Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen allen

het is achter de rug en ondanks ik erg beroerd was na de narcose ( ben ik meestal) sinds gisteren weer thuis

het valt me reuze mee met de pijn wel zeurend maar is wel dragelijk goede pijnstilling doet wonderen

gisteravond even gekeken ziet er echt prachtig uit zal snel foto's plaatsen 

nu herstellen o wat lastig niets doen en alles vragen is niets voor mij :unsure: haha

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt prima! Dat zal echt enorm schelen! en heb je nu zon band om met klittenband?

Ja met mij gaat het goed. Mijn ene tepel had wat moeite met op gang te komen maar de doorbloeding is goed nu. Hij is wel aan het vervellen dus ik heb wel gaasjes met vet anders gaat hij steeds open. Haha bedenk me opeeens dat ik nooit had kunnen bedenken dat ik het op een forum met kena d over mijn tepel zou hebben:-))) Ga dinsdag op controle. Hoop dat ik dan kan afbouwen met medicijnen want daarvan ben ik behoorlijk suf. Ben nog steeds heel blij dat ik het heb gedaan! De littekens trekken wel wat maar dat zal er allemaal bij horen. Mijn dochtertje is dit weekend uit logeren dus ik slaap lekker bij!

 

wanneer ga jij oP controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat heerlijk yep we. Fijne sport bh met klittenband en haakjes zit gespannen om de nieuwe voorgevel. O fijn he als je zo duf bent heb ik ook maar heerlijk dat je nu bij kan slapen

haha nou he had ik ook niet verwacht maar wel fijn om ervaring met elkaar te delen;)

ik moet volgende week vrijdag op controle ik ben benieuwd had jij ook oploshechtingen 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest meteen de volgende morgen in het ziekenhuis al. Dat ging best goed. Hier thuis ziet ik vooralsnog op een plastic trapje onder de douche. Douche op de laagste stand. Gaat prima. Mijn haren heb ik door vriendinnen laten wassen. Zal je zien hoe lekker fris je je dan weer voelt! Slaap je goed? Ik had de eerste nachten echt dat ik om het uur wakker werd. Heel onrustig. Nu gelukkig weer prima! Ik

heb nu al zon zin een een gewone bh straks weer en dan kijken hoe jurkjes staan! Ik had a even een spijwkrblouse aan van voor de operatie. Die kon nooit helemaal dicht. Eb nu wel! Heerlijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat super 

me mannetje assisteert vanavond even met douchen we hebben een luxe douche waar een zitje in zit :D heel aso hahaha

slapen gaat gelukkig goed geen probleem om op me rug te slapen dat had ik wel verwacht in het begin

ik durf nog niet echt me armen te bewegen de wond trekt ook een beetje een beetje bang dat ik het overbelast of zo gek hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het allemaal zo goed gegaan is!! Ik heb dinsdag mijn eerste gesprek maar ik ben nog steeds zo aan het twijfelen, al wordt dit door jullie positieve verhalen wel minder. Hadden jullie dit ook of waren jullie er allemaal zeker van? En heeft iemand nog tips voor het gesprek met de pc? Ik ben bang dat ik helemaal dichtklap als ik er eenmaal zit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat het bij jou ook is meegevallen met de pijn. En nu rustig herstellen. het moeilijkste vind het tot nu toe het slapen op mijn rug en het niks doen, vreselijk. Ik heb bij de thuiszorgwinkel een rugsteun gehaald en leg ik een kussen onder beide armen als ik slaap. Mijn man helpt met de kinderen en het huishouden. Vandaag was de eerste poets zondag na mijn operatie dus manlief heeft vanmorgen schoongemaakt (en ik liep achter hem om te kijken of hij het goed deed:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sas92. Ik heb lang getwijfeld maar toen ik besloten had om naar de huisarts te gaan voor een verwijzing was er geen weg meer terug. Ik wilde dat het zo snel mogelijk achter de rug was. Ik kan me wel voorstellen dat je twijfelt, als je bedenkt wat er allemaal mis kan gaan. Ik heb ook veel positieve verhalen van de andere meiden op het forum gelezen. Tot nu toe valt de operatie mee. Schrijft van tevoren al je vragen op een papier want als je daar bent dan vergeet je de helft. Ik heb voor mijn gesprek met de pc op internet naar info gezocht over: wel/geen drain, cupmaat na OK, opnameduur, welke sport BH kopen enz. want elke pc geeft andere adviezen. Van de pc kreeg ik een formulier met richtlijnen voor thuis na een operatieve borstverkleining. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja linnie37 wat een feest weer fris onder de douche vandaan! 

Hi sas92, ik had veel last van mijn borsten. Veel pijn in schouders nek en hoofd. En ze zaten me ook praktisch in de weg. Als ik een stukje wilde rennen moest ik ze echt vasthouden. Dus toen ik eenmaal had besloten tot een bvk heb ik daarna nooit meer getwijfeld. Ik was er van overtuigd dat het me echt zou helpen. Ik zag er wel een beetje tegenop. Tegen de operatie zelf maar die is echt meegevallen. Ik kan nu nog even niet zo veel maar dat ik met een paar welen weer voorbij. En ik heb sinds de operatie geen pijnmeer gehad. Ik voel me letterlijk en figuurlijk lichter. Dus idd schrijf al je vragen op en laat je goed informeren. Ik ben erg benieuwd hoe  je gesprek verloopt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.