Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Guusje78:

Vaseline? Goeie tip! Maar die pleisters zijn toch glad en plastic achtige van buiten? Wat doet de vaseline dan? Ga het wel proberen ja!

Ohh jij hebt andere soort pleisters... ik had gewoon van dat witte tape op mijn wondjes. Als je gladde pleisters hebt dan betwijfel ik idd of vaseline gaat helpen :39:  Hmm hopelijk komt iemand nog met de gouden tip haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Boobs16:

Ohh jij hebt andere soort pleisters... ik had gewoon van dat witte tape op mijn wondjes. Als je gladde pleisters hebt dan betwijfel ik idd of vaseline gaat helpen :39:  Hmm hopelijk komt iemand nog met de gouden tip haha! 

Ja psies, daarom zal vaseline bij deze weinig zin hebben maar toch bedankt voor het meedenken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Opsite plakkers vd Wellness, gaan eraf door te trekken in horizontale richting, dus niet omhoog liften en trekken, gewoon evenwijdig met je huid, 1 hoekje losmaken en als een kauwgum uitrekken zonder afstand van je huid te nemen. Zo is het praktische pijnloos... Heb dezelfde al gehad op andere wonde ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B2016:

Die Opsite plakkers vd Wellness, gaan eraf door te trekken in horizontale richting, dus niet omhoog liften en trekken, gewoon evenwijdig met je huid, 1 hoekje losmaken en als een kauwgum uitrekken zonder afstand van je huid te nemen. Zo is het praktische pijnloos... Heb dezelfde al gehad op andere wonde ;)

Echt!? Hmmm.. Morgen nog maar es proberen. Thnx! Ik had een hoekje los en toen ging het zo moeizaam dat ik maar gestopt ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Guusje78:

Haha, en ik.. ben toch zo'n miep! En heb ik ook nog gezegd dat ik de hechtingen ook wel zelf zou doen.. Kom daar toch van terug denk ik wamt dat zie ik nou niet meer met die heuveltjes ervoor :lol:

Hahaha, dat was heel overmoedig!! :D Ik heb gisteren ook assistentie gevraagd bij het verwijderen van de steunpleisters, veel succes ermee! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 wkn po. Ik heb zojuist alle pleisters verwijderd. Het was een mini bevalling maar het is gelukt. Ik heb mijn borsten niet echt opgetild voor de foto want wil niks onnodig doen om per ongeluk open te trekken :blush:. Ik verwacht een dezer dagen de borstband en wellicht helpt die om ze te laten zakken en anders zal de tijd ook nog wel zijn werk doen. Pijn heb ik niet maar ze zijn wel nog heel gevoelig, van binnen en buiten maar dat lijkt me logisch zo kort po. Voor nu ben ik erg blij met ze. Ze zijn vrij symmetrisch en niet te klein, waar ik bang voor was. Ze moeten wel niet meer krimpen want vind ze nu goed zo ;). Wat vinden jullie? Ik ga ervan uit dat ze alleen nog maar mooier worden. Kam ook niet wachten tot ze weer lekker zacht en soepel zijn maar dat kan nog ff duren denk ik. Doe be it :D. Nog een week thuis en dan moet ik weer aan het werk. Daar zie ik wel wat tegenop want ben nog veel moe en durf en wil ook nog niet zwaar tillen. Volgendeweek maar eens kijken hoe ik dat ga 'oplossen'. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎12‎-‎2016 om 09:09 zei Guusje78:

Vandaag 2 wkn po. Ik heb zojuist alle pleisters verwijderd. Het was een mini bevalling maar het is gelukt. Ik heb mijn borsten niet echt opgetild voor de foto want wil niks onnodig doen om per ongeluk open te trekken :blush:. Ik verwacht een dezer dagen de borstband en wellicht helpt die om ze te laten zakken en anders zal de tijd ook nog wel zijn werk doen. Pijn heb ik niet maar ze zijn wel nog heel gevoelig, van binnen en buiten maar dat lijkt me logisch zo kort po. Voor nu ben ik erg blij met ze. Ze zijn vrij symmetrisch en niet te klein, waar ik bang voor was. Ze moeten wel niet meer krimpen want vind ze nu goed zo ;). Wat vinden jullie? Ik ga ervan uit dat ze alleen nog maar mooier worden. Kam ook niet wachten tot ze weer lekker zacht en soepel zijn maar dat kan nog ff duren denk ik. Doe be it :D. Nog een week thuis en dan moet ik weer aan het werk. Daar zie ik wel wat tegenop want ben nog veel moe en durf en wil ook nog niet zwaar tillen. Volgendeweek maar eens kijken hoe ik dat ga 'oplossen'. 

 

 

Prachtig!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎12‎-‎2016 om 09:09 zei Guusje78:

Vandaag 2 wkn po. Ik heb zojuist alle pleisters verwijderd. Het was een mini bevalling maar het is gelukt. Ik heb mijn borsten niet echt opgetild voor de foto want wil niks onnodig doen om per ongeluk open te trekken :blush:. Ik verwacht een dezer dagen de borstband en wellicht helpt die om ze te laten zakken en anders zal de tijd ook nog wel zijn werk doen. Pijn heb ik niet maar ze zijn wel nog heel gevoelig, van binnen en buiten maar dat lijkt me logisch zo kort po. Voor nu ben ik erg blij met ze. Ze zijn vrij symmetrisch en niet te klein, waar ik bang voor was. Ze moeten wel niet meer krimpen want vind ze nu goed zo ;). Wat vinden jullie? Ik ga ervan uit dat ze alleen nog maar mooier worden. Kam ook niet wachten tot ze weer lekker zacht en soepel zijn maar dat kan nog ff duren denk ik. Doe be it :D. Nog een week thuis en dan moet ik weer aan het werk. Daar zie ik wel wat tegenop want ben nog veel moe en durf en wil ook nog niet zwaar tillen. Volgendeweek maar eens kijken hoe ik dat ga 'oplossen'. 

 

 

Waaaw, ze zien er echt prachtig uit ! Ik denk dat het met dat zakken wel goed gaat komen als ik het vergelijk met andere foto's op het forum. 

Je mag er echt trots op zijn !! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Chrisje088:

Ik krijg 350 cc :wub:

Ik vind ze echt heel erg mooi bij jou! Heel natuurlijk en passen perfect bij jou lichaam zover ik zo kan zien.^_^

Oh dat wordt prachtig! Zou ook wel groter hebben gewild in eerste instantie maar zou niet bij me passen. Dankjewel! Heel lief! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Guusje78 said:

Oh dat wordt prachtig! Zou ook wel groter hebben gewild in eerste instantie maar zou niet bij me passen. Dankjewel! Heel lief! x

Ik hoop t zo ja! Dr Damen zei ook van omdat ik wat bredere schouders had t geen probleem zou zijn om ze in deze maat te nemen. Dus daar vertrouwen we maar op

Nee ik denk dat je heel tevreden mag zijn met deze keus! Er zullen genoeg mensen jaloers op zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎12‎-‎2016 om 09:09 zei Guusje78:

Vandaag 2 wkn po. Ik heb zojuist alle pleisters verwijderd. Het was een mini bevalling maar het is gelukt. Ik heb mijn borsten niet echt opgetild voor de foto want wil niks onnodig doen om per ongeluk open te trekken :blush:. Ik verwacht een dezer dagen de borstband en wellicht helpt die om ze te laten zakken en anders zal de tijd ook nog wel zijn werk doen. Pijn heb ik niet maar ze zijn wel nog heel gevoelig, van binnen en buiten maar dat lijkt me logisch zo kort po. Voor nu ben ik erg blij met ze. Ze zijn vrij symmetrisch en niet te klein, waar ik bang voor was. Ze moeten wel niet meer krimpen want vind ze nu goed zo ;). Wat vinden jullie? Ik ga ervan uit dat ze alleen nog maar mooier worden. Kam ook niet wachten tot ze weer lekker zacht en soepel zijn maar dat kan nog ff duren denk ik. Doe be it :D. Nog een week thuis en dan moet ik weer aan het werk. Daar zie ik wel wat tegenop want ben nog veel moe en durf en wil ook nog niet zwaar tillen. Volgendeweek maar eens kijken hoe ik dat ga 'oplossen'. 

 

 

Toch even bij jou gespiekt na je berichtje in de chat. Ik vind ze erg mooi en symmetrisch, maar ze moeten idd nog iets zakken maar dat is normaal. Nog even geduld en dan kan je echt van je prachtige boobs gaan genieten! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.