Ga naar inhoud

Jobje : 9 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei Desert-Rose:

@MissElise  Ik snap dat je het goed bedoeld, maar ik heb uit jouw bovenstaand bericht een aantal dingen weggehaald, omdat het niet klopt en we niet willen dat iemand overgedoseerd raakt.

 

Ook kun je in de meeste gevallen niet uitgaan van een standaard schema.

 

xx

 

@best_boobie 

Ik snap het helemaal! Sorry :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste foto's toegevoegd aan mijn album. Iedereen die actief is geweest in mijn topic heb ik toegevoegd. Wil je kijken, en heb je geen toegang laat het even weten dan voeg ik je toe. Voor als nog heb ik mijn album prive gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lekker gedouched, en heb redelijk de chloorhexidine eraf gekregen.

Blijft een drama dat spul, maar beter dat dan een ontsteking.

Meteen maar de foto's gemaakt van Dag 3 PO. (Zonder roze kleur :wub:)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaw. Ze zijn mooi hoor. Hoeveel cc heb je en wat had je ervoor? Ik ben volgende donderdag aan de beurt. Hoop dat de mijne ook zo mooi en groot worden. 300cc was mijn max jammer genoeg. Heb een a en zou dan uitkomen op een c..En hoe valt de pijn mee?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Evi90:

Jij bent lekker schoon zeg! Ik ben nog steeds half oranje omdat ik me niet echt goed kon en durfde te wassen. 

Ziet er al goed uit!

Dank je wel.  Mijn man heeft zacht geboent! Was heerlijk zeg onder de douche! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei beau1993:

Waaw. Ze zijn mooi hoor. Hoeveel cc heb je en wat had je ervoor? Ik ben volgende donderdag aan de beurt. Hoop dat de mijne ook zo mooi en groot worden. 300cc was mijn max jammer genoeg. Heb een a en zou dan uitkomen op een c..En hoe valt de pijn mee?

xx

Heey ik heb 410cc motiva gekregen. Ik had ervoor een 70a(a)en die stond zelfs open.  Ik ben 1,62 en 48 kilo.  Mijn max was in de privé klinieken 250-300cc maar bij Nio 410cc en dan de motiva omdat die minder breed zijn.  Spannend zeg nog een weekje!!  Waar ga jij en wat is jouw lengte en gewicht? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei beau1993:

Waaw. Ze zijn mooi hoor. Hoeveel cc heb je en wat had je ervoor? Ik ben volgende donderdag aan de beurt. Hoop dat de mijne ook zo mooi en groot worden. 300cc was mijn max jammer genoeg. Heb een a en zou dan uitkomen op een c..En hoe valt de pijn mee?

xx

Ik vergeet je te bedanken omdat ik je gelijk ging antwoorden:)  dus bij deze bedankt!! 

Pijn in mijn borsten vind ik goed te doen hoor.  Heb wel last van mijn rug en ben af en toe misselijk!  Dat vind ik eigenlijk het vervelendst. Ach dat trekt wel weer bij. En slapen gaat ook redelijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jobje:

Heey ik heb 410cc motiva gekregen. Ik had ervoor een 70a(a)en die stond zelfs open.  Ik ben 1,62 en 48 kilo.  Mijn max was in de privé klinieken 250-300cc maar bij Nio 410cc en dan de motiva omdat die minder breed zijn.  Spannend zeg nog een weekje!!  Waar ga jij en wat is jouw lengte en gewicht? 

 

Ik ga in de wellnesskliniek bij dokter verdonck. Ik ben 177cm en weeg 60 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Jobje:

Zo lekker gedouched, en heb redelijk de chloorhexidine eraf gekregen.

Blijft een drama dat spul, maar beter dat dan een ontsteking.

Meteen maar de foto's gemaakt van Dag 3 PO. (Zonder roze kleur :wub:)

 

 

44 minuten geleden zei Jobje:

Zo lekker gedouched, en heb redelijk de chloorhexidine eraf gekregen.

Blijft een drama dat spul, maar beter dat dan een ontsteking.

Meteen maar de foto's gemaakt van Dag 3 PO. (Zonder roze kleur :wub:)

 

 

Wauw @Jobje wat zijn ze al mooi! Ik krijg de 27e ook Motiva corsé, staat nu op 380cc maar ik ga volgende week nog een keer passen voor evt wat groter. Heb je de Ergonomix of Round gekregen? En op welke maat denk je uit te komen? Liefs Patries X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Patries spannend ook zeg!  Ik wilde voor het maximum gaan en heb rond silksurface +gekregen. 

Heb nu sporten carefix Amy en denk op een 70d uit te komen. Iig niet kleiner want ik had tijdens mijn borstvoeding een 70c en dit is veel meer.  Misschien zelfs een e uiteindelijk maar ik weet het niet zeker nog:) ik ben iig heel erg blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jobje:

@Patries spannend ook zeg!  Ik wilde voor het maximum gaan en heb rond silksurface +gekregen. 

Heb nu sporten carefix Amy en denk op een 70d uit te komen. Iig niet kleiner want ik had tijdens mijn borstvoeding een 70c en dit is veel meer.  Misschien zelfs een e uiteindelijk maar ik weet het niet zeker nog:) ik ben iig heel erg blij

Het is de carefix mary die ik nu aan heb,  en niet de Amy. Heb de met rits aansluiting nog niet aan gehad. Ik ga nu even slapen ben heel erg beroerd op het moment. Soep is slecht gevallen.. :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.