Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Linnie37 ik vind ze er heel goed uitzien hoor! Dat rode rondom

je tepels zie ik niet. Althans niets waar ik van schrik. Doet het daar wel extra zeer of ook niet? Misschien zijn ze gewoon een beetje geïrriteerd.

@M.S ja wat linnie37 zegt. En verder is het heel belangrijk ook aan te geven dat je er echt last van hebt.    Dus bv schouder nek hoofd. Of dat jet je idd beperkt in je dagelijks leven. Ik kreeg echt binnen een dag bericht van de verzekering dat het volledig vergoed wordt. Dat hoop ik ook echt voor jou!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Moet je dan naar de huisarts voor een verwijzing of iets dergelijk ? Ik heb erg veel last van striemen/ drukkende bh bandjes op mijn schouders waardoor de boel knelt en ik hoofdpijn krijg. Ze zijn gewoon erg zwaar. Het belemmert me in mijn sporten en in het aangaan van een nieuwe relatie als ik eerlijk ben. Ik hou alle mannelijke aandacht op verre afstand. Moet er niet aan denken dat ik uit de kleren moet... Mijn BMI is onder de 30 overigens.

Ik doe er meteen een buikwandcorrectie bij omdat ik flapjes vel in mn liezen over heb nadat ik ben bevallen van mijn jongste dochter (die eigenlijk een beetje te groot was voor mijn lengte).. Ik doe dit d.m.v. een persoonlijke lening bij mijn tante waar ik hoogstwaarschijnlijk 3 jaar lang voor mag afbetalen. Dus als ik iets vergoed kan krijgen en daardoor maar 2 jaar hoef af te lossen vind ik dat meer dan de moeite waard !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linnie37, kan ik me heel erg goed voorstellen hoor...je bent natuurlijk hartstikke alert over wat je ziet en voelt...en dan vraag je je af wat wel- en niet hoort of normaal is. Als ik het zo allemaal lees dan zijn er vrij weinig nacontroles (naar mijn idee, zo vlak na de operatie). Ik denk dat het fijn is om even te horen dat alles goed verloopt en even die bevestiging te krijgen.

En jaaaa...wat zal dat straks bevrijdend zijn als ik b.v. alleen in 1 sport-bh kan paardrijden inderdaad ! Haha, kan ik me nog helemaal niks bij voorstellen.. Al kan ik me ook indenken dat ik naderhand toch weer mijn hele hebben en houwen aantrek omdat ik dan nog bang ben dat mijn nieuwe borsten niet goed vast zitten hahhaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben eerst naar de huisarts gegaan en die heeft een verwijzing gegeven  voor de plastisch chirurg en die heeft het toen aangevraagd bij de verzekering. Kan je dat niet alsnog proberen? Scheelt veel geld en bovendien is heg dan ook meteen medisch. Dan hoef je geen. Vrije dagen op te nemen en idd niet zo lang af te lossen bij je tante! Goed dat je er hoe dan ook voor gaat!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei M.S:

Moet je dan naar de huisarts voor een verwijzing of iets dergelijk ? Ik heb erg veel last van striemen/ drukkende bh bandjes op mijn schouders waardoor de boel knelt en ik hoofdpijn krijg. Ze zijn gewoon erg zwaar. Het belemmert me in mijn sporten en in het aangaan van een nieuwe relatie als ik eerlijk ben. Ik hou alle mannelijke aandacht op verre afstand. Moet er niet aan denken dat ik uit de kleren moet... Mijn BMI is onder de 30 overigens.

Ik doe er meteen een buikwandcorrectie bij omdat ik flapjes vel in mn liezen over heb nadat ik ben bevallen van mijn jongste dochter (die eigenlijk een beetje te groot was voor mijn lengte).. Ik doe dit d.m.v. een persoonlijke lening bij mijn tante waar ik hoogstwaarschijnlijk 3 jaar lang voor mag afbetalen. Dus als ik iets vergoed kan krijgen en daardoor maar 2 jaar hoef af te lossen vind ik dat meer dan de moeite waard !

Hoi m.s 

ja je hebt een verwijzing nodig van de huisarts en daarmee ga je naar je pc en die dienen het dan in bij de zorgverzekeraar 

zo te lezen heb je veel lichamelijke en psychische klachten dan vergoeden ze het bijna altijd 

alleen een buikbandcorrectie vergoeden ze bijna nooit 

nou dat zou super zijn als je sneller klaar bent met afbetalen en zeker de moeite waard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat ga ik doen !! Weetje, ik ging uit van een borstlift en dat zou niet worden vergoed. Maar tijdens het consult werd het een borstverkleining in combi met een lift. Dus er was al geen sprake van eerder een verwijzing vragen. Kan altijd kijken of het lukt.

En omdat ik ook nog aan het afvallen ben (woog 70) moest ik sowieso nog terug komen. Ik weeg nu 63 kilo en wil graag naar de 56 kilo (ik ben maar 1.61). Dat zal natuurlijk ook schelen in het gewicht van mijn borsten. Dus zou hoe dan ook nog een tweede consult krijgen voor de operatie. Als ik dan een verwijzing heb kan ik het meteen voorleggen. Misschien vind hij het wel gewoon een beetje teveel rompslomp hahaha...en zegt daarom dat het niet vergoed wordt... (oops)..

Sorry Linnie37...leg wel ineens erg veel beslag op jou 'dagboekje' hier. Dat was niet de bedoeling. Wel erg blij met de reacties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in België telt heet psychische niet mee... En zoals eerder gezegd, je moet echt het fysieke bijvertellen... Rugpijn, schouder-en nekpijn, hoofdpijn en hinder tijdens het sporten en huishouden! In België is het vanaf juli wel verranderd waardoor er meer papierwerk bijgekomen is. Maar ik moest me er geen zorgen om maken en na een maand ofzo heb ik dan uiteindelijk mijn goedkeuring aangekregen... 

En Linnie, ik vind jouw boobs heel mooi hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ziet er mooi uit.misschien heb je teveel gedaan of zijn de inwendige hechtingen opgelost zodat er wat meer druk op staat.denk dat iedereen wel even een terugslag krijgt.maar komt goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ziet er mooi uit hoor, mooie vorm krijgen ze ook al. Een wereld van verschil. Ik zie niet dat het vurig kijkt rondom je tepels maar op foto's zijn dingen wel moeilijk vast te leggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lizzyj:

Wat ik me trouwens afvroeg. Welke sportbh draag jij? Ik vind het lastig. Heb die van Triumph maar ook zon sporttopje van de hema. Die zit eigenlijk lekkerder. Al irriteren al die bh's aan t eind vd dag aan de onderkant wel enigszins 

Hoi hoi

ik heb 2 bh's vanuit de kliniek gekregen die zaten de eerste 2 dagen lekker en daarna niet meer. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik wel moet aanschaffen ben nog aan het speuren voor een andere 

oja heb ik ook dat het irriteert heel irri hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Linnie37:

Hoi hoi

ik heb 2 bh's vanuit de kliniek gekregen die zaten de eerste 2 dagen lekker en daarna niet meer. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik wel moet aanschaffen ben nog aan het speuren voor een andere 

oja heb ik ook dat het irriteert heel irri hahaha 

Ik heb zojuist de bh even uitgedaan en voor een half uurtje het drukverband weer uit de kast gehaald. De onderrand begon toch wel te irriteren. En de verlengstukjes die ik had kriebelen. Nog een paar weekjes afzien vrees ik :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Lizzyj:

Wat ik me trouwens afvroeg. Welke sportbh draag jij? Ik vind het lastig. Heb die van Triumph maar ook zon sporttopje van de hema. Die zit eigenlijk lekkerder. Al irriteren al die bh's aan t eind vd dag aan de onderkant wel enigszins 

Ik kreeg ook die van Triumph aangemeten gekregen. Heb er inmiddels 2. Toen ik vroeg in de kliniek of met de tijd s'nachts iets minder stevig mocht dragen werd me dat afgeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Linnie37:

Mijn moeder zei altijd wie mooi wil zijn... B) nog even doorbijten maar dan dan O party in de lingeriezaak hahaha ;)

Eerst geven we een fortuin uit aan goed passende bh's straks kunnen we ons vast niet beheersen. Als een kind in de snoepwinkel :lol::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Linnie37:

Vandaag voor het eerst een paar uur gewerkt ging redelijk goed.

zo lief iedereen hield rekening met me ben ik zo blij mee. Toen ik thuis kwam even me bh uitgedaan zo de onderband was enorm aan het irriteren en ik was bekaf maar wel weer leuk en gezellig 

Wat lekker, fijn dat iedereen met je begaan is. Ik vind het altijd al raar om na een paar weken afwezigheid weer binnen te komen. Met zo'n nieuwe voorgevel is het best wel spannend :D Lekker even die band weg. Trekken en schuiven met de band werkt op een gegeven moment niet meer. Hoeveel uur in de week werk je normaliter? Heb je ook al auto gereden? Hoe gaat dat?

Ik merk ook die vermoeidheid, op zich voel ik me prima. Maar een eindje lopen, visite pfff zoooo moe. En dan staat het zweet op mijn voorhoofd. Ik krijg het spaans benauwd als ik denk aan mijn volle werkweek:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei LiaLa:

Wat lekker, fijn dat iedereen met je begaan is. Ik vind het altijd al raar om na een paar weken afwezigheid weer binnen te komen. Met zo'n nieuwe voorgevel is het best wel spannend :D Lekker even die band weg. Trekken en schuiven met de band werkt op een gegeven moment niet meer. Hoeveel uur in de week werk je normaliter? Heb je ook al auto gereden? Hoe gaat dat?

Ik merk ook die vermoeidheid, op zich voel ik me prima. Maar een eindje lopen, visite pfff zoooo moe. En dan staat het zweet op mijn voorhoofd. Ik krijg het spaans benauwd als ik denk aan mijn volle werkweek:wacko:

Hee lia

o dat was idd erg fijn de bh uit

ik werk in de zorg en gemiddeld 24 uur in de week in wisseldienst maar nu draai ik max 6 uur en niet in de zorg ik krijg nu aanwezigheids premie en doe ik individuele activiteiten 

ja rij al auto wel voorzichtig aan en onderhands sturen 

ja dat geloof ik een volle werkweek pff moet er niet aan denken haha maar gelukkig hoef je nog niet nog even zennn.... en genieten van de rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen

vanmorgen controle bij pc

hij was uiterst tevreden met hoe het eruit ziet, hij heeft nog aardig wat knoopjes eruit gehaald die mijn lichaam eruit heeft gewerkt meer dan gemiddeld zei hij waarop ik moest lachen tja ik ben dan ook geen gemiddeld persoon B) hahaha 

maar ik ben blij dat het allemaal goed is en heb hem nog even een dikke veer gegeven voor het mooie kunstwerk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Linnie37:

Hallo allen

vanmorgen controle bij pc

hij was uiterst tevreden met hoe het eruit ziet, hij heeft nog aardig wat knoopjes eruit gehaald die mijn lichaam eruit heeft gewerkt meer dan gemiddeld zei hij waarop ik moest lachen tja ik ben dan ook geen gemiddeld persoon B) hahaha 

maar ik ben blij dat het allemaal goed is en heb hem nog even een dikke veer gegeven voor het mooie kunstwerk 

Wat fijn dat alles zo goed verloopt, het is en blijft spannend hoe het lijf het allemaal weer hersteld toch. Heb je nog die roodheid rond je tepel aan gekaart? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Linnie37:

Ja ik vroeg ernaar en hij zei de hechtingen werken zich eruit daardoor is het geïrriteerd nog een paar dagen en dan is het dicht en de roodheid verdwijnt 

Een hele geruststelling. Moet je nog een keer terug op controle of ben je nu al klaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.