Ga naar inhoud

Jobje : 9 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie
23 uur geleden zei lucy26:
16 uur geleden zei BrownieG:

@Jobje Happy Boobday want je hebt ze :) Knal die oude bh's maar lekker weg. Goed uitrusten en wekkertje zetten voor je medicatie! Fijn herstel verder en geniet van het uitzicht ;) x

Hahahaha ja echt heh @BrownieG

En zonder die medicatie ga ik 't zeker niet doen hoor!  Mijn god wat pittig! En mijn uitzicht is grandioos. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje, Inderdaad, looking good!! Gelukkig gaat het alweer wat beter ten opzichte van gisteren, hoop ook dat je snel van die pijn in je rug verlost bent!! 

Ik heb gisteren gebeld voor een operatiedatum, moet alleen over een paar weken terugbellen omdat voor juli dagen nog niet bekend zijn dat PC opereert....geduld is een schone zaak hahaha!!

 

knuffel A

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie weet jij of het kwaad kan dat mijn sport bh niet strak genoeg zat gister?  D everpleging heeft hem bij mij aangedaan maar omdat ik best vd kaart was heb ik dat niet gemerkt.  Nu vandaag merkte ik het op en natuurlijk gelijk strak gezet.  Heb het ziekenhuis gebeld en die zeiden is nu al gebeurd dus kan je niets meer aan doen.  Nu ben ik bang dat er nu misschien iets niet goed is.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jobje:

@best_boobie weet jij of het kwaad kan dat mijn sport bh niet strak genoeg zat gister?  D everpleging heeft hem bij mij aangedaan maar omdat ik best vd kaart was heb ik dat niet gemerkt.  Nu vandaag merkte ik het op en natuurlijk gelijk strak gezet.  Heb het ziekenhuis gebeld en die zeiden is nu al gebeurd dus kan je niets meer aan doen.  Nu ben ik bang dat er nu misschien iets niet goed is.  

Wat een kutantwoord :45: 

Nee meid, niks aan de hand! Enige waar je iets meer kans op gehad zou hebben als je veel rondgelopen zou hebben of weet ik veel, niet rust gehouden zou hebben, zou een nabloedinkje kunnen zijn geweest.. Maar die kans is echt klein hoor. Dus nee, maakt geen bal uit!
Gewoon nu mooi strak (niet te strak uiteraard) dragen en rustig aan, zonder zorgen, herstellen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Wat een kutantwoord :45: 

Nee meid, niks aan de hand! Enige waar je iets meer kans op gehad zou hebben als je veel rondgelopen zou hebben of weet ik veel, niet rust gehouden zou hebben, zou een nabloedinkje kunnen zijn geweest.. Maar die kans is echt klein hoor. Dus nee, maakt geen bal uit!
Gewoon nu mooi strak (niet te strak uiteraard) dragen en rustig aan, zonder zorgen, herstellen!!

xxx BB

Heel fijn om te weten!!  En nee ik ben niet uit mijn dag gegaan gister.  Braaf blijven liggen:) 

Dank je wel voor je snelle antwoord! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan nu tijd voor mijn operatie verslag! 

We stapten iets voor zes in de auto en ik was behoorlijk zenuwachtig.  Ik moest mij om kwart voor zeven melden en werd gelijk verder geholpen omdat ik (zoals al gezegd) als eerste aan de beurt zou zijn.  Ik mocht een mooi blauw jurkje aan (wat continue los raakte) en moest nog wat vragen beantwoorden en vervolgens was het wachten op Dr.  Nio die om 7 uur zou komen af tekenen. Omdat ik om 7:15 naar beneden moest voor de voorbereidingen.  Want om 7:50 zou de operatie starten.  Ze wilden me al naar beneden brengen zodat Nio het daar dan kon doen maar hij kwam er net aan.  Er was dus geen tijd meer om te passen (had ik ook niet verwacht)  dus ik hoefde ook niet meer te twijfelen over het aantal cd's.  Hij maakte een mooie tekening en ik zei nog; zo uit de losse pols.  Vervolgens mocht ik met iets vertraging naar beneden. 

Beneden sloten ze alle metertjes aan en 1 werkte er niet.  Ik dacht ohnee het zal toch niet diegene aan mijn wijsvinger zijn want ik heb mijn nepnagels gewoon opgelaten.  Maar die bleek juist als eerste een goed signaal te geven het was degene die op mijn lichaam bevestigd zat.  

(in heb begrepen van veel op dit forum dat de nepnagels verwijderd moeten worden.  Echter in geen enkel papier wat ik heb gekregen stond hier iets over en ook tijdens alle gesprekken is dit niet benoemd.  Voor de zekerheid had ik wel het ziekenhuis gebeld en daar kreeg ik te horen dat nepnagels mochten als er maar geen kleurtje op zat.  Ik had french manicure dus heb alles gelaten voor wat het was en absoluut niets meer over gehoord).  Toen het OK personeel mij kwam halen bleken er problemen met een OK te zijn en moest Nio wijken naar een andere.  Alleen moest deze OK nog gecheckt worden. Ik werd steeds zenuwachtiger en begon zelfs te twijfelen of ik er mee door moest gaan.  Ik keek nog naar mijn borsten en dacht wat doen ze als ik nu zeg dat ik niet meer wil. Wat een onzin natuurlijk! 

Uiteindelijk mocht ik mee naar 1 van de nieuwste OK's.  Wat een ruimte, heel erg indrukwekkend en wat een aardige mensen. Ik keek nog twee keer goed om afscheid te nemen van de oude boobies
Het was 8:16 en ze vertelden mij nog wat laatste dingen en het wachten was op de anesthesist.  Leuke vrouw trouwens. En toen kwam het moment waar ik zo bang voor was. De narcose kwam ik dacht met man en macht aan mijn Kids en mijn man en was bang voor het moment dat je niets meer weet.  Eigenlijk dus bang om niet meer wakker te worden.  Tijdens mijn laatste operatie twee jaar geleden wisten ze niet of ik uit de narcose zou komen en dit heeft de afgelopen maanden (vanaf september toen ik besloot voor de BV te gaan) in mijn hoofd gespookt.
Toen ik wakker werd was ik blij dat ik er nog was en dat ik mijn Kids weer kon zien.  Ik spiekte naar mijn borsten want ik had nog niets aan en ik vond ze super.  Zeker niet te groot waar ik tot op het laatst ook over twijfelde...... En nog maar eens kijken hihi.
Ik kreeg een ijsje maar na twee hapjes legde ik die maar in het bakje want och wat werd ik misselijk.  Ook mijn ogen kon ik vrijwel niet open houden want dan duizelde het in 't rond. Voordat ik daar weg mocht deden de verpleegsters mijn sport bh aan. 

Om 10:30 was ik weer op zaal en was mijn man er ook. Maar de pijn was niet te narsen en de misselijkheid niet te doen. Dus ik sloot elke keer mijn ogen maar zodat ik kon slapen en niet zou hoeven over te geven want dat zou naar mijn gevoel vreselijk pijnlijk zijn.  Tenslotte was ademen en praten al een hele opgave.  Zinnen gingen haperend woordje voor woordje. Eten en drinken hoefde ik niet.  Ookal wilde de verpleegster dat ik wakker bleef daar was ik toch echt te beroerd voor.  Jammer voor je dacht ik elke keer als ze het zei.  Uiteindelijk na verschillende soorten anti-misselijkheid medicijnen kon ik om 15:30 wakker blijven en voelde ik mij ook iets beter. 
Om 16:15 mocht ik het ziekenhuis verlaten en zag ik heel erg op tegen het overhevelen naar de rolstoel.  Wat een ramp en ik moest gelijk overgeven (was wel een opluchging). 
De terugrit was minder erg dan ik verwacht had en ik sliep vrijwel de gehele rit. 

Thuis nog even een pitstop op de wc en door naar bed.  Ik zag niet op tegen de nacht want ik dacht dat ik wel zou kunnen slapen.  Maar dat had ik mooi mis.  Continue wakker en kijken of ik al mijn nieuwe pillen mocht!  

Ik heb de medicatie iets aangepast.  Ik neem nu elke 6 uur 1000mg paracetamol,  elke 6 uur een naproxen en elke 4 uur oxycodone.  En daarop slaap ik ook wat beter. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. 

 

In iedergeval zorgt mijn man super goed voor me en is mijn dochter ontzettend lief tegen me en mijn kleine man komt af en toe een kusje brengen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje zie serieuze airbags op je foto ;)

 

leuk verslag ondanks de late start richting ok. Gelukkig allemaal goed gegaan en de eerste dagen kunnen idd pijnlijk zijn. Maar met je medicatieschema is het ergste goed op te vangen! Moet zo lachen als ik lees dat je zat te focussen op je pillen....ik ook toen :45: ..hou niet van pijn en wilde ze ook zo graag innemen om maar niets te voelen. Noemde zo ook mijn snoepjes :P 

 

Rustig aan en laat je lekker verwennen en neem het ervan hoor, niet te snel gaan want het klinkt stom wat ik nu zeg maar je herstelweken gaan best snel voorbij ( achteraf gezien haha) Krijg je mooie en relaxe tieten van ;) 

 

xx

52 minuten geleden zei Jobje:

Ookal wilde de verpleegster dat ik wakker bleef daar was ik toch echt te beroerd voor.  Jammer voor je dacht ik elke keer als ze het zei.

 

:45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd, 

 

Wat een verslag.  Als ze het zo lang laten duren voordat ze er werkelijk aan beginnen zou ik ook zo beginnen denken :P

 

Wat vervelend van het misselijk zijn en je zo beroerd voelen.  Ik hoop dat je je snel weer terug beter voelt.  

Je hebt alvast mooie boobies en worden alleen maar mooier.:wub:

Laat je maar lekker vertroetelen door je man en je kinderen :53:

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij had dezelfde angsten als ik voor de narcose zie ik. Bang om niet meer wakker te worden en je gezin achter te laten. Maar het is allemaal goed gegaan!

 

Maar wat werd je naar uit de narcose wakker zeg. Ik was nog even duf maar ben wakker gebleven en was toen gelijk goed fit. Had ook onwijs honger en heerlijk gegeten. 

 

Hoop dat je je nu wat beter voelt!  Voeg je mij ook toe aan je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zou ook wat voor mij zijn, dat gedoe met die OK, ben toch al zo'n schijterd! Gelukkig alles goed gekomen en nu heb je je doomboobies!!! Nu nog van al die pijntjes af en dan op naar de zomer en showen maar!!!!

 

Doe rustig aan, laat je lekker verwennen, dan komt het helemaal goed.

 

xxx

 

oja als je een album hebt, houd ik me ook aanbevolen om te spieken, dus als je mij ook zou willen toevoegen, graag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf die bh nog niet uit te doen:) 

Hier een foto van met:) 

En zodra ik foto's heb voeg ik jullie toe! 

Bedankt voor jullie medeleven! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nachtzuster:

Hoiii Jobje,

 

Hoe gaat het nu met je? Redelijk geslapen?

 

Ik krijg volgens mij de zelfde protheses als jou en ben bijna net zo lang als jou met het zelfde gewicht.

Heb jij ze voor of achter de spier?

 

Mag ik kijken zodra je foto's hebt? 

Tuurlijk mag dat!  Ik ga vandaag kijken of ik het aandurft om die sportbh  uit te doen!  Ik heb motiva  410cc dp gekregen.  Motiva is smaller dan alle andere merken en daarom het meest voor mij geschikt omdat ik (jij dan ook waarschijnlijk)  zo smal ben van boven. En ze schijnen heel zacht en natuurlijk te zijn.  

Wat is jouw voorsituatie? Ben benieuwd. 

Bij wie ga jij ookalweer? 

 

Wel beter dan gister geslapen hoor.  Maar ben weer misselijk en dat vind ik wel naar.  En die rugpijn bleh!!  Mijn borsten voel ik alleen als ik beweeg dus dat is heel goed te doen. En ik hou me heel strak aan mijn medicatie schema! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jobje:

Tuurlijk mag dat!  Ik ga vandaag kijken of ik het aandurft om die sportbh  uit te doen!  Ik heb motiva  410cc dp gekregen.  Motiva is smaller dan alle andere merken en daarom het meest voor mij geschikt omdat ik (jij dan ook waarschijnlijk)  zo smal ben van boven. En ze schijnen heel zacht en natuurlijk te zijn.  

Wat is jouw voorsituatie? Ben benieuwd. 

Bij wie ga jij ookalweer? 

 

Wel beter dan gister geslapen hoor.  Maar ben weer misselijk en dat vind ik wel naar.  En die rugpijn bleh!!  Mijn borsten voel ik alleen als ik beweeg dus dat is heel goed te doen. En ik hou me heel strak aan mijn medicatie schema! 

 

Xxx

Rustig aan hoor! De foto's hebben geen haast. 

 

Ik ga bij Nio. En krijg ook de motiva. Ik heb nu een 75A.  400 cc ofzo of 410..... weet niet meer hoeveel precies. 

 

Die rugpijn lijkt me geen pretje! Hopelijk voel je je gauw een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.