Ga naar inhoud

Miss91 : 20 januari 2017 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

srry! ik was ziek geworden en had totaal even geen zin een pc vast te houden! gaaf hoor, 20 januari al. Ik hoor zoveel goeds over dr Nio. Ik moe eerlijk zeggen dat ik bij Peters ben geweest en niet meer bij een ander. Ik ben een beetje bang als ik dat doe, dat ik door de bomen het bos niet meer zie! bloos bloos...ben benieuwd naar jouw eindresultaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 Ik heb het om 14.25. Jij? Ik heb nog geen idee hoe laat ik word geopereerd, jij? 

Mijn keuze op soort siliconen is hydrogel, dus groter vanaf 500cc kan eventueel rimpels geven. Mijn situatie is vergelijkbaar met @Klein poppetje, dus wellicht dat ik toch 400cc kies, dus uitkomend op 75E. Klein poppetje heeft echt geweldig borsten gekregen van Nio, zonder rimpels! Maar heb nog n gesprek met Nio en vraag ik het nog eens. Ik las dat jij voor 800cc gaat! :D op welke bh maat zou je moeten uitkomen?

Oh ja ik heb nog geen foto's! Jij wel?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Weet je wat helpt?

Niet dat roze forum gebruiken, maar het blauwe! :45:

Ik gebruik namelijk het blauwe, en zie geen witte achtergrond haha ;) daarom dacht ik dus dat ik het gefixt had....:106:

Xxx

@miss91
Dit is idd het probleem.. Je kunt het thema onderaan wijzigen, helemaal onderaan de pagina ;) 
Dan is het probleem opgelost, maar heb je wel niet meer het roze forum :45: 
T is kiezen of delen he haha :P 

xxx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei lizzy12:

srry! ik was ziek geworden en had totaal even geen zin een pc vast te houden! gaaf hoor, 20 januari al. Ik hoor zoveel goeds over dr Nio. Ik moe eerlijk zeggen dat ik bij Peters ben geweest en niet meer bij een ander. Ik ben een beetje bang als ik dat doe, dat ik door de bomen het bos niet meer zie! bloos bloos...ben benieuwd naar jouw eindresultaat!!!

Geeft toch niets ;) Ben je inmiddels weer helemaal beter? Jaa 20 januari is het al zover, de tijd vliegt :o Iets meer dan een maandje en dat is zo voorbij. Als je tevreden bent over Peters dan moet je je gevoel volgen, ik snap dat je misschien gaat twijfelen als je bij een ander ook nog gaat :P Als jij gewoon blij bent met je behandeling tijdens het consult, je het een goed aantal cc vindt die je krijgt dan moet je bij Peters gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie bedankt voor al je moeite en ik laat het gewoon lekker zo :rolleyes: Fijn weekend he! xx

@daroe Dat is echt toevallig haha ik precies een uur eerder :lol: 13.25u heb ik bij Nio en daarna moet ik naar de anesthesist, daar zal ik even moeten wachten misschien maar dat geeft niet. Nee dat weet ik ook nog niet, denk dat je dat in die week hoort of misschien zelfs pas 2 dagen van tevoren. Afwachten, zal het donderdag eens vragen aan Nio haha en kun jij het een uur erna ook nog keer vragen tenzij ik je heb getagd hier en je het al weet :P Lach me rot als we achter elkaar moeten net zoals ons 2e consult. Ik kan helaas de situatie van @Klein poppetje niet zien, is afgeschermd.. Als jij op 75E uitkomt met 400 cc dan heb je wel een goede voorsituatie :) Zal jammer zijn als je idd rimpels zou krijgen, goed dat je dit meeneemt in je besluit! Had daar niet zo 123 aan gedacht omdat ik andere protheses krijg. Beha maat is nog onzeker en wil donderdag nog ff aan Nio vragen of hij schatting kan geven. Ik denk F (of misschien zelfs G?). Klinkt veel, maar die letter zegt niks vind ik. Wordt vervolgd en als je mij volgt zul je de update wel zien hierover ;) Ik heb voorsituatie foto's en wil donderdag nieuwe foto's erbij plaatsen van passessie, de eerdere foto's van vorige week waren niet optimaal (bovendien wil ik vanuit verschillende hoeken zodat er duidelijk beeld is). Nou veel succes alvast met je 2e consult, ik spreekje vast nog wel! :D liefs

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91Waarom moet je naar een anesthesist? Ik heb Nio daar niet over gehoord bij mij.
Ik heb hetzelfde met mijn eerste passessie foto's, dat ze ook niet optimaal zijn. Dus daarna wil ik ze ook gaan plaatsen in mijn album. Nog een paar dagen wachten! En misschien komen we elkaar tegen? Maar volgens mij mag je bij de 2de keer niet zo lange consult toch, gezien het alleen een passessie is.

Ik ga ook zeker vragen naar de tijd van de operatie op 20-1-2017. 

Ja klopt, ik heb idd gelezen dat aantal CC en bh maten ook niet zoveel zeggen.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2016 om 08:41 zei Klein poppetje:

Hoi, ik ben met de 400 cc na 7 weken nu op de 75D 70E uitgekomen, maar kan tot 3 maanden nog veranderen natuurlijk :D

Hey! Dankje, ik kon nl geen foto's zien. Het ging met namelijk om je voorsituatie, maar die is blijkbaar toch best goed geweest als je op die maat uitkomt :D Hoe gaat je herstel verder? Mooie maat hoor waar je op uit komt. 

@daroe ik moet naar de anesthesist voor een intake voor de operatie. Sowieso wil ik dit gezien mijn anamnese, maar sowieso wil ik alles weten over de narcose (ben ermee bekend hoor daar niet van). Nio heeft het er bij mij ook niet over gehad, ik belde dag erna voor een 2e passessie en toen zei ze ook (gelukkig uit zichzelf) je moet dan ook gelijk maar even naar de anesthesist. Over het algemeen lijkt het me logisch voor een operatie dat je die ziet, maar ik wil het sowieso zelf ook. Ja misschien komen we elkaar tegen, al denk ik het niet want dan moet het een uur uitlopen haha maar dat hoop ik niet<_<Waar kom je vandaan? Is het ver rijden voor jou? Ik zou je even gaan volgen, is wel leuk toch gezien zelfde data :D En als je foto's plaatst krijg ik tenminst melding hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van je PM's toch nog maar even komen spieken voor t slapen gaan.

Wauw meteen naar 800cc.. hopelijk gaat dat echt passen ook in verband met je weefsel en huid. Nio weet wel wat hij doet zover ik gehoord heb.

Maak je niet druk om de littekens, bij mij zijn die na 2.5 jaar nauwelijks meer zichtbaar, mede ook door het geweldige werk van Brunootje.

Cant wait to see your result!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Miss91:

Hey! Dankje, ik kon nl geen foto's zien. Het ging met namelijk om je voorsituatie, maar die is blijkbaar toch best goed geweest als je op die maat uitkomt :D Hoe gaat je herstel verder? Mooie maat hoor waar je op uit komt. 

@daroe ik moet naar de anesthesist voor een intake voor de operatie. Sowieso wil ik dit gezien mijn anamnese, maar sowieso wil ik alles weten over de narcose (ben ermee bekend hoor daar niet van). Nio heeft het er bij mij ook niet over gehad, ik belde dag erna voor een 2e passessie en toen zei ze ook (gelukkig uit zichzelf) je moet dan ook gelijk maar even naar de anesthesist. Over het algemeen lijkt het me logisch voor een operatie dat je die ziet, maar ik wil het sowieso zelf ook. Ja misschien komen we elkaar tegen, al denk ik het niet want dan moet het een uur uitlopen haha maar dat hoop ik niet<_<Waar kom je vandaan? Is het ver rijden voor jou? Ik zou je even gaan volgen, is wel leuk toch gezien zelfde data :D En als je foto's plaatst krijg ik tenminst melding hihi 

Hoi, 

dankjewel 

herstel verloopt verder prima, ben er heel blij mee. :) 

Mijn voorsituatie voor de operatie was een grote a kleine lege b

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91

Echt handig borstenforum, want door jouw post heb ik meteen gebeld met OLVG West. Ik heb nu om 13.30 een afspraak met een anesthesist. Ik wist dat echt niet, want ik ben nog nooit geopereerd. Ik woon in Amsterdam dus heel ver rijden is het niet voor mij. Waar kom jij vandaan?.

Ik heb wel heel zin in de passessie hihi. Ik maakte een grapje tegen mijn man dat als ik straks mijn nieuwe boobies heb, dan kan ik ze mooi de volgende maand op een feestje showen in een leuk truitje/jurkje. Hij keek zo van ehhh oke. Ja ben er nu steeds meer mee bezig! :P

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Barbielena : Ja waarschijnlijk wordt het de 800 cc, overmorgen mn 2e passessie zoals je weet :) Had het zelf nooit gedacht, maar zoals je las dacht ik dat het minder was en het stond me erg mooi. Ik ga ervan uit dat als Nio mij heeft opgemeten en gezien hij mijn voorsituatie ook goed vindt dat de operatie goed gaat. Wat fijn om te horen dat de littekens bij jou nauwelijks zichtbaar zijn, daar ga ik natuurlijk ook voor :D Komt goed, je zult het zien hihi.

@daroe : fijn dat je wat aan mn topic hebt! Altijd leuk ;) Heb je een afspraak om 13.30u of moet je dan plaatsnemen in de wachtkamer? Het is nl. een inloopspreekuur beleid, dus denk dat je gewoon kunt plaatsnemen en dan op tijd zult zijn bij Nio gezien dat een uur later is. Mooi dat je het nu weet van de anesthesist, zo helpen we elkaar. Ik kom vanuit oost-nederland, dus voor mij is het 2u-2.5u rijden vandaar dat ik alles op 1 dag wil hebben, want bij file duurt het zelfs langer. Vorige keer 15.30u bij huis weg en kwamen pas tegen 21.30u thuis. Ik geloof graag dat je zin hebt in je passessie! :D Misschien kom ik je idd nog tegen, weet alleen niet waar ik dan op zou moeten letten haha dus als je een tas mee hebt zeg maar welke kleur :45: Haha als je je nieuwe boobies hebt, hoop ik dat je maandje daarna een leuk jurkje aan kan (houd ff rekening met sportbeha) en ja je man zou er ook aan moeten wennen dat je meer zelfvertrouwen krijgt :) Is alleen maar mooier een zelfverzekerde vrouw toch? Slaap lekker xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden :D

Hierbij even een update van mijn 2e consult bij dr. Nio. Ondanks dat hij uitliep kreeg ik rustig de tijd om weer de 800cc te passen en wat was het toch weer super mooi om te zien :wub: Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kipfiletjes, zoals ik ze noem, niet echt optimaal vind om in te schatten wat het resultaat wordt. Met 800cc worden er namelijk een grotere en kleinere over elkaar geplaatst in je sportbeha waardoor je een raar effect krijgt :lol: Dit zie je vooral aan de zijkant, maar van voren valt dit niet echt op. Ik had 2 shirtjes meegenomen, een t-shirt en een spaghettishirtje zodat ik in verschillende kleding een beeld kon krijgen ^_^ Tijdens de passessie ook besloten om nog even een grotere maat prothese te passen, ik wil graag zeker weten dat ik de goede keus maak. Wat mij vooral ook besloot dit te doen is dat ik heel veel lees (bijna alleen maar) ''had ik maar meer genomen'' en ja ik kan altijd voor een wissel gaan maar liever niet :P De grotere prothese (925cc) is van het merk Motiva, waar ik nog niet veel over weet aangezien ik de keuze had uit mentor of eurosilicone bij de 800cc. Mochten er hier meiden zijn en dit lezen met Motiva aub reageer eventjes met jullie ervaring of tag diegene! Ik neig nog steeds naar de 800cc van eurosilicone, maar wil toch even goed nadenken en research doen naar de 925cc van Motiva. Ik moet het 2 weken voor de operatie laten weten, voor nu staat de 800cc gepland, maar mijn definitieve antwoord krijgt hij in de 1e week januari. Ik wil dit op tijd doorgeven aangezien de 800cc (of meer) protheses besteld moeten worden ;) 
Ik had ook gelijk een 3 in 1 afspraak na dr. Nio: apothekersassistente, verpleegkundige en anesthesist. Ten 1e wat een knappe anesthesist, de kans is 1 op 10 dat hij mij onder de narcose zou brengen.. Laten we het hopen want naast dat hij knap is, is hij ook erg aardigB)  Anyway mijn medicatie en vitamines zijn goedgekeurd om te gebruiken tot en na de operatie en m'n bloeddruk was behoorlijk laag (verklaard ook mijn klachten de laatste tijd) dus dat moet ik volgende week weer even checken bij de huisarts. Wat natuurlijk het belangrijkste was: de anesthesist heeft mij goedgekeurd voor de narcose:136: 
Mijn operatiedatum blijft 20-01-2017 en ik weet dat ik (hoe het er nu uit ziet) in de ochtend geopereerd word, uiteraard ontvang ik t.z.t. nog een brief over de definitieve tijd, hoe laat melden etc. Hoop wel dat het een beetje vroeg is, aangezien de afstand wel een klein dingetje is als je later terug naar huis gaat. We gingen voor het consult om 11.20u weg bij huis en kwamen pas tegen 19u thuis, terugweg duurde 3 uur, maar alles voor de nieuwe boobies he! :43:
Nou ladies dit was het weer, ik wens jullie een hele fijne kerst met veel gezelligheid en lekker eten:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooow 925 :blush: dat gaan dan wel heeeele mooie grote boobies worden :D 

maar je hebt gelijk met wat je zegt, je kan beter er goed voor gaan dan dat je spijt krijgt. Helaas kan ik je niet informeren mbt de verschillen van de protheses, maar er zijn vast genoeg andere die dit wel kunnen.

fijn om te horen dat het passen is gegaan zoals je hoopte en dat maakt het de lange reis dubbel en dwars waard! Super dat je vriend er ook zo geduldig mee is en de rit ook netjes mee uit zingt. Die zal natuurlijk ook erg benieuwd zijn naar dat nieuwe stel wat eraan zit te komen hihi. 

Hmmm ik ben nu wel heel benieuwd naar die anesthesist :blush: heb je niet stiekem een foto kunnen nemen van hem haha. Maar top dat je groen licht hebt!! Nu nog meer aftellen naar je B-day!!!!

xxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn dat je weer goede ervaringen hebt met Nio. En wow 925cc :o Dat zullen grote boobies worden. Heb je in de zoekbalk nog niks kunnen vinden over motiva protheses?

Ik snap wel dat je zeker wilt weten dat je de goede maat kiest, het is toch niet niks en het liefste doe je het natuurlijk in 1 keer goed. Hoe vond je de 925cc? Dat heb ik niet kunnen lezen volgens mij? Als je gevoel 800 zegt en niet twijfelt over de 925 dan zou ik denk ik voor de 800cc gaan, maarja het is natuurlijk niet mijn keuze ;) 

Ooh een knappe anesthesist? Ik ben wel heel benieuwd hoe hij eruit ziet. Ivm met mijn werk heb ik al wel enkele anesthesisten gezien, maar dat waren allemaal oude mannetjes :P 

Phoe je met wel een eindje rijden zeg, maar je hebt in ieder geval wel een goede pc. 

Jij ook een fijne kerst! :) 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even kort, weinig tijd.. maar je weet dat er tussen 800 en 925 vooral een breedteverschil zit?
800 is 13,6 cm breed en heeft een projectie van  7,7 cm
925 is 14,5 cm breed en heeft een projectie van  7,5 cm
Niet om het lastiger te maken, maar het gaat er dus om of je die breedte van die 925 wilt..

De 1050 is trouwens de grootste die je kunt kiezen evt en die is 15 cm breed met een projectie van 7,8 cm

Dus vooral de breedte is waar je even naar moet kijken.. wat je zelf graag wilt

xxxx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Lieve meiden,

 

Hier ben ik dan eindelijk:o Ik heb getwijfeld of ik een eerlijk blogje zou gaan plaatsen of een leuk gemaakt blogje, ik houd van eerlijkheid dus ik heb gekozen voor het eerste. Dit doe ik niet om zielig over te komen, maar gewoon om uit te leggen waarom ik de laatste tijd (weken zie ik nu :( ) niet online ben geweest op het forum. Allereerst sorry hiervoor!:69:

Eind 2016 ben ik behoorlijk ziek geweest en terwijl ik nog niet helemaal beter was heb ik 2 jan. mijn bezoekje aan de kaakchirurg gehad. Ik had geen keus, want Nio wilde ook liever dat ik het voor mijn bv operatie zou doen ;) Nou zo gezegd zo gedaan, hoe moeilijk kan het zijn om m'n andere twee verstandskiezen eruit te laten halen? Tsja dat bleek dus niet zo te gaan als de vorige keer.. Gevolg: morfine tabletten, extreem veel pijn, geen goede genezing en ga zo maar door:blink: In totaal heb ik 7 bezoekjes gehad aan de kaakchirurg en veel in bed/op bank gelegen. Uiteindelijk kreeg ik zelfs het leuke bericht dat mijn bv waarschijnlijk niet door kon gaan als de 7 daagse ab-kuur niet aan zou slaan. Ik ben erg down geweest, omdat ik in totaal al meer dan een maand ziek was en daardoor mijn hele (leuke) voorbereiding thuis en hier op het forum in duigen zag vallen :79: Elke keer dacht ik: nou zometeen even op het forum maar dan was ik of te duf door de tabletten, of teveel pijn of gewoon te down aangezien ik nog maar moest wachten of het door ging:unsure: Inmiddels is het woensdag 18 januari en jawel dat betekent dat over 2 nachtjes het zover is, want laat ik na dit depressieve stukje eens even iets leuks vermelden: zowel de kaakchirurg als Nio hebben mij goedkeuring gegeven :136:Door mijn ziekte is het huishouden en de voorbereiding volledig in de soep gelopen dus gisteren en vandaag een groot deel proberen te doen! :D Nou nu gaan we even positief verder natuurlijk, want ik moet in de positieve mood komen (girls help mij) aangezien het bijna zover is.. Aangezien ik er totaal niet bij stil heb gestaan afgelopen tijd kan ik het niet echt bevatten hoor, maar toen ik gisteren mijn sportbeha ging halen dacht ik ineens het gaat nu wel heel snel uit het niets:lol: Mijn lieve vriendin heeft mij maandag (om alvast positiviteit te geven haha) voorzien van een warmtekussen rug, 2 grote kussens, eetblad voor op schoot, pyjama met knoopjes.. Gelukkig heb ik met goede moed mezelf ook voorzien van een heerlijke extra large fleecedeken zodat ik op de bank kan liggen en natuurlijk heerlijk ruime kleding aangeschaft (lees: roy donders stijl:P

 

De dames @Sonja1985, @Boobielicious~ in het bijzonder: ik zag 160 meldingen toen ik zojuist inlogde en ik kan ze niet allemaal gaan bekijken, maar ik ga zeker even bij jullie foto's kijken en op pb'tje reageren want in gedachten was ik wel bij jullie hoe het met jullie zou gaan! :blush:  De andere dames van mijn pb'tjes ga ik nu ook even antwoorden, dank voor jullie interesse in mij doet me goed^_^

 

I'M BACK! Jullie worden nu dus gespamt he door mij om mijn schade in te halen haha wees voorbereid :91:

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2017 om 22:56 zei Sonja1985:

@Miss91

hoe gaat het met je meid? Mis je hier op het forum... 

nog eventjes en dan ben je aan de beurt!!!

Heel lief, zie mijn blogje wat ik zojuist heb getypt! Ik spreekje zo nog wel even in pb'tje :53:

 

Op 26-12-2016 om 21:41 zei best_boobie:

Hoi hoi

Even kort, weinig tijd.. maar je weet dat er tussen 800 en 925 vooral een breedteverschil zit?
800 is 13,6 cm breed en heeft een projectie van  7,7 cm
925 is 14,5 cm breed en heeft een projectie van  7,5 cm
Niet om het lastiger te maken, maar het gaat er dus om of je die breedte van die 925 wilt..

De 1050 is trouwens de grootste die je kunt kiezen evt en die is 15 cm breed met een projectie van 7,8 cm

Dus vooral de breedte is waar je even naar moet kijken.. wat je zelf graag wilt

xxxx

 

Lief dat je even de moeite nam om dit voor mij te schrijven. Ik moet nog even een update blog plaatsen over wat mijn uiteindelijke keuze is geworden zie ik nu ^_^  Kan je vast verklappen dat de 1050 cc het niet is geworden hoor, het ging tussen de 800 cc eurosilicone en 925 cc motiva. Bedankt voor je pb'tje, attent en je ziet zometeen mijn gemaakte keuze :P 

Op 24-12-2016 om 11:23 zei Ellen125:

Oh wat fijn dat je weer goede ervaringen hebt met Nio. En wow 925cc :o Dat zullen grote boobies worden. Heb je in de zoekbalk nog niks kunnen vinden over motiva protheses?

Ik snap wel dat je zeker wilt weten dat je de goede maat kiest, het is toch niet niks en het liefste doe je het natuurlijk in 1 keer goed. Hoe vond je de 925cc? Dat heb ik niet kunnen lezen volgens mij? Als je gevoel 800 zegt en niet twijfelt over de 925 dan zou ik denk ik voor de 800cc gaan, maarja het is natuurlijk niet mijn keuze ;) 

Ooh een knappe anesthesist? Ik ben wel heel benieuwd hoe hij eruit ziet. Ivm met mijn werk heb ik al wel enkele anesthesisten gezien, maar dat waren allemaal oude mannetjes :P 

Phoe je met wel een eindje rijden zeg, maar je hebt in ieder geval wel een goede pc. 

Jij ook een fijne kerst! :) 

 

Nio is echt een toparts, kan niet anders zeggen. Ja dat is ff een shock he die aantal cc zo zwart op wit :o Heb ik zelf ook hoor. Ik plaats zo nog ff een update over wat mijn keuze is geworden, lees je gelijk even wat ik van beide cc's vond :) Ja de anesthesist was erg knap, mijn vriend zei dat zelfs. Hij was jaartje of 40 denk ik, maar echt wauw! Als mijn vriend er dan nog zo uitziet mag ik wel oppassen voor de dames :P Al heb ik straks 2 aanwezige andere dames hahaha flauw. Mooi haar, mooie blauwe ogen, subtiel zonnebank kleurtje, mooi horloge en prachtige tanden! Ja dat horloge doet het hem haha nee gewoon zijn hele uiterlijk en dat voor een anesthesist want net wat jij zegt vaak zijn het de wat oudere (nerd achtige) mannetjes -_-

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Jeetje, gelukkig heb je dat allemaal net op tijd achter de kiezen zeg!! 

 

Nu nog 2 nachtjes slapen en dan :01:

 

Vanaf nu gaat het gewoon allemaal goed, vooruit kijken hihi

 

Alvast heel veel succes!!

 

Xxx

Ja het was echt spannend en niet leuk. Vooral omdat ik vanaf begin dec. al liep te kwakkelen met mn gezondheid. Het bleek vorige week dus dat ik huppelepup (weet de latijnse naam niet meer) heb wat de extreme pijn veroorzaakt heeft en ze hebben mijn botvlies geraakt. Daarnaast gaat de wond niet dicht en geneest het niet goed. Maarrr na de ab-kuur, 4x spoelen per dag met spul is het gevaar nu geweken zeg maar ;) Nog persoonlijk contact gehad met Nio en ik krijg nog wel een ab-kuur vrijdag van hem mee, had ik liever niet want heb al zoveel ab'tjes gehad, maar hij wil geen risico lopen. Ik ga nu vooruit kijken, ik moet ook wel hihi want overmorgen is het al zover :o Dankjewel voor je succes, heb ik nodig hoor ben denk ik de dag zelf behoorlijk zenuwachtig. Liefs xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blog update: welk merk implantaat en het aantal cc :01: 

 

Aangezien jullie nog niet weten wat mijn definitieve keuze is geworden, hierbij even een update :) Zoals jullie weten (zie update 1e en 2e passessie) kwam ik uit op 800cc eurosilicone en bij de tweede passessie dit aantal cc weer gepast, erg tevreden, maar ook de 925cc motiva gepast :76: Na goed research te hebben gedaan naar het merk motiva en door het beeld wat ik bij de 2e passessie had heb ik besloten dat ik de motiva implantaten neem :D Nu het aantal cc, je denkt poeh 925 cc is nog groter dan die 800 cc, maar dit valt in de praktijk mee. Het verschil zit hem in de breedte van het implantaat en aangezien ik een behoorlijk brede borst heb zou dit erg mooi staan denk ik :blush: Ik zal later vandaag nog even foto's plaatsen van de passessie, al vind ik dat dit een verkeerd beeld geeft, vooral bij de 800cc waar twee pasprotheses over elkaar zitten :17:

Nu het bijna zover is merk ik wel dat er wat twijfels toeslaan hoor, maar dat zal erbij horen vooral met mijn cc :POver 1 ding is geen twijfel mogelijk: ik wil dit 100% en het is niet iets wat ik zomaar even heb besloten dus big boobies here i come :123: Liefs xx 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.