Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Linnie37:

Eind december moet ik nog een Keer terug en daarna is het klaar 

Wel opmerkelijk dat alles zo verschilt per arts. De een moet 1 of 2 dagen blijven ik mocht gelijk de zelfde dag naar huis. Qua controle, volgende week gaan de hechtingen eruit daarna nog 1 controle in de 6e week en dan is het klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Linnie37:

Dat is echt bizar hé dat het zo verschilt 

ik heb ondertussen weer foto's geplaatst :D

Ziet er prachtig uit! Moet je erg wennen aan je nieuwe silhouette? Al Bh's wezen passen? Ik moet nog wel wennen dat er 11 kilo af is en ik van maat 42/44 naar maatje 38 ben gegaan. Dat mijn borsten nu op de plek zitten waar ze horen wen ik al veel sneller aan:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Linnie37:

Hoi

nee het valt wel mee was er snel aan gewend haha ziet er veel mooier uit ;)

nee nog geen bh's gepast nog niet echt behoefte aan misschien over een paar weken jij al kriebels om te passen?

gr

Nee, ik ben nog niet in de gelegenheid geweest Het is me ook nog veel te vermoeiend. Heb er een 2e sportbeha bij gekocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

heb weer nieuwe foto's geplaatst. Mijn linkerborst heeft meer moeite om goed te genezen :unsure:

rechts ziet er steeds beter uit 

ik ben een blij mens

afgelopen weekend weer volledige diensten gedraaid. Ging goed weinig last maar ik probeer het tillen zoveel mogelijk te vermijden 

Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Linnie37:

Hoi hoi

heb weer nieuwe foto's geplaatst. Mijn linkerborst heeft meer moeite om goed te genezen :unsure:

rechts ziet er steeds beter uit 

ik ben een blij mens

afgelopen weekend weer volledige diensten gedraaid. Ging goed weinig last maar ik probeer het tillen zoveel mogelijk te vermijden 

Gr 

Ik was al benieuwd hoe het met je was. Voor jou links ziet wat rood rond de tepel zie ik. Ik heb dat die ook snel bijkomt. Het is ook wel een hele aanslag op je lijf. Jouw 6 weken zijn bijna om nu. Mag eindelijk die sport beha uit. Ze zien er prachtig uit overigens, kan me voorstellen dat je een blij mens bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allen 

@LiaLa ja ik hoop dat hij snel bijtrekt, vanavond trok ik weer 2 stukjes hechting eruit :rolleyes:. Ik durf nog niet zo goed een bh aan te trekken ik hou het nog even bij de sportbh haha 

hoe is het met jou verder?

@Lizzyj dank je wel :D

ja was wel moe toen ik thuis kwam maar verder geen last gelukkig. Ik had een week na me operatie een detox kuur gedaan om die troep uit me lijf te krijgen was heel erg fijn 

hoe is het met jou?

greetz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Linnie37:

Thanks allen 

@LiaLa ja ik hoop dat hij snel bijtrekt, vanavond trok ik weer 2 stukjes hechting eruit :rolleyes:. Ik durf nog niet zo goed een bh aan te trekken ik hou het nog even bij de sportbh haha 

hoe is het met jou verder?

@Lizzyj dank je wel :D

ja was wel moe toen ik thuis kwam maar verder geen last gelukkig. Ik had een week na me operatie een detox kuur gedaan om die troep uit me lijf te krijgen was heel erg fijn 

hoe is het met jou?

greetz 

Ik durf het niet draadjes trekken, nu niet in ieder geval. Verder voel ik me wel goed. Doe weer wat in huis, koken, strijken....stofzuigen dan nog weer niet. Volgende week wil ik weer met werken beginnen. Inmiddels de narcose kwijt. Ik ben zelf thee gaan maken met gember en kurkuma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linnie37:

O wat super dat je al beter voelt. Is lekker hé zo de thee en dapper hoor dat je volgende week weer gaat proberen je bent al lekker actief

Ik ben het bankzitten inmiddels ook wel een beetje zat. Al heb ik de boeken nog niet uit en is de fotoalbum die ik nog moest maken van de vakantie ook nog lang niet af. Mag het rustig opbouwen eerste week 4 uurtjes per dag, de week erop 5, derde week 6. Hoef me voorlopig nog niet druk te maken om de koopavond (die dag werk ik van 9 tot 9) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit allemaal het is ook niwt niks natuurlijk denk ook wel dat je na 6 weken pas kunt zeggen ik ben weer helemasl de oude. Waar koop je zo n detoxkuur? Ik slik ook al vitamine c eet appelstroop op mijn brood.eet veel verse groenten en hoorde dat probiotica ook goed is voor herstel. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovertje:

Ziet er goed uit allemaal het is ook niwt niks natuurlijk denk ook wel dat je na 6 weken pas kunt zeggen ik ben weer helemasl de oude. Waar koop je zo n detoxkuur? Ik slik ook al vitamine c eet appelstroop op mijn brood.eet veel verse groenten en hoorde dat probiotica ook goed is voor herstel. Liefs

Detox o.a. te krijgen bij de Tuinen maar ik heb hem uiteindelijk zelf gemaakt omdat het bij ons in de buurt niet te verkrijgen is. En alles in de supermarkt te halen is. Eenmaal aan de thee ging het snel beter. Ik heb vooraf en slik ook nu nog Arnica van VSM. Eiwitten, dus veel kip en yogurt is ook goed voor het herstel.

http://www.leefpuurnatuur.nl/detox-thee/

of https://www.theperfectyou.nl/artikelen/1712/detox-water-recept

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei lovertje:

Ziet er goed uit allemaal het is ook niwt niks natuurlijk denk ook wel dat je na 6 weken pas kunt zeggen ik ben weer helemasl de oude. Waar koop je zo n detoxkuur? Ik slik ook al vitamine c eet appelstroop op mijn brood.eet veel verse groenten en hoorde dat probiotica ook goed is voor herstel. Liefs

Dank je wel

de detoxkuur heb ik uit een natuurwinkel 10daagse kuur werkt als een trein ;)

en daarnaast kurkuma/gember thee naast heel lekker ook goed voor het lijf. 

Jij mag volgende week toch?

hoe is het met je zenuwen 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Linnie37:

Dank je wel

de detoxkuur heb ik uit een natuurwinkel 10daagse kuur werkt als een trein ;)

en daarnaast kurkuma/gember thee naast heel lekker ook goed voor het lijf. 

Jij mag volgende week toch?

hoe is het met je zenuwen 

liefs

Ok bedankt, ja dinsdag mag ik. Ik ben op moment niet zenuwachtig maar ben ook druk met boodschappen doen zodat er genoeg in huis is de eerste weken.En morgen nog alles een goede beurt geven.Zondag komen vrienden hier gezellig dagje maken.Dus als ik het druk heb denk ik er niet aan. Maar soms bekruipt me de twijfel wel hoor en denk als het maar niet mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, spaans benauwd kreeg ik het als ik er aan dacht. Maar het viel echt reuze mee. En ook het herstel vind ik erg snel gaan en meevallen. Het wordt straks echt genieten van die mooie lift en nieuwe vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lovertje:

Nog een vraag over de detoxkuur? Mag je dan alleen die thee drinken of  ook wat eten?

Ik zou zeker eten, dat heb je nodig om te herstellen. Veel eiwitten, die dragen bij aan een goed herstel. En veel drinken zodat je alle narcose rommel uit kan plassen. Goed voor jezelf zorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je Linnie? Je linker had wat meer moeite om te genezen, gaat dat nu beter? Ik heb net als jouw een borst waar de hechtingen niet oplossen maar zich naar buiten werken. Inmiddels zelf ook al verschillende draadjes weg getrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee 

ik las net jou berichtje heftig hoor kan me voorstellen dat je je er naar bij voelt

helaas komen er bij mij ook nog hechtingen uit zijn kleine ontstekingen en dan trek ik ze eruit of knip ze af heel fijn :rolleyes:

en het lijkt wel of het litteken niet zo mooi gaat worden maar we zien wel. Zal morgen even foto's maken 

hou je taai hé en als je het even niet meer weer gewoon de pc bellen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.