Ga naar inhoud

Linnie37 : 15 september 2016 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Linnie37:

Hee 

ik las net jou berichtje heftig hoor kan me voorstellen dat je je er naar bij voelt

helaas komen er bij mij ook nog hechtingen uit zijn kleine ontstekingen en dan trek ik ze eruit of knip ze af heel fijn :rolleyes:

en het lijkt wel of het litteken niet zo mooi gaat worden maar we zien wel. Zal morgen even foto's maken 

hou je taai hé en als je het even niet meer weer gewoon de pc bellen x

 

12 uur geleden zei Lizzyj:

Nou we hebben er allemaal last van he van die littekens :mellow:. Ik moet nu drie maanden siliconenpleisters dragen. Ben benieuwd wat dat doet. Alles wel

dicht inmiddels gelukkig :-)

Ondanks deze tegenslag zou ik zo weer doen. Ik ben nog steeds blij dat ik deze stap genomen heb. Waar smeren jullie verder mee? Voor de delen die dicht zitten gebruik ik littekencreme van biomerdal en ik vind skinrepair een olie van action ook heerlijk om mee te masseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik ook! Zonder 1 seconde aarzeling. Ik ben echt zo blij. En al worden de littekens misschien niet perfect dat maakt me nog niet uit. Zo blij ben ik. Zo lang ik die pleisters heb mag ik verder even niet smeren. Die dingen moeten er 24 uur per

dag op. Ik had idd ook

die littekencreme van biodermal en ik had ook een of andere olie 

voel jij je verder wel weer helemaal

fit? Ik ben echt weer helemaal

mezelf! Echt fijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lizzyj:

Ja ik ook! Zonder 1 seconde aarzeling. Ik ben echt zo blij. En al worden de littekens misschien niet perfect dat maakt me nog niet uit. Zo blij ben ik. Zo lang ik die pleisters heb mag ik verder even niet smeren. Die dingen moeten er 24 uur per

dag op. Ik had idd ook

die littekencreme van biodermal en ik had ook een of andere olie 

voel jij je verder wel weer helemaal

fit? Ik ben echt weer helemaal

mezelf! Echt fijn!

 

Lekker dat je weer helemaal jezelf bent! Jij had een paar weken terug ook even helemaal gehad. Ik nu nog even niet. De woonkamer Swifferen werd me net alweer te veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Linnie37 hallo het lijkt dat rechts iets voller is. Maar het is nog geen 3 mnd geleden dus kan nog veranderen. Maar denk dat er altijd wel iets verschil inzit dat is van nature ook nooit helemaal symetrische. Ik heb aan een kant ook iets meer dat flapje of rol aan de zijkant  onder je arm zeg maar. Maar ze zien er verder goed uit toch? Met mij verder goed dr Nio vond ze prachtig maar gister had ik ook een druppel vocht in mijn bh effe in de gaten houden.mijn hechtingen gaan nu ook oplossen en krijg allemaal velletjes op mijn borsten. Ik moet maandag weer werken 2 uurtjes op kantoor en dan iedere week opbouwen na 3 a 4 weken weer zwaarder werk op verpakking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe voel jij je verder? Weer helemaal fit of juist nog vermoeid helemaal nu je zoveel werkt?

Op de foto's lijkt 1 borst iets lager dan de ander maar dat was mij nog niet eerder opgevallen terwijl je het ook ziet bij de eerdere foto's. Merk je het ook met je bh bijvoorbeeld? Ik had voorheen altijd dat 1 borst soms half uit de bh hing. Pas toen ik het terug zag op de voor foto's  zag ik pas hoe veel groter de ene eigenlijk was.  Ik vind ze er ook mooi uitzien hoor en ik zou me er niet teveel zorgen over maken.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2016 om 21:45 zei Linnie37:

Hallo allemaal

was even druk afgelopen paar weken met werken vandaar dat ik niet zoveel online was :(

ik heb vanmiddag weer foto's gemaakt het valt me ineens op, het lijkt wel of me ene borst groter is dan de ander of zie ik het niet goed 

hoe is het met jullie? 

Nog zo druk Linnie? Hoe gaat het met je? Livera al leeg gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.