Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Sas92:

Goed om te horen dat het allemaal zo goed gegaan is!! Ik heb dinsdag mijn eerste gesprek maar ik ben nog steeds zo aan het twijfelen, al wordt dit door jullie positieve verhalen wel minder. Hadden jullie dit ook of waren jullie er allemaal zeker van? En heeft iemand nog tips voor het gesprek met de pc? Ik ben bang dat ik helemaal dichtklap als ik er eenmaal zit!

Ook ik had al heel lang last van me schouders rug en hoofd en natuurlijk heel lan getwijfeld of ik me niet aanstelde maar eenmaal de keus gemaakt om naar de huisarts te gaan en toen wilde ik het liever gister dan vandaag, en nu een paar dagen na de operatie ben ik zo blij dat ik het gedaan heb

schrijf idd op wat je allemaal wil weten en vraag wat er mogelijk is dat is bij elke pc weer anders dan komt het allemaal goed en je kan na je consult altijd bellen als je vragen hebt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi ik snap wat je bedoelt Sas, daarom dat ik het zo leuk vind om hier iedereen te volgen. Hoewel ik ook wel gemerkt heb dat alles van je PC afhangt en iedereen een beetje anders werkt. 

Ik ben benieuwd wanneer jij geopereerd wordt. Bij mij is het nogal een lange wachtrij... Ik heb eigenlijk nooit getwijfeld maar toen ik eindelijk een datum had begon ik ineens zenuwen te krijgen. Vragen als: 'wat als... ' je borsten niet even groot zijn achteraf, of een extreem lelijk litteken heeft waardoor er een grote deuk in uw borst zit... Snap je? Maar ondanks die vragen wil ik het echt nog wel. 

Zoals hierboven al gezegd is, liever gisteren als vandaag! ;):D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die vragen blijven ook allemaal door mijn hoofd spoken!! Het ene moment ben ik er zo zeker van en het andere moment denk ik wat doe ik mezelf aan haha. Heel frustrerend! Ik moet in ieder geval nog stoppen met roken, wilde het eigenlijk al eerder doen maar na het gesprek met de pc is de motivatie om te stoppen een stuk "realistischer".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2016 om 23:17 zei Linnie37:

o Joyce die paar maanden zijn zo voorbij en wat lizzyj zegt voor de zomer ben je helemaal klaar :D

hier net gedoucht wat een feest heerlijk was het, voelde me nog een beetje lamlendig maar dat is nu weggespoeld denk ik hahaha

Heerlijk he dat douchen! Heb je onder de douche gezeten? Ik vond de 1e keer staan onder de douche wel spannend, kon ook neit goed rechtop. Heel maf gevoel om water over je borsten te laten lopen! Ik liet het daarna steeds een half uurtje drogen aan de lucht voor ik de bh weer aan deed.

Hoe gaat het met slapen? Ik vond dat rug slapen nog best lastig! Ik heb begin volgend jaar een littekencorrectie, ik heb zo'n vermoeden dat ik dan weer op mijn rug moet gaan slapen haha,

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33 ik heb een luxe zitje  in de douche dus daar lekker op gezeten. Ja echt bizar dat water over je borsten maar wel erg lekker daarna afgedept en hop weer de bh aan het was net 2 dagen daarvoor durfde nog niet langer rond te hobbelen.

spannend littekencorrectie het zal wel ja dat je op je rug moet slapen 

ik ben er ondertussen aan gewend maar fijn is anders haha 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 5 dagen na de operatie napijn valt mee voel me goed dacht ik vandaag even een stuk wandelen :unsure: iets te enthousiast te ver gehobbeld en nu zeer gevoelige borsten conclusie aankomende paar dagen weer mak aan, :blush: iets te snel te veel willen 

ik zal morgen even foto's make. En plaatsen 

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linnie37:

Nu 5 dagen na de operatie napijn valt mee voel me goed dacht ik vandaag even een stuk wandelen :unsure: iets te enthousiast te ver gehobbeld en nu zeer gevoelige borsten conclusie aankomende paar dagen weer mak aan, :blush: iets te snel te veel willen 

ik zal morgen even foto's make. En plaatsen 

gr Linda 

Moet je inderdaad oppassen. Omdat de pijn na operatie meevalt heb je de neiging meer te doen dan je lichaam aankan. Een workshop volgen vanmiddag viel me erg tegen.  Mijn borsten zijn nu ook erg gevoelig waardoor ik nog niet kan slapen. Ik ga morgen dus weer rustig aan doen. Ik ben benieuwd naar je foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt me niet om bij je foto's te reageren maar wat een verschil! Snap dat je blij bent. Ziet er ook heel rustig uit! Heb jij die plakkertje die eerst op de littekens zaten zelf weggehaald? Of had je die niet?  Die van mij zitten er nog. Pc zei zolang ze blijven zitten gewoon lekker laten zitten!

maar gefeliciteerd hoor met je nw boobies :-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lizzyj:

Het lukt me niet om bij je foto's te reageren maar wat een verschil! Snap dat je blij bent. Ziet er ook heel rustig uit! Heb jij die plakkertje die eerst op de littekens zaten zelf weggehaald? Of had je die niet?  Die van mij zitten er nog. Pc zei zolang ze blijven zitten gewoon lekker laten zitten!

maar gefeliciteerd hoor met je nw boobies :-)))

Hee

nou he wat een verschil ben er ook super blij mee 

nee ik had geen plakkers alleen voordat ik me bh aan kreeg deed de verpleegkundige een soort van kraamverband erin en nu verwissel ik 2 x pd met maandverband van de Kruidvat ;) want er komt nog wat wondvocht uit niet echt noemenswaardig maar vind het wel fijner als het dan niet in de bh komt

hoe voel jij je verder

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lia

het gaat goed dinsdag voor controle geweest en hebben ze de knoopjes eruit geknipt, volgens de verpleegkundige zagen ze er goed uit mooi soepel en heelt het goed. Ik heb op 1 punt een klein gaatje maar ze zei 2 x pd spoelen en laten drogen in de lucht en me vooral rustig houden niet teveel bewegen met me armen Uhm zo lastig :rolleyes:

hoe is het met jou?

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt goed! Ben jij alweer aan het werk? En zo ja hoe gaat dat? Bij mij trekken die littekens nogal. De pc zegt dat dat komt doordat er nog veel vocht in zit en dat zorgt voor spanning op de hechtingen/littekens. Heb jij dat ook? Ik vind het ook lastig om nik met mijn armen te doen hoor. Gaat zo automatisch:-)

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Linnie37:

Hoi lia

het gaat goed dinsdag voor controle geweest en hebben ze de knoopjes eruit geknipt, volgens de verpleegkundige zagen ze er goed uit mooi soepel en heelt het goed. Ik heb op 1 punt een klein gaatje maar ze zei 2 x pd spoelen en laten drogen in de lucht en me vooral rustig houden niet teveel bewegen met me armen Uhm zo lastig :rolleyes:

hoe is het met jou?

gr Linda 

Klinkt goed Linda. Als je jezelf goed voelt is het des te lastiger om jezelf rustig te houden. 

Ik krijg steeds meer de zenuwen. Dinsdag kan niet niet snel genoeg komen dan zijn die beren die ik zie op de weg tenminste ook weer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 29-9-2016 om 07:57 zei Lizzyj:

klinkt goed! Ben jij alweer aan het werk? En zo ja hoe gaat dat? Bij mij trekken die littekens nogal. De pc zegt dat dat komt doordat er nog veel vocht in zit en dat zorgt voor spanning op de hechtingen/littekens. Heb jij dat ook? Ik vind het ook lastig om nik met mijn armen te doen hoor. Gaat zo automatisch:-)

grtjs

Hoi lizzyj 

maandag ga ik proberen een paar uurtjes te werken. Ik werk in de zorg en ik ben ingepland als activiteiten dienst wat betekent dat ik stil mag zitten en mijn collega mag begeleiden met aanwezig zijn en ik heb 2 stagiaires die ik begeleid dus daar gesprekken mee. En afgesproken als het niet gaat dat ik dan weer ga dus dat geeft een fijn gevoel. Oja die spanning heb ik ook en jeuk en ik kan net als jij heel slecht stil zitten dat blijft een dingetje 

ik heb woensdag een afspraak met de pc ben heel benieuwd wat hij zegt. Ik heb net een foto geplaatst van 3 weken po . Ik vind het rondom mijn tepels zo rood waar ik me zorgen om maak maar misschien hoort het wel zo te gaan :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 uur geleden zei Linnie37:

    Hoi lizzyj 

    maandag ga ik proberen een paar uurtjes te werken. Ik werk in de zorg en ik ben ingepland als activiteiten dienst wat betekent dat ik stil mag zitten en mijn collega mag begeleiden met aanwezig zijn en ik heb 2 stagiaires die ik begeleid dus daar gesprekken mee. En afgesproken als het niet gaat dat ik dan weer ga dus dat geeft een fijn gevoel. Oja die spanning heb ik ook en jeuk en ik kan net als jij heel slecht stil zitten dat blijft een dingetje 

    ik heb woensdag een afspraak met de pc ben heel benieuwd wat hij zegt. Ik heb net een foto geplaatst van 3 weken po . Ik vind het rondom mijn tepels zo rood waar ik me zorgen om maak maar misschien hoort het wel zo te gaan :rolleyes:

     

    Fijn dat het op je werk zo goed geregeld is. Toch wel fijn lijkt me, na een aantal weken komen de muren vast op je af. Ik doe nog steeds niks, kan me eerlijk gezegd nog niet eens concentreren op een boek. Was van plan een online fotoalbum te maken maar dat wil ook nog niet erg lukken. Ik heb meer last van mijn hoofd dan mijn borsten :lol: :lol:

Is rondom je tepel ook warm? of pijnlijk? of hard? Er is toch een heel genezingsproces gaande daar. Kan je foto trouwens niet vinden :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem ook ineens niet vinden :huh: plaats hem wel even zo weet het anders ook niet 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het er rustig uitzien, maar heb er geen verstand van. Vind het resultaat wel echt prachtig hoor ! Hebben jullie de borstverkleining allemaal vergoed gekregen via de verzekering ? Ik ga 20 februari voor een lift met verkleining en de plastisch chirurg (van der Weij bij Boerhaave) zei dat het tegenwoordig niet meer wordt vergoed. Ik heb een (hangende) 80 E en het advies was verkleinen naast de lift omdat het anders misschien weer gaat hangen door de zwaarte... Ik rij paard en loop graag hard, dus kleinere borsten lijken me heerlijk. Ik kan niks daarvan doen zonder  een sport bh en 2 strakke topjes eroverheen...(en nog springen ze alle kanten op).

Maargoed, fijn dat je woensdag op controle mag en even kan horen wat hij ervan denkt.

M.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei M.S:

Ik vind het er rustig uitzien, maar heb er geen verstand van. Vind het resultaat wel echt prachtig hoor ! Hebben jullie de borstverkleining allemaal vergoed gekregen via de verzekering ? Ik ga 20 februari voor een lift met verkleining en de plastisch chirurg (van der Weij bij Boerhaave) zei dat het tegenwoordig niet meer wordt vergoed. Ik heb een (hangende) 80 E en het advies was verkleinen naast de lift omdat het anders misschien weer gaat hangen door de zwaarte... Ik rij paard en loop graag hard, dus kleinere borsten lijken me heerlijk. Ik kan niks daarvan doen zonder  een sport bh en 2 strakke topjes eroverheen...(en nog springen ze alle kanten op).

Maargoed, fijn dat je woensdag op controle mag en even kan horen wat hij ervan denkt.

M.S

Hoi m.s 

dank voor je reactie ik twijfel maar goed ben nou eenmaal een twijfelkont bij mezelf en gaat het misschien nergens over. 

O het duurt bij nog even en bizar dat je het niet vergoed krijgt je moet aan bepaalde eisen voldoen waaronder groter dan dd en bmi onder dr 30  ik heb het dan ook vergoed gekregen zijn de regels aangepast dan of zo?

volgens mij zal jij onwijs blij zijn straks als je helemaal hersteld bent geen zwaaiende boobs om je heen met paardrijden yeeaah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.