Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei bettynoboop:

Hij is al weer bijna voorbij... ik ben hem bijna door en heb het idee dat er langzaam verbetering komt, maar ben er nog lang niet hoor ;-)

Jij gaat echt lekker volgens mij. Ik zit al stiekum onder het verband te kijken :rolleyes:

Die 2 weken worden voor mij de grootste uitdaging! Ik heb links bloed op mn pleister en rechts niet....

 

Mij heb bloed middenin het witte bij mijn hals. Vanochtend ging het beter dan nu. Vraag me veel af wat ik mezelf heb aangedaan. Zoveel rugpijn. Zit en lig niet lekker en te lang overeind is ook niet prettig. 

Hoop dat het snel beter wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Ellen125:

 

Mij heb bloed middenin het witte bij mijn hals. Vanochtend ging het beter dan nu. Vraag me veel af wat ik mezelf heb aangedaan. Zoveel rugpijn. Zit en lig niet lekker en te lang overeind is ook niet prettig. 

Hoop dat het snel beter wordt

Ach meis, ik hoop ook dat je je snel beter voelt!! Bloed bij dat witte, bovenaan je borsten dus?? Is dat er dan niet opgekomen met inpakken? Dat is toch een rare plek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elboobies:

Dag 1 is bijna voorbij!  Jullie zien dus echt het bloed er doorheen komen? Haha stiekem gekeken :P Kan je het niet laten! @Ellen125 medicatie helpt niet tegen de rugpijn? 

Ik kan het niet laten, ben zo nieuwsgierig!! Ik ben natuurlijk vroeg geholpen, dus voor mij is dag 2 al bijna voorbij hoor! :rolleyes::D

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee medicatie helpt niet echt voor mijn rug. 

Mja rare plek he? Kan me alleen niet bedenken of dat er gisteren ook al zat. Vind het ook een hele rare plek.

 

hoe heb je gespiekt? Dat witte mij bij mijn hals zit echt hoog. Bij mijn oksel heb ik m los gepeuterd en om verband heen gevouwd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit dat witte alleen in het midden, ik kan dus prima iets naar beneden of omhoog schuiven... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elboobies ik ben zelfs nog vroeger  geholpen geweest, maar ik voel me net als @Ellen125Ik had vanmorgen ook zo'n rugpijn van in mijn bed te liggen. Ik heb me al de hele dag recht gezet in zetel omdat ik bang ben om terug zoveel pijn te hebben in rug.

@bettynoboopIk heb dus enkel een wit verband aan omdat ik latex allergie heb.Ik kan jammer genoeg niet piepen. Zo ziet mijn verband eruit.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zit mijn verband. Heb die borstband even een paar seconden los gedaan en toen iets minder strak weer om. Ademen werd vrij lastig en hoefde geen martelband te zijn geloof ik.

 

Bovenin bij dat witte jeukt het, maar zit ook opgedroogd bloed. Wellicht na de operatie omhoog gegaan? Lag toch redelijk plat in de kliniek volgens mij.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

In de gaten houden. Als het zo blijft zal het volgens mij van na de operatie zijn. Als je vers bloed zou zien, zou je best naar huisarts gaan.

Hebben wij te voet van de operatiekamer naar de ontwaakkamer geweest of beeld ik me dat in ? Ik heb het  gevoel dat ik dingen niet meer weet. Dat verband hebben ze ook aangedaan op de ontwaakkamer ? Ik denk.dat ik gekeken heb, maar kan me niet meer herinneren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

In de gaten houden. Als het zo blijft zal het volgens mij van na de operatie zijn. Als je vers bloed zou zien, zou je best naar huisarts gaan.

Hebben wij te voet van de operatiekamer naar de ontwaakkamer geweest of beeld ik me dat in ? Ik heb het  gevoel dat ik dingen niet meer weet. Dat verband hebben ze ook aangedaan op de ontwaakkamer ? Ik denk.dat ik gekeken heb, maar kan me niet meer herinneren 

 

Je bent zelf naar de Ok gelopen en weer terug naar de bedje. Verband hebben ze gedaan op de Ok. Ze hebben je toen recht gezet en toen hebben ze verband en borstband omgedaan en toen met een verpleger aan iedere kant ben je naar je bed gegaan. Ik durfde niet t kijken toen ze verband erom deden. Was redelijk helder en weinig geslapen. Veel gekeken en zag soms een nieuw iemand naar Ok gaan of terugkomen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het verband bij iedereen wel netjes zitten hoor.

 

Inderdaad wat Ellen zegt, we zijn zelf.weer terug gelopen met een zuster en broeder naast ons. Kan me ook.nog herinneren dat ik ze heb gezien. Was echt leuk! 

 

Haha @bettynoboop bijna dag 2! Zo kun je het ook zien :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik heb het denk ik toch iets onderschat. Normaal gesproken kan ik goed een dag op de bank hangen maar dat is nu wel anders. 

Voelt nu alsof ik alleen maar klaag, maar vind het gewoon eventjew ook niet zo positief. Vraag m af wannee het beter wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk al die fotootjes!! Ik kan me nog heel.goed herinneren dat ik ze gezien heb. Ik vond ze er echt raar uitzien van boven en ik zei gelijk dat ik ze niet zo groot vond, haha!. Ik was ook klaarwakker meteen. Ik lag om 11:30u alweer op mn bedje. 

  • Upvote 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Elboobies:

 haha niet zo groot!:lol: Wilden ze er niet gelijk wat bij stoppen? :P

Haha, ik heb juist voor de kleinste maat gekozen... ik vond ze er echt raar uit zien, haha! Ik hoop niet dat het lachen me vergaat als het verband eraf gaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Nee medicatie helpt niet echt voor mijn rug. 

 

Rugpijn hoog op je rug tussen je schouderbladen? Kan zijn van de operatietafel maar kan ook met DP plaatsing en strakke borstspieren. 
Bij mij trokken m'n borstspieren zo erg dat ik steeds met m'n schouders naar voren gedraaid zat, het hielp om iets warms op m'n rug te leggen of vragen of iemand het een beetje masseert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.