snel weg trekt maar dat moet goed komen. Doe vooral heel rustig aan! 

 

Mag ik je fotos in je album bekijken ben erg benieuwd na die 1050cc! 

 

Liefs xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs. Inderdaad een heftig verhaal, maar goed dat alles uiteindelijk goed is gekomen. Ik had er dus 3 operaties voor nodig om bij 825cc te komen, dan is de pijn per operatie ook niet zo erg. Maar van 0 op 925cc is wel een heel grote jump. Heb je al foto's online staan? Zou ik ze mogen zien? Ik ben wel erg benieuwd naar je resultaat!

Ik voeg je ook even op mijn fotoalbum toe.

 

Liefs en doe rustig aan...

Gerta

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@BrownieG: leuk dat je ff had gereageerd :) Ja de start was allesbehalve rooskleurig, het is wel handig voor andere dames hier haha die weten nu weer iets over hoe en wat qua medicatie dosis al had ik natuurlijk liever dat ik niet het voorbeeld daarvan was :P Vwb de sportbeha: wel vervelend dat je door in het begin te strak dragen daarna die vervelende manier van dragen moest en ook nog eens tijd behaloos, hang jezelf maar op inderdaad:ph34r:Al met al 12 weken was je er dus zoet mee, ging het zakken zo langzaam bij jou of was dat gewoon de regel van Nio? De ondersteuning met sportbeha zal prettig zijn geweest voor je, de beugel ervaren sommige meiden als vervelend wat ik lees en jij dus ook. Wat voor beha's draag je nu als ik vragen mag? Nogmaals dank voor je berichtje he, fijn weekend! :D

 

@Madam.K: hoihoi, wat fijn dat je al een eerste consult hebt gehad. Hoe was je ervaring met deze chirurg? Ga je nog op meerdere consulten? Ik hoop dat je een vergoeding kan krijgen, een bv is een dure operatie, ben je al wat wijzer geworden hiermee of het goedgekeurd is? Zorgverzekeraars hebben erg strenge criteria (begrijpelijk) en ik hoop na 10 jaar dat je droom echt uit gaat komen:64: Leuk dat je me volgt! Hoe oud zijn je kids eigenlijk? Oohja vwb de pijn: nu ik 3 weken PO ben is het natuurlijk beter dan eerst en heb een ander medicatieschema aangezien ik wilde minderen in de hoeveelheid voor mijn lichaam ;) Ik kan helaas nog niet zonder, de heftige steken en constant zeurende pijn is er nog. Nachtrust sowieso ramp. Nou we spreken elkaar, ik wens je een fijn weekend!

 

@F-cupje: hey meid, nee klopt was het ook echt niet. Wel 'fijn' dat je het je voor kan stellen door je eigen ervaring :( 350 cc heb jij en dan wel een cup F, wauw. Met 75F moet je dan wel een grotere cupmaat hebben gehad voor de operatie dacht ik, maar ik zie staan 75B haha magoed dat ik dat niet eerder wist dan had ik gedacht dat ik op een J uit kwam ofzo :39::P Trouwens ik heb geen 1050 zoals je zei maar 925. Ja dat van de sportbeha blijkt vaker voor te komen, bij mij is het plan van aanpak veranderd (staat zo wel in m'n update) ;)Wat leuk om te horen dat mijn aantal cc ook je doel is! Als je het geld bij elkaar hebt wil je het dan ook bij Nio laten doen of ga je eerst op consulten? Dapper dat je het nog een keer aandurft:125: Al zou het beter te doen zijn na een wissel lees en hoor ik, dus dat is dan een gelukje :D 

 

@Jaydee: nou daar ben ik hoor :rolleyes: Lieve reactie had je gegeven. Ik voel me zeker fijn bij Nio zijn professionaliteit en vakkundigheid! Er was ook een fijn team om hem heen tijdens de operatiedag en dat maakte het extra aangenaam. Jij mag in juli dus bij hem op bezoek? :P Wel heftig hoor de reden van bv en dat het een hersteloperatie moet worden. Nio levert erg goed werk zoals je hier wel leest dus denk dat hij wel de aangewezen persoon is om je te helpen! Ik heb 925 cc genomen, 800 cc en 925 cc scheelde in projectie niks (800 cc was 0.2 mm meer projectie) maar in breedte scheelt het wel en dat is o.a. de reden dat ik de 925cc heb genomen. Ik heb best een brede borst (en heupen) en bovendien kreeg ik dan de motiva en daar had ik een erg goed gevoel bij, de 800 cc was van eurosilicone ;) Weet jij al welk aantal cc je wilt nemen? Of laat je dit aan Nio over? Ik heb op dit moment alleen voorsituatie foto's, foto's heb ik al wel gemaakt maar moeten nog overgezet worden op nieuwe pc en ik moet ff de moed verzamelen ze te plaatsen:blush: Hoe gaat het met je zwangere dochter? Je wordt in maart weer oma las ik :D Gefeliciteerd!

 

@Moonlight: hoihoi, ja dat was niet echt fijn :(  Ik hoop idd dat ik er straks van kan genieten en vwb de double bubble daar kan ik iets in meesturen maar de rest moet het lichaam doen dus het stomme woord geduld is ook op mij van toepassing :blink: Zoals ik hierboven schreef moeten de foto's er nog komen, op dit moment alleen voorsituatie ;) Ps ik heb geen 1050 maar 925 cc. Ik heb even op je profiel gekeken, maar kan even niet zo snel iets over je vinden.. Ben je in de oriëntatie fase of heb je al een bv gehad? Leuk iig dat je even in mijn topic een reactie hebt geplaatst :) 

 

@gertaschrude: vervelend hoor hoe het bij jou allemaal is verlopen:o  Ook nog eens 3 operaties nodig gehad maar gelukkig kon je toen de 825 cc krijgen, welk merk heb je nu van implantaten? Ja de grote jump die ik heb gemaakt heb ik ook wel gemerkt haha en dat die vrouwelijke chirurg 's maandags zei: ik had niet anders verwacht gezien het aantal cc icm voorsituatie stelde me aan de ene kant gerust want andere meiden omschreven het volgens haar ook als een hel :P Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is dus niet een verzonnen zinnetje haha. We hebben inmiddels al even contact gehad over de foto's ;) Komt goed. Fijn weekend, liefs xx

 

@Nina June: welkom in mijn topic! Ben even bij jou gaan kijken en zag dat je ook naar Nio gaat? :D Ontzettend goede keuze zoals je al wel weet gezien de positieve verhalen! Hopelijk blijft die man nog lang werken haha hij maakt veel meiden/vrouwen blij. Las dat je een fanatieke sportster bent, petje af hoor.. je zult straks wel ff moeten afkicken aangezien je 6 weken niet mag sporten (wat ik weet) ;) Als je minder vetpercentage krijgt of überhaupt afvalt zijn idd vaak je boobies de pineut, dat is niet leuk van moeder natuur :P Benieuwd hoe jij het gaat ervaren, je moet nog eventjes geduld hebben maar voor je het weet is het al zover hoor! Voorsituatie is al wel te bekijken, na foto's nog niet zoals je misschien hierboven al las. Succes alvast met je voorbereidingen :) 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.