Ga naar inhoud

Nonky : 8 november 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey ik lees dat jouw lege borst ook pijnlijker was.  Ik had dat ook.

En met mijn litteken kon ik Piet Paulusma spelen, dus dat weefsel heb ik maar meteen weg laten halen. Maar ik merk wel dat de borst zelf dit keer meer pijn doet.

Volgens de chirurg kon dat heel goed van de infectie zijn dat alle zenuwen gevoeliger zijn.

Ik vind t wel schelen dat t maar een kant is. Dan ben je toch een stuk minder hulpeloos.

Ik hoop dat je koorts nog steeds weg is! Ik had een paar dagen voor de operatie ook verhoging en schrok me rot, maar was waarschijnlijk van de spanning. 

Beterschap! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat klopt idd @Dhaney een goede bruikbare arm is wel weer een voordeel in dit geval. Dan wel linkshandig wat handiger worden want niet alles lukt me. 

Jij had koorts.. ik zat onder de uitslag....zo zie je maar weer wat stress doet ook onbewust....

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

lekker geslapen! Gelukkig. Vocht trekt weg maar nog wel een dikke kneuzing in mn spier. Allen het vocht zat tot aan mn sleutelbeen en nu is dat een heel stuk lager. Ik denk toch die PMS die me genekt heeft in combi met de operatie.

net ff gepoedeld en een klein makeupje opgesmeerd... lekker!

liters brandnetelthee gaan er doorheen. Ik merk dat het helpt.

5e dag po...het voelt goed vandaag! 

Fijne dag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nonky:

Goedemorgen dames,

lekker geslapen! Gelukkig. Vocht trekt weg maar nog wel een dikke kneuzing in mn spier. Allen het vocht zat tot aan mn sleutelbeen en nu is dat een heel stuk lager. Ik denk toch die PMS die me genekt heeft in combi met de operatie.

net ff gepoedeld en een klein makeupje opgesmeerd... lekker!

liters brandnetelthee gaan er doorheen. Ik merk dat het helpt.

5e dag po...het voelt goed vandaag! 

Fijne dag xx

Fijn voor je dat je je al wat beter voelt ... ga je er ook een beetje van genieten toch? X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mevonnie:

Fijn voor je dat je je al wat beter voelt ... ga je er ook een beetje van genieten toch? X 

Nou dat duurt nog ff denk ik....eerst maar es die 6 weken om....

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Nonky:

Nou dat duurt nog ff denk ik....eerst maar es die 6 weken om....

Begrijp ik ook wel dat je dat denkt :53:maar af en toe je borst heel lief toespreken en aaien ...als je t ff moeilijk hebt ..helpt echt probeer r t maar eens....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die @BrownieG, ja ik zit echt vaak op de wc. Maar volgens mij helpt het echt supergoed. Zat die rechter vd week nog aan mn nek geplakt en nu toch echt al goed op zn plek! 

Altijd blij om iets van jou te lezen, de dag begint goed.

Morgen naar A'dam voor controle. En vandaag de hele dag alleen thuis... rustig aan. Ik heb eigelijk geen pijn maar neem nog pcm voor het zware gevoel. Heerlijk geslapen en snachts geen medicijnen nodig...

We gaan weer vol goede moed verder dag 6po.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt goed zeg!!! rustig aan, niet te gek doen en laat maar lekker voor je zorgen :) voor je het weet, ben je 6 weken verder en kan je eindelijk van je meiden genieten! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nonky:

Ha die @BrownieG, ja ik zit echt vaak op de wc. Maar volgens mij helpt het echt supergoed. Zat die rechter vd week nog aan mn nek geplakt en nu toch echt al goed op zn plek! 

Altijd blij om iets van jou te lezen, de dag begint goed.

Morgen naar A'dam voor controle. En vandaag de hele dag alleen thuis... rustig aan. Ik heb eigelijk geen pijn maar neem nog pcm voor het zware gevoel. Heerlijk geslapen en snachts geen medicijnen nodig...

We gaan weer vol goede moed verder dag 6po.....

Heyyyy, ja die tiet denkt, ga maar snel aan de slag voordat bazin boos wordt hahaha. Zonder gekkigheid, ben blij dat je boob zn plekkie aan het vinden is en dat al zo snel :35: Hoop dat jij je vermaakt hebt vandaag want weer was toch ***# Een dag om binnen te zitten en niet te hoeven werken :134: 

Zoo, wat super dat je geen pijn hebt en s'nachts niets slikt! Ik had ze toen maar opgemaakt :45: Geen idee of ik zonder ook niets voelde... Ach, leken op snoeppies hihi. 

Succes morgen bij je controle en herhaal maar weeeer, rustig doen he!! Proberen om op je luie komt te zitten,..lekker winter vet spekken, whoehaaa

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sabi:

Hey nonky

hoe is het nou met je? voel je je nu anders dan vorige keer? En hoe is het met de spanningen of zit je nu best relaxed? Ik heb namelijk echt tot de eerste 4 weken tot de littekens goed dicht zaten in lichte stress gezeten

Hoi Sabi, ja het is best spannend. Rechts steekt en prikt maar ziet er goed uit..maar...Vooral voor mn linkerborst want daar is een brandwond gemaakt tijdens de operatie. En ja die was helemaal goed... Ja dat gebeurt alleen bij mij natuurlijk... maar dat is een schrijnende plek en ik heb geen idee of de prothese die echt vlak onder mn huid ligt hier schade van heeft ondervonden...

Ik ga zo op controle. 

Met jou alles nu ok? Zitten ze ook gelijk? Ben je blij nu?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brandwond gemaakt wat:huh:

ja bij mij zijn ze nu echt perfect (hadden iets groter gemogen uiteindelijk) maar ben er super blij mee

lijkt ook net alsof ze er altijd gezeten hebben. Herstel was ook vlekkeloos en heb denk maar 1 week last gehad

Sport nu alweer volop (behalve borstspieren dan) en ze voelen heel natuurlijk en zacht en ja ze zitten gelijk maar bij mij waren ze natuurlijk allebei geplaatst en verwijderd dus dat scheelt dan dalen ze gezamelijk

succes op controle, spannend hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, het zit erop. Alles zag er goed uit. Idd wel een brandwond streep van 3cm op mn linker borst. Wat is er gebeurd...het was volgens v selms een technische storing ah apparaat. Het apparaat is een soort hete naald om bloedvaatjes mee dicht te maken. Dat lag uit op mn borst maar er kwam toch stroom doorheen.  En daar om nu deze streep. Hij heeft melding gemaakt bij de fabrikant vh apparaat. Ik hou een litteken. Nou heb ik al veel striae hij zegt dat het niet zal opvallen. Mijn andere borst ziet er goed uit. Hij heeft er flink wat werk aan gehad, het was moeilijk om die 700 cc erin te krijgen alles eas zo terug gekrompen maar het is goed afgelopen zover. Volg week hoef ik niet terug. Ik heb nu voor 21 febr een date dat is zn laatste dag bij velthuis.

Ik vind het echt een fijne vent, heb ik ook tegen m gezegd. Jij bent een fijne patiënt, toch een speciaal geval. Haha dat heb ik meer gehoord. 

Dus het zal dan wel goedkomen ga ik maar vanuit. Nu snel naar huis want ik moet met de hond naar de da.....die heeft ook weer iets en zo is er altijd wat. Maargoed toch allemaal een fijne dag. Maak het binnen gezellig want buiten is t pet..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Die andere twee zijn nu eigenlijk schroeiplekken en geen echte wond. Ook niet over gehad verder. Dit is echt een brandstreep. Met rood en vervelend gevoel. Ik ga calendulazalf halen of misschien wel bepanthen ? Als het maar vet is Maar dus straks wel een litteken..  Nou als we ooit een lift nodig hebben mag hij het eruit snijden. Krijg ik vast korting...

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Nonky:

Hoi BB,

Die andere twee zijn nu eigenlijk schroeiplekken en geen echte wond. Ook niet over gehad verder. Dit is echt een brandstreep. Met rood en vervelend gevoel. Ik ga calendulazalf halen of misschien wel bepanthen ? Als het maar vet is Maar dus straks wel een litteken..  Nou als we ooit een lift nodig hebben mag hij het eruit snijden. Krijg ik vast korting...

Nou, haal maar calendula. Heb zelf een ongelukje met de oven gehad en blaar ging daarna open. Sinds ik smeer met calendula, gaat het met sprongen vooruit. Hoe eerder je begint te smeren hiermee (bij brandwonden) hoe minder je straks een litteken zult zien :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Nonky:

Hoi dames, het zit erop. Alles zag er goed uit. Idd wel een brandwond streep van 3cm op mn linker borst. Wat is er gebeurd...het was volgens v selms een technische storing ah apparaat. Het apparaat is een soort hete naald om bloedvaatjes mee dicht te maken. Dat lag uit op mn borst maar er kwam toch stroom doorheen.  En daar om nu deze streep. Hij heeft melding gemaakt bij de fabrikant vh apparaat. Ik hou een litteken. Nou heb ik al veel striae hij zegt dat het niet zal opvallen. Mijn andere borst ziet er goed uit. Hij heeft er flink wat werk aan gehad, het was moeilijk om die 700 cc erin te krijgen alles eas zo terug gekrompen maar het is goed afgelopen zover. Volg week hoef ik niet terug. Ik heb nu voor 21 febr een date dat is zn laatste dag bij velthuis.

Ik vind het echt een fijne vent, heb ik ook tegen m gezegd. Jij bent een fijne patiënt, toch een speciaal geval. Haha dat heb ik meer gehoord. 

Dus het zal dan wel goedkomen ga ik maar vanuit. Nu snel naar huis want ik moet met de hond naar de da.....die heeft ook weer iets en zo is er altijd wat. Maargoed toch allemaal een fijne dag. Maak het binnen gezellig want buiten is t pet..

Xx

Fijn te lezen dat het nu beter met je gaat.

En die brandwond moet jou weer overkomen :22: dit middel http://www.boegemgezondheidszorg.nl/balsem/boegembalsem.htm misschien heb je hier iets aan

 

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, 

Dag 10 po. Het gaat goed. De gebruikelijke steekjes en soms harde borsten want links doet gezellig mee. Best fijn 1 hand over. Zo kan je toch wat meer. Ik ben wel snel doodmoe.. hijgend hert. Mn brandwond ga ik morgen weer es bekijken. Ik overweeg toch of ik erover nog es ga bellen. Zo raar eigenlijk hoe dit gaat. Er zal toch wel een procedure zijn via velthuis voor dit soort gevallen. Ik weet namelijk niet of dit nog een staartje krijgt. Ik kan maar voorbereid zijn.

Fijne dag allemaal. Het regent lekker dus ik kruip nog ff onder een dekje op de bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.