Ga naar inhoud

Nonky : 8 november 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben weer terug van weggeweest. Op  8 november as.  staat mn bv van mijn rechterborst gepland. In maart dit jaar had ik een wissel maar helaas een complicatie waardoor de prothese eruit moest. Dus hopelijk gaat nu alles ok en ben ik lekker snel hersteld straks.

gr Nonky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je vorige topics gelezen en jeetje wat een verhaal zeg. Echt bewondering voor jou. Fijn dat je nu weer een datum hebt, en is ook vrij dichtbij nu. Nu lekker aftellen dus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

Olaaaaaaa, your back!!

Nou Nonkey, gaan we lekker aftellen voor je! Alles goed met je? 

:53:

hey BrownieG! ja ik dacht we gaan weer eens meelezen op t forum...ff inlopen zeg maar voor de operatie..... Hier alles ok hoor. Met jou ook alles ok? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bayleef:

Heb je vorige topics gelezen en jeetje wat een verhaal zeg. Echt bewondering voor jou. Fijn dat je nu weer een datum hebt, en is ook vrij dichtbij nu. Nu lekker aftellen dus :D

Dankjewel, ik ben het eigenlijk allemaal al weer vergeten moet ik zeggen.. Gelukkig maar. Dus nu op naar de 8/11 en vol goede moed erin. Hopelijk in december dan ein....de...lijk.... die mooie bhs scoren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky Met mij alles okido en de boobs ook. Af en toe een momentje van groter mja, dat momentje is ook zo weer weg gelukkig ;) Fijn dat alles aan jouw kant goed gaat en weer ready bent voor je operatie! En we gaan er zeker vol goed moed in!! ... Ben nog steeds niet weg hier :P dus..ga het meemaken whahahaha xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky,welcome back. Dat schiet alweer op dan hè? Kun je lekker af gaan tellen. Je hebt nu een half jaar moeten wachten toch? Best lang..... ik moet vanaf nu nog ongeveer 9 maanden wachten op mijn hersteloperatie. Maar druk, druk, druk... dus de tijd zal wel voorbij vliegen. Ik hoop dat bij jou nu alles eindelijk ook eens goed zal gaan. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

@Nonky,welcome back. Dat schiet alweer op dan hè? Kun je lekker af gaan tellen. Je hebt nu een half jaar moeten wachten toch? Best lang..... ik moet vanaf nu nog ongeveer 9 maanden wachten op mijn hersteloperatie. Maar druk, druk, druk... dus de tijd zal wel voorbij vliegen. Ik hoop dat bij jou nu alles eindelijk ook eens goed zal gaan. 

Xxx Jaydee 

Hoi Jaydee,

Ja je weet het, de dagen vliegen voorbij........En het gaat helemaal goedkomen, zeker weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn zeg dat je nu een datum hebt. Ik heb je verhaal gelezen en jeetje meid wat heb je een hoop ellende meegemaakt. Wat fijn dat je die periode straks af kunt sluiten met prachtige borsten :)

Moet nu ook weer vast erg spannend voor je zijn maar zoals ik je een beetje in kan schatten vanuit je eerdere berichten ben je een ontzettend positief ingesteld persoon.

Ik ga met je mee aftellen en duimen dat jij straks eindelijk kan genieten van een stel prachtige borsten :71:

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

yeaaaaaaayyy daar is ze weer! oooh nog 8 dagen en dan ben je alweer aan de beurt, lekker zeg! van de ene kant lang geduurd, maar ook weer vlot gegaan...

 

eventjes volhouden, je hebt straks prachtig mooie borsten, let maar op! ik ga voor je duimen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, nou nog een paar nachtjes slapen en dan is het weer zover....Ik ben nu niet zenuwachtig ofzo, heb meer zoiets van nou, huppekee ff erinzetten en weer gaan.... alleen zo werkt het niet helaas. hahaha. Ik weet dat ik moet herstellen en dat dat tijd gaat kosten.... maarja...

Ik moet wel zeggen dat ik het goed beu ben die stoffen vulling. niemand ziet het hoor, het is prima aan de buitenkant. maar het blijft toch een dingetje. En ik heb ook meer last van mn lege borst dat van de volle. gek he...Lijkt wel alsof dat meer trekt enzo... Die andere voel ik niet tot nauwelijks.

Ok dus di 9.30 in Hilversum zijn. en dan 1010 ong geholpen worden. Ik ga ervanuit dat het met 1 bruikbare arm een heel stuk beter te doen is het herstel. We zullen zien.

Bedankt voor de lieve woorden.

Fijn weekend allemaal, tot later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend en heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nonky:

Hoi dames, nou nog een paar nachtjes slapen en dan is het weer zover....Ik ben nu niet zenuwachtig ofzo, heb meer zoiets van nou, huppekee ff erinzetten en weer gaan.... alleen zo werkt het niet helaas. hahaha. Ik weet dat ik moet herstellen en dat dat tijd gaat kosten.... maarja...

Ik moet wel zeggen dat ik het goed beu ben die stoffen vulling. niemand ziet het hoor, het is prima aan de buitenkant. maar het blijft toch een dingetje. En ik heb ook meer last van mn lege borst dat van de volle. gek he...Lijkt wel alsof dat meer trekt enzo... Die andere voel ik niet tot nauwelijks.

Ok dus di 9.30 in Hilversum zijn. en dan 1010 ong geholpen worden. Ik ga ervanuit dat het met 1 bruikbare arm een heel stuk beter te doen is het herstel. We zullen zien.

Bedankt voor de lieve woorden.

Fijn weekend allemaal, tot later.

Hey hey, gaat opschieten voor je, as dinsdag al! Vervelend dat je lege borst meer trekt? Heeft je PC daar iets over kunnen uitleggen? Zal vast nog aan het herstellen zijn maar soms is het hoe/waarom wel fijn om te weten. 

Nou, Nonkey..heeeeel veeeeel succes komende week en neem lekker afscheid van die stoffen vulling. Zal aan je denken :116::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2016 om 13:44 zei Nonky:

En ik heb ook meer last van mn lege borst dat van de volle. gek he...Lijkt wel alsof dat meer trekt enzo... Die andere voel ik niet tot nauwelijks.

Hey morgen nieuwe boob erin & komt helemaal goed! xxx

Succes morgen en ik denk aan je mop !! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Het zit er weer op. Of in beter gezegd... Vannacht als efn blok geslapen, vanmorgen al vroeg op pad, half acht in de auto, 10 uur kwamen we aan in Hilversum. Eedn half uur te laat! Niks aan te doen...zoveel file!

Daarna ging alles heel xnel hoor. Binnen een kleine 3 kwartier lag ik al in de ok. Het was grappig, ik kwam veel beknde gezichten tegen..hé jij bent t! Ja maar graag wel de laatste x dit jaar hoop ik.... drie maal is scheepsrecht.

Rond 12 uur was ik er weer. Mijn borst was wel weer redelijk geslonken zonder vulling dus v Selms gaf aan dat hij wel wat moest rekken. Ook in drie lagen gehecht? Geen idee wat dat inhoud. Ik zei is goed hoor... Maarreh...ik heb nu wel door wat hij bedoelt....jeetje ik heb nu echt een ploftiet. Borstspier is heeel erg van slag....oksel doet zeer. Ik ben zo blij dat links bruikbaar is.. ik kan echt nog lachen deze week... mn borstbeen is ook gelijk weer foetsie. Wat een auw!

Maarja, het is weer gedaan en ik weet elk herstel is anders, elke operatie ook. Het gaat vast goedkomen en ik neem braaf mn pilletjes op tijd...

Oja, v Selms schijnt deze dag voor het laatst geweest te zijn bij de Velthuiskliniek.....hij kon het moeilijk combineren met Amsterdam ofzo. Dus voor mn eindcontrole maar eens een date in Amstrdam bij het slaz plannen...

Alle dames die nu in de lappenmand zitten een goed herstel gewenst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Nonky

Hehe het zit erop en eraan! Fijn dat alles goed is verlopen :116: Nu rustig herstellen ondanks je ploftiet en strakke spier. Als ik het zo lees dan heb je goed auwie..pijnstilling op tijd innemen.  Ondanks dat je links kan gebruiken toch RUST nemen hoor want dit was echt de laatste keer met je borsten!!

Fijn herstel en geniet van je uitzicht... Je bent weer compleet yeahhhh :43:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nonky:

Hoi dames,

Het zit er weer op. Of in beter gezegd... Vannacht als efn blok geslapen, vanmorgen al vroeg op pad, half acht in de auto, 10 uur kwamen we aan in Hilversum. Eedn half uur te laat! Niks aan te doen...zoveel file!

Daarna ging alles heel xnel hoor. Binnen een kleine 3 kwartier lag ik al in de ok. Het was grappig, ik kwam veel beknde gezichten tegen..hé jij bent t! Ja maar graag wel de laatste x dit jaar hoop ik.... drie maal is scheepsrecht.

Rond 12 uur was ik er weer. Mijn borst was wel weer redelijk geslonken zonder vulling dus v Selms gaf aan dat hij wel wat moest rekken. Ook in drie lagen gehecht? Geen idee wat dat inhoud. Ik zei is goed hoor... Maarreh...ik heb nu wel door wat hij bedoelt....jeetje ik heb nu echt een ploftiet. Borstspier is heeel erg van slag....oksel doet zeer. Ik ben zo blij dat links bruikbaar is.. ik kan echt nog lachen deze week... mn borstbeen is ook gelijk weer foetsie. Wat een auw!

Maarja, het is weer gedaan en ik weet elk herstel is anders, elke operatie ook. Het gaat vast goedkomen en ik neem braaf mn pilletjes op tijd...

Oja, v Selms schijnt deze dag voor het laatst geweest te zijn bij de Velthuiskliniek.....hij kon het moeilijk combineren met Amsterdam ofzo. Dus voor mn eindcontrole maar eens een date in Amstrdam bij het slaz plannen...

Alle dames die nu in de lappenmand zitten een goed herstel gewenst.

 

Hoi Nonky

Jij bent een van de dames die mij op dit BF bezig houd wat jij hebt moeten doorstaan wil ik echt niet iemand toewensen.

Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe :71:

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.