Ga naar inhoud

Nonky : 8 november 2016 : Dr. van Selms : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan zeg!!! en wat jammer dat je zo vreselijk Auwiee hebt, dus... lekker rusten, pilletjes op tijd innemen en herstellen... dit is je laatste keer geweest he, rustig aan! je bent weer complete :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nee dat mag niet! Verdomme.... heb je al medicatie ervoor en de PC gebeld? Balen meid, hoop dat het maar eventjes is en je verder met rust laat. Succes dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kut..koorts....  dacht ik..mn lijf voelt zo aan de thermometer zegt van niet. Ik heb alles al ingeseind..maak ik me waarschijnlijk toch te druk onbrwust? Zit weer in die emo rollercoaster.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet panikeren, geloof erin en alles komt goed... zoals ze mij ook pas hebben aangeraden: veel rusten, das het beste medicijn :rolleyes:

fingers crossed dat deze derde keer de goeie keer is he meid! 

Veel succes, G xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ja het is de tweede dag po en ik was het echt ff weer vergeten...vocht!!!!!!! De hel!!! Van mn nek tot aan mn middel. Links doet ook gewoon gezellig mee....van mn borstbeen is niks meer te zien, die is verdronken denk ik.... hoe zat het ook alweer? Na drie weken gaat t beter?

Heb ik ook nog eens ontdekt dat ik drie! Brandwonden heb op mn lijf. Wtf! Ik kan me idd nog wel herinneren dat v selms iets zei over een assistent en een excuus..... Leuk dit, brandwond op mn goeie borst! Dikke pleister erop..wat is er in godsnaam gebeurd? Dit is ook niet vermeld in het operatieverslag! Nou vraag ik je! Waarom? Ik neem er geen genoegen mee hoor. Dus er zijn nog wel wat vragen die ik heb... zoals altijd gaat het allemaal weer es niet vanzelf.....

ik heb het aangegeven aan de verpleegkundige vandaag, ze ging er actie op ondernemen. Ik ben vanmorgen waarschijnlijk niet lekker geworden van de zwelling. Ik mag nu om de 5 uur twee paraceta en dat gaat prima. Dan hoef ik geen diclo en oxycodon te gebruiken... alles wat niet hoeft graag... en verder...brandnetelthee drinken, bankhangen en lang leve mn tablet en telefoon....

oja en voor wie nog ff wil lachen..ik heb ook mn blote tieten vanmiddag per ongeluk naar een onbekende geappt ipv naar de verpleegkundige van de kliniek.... tjonge jonge wat een dag.......

wordt vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk dat je extra op je hoede bent maar ik heb wel vaker gelezen dat je net na de operatie een beetje verhoging kan hebben. maar lijkt me in jouw geval wel extra schrikken als je dat idee hebt.

Jeetje zeg brandwonden? Hoe kan dat gebeuren? daar sta ik toch wel van te kijken. Moet jouw weer net gebeuren he meis :147:. Ben benieuwd wat daarover gezegt gaat worden. 

En dat een vreemde je boobies heeft gezien..haha.oeps foutje :66:..hopelijk alleen je boobies en niet je hoofd erop. 

Komt allemaal goed met je boobs zeker weten 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nonky

Je hebt tiet nummer twee weer, gelukkig maar.
Wat jammer dat je vergeten was hoe het ook alweer was met dat vocht, na al die keren dat je ondertussen onder het mes geweest bent ;) Als je vergeet hoe het was, dan lijkt het meestal ook nog eens 3 keer zoveel haha.
Goed aan de brandnetelthee dan maar, want wanneer het weg gaat, dat is verschillend van persoon tot persoon he. En veel water drinken. Hoe beter je vochthuishouding, hoe minder vocht je normaal gesproken vasthoudt.

Vanmorgen had je dus ff paniek.. Probeer daar volgende keer misschien iets rustiger mee om te gaan.. Als je iets vreemds voelt, pak ff de rust om na te denken wat je daaraan kunt doen (in dit geval temperatuur opmeten) want het is zo jammer als van Selms je dadelijk niet meer serieus zou nemen als er echt wat is. Bedoel dit niet verkeerd :) Maar je snapt misschien wel wat ik bedoel.
Het komt vaak voor, dat iemand zich de tweede dag na de operatie wat warmer voelt, koortsig, maar dit is echt meestal geen voorteken van iets anders. Het is alleen een signaal van je lijf dat je op moet passen, en je rust moet pakken.
Ook al is het maar 1 borst, zou toch echt je rust nemen. Je lijf heeft toch een operatie ondergaan, en dat kost een enorme berg energie. Of het nou 1 borst, 2 borsten, een knie of een heup is ;)

Waar heb je die drie brandwonden? en hoe groot zijn ze?
1 zit op je goede borst, en die andere 2? Het is natuurlijk niet handig dat ze uitschieten (komt echter vaker voor dan je zou denken) maar het is wel fijn dat ze überhaupt met zo een 'brandapparaat' werken. Op die manier krijg je veel dunnere snijvlakken en zo kunnen bloedvaatjes ook meteen dicht gebrand worden. De kans op veel bloedverlies en nabloedingen wordt daardoor een stuk kleiner. Verder is het fijn als er op die manier een pocket gemaakt wordt, zodat de wond niet onnodig geirriteerd is.
Over het algemeen genezen deze wondjes gewoon goed. Net als dat je je een keer ff aan de oven verbrand hebt. * zei de muts die zich 3 dagen geleden aan de oven brande :45: 

Een goed herstel gewenst..

Wij zitten idd in het zonnige zuiden :) Zag je vraag in de shout wat laat en moest ff paar dingen doen hier op forum :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Controlfreak92:

Ahw sterkte! Om dat laatste moest ik wel eventjes giechelen. Welke brandnetelthee drink jij? Ik ben al van alles in huis aan het halen, ook al hoef ik pas over 2 maanden..

Ik heb iets van thee laten meebrengen van de drogist maar vlg mij is alles wel ok. Ik wil er wel citroen in, het is niet lekker....

gemberthee is ook heel goed! En je kan maar voorbereid zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, 

ja ik was echt ff in paniek vanmorgen. Lsof er een heel klein luikje openging met alle heftige gevoelens van toen. Thermometer bleek t niet goed te doen dus manlief snel op pad gestuurd voor een nwe. ik vind het zelf ook ongelooflijk hoe het kan dat ik vergeten ben hoe het herstel verloopt! Ik voelde me ook echt koortsig, warm, koud, klam....Zo raar, misschien wel beter om er blanko in te stappen. Van te voren had ik geen stress dacht ik. Behalve dan dat ik onder de uitslag de operatie in ben gegaan. Waar dat nou weer vandaan kwam...?!

over die brandwondjes, fijn dat jij verteld dat het wel wegtrekt. Ik had er nog nooit van gehoord of iets van gelezen. Dus ja, dan gelijk heel allert! 1 op mn buik en in in mn oksel ongeveer....niet zo groot ong 2 cm. Ik vind het wel apart weer. ...Jij dus aan de oven..auw! Maar wel lekker je taart?

V Selms gaf ook aan dat hij in drie lagen gehecht had, is dat normaal? Dat weet jij vast.

nou in ieder geval hoop ik dat de dagen snel gaan en op naar de magische 6 weken grens.....nog even geduld.

zit je nu in Spanje of Portugal?

xx Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Nonky:

Hey BB, 

ja ik was echt ff in paniek vanmorgen. Lsof er een heel klein luikje openging met alle heftige gevoelens van toen. Thermometer bleek t niet goed te doen dus manlief snel op pad gestuurd voor een nwe. ik vind het zelf ook ongelooflijk hoe het kan dat ik vergeten ben hoe het herstel verloopt! Ik voelde me ook echt koortsig, warm, koud, klam....Zo raar, misschien wel beter om er blanko in te stappen. Van te voren had ik geen stress dacht ik. Behalve dan dat ik onder de uitslag de operatie in ben gegaan. Waar dat nou weer vandaan kwam...?!

over die brandwondjes, fijn dat jij verteld dat het wel wegtrekt. Ik had er nog nooit van gehoord of iets van gelezen. Dus ja, dan gelijk heel allert! 1 op mn buik en in in mn oksel ongeveer....niet zo groot ong 2 cm. Ik vind het wel apart weer. ...Jij dus aan de oven..auw! Maar wel lekker je taart?

V Selms gaf ook aan dat hij in drie lagen gehecht had, is dat normaal? Dat weet jij vast.

nou in ieder geval hoop ik dat de dagen snel gaan en op naar de magische 6 weken grens.....nog even geduld.

zit je nu in Spanje of Portugal?

xx Nonky

Ja ik merkte het, je paniek..
Van de ene kant snap ik dat wel, maar van de andere kant moet je ook tegen jezelf kunnen zeggen: oke, kom op Nonky! Doe ff rustig zeg.. Weet je wat het ook is.. als je dan zo een bericht hier op het forum plaatst, dan zijn er altijd meiden die meelevend reageren, maar er zijn er ook die met hun ogen draaien he.. Niet dat ik dat over jou gehoord heb nu, maar weet dit wel uit het verleden.. Zou zonde zijn als je jezelf minder geliefd maakt, heb je niks aan, toch
;) 

Nou, uitslag kan van stress komen. Zie je wel vaak gebeuren.. Zo heeft iedereen wel een manier waarop de stress er toch uit komt.

Taart was lekker :45: 

Yep, dat is normaal, 3 lagen hechten. Je huid bestaat uit verschillende lagen, en om het mooi dicht te laten groeien, moet het in verschillende lagen gehecht worden.

We zitten in Spanje.. nog erover nagedacht om naar Portugal te gaan, maar misschien dat het er volgend jaar van komt. Had jij nog tips waar je het toen over had?

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik vraag t nog eens na als ik mn ouders spreek.

en tja, als je in paniek bent ben je niet altijd even scherp he...zo gaat dat nou eenmaal..... ik wil geen toestand ervan maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Jeetje, effe stress gehad zo te lezen en er bovenop je tieten nog aan een vreemde geappt :45: Nog bericht terug terug gekregen? ...dat zou pas lachen zijn :45: 

Ik kan me goed voorstellen dat je super alert bent en in een emo rollercoaster zit. Hoop dat het wat relaxer mag verlopen nu de komende 6 weken..op naar de magische grens. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky

Ik kan mij goed voorstellen hoe jij je nu voelt na alles wat je hebt meegemaakt.

Maar probeer de stress te vermijden (geniet van je paardjes en hondjes)

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je goed geslapen hebt, en dat je geen koorts hebt! mag ik wel even lachen dat je je foto naar de verkeerde hebt geappt? heb ik namelijk ook gedaan in het begin hihi.. die wist niet wat hem overkwam en toen kreeg ik allemaal scheld tirades hihi...

 

goed herstel lieverd, jij hebt straks prachtige boobies!!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor nonky, dankjewel! 

ik ben nu bijna 8 maanden po. dacht even dat ik een gedraaide prothese had maar valt volgens mij wel mee....ze zijn gewoon niet gelijk denk ik. net als de voorsituatie maar dan uitvergroot. nou ja, in bh en kleding vind ik het super! 

ik ben blij voor jou, heb altijd meegelezen en nu vieren we het einde!!!:43:

enjoy the weekend nonky!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, goed geslapen maar wat een vocht! Ik word ook steeds niet lekker. Warm koud. Mn hele arm is stijf en mn litteken prikt en dat vind ik eng want dat gevoel herken ik van eerder en dat was toen slecht nieuws... dus ik ben wel steeds aant kijken of ik geen rode vlek zie ontstaan. Ik had echt niet gedacht dat ik toch nog angst zou krijgen. Ik ben er zo goed ingestapt alleen mn hoofd gaat met me aan de haal. Fascinerend ook dat menselijk brein. Dus vandaag weer kalm aan en ik ga maar wat vaker een tukkie doen. Dat kan geen kwaad.

Fijne dag! Het is berekoud, alles is hier bevroren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet gek dat je sneller in paniek raakt als je iets voelt wat je herkent van de vorige keer.. hopelijk neemt het niet de overhand en kun je ook een beetje relativeren. Hou het goed in de gaten en als je echt iets ziet of voelt waarvan je denkt dat het niet goed is, neem dan contact op met je pc. 

Beterschap meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en ik ontdek net, ongesteld geworden. Daar kan ik ook ziek van worden soms dus het kan heeel goed dat ik daar niet lekker van was. Ik hoop t want dat zou betekenen dat het nu over is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.