Ga naar inhoud

Nonky : 8 november 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Nonky:

Hoi dames, 

Dag 10 po. Het gaat goed. De gebruikelijke steekjes en soms harde borsten want links doet gezellig mee. Best fijn 1 hand over. Zo kan je toch wat meer. Ik ben wel snel doodmoe.. hijgend hert. Mn brandwond ga ik morgen weer es bekijken. Ik overweeg toch of ik erover nog es ga bellen. Zo raar eigenlijk hoe dit gaat. Er zal toch wel een procedure zijn via velthuis voor dit soort gevallen. Ik weet namelijk niet of dit nog een staartje krijgt. Ik kan maar voorbereid zijn.

Fijne dag allemaal. Het regent lekker dus ik kruip nog ff onder een dekje op de bank.

Hee hijgend hert :P, misschien doe je toch teveel omdat je juist meer kan met een hand? Wel fijn dat het goed gaat en mag onderhand wel toch!! Maar wat voor soort procedure bedoel je eigenlijk nav van je brandwond? Vergoeding of controle hierop?? Is me effe niet duidelijk. Maar dag 10 already, happy for you!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey @BrownieG ik dacht meer aan hoe verder als.....

 Ik heb t vanmorgen weer bekeken en het gaat wel goedkomen denk ik...

pijnstilling ben ik vanaf dus dat is mooi. Alleen een cm of 2/3 verschil in de hoogte vd borsten. Ik hoop dat het nog bijtrekt, verwacht van wel. Vocht valt mee alleen mn spier is nog erg stug. Logisch we zijn nog geen twee weken verder..

ik ben alweer ongeduldig want ik wil dat t klaar is. Maar ik hou me koest hoor.. t moet nou eenmaal en geen zin in verrassingen dit jaar. MAnlief nog ff op pad gestuurd voor n bh... alles lijkt te klein en zit niet lekker.... 

fijn weekend allemaal.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola, dat je ongeduldig bent had ik allllang door whahaha maar goed dat je daar bewust van bent hihi. Tijd heelt alle wonden dus idd koest houden. We willen alleen verassingen in onze schoen en onder de boom :P 

Had je geen sportbh meer van de laatste keer dan? Nu is het toch wel lastig omdat 1 borst herstellende is dus het zal sowieso niet comfortabel zitten, denk ik!! Ik hoop dat je mannetje met de juiste BH is thuisgekomen ;) ... 

Jij ook een Fijn weekend, hou ze warm want het is kouddddd buiten brr

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 dagen po....

pffff, ik vind het opnieuw lastig dat je zo rustig moet blijven. Ik doe echt m'n best maar zelfs dan ga ik nog wel over de streep.... Lig ik savonds uitgeteld op de bank. Niet zozeer m'n borst maar m'n rug, alles doet zeer....Maárja, ff een boodschapje, wasje erin, autorijden, koken, t lijkt allemaal niks maar ondertussen.

het voelt ook wel raar moet ik zeggen, een kant die echt nog niet ok is. En de andere die schijnt ok te zijn maar schijn bedriegt......die doet gewoon lekker mee aan t eind Vd dag. Logisch, die gebruik ik meer. Die nwe borst is ook veel strakker. Moet echt weer wennen aan t idee dat ze wel zal indalen. Voorlopig merk ik er niks van. Ik hoop van wel..De borstplooi zit op gelijke hoogte alleen m'n huid is daar veel strakker doordat er toch ook weer een randje litteken is weggehaald. En ze was gekrompen natuurlijk. En m'n spier is nog steeds v slag.

oja en bh is ook gelukt. Manlief kwam thuis met een hele tas vol. Had ie zo meegekregen, kijk maar wat past en dan breng je de rest terug......supergoed! Kon ik t eerst af met een 90 E is het nu 95 E.... Niks aangekomen maar toch... Deze Anita extreme zit wel beter doordat de maat groter is, bandjes langer en dikkere onderband die niet dubbelklapt. Schiet mij maar lek.. Oja en in t zwart is ie te groot...dezelfde bh! Meuh? 

vandaag dan maar een extra rustig dagje ingepland... Ga ik ff een inhaalslag doen met uitzending gemist.

fijne dag allemaal dames xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nonky

Hm toch wel gek dat je zegt dat die andere borst meedoet, die is toch al 8 maanden po of zo? 

Toen ik 8 maanden po was deed ik ook echt alles met m'n borsten en had er dan niet echt last van.  ja de normale dingetjes, maarja die horen er gewoon bij hè :)

Het is wel verstandiger om toch niet zo actief te zijn. je weet hoe belangrijk het voor je lichaam is om de energie te hebben om te herstellen hè.  Het kost zoveel geld en tijd, dus neem nou echt ff die 6 weken.... Zo zonde als je je eigen herstel in de weg zit...

En wat kleur betreft van een bh, klopt, de kleur heeft invloed op de maat van de bh. Dat is algemeen bekend (in ieder geval in lingerie winkels) 

Een goed herstel, wees nou gewoon ff streng voor jezelf.

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja BB, ik weet t....... ben ik ook vandaag en het hele weekend zeker. Dan zijn er weer hulptroepen. Het is ook nog maar kort dag, we zijn nog geen 3 wkn verder...

ik merk dat mn linker savonds wat steekt.ik denk toch van de ingreep. Want sinda dien heb ik dat. Hoe het kan geen idee...

ik ga weer op standje extra chill de komende tijd.... 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

En wat kleur betreft van een bh, klopt, de kleur heeft invloed op de maat van de bh. Dat is algemeen bekend (in ieder geval in lingerie winkels) 

Ships, wist ik niet.. En ik maar denken yeahhh...ze groeien..kom maar op... Wat een illusie zeg :83:

7 uur geleden zei Nonky:

ik ga weer op standje extra chill de komende tijd.... 

Chillen met die billen en luisteren naar je lichaam!! Voor die 16 dagen vind ik je niet lui genoeg... Neem deze tijd nou gewoon want je knapt er echt van op en na je herstelweken Is het al hectisch genoeg als je alles weer moet oppakken. 

Fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet weer de held uitgehangen....niet dus... Mn pleister van mn litteken afgehaald. Nou kom je echt niet bij als je mij bezig ziet. Eerst alles klaargelegd, alcohol om mn pincet te ontsmetten, watje, gaasje, bril... Daarna onder de douche met mn douche bh aan want zonder durf ik echt niet... 

Gedouched, afgedroogd en dan het gedoe.... Je kan je voorstellen dat ze lekker vastgeplakt zaten na bijna twee weken. Ik start met het zoeken naar een beginnetje..pulk pulk en ja hoor...met mn pincet trek ik langzaam aan het pleistertje.....aaarrghh.... Ik krijg het warm en pffff. Uiteindlijk op mn bed gaan liggen en daar met een spiegel toch alles eraf gekregen... Het ziet er netjes uit op 1 klein rood plekje na aan de eindkant vh litteken..... Niet nat, wel rood...ik heb maar een gaasje op het litteken gedaan en nu maar hopen dat alles ok blijft.  Die borst is wel strak hoor, die andere hangt wat meer. Ben benieuwd hoe dat uiteindelijk word. Ik ga er in elk geval niks aan laten doen zolang ik er geen last van heb. Lees pijn...

De chillstand v gisteren heeft me goed gedaan. Ik hou m erin vandaag, heb zowiezo geen energie meer na dit pleister avontuur...

mn brandwondje ziet er goed uit, bruin, ik hou m nog ff vet en hoop dat de schade uiteindelijk meevalt..

fijn weekend allmaal. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed allemaal! Was weer effe spannend om je litteken te zien onder je pleister maar dit heb je dus weer gehad.. Hopelijk helpt dit in het proces van helen zodat je minder angst hebt voor je herstel. Goed idee om een gaasje te plaatsen op je litteken en idd droog houden. Rood plekje wel in de gaten houden. Chilze nog :) 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei BrownieG:

Klinkt goed allemaal! Was weer effe spannend om je litteken te zien onder je pleister maar dit heb je dus weer gehad.. Hopelijk helpt dit in het proces van helen zodat je minder angst hebt voor je herstel. Goed idee om een gaasje te plaatsen op je litteken en idd droog houden. Rood plekje wel in de gaten houden. Chilze nog :) 

Xx

 

 

Xxx fijn wijfie ben je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een lekker dagje achter de rug. Ik ben nu op dag 23 en wat ik merk is dat ik nog stijf ben in mn spieren en smorgens als ik wakker word is mijn hand stijf van het vocht. Maar dat trekt al snel bij gelukkig.

na het douchen vanmogen nog even goed alles bekeken. Ik zie dat het indalen gestart is...pfff gelukkig. Het is nog al een verschil met mn borst van 15 mrt.....maar ik denk dat het wel goed komt. Knap werk weer van Van Selms. Mijn litteken ziet er rustig uit. So far so good.... Dat het misging verl x was dikke pech en na vier weken po.. Ik ben blij als ik daar overheen ben. De psychologische grens... Ik heb ook minder last van pijntjes en branderig gevoel, ook door de pcm natuurlijk. Maar we zijn op de helft! Yeah! 

fijne avond..

 

 

 

 

 

 

 

 

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, happy Sinterklaas, 

Morgen dan al 4 weken geleden geopereerd! En...heel blij! De pijntjes verdwijnen zo langzaam aan. Het litteken ziet er echt prachtig uit en mn borst ook. Het is ongelooflijk maar er is nog maar een klein verschil met de andere, ik kan er mee leven. In bh zie je er niks van trouwens.

ik merk dat ik eindelijk wel vertrouwen heb in een goede afloop. Ben nu toch al stiekem naar bh's en bikini's aant kijken..... al is het voorlopig niet aan de orde, maar wel leuk.

nog twee weekjes en dan mag ik alles weer oppakken, heerlijk! 

Allemaal een fijne dag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky you too..fijne Sinterklaas 

He, lekker om te lezen dat je er weer vertrouwen in je boobs hebt :136: Nog 2 weken en dan heb je weer wat vrijheid erbij hihi, te beginnen met lekker shoppen.. Kan jouw het schelen..gewoon een sexy bh halen..hoppa.. hebben ze wel verdiend toch haha

Nog effe lief voor ze zijn :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Nonky:

Goedemorgen, happy Sinterklaas, 

Morgen dan al 4 weken geleden geopereerd! En...heel blij! De pijntjes verdwijnen zo langzaam aan. Het litteken ziet er echt prachtig uit en mn borst ook. Het is ongelooflijk maar er is nog maar een klein verschil met de andere, ik kan er mee leven. In bh zie je er niks van trouwens.

ik merk dat ik eindelijk wel vertrouwen heb in een goede afloop. Ben nu toch al stiekem naar bh's en bikini's aant kijken..... al is het voorlopig niet aan de orde, maar wel leuk.

nog twee weekjes en dan mag ik alles weer oppakken, heerlijk! 

Allemaal een fijne dag xx

Wat fijn te lezen dat het met jouw nu ook de goede kant opgaat :53:dit heb je zeker verdient na alle ellende die hebt mee gemaakt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah lief van je Boobs16,

maar weet je wat t is, als mens verleg je gewoon je grens. Je gaat mee in hoe het gaat en dan kan je ineens veel meer aan dan wat je je van te voren had beseft...

en nu is alles weer goed gekomen toch! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Nonky:

Ah lief van je Boobs16,

maar weet je wat t is, als mens verleg je gewoon je grens. Je gaat mee in hoe het gaat en dan kan je ineens veel meer aan dan wat je je van te voren had beseft...

en nu is alles weer goed gekomen toch! 

Xx

Daar heb je helemaal gelijk in. En nu genieten van je boobs!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky net even dit topic van je gelezen. En ik vind het zo knap van je hoe je je er doorheen hebt geslagen!!!!

Logisch dat na alles wat je hebt meegemaakt je vol spanning zit en angst heb van..... het zal toch niet weer.... maar hey gelukkig is het geluk nu ook aan jou kant en kan jij over paar weekjes pronken in nieuwe bh's en van de zomer trots in bikini lopen!!.

Ik gun het je enorm meid!!

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fayenne, 

het gaat gelukkig heel goed moet ik zeggen. Vandaag de hele dag op pad geweest en dan heb ik savonds wel last van mn rug enzo maar verder is t wel ok. Optijd naar bed, rond 10 stort ik in. Om vervolgens om 2 uur snachts weer hier te zitten met thee en beschuit... Maarja, ik hoef morgen niet vroeg op dus het zal wel goed komen.

ben helemaal happy met mn boobs nu en het is moeilijk voor te stellen dat ik zolang met 1 borst heb gelopen. De tijd gaat achteraf altijd heel snel. Nu aankomende dinsdag 5 weken geleden geopereerd.

dus laat die zomer maar komen, kom maar op met die jurkjes! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.