Ga naar inhoud

Nonky : 8 november 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Nonky, Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Dat heb je ook wel verdiend hoor. Jij gaat lekker shinen van de zomer. Duurt alleen nog ff hè? Maar in mooie truitjes of winterjurkjes zullen je boobs ook vast heel mooi uitkomen. Ik vind juli (wanneer ik weer geopereerd ga worden) heel ver weg klinken, maar ik heb in februari eindpresentatie voor mijn cursus, 20 maart is onze dochter uitgerekend van onze kleinzoon,   dus dan ben ik daar weer een aantal weken druk mee en dan is het nog maar een kleine drie maanden. En dan hoop ik er ook klaar mee te zijn. En dan ga ik half september op Appelpop mijn nieuwe meisjes eens laten shinen :38:. Maar jij bent gelukkig al bijna zover. Heerlijk! Geniet ervan. Komen er nog nieuwe foto's in je album? Ben benieuwd.

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @nonky. Ik had net als jij dat mijn goede borst meedeed met de pijntjes in t begin.

Hoeveel verschil heb jij nog tussen je borsten? Ik nu ruim 2 maanden verder nog dik een cm en daar baal ik flink van. Ze zijn zo anders :( De nieuwe heeft ook nog megaveel bolling van boven en de andere niet. Echt geen gezicht in n bh. Ik lag in de tussentijd ook nog in scheiding dus alles was me ff teveel.

en de gedachte dat ik straks met 2 verschillende boobs moet gaan daten maakt me nu al verdrietig :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.